За допомогою системи сканування «Рубіж» на Львівщині затримано автомобіль, який шукали у Києві
24 вересня у Львівській області за допомогою системи сканування «Рубіж» було виявлено та зупинено два автомобілі. Один із них шукали у Києві, інший, як такий, що викрадений, – у Львові.
Зокрема близько 11.00 години під час несення служби на стаціонарному посту «Великосілки» у Кам’янко-Бузькому районі інспектори ДАІ за допомогою системи сканування «Рубіж» виявили та зупинили автомобіль «Хюндай», який належить жителю міста Києва. Як було з’ясовано під час перевірки, автомобілем керував житель міста Рівного. Крім того, перевіривши документи на автомобіль було встановлено, що цей транспортний засіб знаходився в орієнтуванні на затримання (заявник - Київським відділом державної виконавчої служби. Даний автомобіль було затримано та доставлено на арештмайданчик у селі Великосілки Кам’янко-Бузького району. Зараз за даним фактом триває перевірка.
Крім того, 24 вересня інспектори дорожньо-патрульної служби Буського взводу ДАІ під час несення служби на стаціонарному посту «Великосілки» за допомогою тієї ж системи «Рубіж» зафіксували автомобіль «ВАЗ-21063», який знаходиться у розшуку як викрадений від 15 листопада 1996 року (заявник – Франківський райвідділ Львова). Під час перевірки було з’ясовано, що даний автомобіль належить жителю Львова, проте ним керувала інша людина. Даний автомобіль та водій були доставлені у Кам’янко-Бузький райвідділ міліції для подальшого з’ясування обставин. Нагадаємо, що з 21 вересня на території Кам’янко-Бузького району у селі Великосілки на стаціонарному посту ДАІ почала працювати система сканування транспортних засобів «Рубіж».
Вищевказаний стаціонарний пост ДАІ є автоматизованим. Зокрема, за допомогою «Рубіжа» навіть на певній відстані є можливість виявляти автомобілі, які знаходяться в угоні, а також ті, які є під арештом.
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Співробітники Буського взводу дорожньо-патрульної служби ДАІ у результаті проведених оперативно-розшукових заходів на території Буського району за підозрою у скоєнні ДТП затримали автомобіль «Фіат Добло». Про це повідомляє прес-служба управління ДАІ у Львівській області. ДТП сталася того ж дня на автодорозі Київ-Чоп біля села Вербляни. Там невідомий водій, керуючи невстановленим автомобілем, скоїв наїзд на велосипедиста, 52-річного жителя села Вербляни Буського району. Унаслідок аварії водій велосипеда отримав тілесні ушкодження (тупа травма грудної клітки, закрита черепно-мозкова травма), а водій автомобіля втік. Як виявилося, наїзд на водія велосипеда було скоєно автомобілем марки «Фіат Добло», який належить 34-річному жителю села Топорів Буського району, приватному підприємцю. Під час огляду автомобіля, були виявлені технічні пошкодження, характерні для ДТП.
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Крім того, перевіривши документи на автомобіль було встановлено, що цей транспортний засіб знаходився в орієнтуванні на затримання (заявник - Київським відділом державної виконавчої служби.
за таку самодіяльність затаскати гайців по судах,без державного виконавця,такі дії не проводяться.
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Краще один раз побачити… Після двотижневого перебування на посаді начальник управління ДАІ ГУ МВСУ у Львівській області підполковник Андрій Карпінець вирішив проїхатись дорогами регіону і ближче ознайомитись із діяльністю районних автоінспекції та умовами, в яких вони працюють. А разом із тим – дізнатися, як оцінюють місцеві мешканці роботу підлеглих йому структур ДАІ.
Буський взвод Даї,з нетерпінням чекає,коли будуть моніторити пост с.Великосілки,бо начисто ті хлопці жирком,заросли,але моніторити треба тихо,без форми,без спец машинки,а так,проїхатися зі швидкістю 74,км і побачите,як будуть на гроші розводити,тоже так тихо....
