По просьбе трудящихся
вот вам скарга.. отправленная в ОблГАИ
СКАРГА.
В друге звертаюсь до Вас, так як перша скарга на порушення інспекторами ДПС правил дорожнього руху не дала бажаного результату. Інспектори як порушували ПДР, так і порушують.
На інспектора ДПС який керував транспортним засобом державний номер 04 1135. Яке 08.11.2009 року в період з 10:00 по 11:25 та ще деякий час було документально зафіксоване на перехресті вул. Першотравнева, вул. Електрометалургів, пр. Трубників було зупинено з порушенням ПДР про, що свідчать докази(фото та відео)
згідно:
Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників)
транспортних засобів
До адміністративної відповідальності за правопорушення у
сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації
працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними
засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, чи
засобами фото - і кінозйомки, відеозапису притягаються власники
(співвласники) транспортних засобів.
За наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення,
передбаченого частиною першою цієї статті, іншою особою, власник
(співвласник) транспортного засобу може протягом десяти днів з дня
вручення йому постанови про накладення штрафу повідомити про
відповідні обставини (транспортний засіб знаходився у володінні чи
користуванні іншої особи, вибув з його володіння внаслідок
протиправних дій інших осіб тощо) орган (посадову особу), що виніс
постанову про накладення адміністративного стягнення. На період
з’ясування та перевірки цих обставин виконання постанови про
накладення адміністративного стягнення зупиняється до моменту
встановлення особи, яка вчинила це правопорушення.
{ Кодекс доповнено статтею 14-1 згідно із Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }
Порушення правил дорожнього руху, а саме:
15.9. Зупинка забороняється:
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
вимушена зупинка - припинення руху транспортного засобу через
його технічний стан або небезпеку, що створюється вантажем, який
перевозиться, станом водія (пасажира) або перешкодою на дорозі;
15.14. У разі вимушеної зупинки в місці, де зупинку
заборонено, водій повинен вжити всіх заходів, щоб прибрати
транспортний засіб, а за неможливості це зробити - діяти згідно з
вимогами пунктів 9.9-9.11 цих Правил.
9.9. Аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена:
а) у разі вимушеної зупинки на дорозі;
9.11. Якщо транспортний засіб не обладнано аварійною
світловою сигналізацією або вона несправна, треба встановити знак
аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар:
а) ззаду на транспортному засобі, зазначеному в пункті 9.9
(«в», «г», «ґ») цих Правил;
Відповідно до ст. 14, Закону України «Про дорожній рух» працівники органів внутрішніх справ, при виконані службових обов’язків можуть відступати від окремих вимог ПДР, лише у випадках і при виконанні умов, викладених у них. П 3.1. ПДР говорить, що водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору.
В даному випадку не було ознак того, що працівники ДПС виконували невідкладне службове завдання, оскільки було видно, що вони там просто «несуть службу», але якщо припустити, що таке завдання було, то не були виконані умови п. 3.1 ПДР, який зобов’язує включати проблисковий мачок синього або червоного кольору. З огляду на це, працівники ДПС на вказаному автомобілі, порушили ПДР, та Закон «Про дорожній рух».
Крім того під час моїх спостережень інспектори ДПС з вказаного патрульного автомобіля зупиняли інші автомобілі, з порушенням п. 15.9. «Ґ», чим створювали перешкоди для інших учасників дорожнього руху.
1.3. Учасники дорожнього руху зобов’язані знати й неухильно
виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими.
1.4. Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати
на те, що й інші учасники виконують ці Правила.
стоянка - припинення руху транспортного засобу на час,
більший ніж 5 хвилин, з причин, не пов’язаних з необхідністю
виконання вимог цих Правил, посадкою (висадкою) пасажирів,
завантаженням (розвантаженням) вантажу;
дорожня обстановка - сукупність факторів, що характеризуються
дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги,
інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність
дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання,
світлофорів та їх стан), які повинен ураховувати водій під час
вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним
засобом;
дорожні умови - сукупність факторів, що характеризують (з
урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ,
освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні
проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а
також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і
заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації
дорожнього руху та їх стан;
видимість у напрямку руху - максимальна відстань, на якій з
місця водія можна чітко розпізнати межі елементів дороги та
розміщення учасників руху, що дає змогу водієві орієнтуватися під
час керування транспортним засобом, зокрема для вибору безпечної
швидкості та здійснення безпечного маневру;
обмежена оглядовість - видимість дороги в напрямку руху, яка
обмежена геометричними параметрами дороги, придорожніми
інженерними спорудами, насадженнями та іншими об’єктами, а також
транспортними засобами;
оглядовість - об’єктивна можливість бачити дорожню обстановку
з місця водія;
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.03.2009 N 111
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 червня 2009 р.
за N 576/16592
Про затвердження Інструкції з питань діяльності
підрозділів дорожньо-патрульної служби
Державтоінспекції МВС
6.2. Досконало знати ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), цю
Інструкцію, інші нормативно-правові акти у сфері безпеки
дорожнього руху та свої функціональні обов'язки.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 10 жовтня 2001 р. N 1306
Київ
Про Правила дорожнього руху
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 16 ( 16-2005-п ) від 06.01.2005
N 538 ( 538-2005-п ) від 30.06.2005
N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007
N 879 ( 879-2007-п ) від 27.06.2007
N 634 ( 634-2008-п ) від 09.07.2008
N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008
N 76 ( 76-2009-п ) від 11.02.2009
N 124 ( 124-2009-п ) від 11.02.2009
N 395 ( 395-2009-п ) від 22.04.2009 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Правила дорожнього руху (додаються).
2. Міністерству внутрішніх справ забезпечити видання Правил
дорожнього руху та через засоби масової інформації довести їх
зміст до учасників дорожнього руху.
Установити, що видання Правил дорожнього руху та коментарів
до них може здійснюватися лише за погодженням з Центром безпеки
дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС, а відповідних
навчальних посібників з питань безпеки дорожнього руху також з
Міністерством освіти і науки. { Абзац другий пункту 2 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 876 ( 876-2008-п ) від
01.10.2008 }
3. Центральним і місцевим органам виконавчої влади сприяти
вивченню громадянами Правил дорожнього руху.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету
Міністрів України згідно з переліком (додається).
5. Міністерству внутрішніх справ та іншим центральним органам
виконавчої влади привести свої нормативно-правові акти у
відповідність із цією постановою.
6. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2002 року.
Прем’єр-міністр України А.КІНАХ
Звертаю Вашу увагу на таке розташування патрульного авто у даному випадку призвело до того ,що іншім учасникам дорожнього руху було зроблено перешкоду видимості у напрямку руху з вул.Першотравнева шо могло привести до ДТП.
Стаття 251. Докази
Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є
будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом
порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність
адміністративного правопорушення, винність даної особи в його
вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного
вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про
адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих,
свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями
технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і
кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки,
відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням
правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а
також іншими документами.
{ Стаття 251 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 1369-12
від 29.07.91, N 1818-12 від 15.11.91; Законом N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }
Стаття 252. Оцінка доказів
Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім
переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному
дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись
законом і правосвідомістю.
{ Стаття 252 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III
( 2342-14 ) від 05.04.2001 }
Правила для всіх однакові. Чи це еліта!?
ПРОШУ:
Притягнути до адміністративної відповідальності інспектора ДПС а також Керівника за недбалим доглядом за виконання нормативних та законодавчих актів.
Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби;
Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.
Надати копію рішення про притягнення до адміністративного та адміністративної відповідальності
Залишаю за собою право направити копії матеріалів у прокуратуру м. Дніпропетровська та ЗМІ
Додаток:
CD диск з оригіналами фото та відео матеріалів.
„____”__________ 20__ р. (Підпис) С.Е.