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Зарегистрирован: 14 июн 2011, 16:15 Сообщений: 10
Авто: Opel
Вчора в смт.Красне стояло даї на власному авто фольсваген венто білого кольору. нажаль не було можливості зафіксувати на камеру. чи мамть право патрулювати на власному авто, та щей на перехресті?
На цьому перехресті стояв фольсваген, там де машина дпс
перехрестя-Красне-Золочів-Глиняни-кормушка,якщо є бажання щось писати,думаю допоможу
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
шо то за клоун,ти відео монтував кусками про позбавлення нехай дома розказує.
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Деякі дії співробітників Державтоінспекції є не зовсім зрозумілими учасникам моніторингової кампанії, викликають здивування, а тому потребують певних коментарів.
Так, 10 листопада в 13 годин 30 хвилин член благодійного фонду «Спортовець», координатор кампанії по Тернопільській області, Святослав Грабовський знаходився в автомобілі, який рухався по автодорозі Тернопіль – Львів. Не доїжджаючи до міста Золочіва автомобіль був зупинений нарядом ДПС ДАІ, який ніс дорожньо-патрульну службу на службовому автомобілі ВАЗ 2109, державний номер ЛВ 05 – 47. Водієві було пред’явлене безпідставне звинувачення щодо порушення правил дорожнього руху, нібито був здійснений перетин суцільної лінії. Водій заперечив скоєння зазначеного порушення, оскільки дійсно його не скоював. Співробітники Державтоінспекції записали в блокнот паспортні дані та реквізити водійських документів, водія попередили, що стосовно нього буде складений протокол за порушення правил дорожнього руху, який буде надісланий йому поштою на адресу його проживання, та дозволили подальший рух.
Водій продовжив керування автомобілем, але Святослав, володіючи базовими знаннями з питань дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів, здивувався такій поведінці міліціонерів, у нього виникли природні, кваліфіковані питання:
- якщо співробітники Державтоінспекції дійсно вважають, що мало місце порушення правил дорожнього руху, то чому вони не склали протокол на місці зупинки автомобіля, не вручили водієві його копію?
- чому на місці зупинки не накладене стягнення (не винесена постанова) з дотриманням всіх вимог, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення?
- на підставі яких нормативно-правових актів мають намір співробітники Державтоінспекції надіслати протокол водієві поштою на адресу його проживання?
- якщо за відсутності водія буде складений протокол, то за яких обставин буде виноситися постанова про притягнення водія до відповідальності і яким чином вона буде звернута до виконання?
Маючи намір отримати відповіді на зазначені та інші питання, Святослав умовив водія повернутися до співробітників Державтоінспекції, включив відеокамеру і розпочав з ними спілкування згідно напрацьованого алгоритму.
Попередньо ним відзначені позитивні моменти, зокрема, культура і ввічливість в спілкуванні, відсутність погрозливих чи ображаючих жестів, відсутність при спілкуванні зневажливого тону, грубощів, виразів або реплік, які ображають людську гідність, погрози тощо. На вимогу Святослава міліціонери представилися, навіть надали докази того, що знаходяться на визначеному місці служби. Але на цьому весь позитив закінчився, про що яскраво свідчать події, зафіксовані на відео.
Монітор був шокований тим, що співробітники Державтоінспекції спочатку взагалі заперечували факт зупинки ними декілька хвилин тому зазначеного автомобіля та спілкування з водієм. Заперечували скоєння водієм будь-якого правопорушення та намір складення протоколу. Невпевнено намагалися пояснити, що якщо паспортні дані і дані водійських документів і занотовувалися, то лише з метою перевірки водія за паспортними обліками та перевірки транспортного засобу на предмет угону.
Не отримавши відповіді на виниклі питання, вражений дивною поведінкою міліціонерів, Святослав змушений був з ними розпрощатися.
З приводу питання «Що це було?» висловив свою точку зору керівник Одеської правозахисної групи «Верітас» Андрій Толопіло. Він зазначив, що нічого дивного в такій поведінці не вбачає і з аналогічними ситуаціями досить часто доводилося стикатися в ході дослідження на тему «Моніторинг забезпечення права власності в діяльності Державної автомобільної інспекції МВС України: аналіз порушень та пошук шляхів вирішення проблеми». Дії міліціонерів, описані в моніторинговому звіті Святослава Грабовського, експерт вважає типовою підготовкою до вчинення чергової фальсифікації з метою формування статистичних показників службової діяльності. Державтоінспекція застосовує різноманітні варіанти фальсифікацій та шахрайства з метою як формування статистики, так і позбавлення власності громадян. Саме з однією з таких технологій, яка використовується тернопільськими ДАІшниками, зіткнувся Святослав Грабовський, вважає А. Толопіло.
Нещодавно Тернопільський суд виніс рішення у справі стосовно інспектора саме тернопільської Державтоінспекції, який систематично фальсифікував адміністративні протоколи про порушення правил дорожнього руху. Зазначений правоохоронець з метою виконання планів статистичних показників системно зупиняв автомобілі, перевіряв документи, говорив водіям, що все гаразд, а потім, маючи дані переглянутих документів, виписував на них протоколи. Переважно протоколи складалися на іногородніх водіїв, підписи водіїв у протоколах інспектор підробляв.
Цей приклад може частково слугувати відповіддю на питання, які цікавили Святослава Грабовського та стали приводом для спілкування з міліціонерами, підкреслив А. Толопіло. Такі приклади є досить поширеними та мають місце у всіх регіонах нашої держави, зокрема:
- прокуратурою в Донецькій області порушена кримінальна справа стосовно інспектора ДПС ДАІ ГУМВС України в Донецькій області, який систематично фальсифікував ротоколи стосовно водіїв про порушення правил дорожнього руху, за якими накладав стягнення у вигляді штрафів
- п’ять працівників ДАІ Рівненської області притягуються до кримінальної відповідальності за систематичне складання фіктивних протоколів про порушення правил дорожнього руху стосовно водіїв ;
- до кримінальної відповідальності притягується працівник ДАІ в Житомирській області, який фальсифікував протоколи про порушення правил дорожнього руху, на підставі яких протиправно наклав стягнення у вигляді штрафів.
Кожна людина зі здоровим глуздом має розуміти, що для працівників Державтоінспекції не повинно бути якихось планів щодо фіксації певної кількості порушень. Відвертою безглуздістю є доведення інспекторам Державтоінспекції планів по складанню протоколів. Не може бути жодних граничних чи мінімальних показників, робота має бути системною і щоденною. А якщо порушення відсутні, то це має бути позитивним критерієм оцінки роботи ДАІ. Проте тенденція таких фальсифікацій носить масовий характер, внаслідок яких громадяни протиправно позбавляються своїх коштів шляхом безпідставно стягнутих штрафів. Розгляд підроблених адміністративних справ розглядається переважно за відсутності громадян, відносно яких вони складені. За таких умов, про притягнення до відповідальності «адміністративні правопорушники» мають змогу дізнатись після відкриття виконавчого провадження з метою примусового виконання сфальсифікованої постанови, або при проходженні чергових адміністративних процедур, коли їх перевіряють по базах ДАІ щодо наявності несплачених штрафів.
Фабули вищенаведених кримінальних справ свідчать, що факти фальсифікацій іноді кримінально карані. Тож кожному міліціонерові, перед тим як фальсифікувати документи, бажано подумати, чи варті статистичні показники можливих наслідків.
Моніторингова кампанія стартувала, але з закінченням кампанії діяльність моніторів не закінчиться, оскільки вона запроваджується як постійна. Кожен правоохоронець у кожній людині має бачити монітора. Ця діяльність має на меті перш за все допомогти правоохоронцям зрозуміти, що не громадяни існують для них, а правоохоронні органи створені суспільством для забезпечення прав і свобод кожного громадянина.
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
клоуни буського взводу Даї,ті які залишилися після скорочення і надалі практикують фальшування протоколів,побачимо,що з того вийде
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Так скоро буде ,з працівниками буського взводу даї,які вимагають та отримують хабарі на стаціонарномк посту Великосілки.....
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения