Текущее время: 29 сен 2024, 00:12

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 249 ]  На страницу Пред.  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 09 мар 2012, 15:07 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 авг 2011, 21:09
Сообщений: 833
Авто: Разные
Город: Киев
Попробуй по нововыявленным.
Мотивируй что не знал и не мог знать о том, что инспектор не имеет право на улице составлять ПОСТАНОВЛЕНИЕ.

_________________
Я Вас плохому не учу, я только подсказываю как можно делать нехорошо!
О95 два 848О6 ноль (с 9:оо до 22:оо, в другое время звонить только в самых крайних случаях


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2012, 18:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
противотуманки, вместо ближнего

http://reyestr.court.gov.ua/Review/20066648

http://reyestr.court.gov.ua/Review/15173141

http://reyestr.court.gov.ua/Review/16446302 - на габаритах


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 мар 2012, 16:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
водитель министра

http://reyestr.court.gov.ua/Review/21633620

это чей клиент ?

http://reyestr.court.gov.ua/Review/21784226

__________________________________________________________

для Задорнова

........У разі відмови повій співпрацювати із працівниками міліції, останні погрожували фізичною розправою, здійснювали моральний тиск та забороняли (проституткам )займатися наданням сексуальних послуг клієнтам.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/21735799


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 мар 2012, 20:08 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 авг 2011, 21:09
Сообщений: 833
Авто: Разные
Город: Киев
Начальник министра
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/18536012

И продолжение (апелляция), правда в реестре не нашлось :(

_________________
Я Вас плохому не учу, я только подсказываю как можно делать нехорошо!
О95 два 848О6 ноль (с 9:оо до 22:оо, в другое время звонить только в самых крайних случаях


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 12:21 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди державою, органами місцевого самоврядування, юридичними або фізичними особами є втручанням в її особисте та сімейне життя.

Таке втручання допускається винятково у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини



_______________________________________________________________________________Повноваження правоохоронних органів, Коли державні органи мають право давати запити та проводити перевірки

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
_______________________________________________________________________________


http://proverki.at.ua/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 мар 2012, 22:22 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 авг 2011, 21:09
Сообщений: 833
Авто: Разные
Город: Киев
Незаконность АІС "Адмінпрактика"
http://reyestr.court.gov.ua/Review/21784727
Цитата:
Власникам транспортних засобів або уповноваженим на використання цих транспортних засобів особам може бути відмовлено в проведенні реєстрації (перереєстрації) таких транспортних засобів, коли такі особи мають заборгованість зі сплати штрафних санкцій за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, - до сплати ними зазначеної заборгованості.
Цитата:
З пояснень Відповідача вбачається, що можливість Державтоінспекції МВС володіти чи розпоряджатись даними АІС «Адмінпрактика»передбачена положеннями п.2 ст.4 Закону України «Про захист персональних даних». При цьому склад та зміст персональних даних, що використовуються в АІС «Адмінпрактика», згідно положень п.3 ст.6 цього ж Закону є відповідним та не надмірним стосовно визначеної мети їх обробки, а їх обсяг визначено відповідно до закону (положення статей 256 та 305 КУпАП).

Водночас, звинувачення Позивача у безконтрольному поширенні даних про нього, що зберігаються в АІС «Адмінпрактика»безпідставні, оскільки згідно з положеннями ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу є обробкою персональних даних, що здійснюється працівниками підрозділів Державтоінспекції МВС України з метою забезпечення контролю за виконанням постанов про накладення адміністративних стягнень за вчинені правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху.

Крім того, дані АІС «Адмінпрактика»використовуються працівниками ДАІ під час документування повторно вчиненого правопорушення.
Сообщение, не относящиеся к теме
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1




П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

17 лютого 2012 року < Час проголошення > № 2а-18849/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва в складі: судді Григоровича П.О., секретаря судового засідання Очколяса О.В., розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу


за позовом
ОСОБА_1



до
Управління державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України в м. Києві

Управління державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України

про
визнання діяльності протиправною та зобов’язання вчинити дії





ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

16 грудня 2011 року ОСОБА_1 звернувся з позовом до Управління державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України в м. Києві та Управління державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України, в якому просив:

- визнати діяльність УДАІ МВС України по збору, зберіганню, використанню та поширенню конфіденційної інформації про позивача в базі АІС «Адмінпрактика»протиправною;

- заборонити УДАІ МВС України та її підрозділам використовувати базу АІС «Адмінпрактика»для збору, зберігання, використання та поширення персональних даних фізичних осіб, які не надали на це свого дозволу, та зобов’язати видалити персональні дані позивача із цієї бази;

- визнати діяльність УДАІ ГУ МВС України в м. Києві та його підрозділів по збору, зберіганню, використанню та поширенню конфіденційної інформації про позивача протиправною;

- заборонити УДАІ ГУ МВС України в м. Києві використати базу поширення персональних даних фізичних осіб, які не надали на це свого дозволу, та зобов’язати видалити персональні дані позивача із цієї бази.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що при зверненні Позивача до підпорядкованого Відповідачу підрозділу ДАІ (МРЕО-6 м. Києва) із заявою про державну реєстрацію автомобіля, йому було відмовлено у такій реєстрації в зв’язку з тим, що в базі АІС «Адмінпрактика»міститься інформація стосовно невиконаних Позивачем зобов’язань по сплаті адміністративних штрафів. Позивач вважає, що оскільки доступ до бази АІС «Адмінпрактика»отримала особа, яка не вносила в неї інформацію, то в даному випадку має місце факт поширення конфіденційної інформації про Позивача, якою є інформація про його адресу, дату народження тощо. Позивач також зазначає, що він не надавав свою згоду Відповідачам чи будь-яким його підрозділам на збирання, зберігання, використання чи поширення конфіденційної інформації про нього. На думку Позивача збирання та зберігання такого роду інформації про нього в базі АІС «Адмінпрактика»суперечить нормам ст.32 Конституції України та ст. 11 Закону України «Про інформацію».

Представник Відповідача проти позову заперечив, зазначивши, що відповідно до п. 8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 07.09.1998 р., визначено, що у разі коли власники транспортних засобів мають заборгованість із сплати штрафу за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, їм може бути відмовлено в проведенні державної реєстрації (перереєстрації), знятті з обліку транспортного засобу. Зазначає, що використання даних АІС «Адмінпрактика»під час проведення реєстраційних операцій ВРЕВ ДАІ передбачено законодавством та не суперечить нормам ст.32 Конституції України та ст. 11 Закону України «Про інформацію». Можливість Державтоінспекції МВС України володіти чи розпоряджатись даними АІС «Адмінпрактика»передбачена положеннями п.2 ст.4 Закону України «Про захист персональних даних». При цьому, склад та зміст персональних даних, що використовуються в АІС «Адмінпрактика», згідно положень п.3 ст.6 цього ж Закону є відповідним та не надмірним стосовно визначеної мети їх обробки, а їх обсяг визначено відповідно до закону (положення статей 256 та 305 КУпАП). В зв’язку з цим представник Відповідача просив у задоволені позову відмовити повністю.

В судовому засіданні 26.01.2012р. встановлена можливість розглядати справу в порядку письмового провадження, відповідно до положень ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

15.12.2011 року Позивач звернувся до ВРЕВ-6 УДАІ ГУ МВС України в м. Києві із заявою №664205-1330М6 про проведення перереєстрації транспортного засобу (легкового автомобілю Chery Eastar DC14B) за рішенням суду.

Позивачу було відмовлено в такій перереєстрації в зв’язку з наявністю в АІС «Адмінпрактика»інформації стосовно несплаченого Позивачем штрафу за порушення правил дорожнього руху у сумі 255 грн.

Позивач вважає, що ні Відповідачу, ні його підрозділам у базі АІС «Адмінпрактика»не надано право збирати, зберігати, використовувати та поширювати конфіденційну інформацію про осіб, в тому числі і про нього самого. Зазначає, що оскільки доступ до бази АІС «Адмінпрактика» отримала особа, яка не вносила в неї інформацію, то в даному випадку має місце факт поширення конфіденційної інформації про Позивача.

Окружний адміністративний суд м. Києва не погоджується з такою позицією Позивача з огляду на наступне.

Згідно зі ст. 7 Закону України «Про міліцію»міліція є єдиною системою органів, яка входить до структури Міністерства внутрішніх справ України, виконує адміністративну, профілактичну, оперативно-розшукову, кримінально-процесуальну, виконавчу та охоронну (на договірних засадах) функції. Вона складається з підрозділів: кримінальної міліції; міліції громадської безпеки; транспортної міліції; державної автомобільної інспекції; міліції охорони; судової міліції, спеціальної міліції; внутрішньої безпеки.

Правовий статус Державної автомобільної інспекції визначається Положенням про Державну автомобільну інспекцію МВС України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 341 (далі - Положення).

Згідно з п. 1 Положення, Державна автомобільна інспекція (Державтоінспекція) є головним органом, на який покладається забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні, що входить до системи органів Міністерства внутрішніх справ України.

До складу Державтоінспекції входять департамент Державтоінспекції МВС, управління (відділи) Державтоінспекції головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, Центр безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем, спеціальний підрозділ дорожньо-патрульної служби особливого призначення при департаменті Державтоінспекції МВС, відділи (відділення) Державтоінспекції міських і районних органів внутрішніх справ, підрозділи дорожньо-патрульної служби та реєстраційно-екзаменаційної роботи.

Основними завданнями Державтоінспекції є: реалізація в межах своєї компетенції державної політики щодо забезпечення безпеки дорожнього руху; організація контролю за додержанням законів, інших нормативних актів з питань безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища від шкідливого впливу транспортних засобів; удосконалення регулювання дорожнього руху з метою забезпечення його безпеки та підвищення ефективності використання транспортних засобів; виявлення та припинення фактів порушення безпеки дорожнього руху, а також виявлення причин і умов, що сприяють їх вчиненню.

Державтоінспекція у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням, нормативними актами МВС.

Згідно з п. 5 Положення підрозділи Державтоінспекції мають права, передбачені законами України «Про міліцію», «Про дорожній рух»«Про оперативно-розшукову діяльність», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють їх діяльність. Зокрема, згідно п.п.29 п.5 Положення, працівники Державтоінспекції під час виконання службових обов'язків мають право у межах своєї компетенції брати участь у здійсненні контролю за внесенням обов'язкових платежів власниками (володільцями) транспортних засобів під час проведення їх державної реєстрації (перереєстрації), державного технічного огляду та зняття з обліку.

Відповідно до п. 12 ст. 10 Закону України «Про міліцію»міліція відповідно до своїх завдань зобов'язана забезпечувати в межах своєї компетенції безпеку дорожнього руху, додержання законів, правил і нормативів у цій сфері, здійснювати державну реєстрацію (перереєстрацію) і облік транспортних засобів та систематизацію відомостей про їх власників, приймати іспити на право керування транспортними засобами і видавати відповідні документи; запобігати забрудненню повітря, водойм транспортними засобами та сільськогосподарською технікою; здійснювати контроль за утриманням у належному технічному стані та чистоті доріг, вулиць, майданів.

Крім того, відповідно до ст.34 Закону України «Про дорожній рух»державний облік зареєстрованих транспортних засобів включає в себе процес реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх власників.

Державна реєстрація та облік автомобілів, автобусів, мотоциклів та мопедів усіх типів, марок і моделей, самохідних машин, причепів та напівпричепів до них, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів здійснюються підрозділами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України. Для автоматизованого обліку зареєстрованих транспортних засобів та відомостей про їх власників ведеться Єдиний державний реєстр, держателем якого є Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ України.

Власникам транспортних засобів або уповноваженим на використання цих транспортних засобів особам може бути відмовлено в проведенні реєстрації (перереєстрації) таких транспортних засобів, коли такі особи мають заборгованість зі сплати штрафних санкцій за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, - до сплати ними зазначеної заборгованості.

Таким чином, зі змісту проаналізованих норм вбачається, що інформація про фізичних осіб –власників транспортних засобів, зокрема про Позивача, збирається, зберігається і передається підрозділами Державтоінспекції у межах їхніх повноважень та на виконання покладених на них законом функцій.

Зокрема, право перевіряти інформацію щодо наявності несплачених штрафних санкцій за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху надано, у відповідності до вищезазначених норм законодавства, також і органам, що здійснюють реєстрацію транспортних засобів.

База даних АІС «Адмінпрактика»покликана систематизувати інформацію про осіб, які мають несплачені штрафні санкції та доступ до неї можуть отримати лише уповноважені органи державної влади. Посилання Позивача на ту обставину, що інформація з бази даних АІС «Адмінпрактика»може бути передана за винагороду до рук шахраїв не носить ніякого правового обґрунтування і до уваги суду не береться.

Як вбачається з пояснень Відповідача, необхідність використання даних АІС «Адмінпрактика»підрозділами Державтоінспекції МВС України передбачена положеннями ст. 305 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими контроль за правильним і своєчасним виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення здійснюється органом (посадовою особою), який виніс постанову та іншими органами державної влади в порядку, встановленому законом.

Крім цього, пунктом 8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 07.09.1998 р., визначено, що у разі коли власники транспортних засобів мають заборгованість із сплати штрафу за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, їм може бути відмовлено в проведенні державної реєстрації (перереєстрації), знятті з обліку транспортного засобу. Тому суд погоджується з позицією Відповідача, що використання даних АІС «Адмінпрактика»під час проведення реєстраційних операцій ВРЕВ ДАІ передбачено законодавством та не суперечить нормам ст.32 Конституції України та ст. 11 Закону України «Про інформацію».

З пояснень Відповідача вбачається, що можливість Державтоінспекції МВС володіти чи розпоряджатись даними АІС «Адмінпрактика»передбачена положеннями п.2 ст.4 Закону України «Про захист персональних даних». При цьому склад та зміст персональних даних, що використовуються в АІС «Адмінпрактика», згідно положень п.3 ст.6 цього ж Закону є відповідним та не надмірним стосовно визначеної мети їх обробки, а їх обсяг визначено відповідно до закону (положення статей 256 та 305 КУпАП).

Водночас, звинувачення Позивача у безконтрольному поширенні даних про нього, що зберігаються в АІС «Адмінпрактика»безпідставні, оскільки згідно з положеннями ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу є обробкою персональних даних, що здійснюється працівниками підрозділів Державтоінспекції МВС України з метою забезпечення контролю за виконанням постанов про накладення адміністративних стягнень за вчинені правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху.

Крім того, дані АІС «Адмінпрактика»використовуються працівниками ДАІ під час документування повторно вчиненого правопорушення.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з ч.3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З урахуванням вищенаведеного суд дійшов висновку, що позов є необґрунтованим та не підлягає задоволенню, оскільки Відповідачі діяли на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством. Доводи позовної заяви про порушення Відповідачами положень ст. 32 Конституції України не знайшли свого підтвердження та були спростовані в ході розгляду справи.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 69-71, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позову відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя П.О. Григорович
Обсуждение на форуме: viewtopic.php?f=57&t=16634

_________________
Я Вас плохому не учу, я только подсказываю как можно делать нехорошо!
О95 два 848О6 ноль (с 9:оо до 22:оо, в другое время звонить только в самых крайних случаях


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 апр 2012, 07:55 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 авг 2011, 21:09
Сообщений: 833
Авто: Разные
Город: Киев
Обновили сайт!
http://www.reyestr.court.gov.ua/

_________________
Я Вас плохому не учу, я только подсказываю как можно делать нехорошо!
О95 два 848О6 ноль (с 9:оо до 22:оо, в другое время звонить только в самых крайних случаях


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 апр 2012, 10:28 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2011, 10:55
Сообщений: 732
Авто: Opel
Город: Николаев
ВАВАНчик, его уже неделю колбасит.
То новую версию поставят, то откатятся.
Причем похоже что даже БД разные - так как находит разное кол-во документов. В старой версии больше.

_________________
Любого, ничего ему не объясняя, можно посадить в тюрьму лет на десять, и где-то в глубине души он будет знать, за что. (c) Фридрих Дюрренматт


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 май 2012, 18:52 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
фальсификация данных протокола

http://reyestr.court.gov.ua/Review/19858612

http://jurportal.org/writ/9359436

http://reyestr.court.gov.ua/Review/18303681

http://reyestr.court.gov.ua/Review/18026546

Крім того до протоколу про адміністративне правопорушення внесено недостовірні відомості, зокрема, інформацію, щодо свідка ОСОБА_5, який не був присутнім на місці пригоди та складення адмінпротоколу.
http://jurportal.org/writ/5231865


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 май 2012, 19:29 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Порушенння норм матеріального та процесуального права

Відмовляючи в задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що копію постанови позивач отримав 01.10.2009 року, а до суду звернувся лише 30 грудня 2009 року, тобто, з пропущенням передбаченого ст. 289 КУпАП десятиденного строку.

Проте, такі висновки суду першої інстанції, на думку апеляційного суду, не відповідають обставинам справи та нормам процесуального права і є помилковими.

Згідно з ч. 1 ст. 100 КАС України ( в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) пропущення строку звернення до адміністративного суду є підставою для відмови у задоволенні адміністративного позову за умови, якщо на цьому наполягає одна із сторін.

Оскільки в матеріалах справи відсутні докази того, що відповідач наполягав на застосуванні вимог ч.1 ст. 100 КАС України, а тому суд безпідставно відмовив в позові з підстав пропущення строку звернення до суду.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/23611256
______________________________________________

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем не надано доказів на підтвердження того, що позивачем вчинено адміністративне правопорушення. Не зібрав їх з власної ініціативи і суд, який фактично переклав тягар доказування на позивача, який заперечував протиправність своїх дій. Відповідач як суб'єкт владних повноважень на підставі ч. 2 ст. 71, доказів вини позивача не надав.

Тому оскаржувана постанова суду в зв'язку з порушенням норм матеріального та процесуального права підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови про задоволення позову з наведених вище підстав.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/23525534
_____________________________________________

Відповідно до положень ч.7 ст.294 КУпАП ( в чинній редакції від 17.11.2008 року), апеляційний суд переглядає справу в межах апеляційної скарги. При цьому, він не обмежений її доводами, якщо під час розгляду справи буде встановлено неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права, апеляційний суд може дослідити нові докази, які не досліджувалися раніше, якщо визнає обгрунтованим ненадання їх до місцевого суду або необґрунтованим відхиленням їх районним судом.

Відповідно до ст..7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в звязку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження у справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Вказані вимоги закону, як працівниками ДАІ, так і місцевим судом при розгляді справи належним чином не були виконані.

Так матеріали справи про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_3 містять ряд суттєвих недоліків. Зокрема, в протоколі про адміністративне правопорушення (а.с.2) підписи ОСОБА_3 різняться між собою. Сам ОСОБА_3 не опитаний з приводу складення вказаного протоколу, як не опитаний і ОСОБА_5, який вказаний в протоколі як свідок. З приводу вказаної події рапорти чи пояснення працівників ДАІ відсутні.

Крім того, відповідно до вимог ст.254 КУпАП, протокол про адміністративне правопорушення ОСОБА_3 під розписку не вручений. Довідки та супровідна в суд складені на ОСОБА_3, а не на ОСОБА_3 (а.с.4-6).

Сама постанова судді від 26.12.2011 року стосовно ОСОБА_3, містить в собі ряд протиріч та не відповідає вимогам закону.

Так, суд, в порушення вимог ст..268 КУпАП, не повідомив ОСОБА_3 про час та місце розгляду даної справи, проте суддя в своїй постанові вказав, що ОСОБА_3 свою вину визнав повністю, що не відповідає матеріалам справи.

Крім того, в протоколі про адміністративне правопорушення зазначено, що ОСОБА_3 керував автомобілем в стані алкогольного спяніння о 19 год. 30 хвилин, тоді, як в постанові судді вказано про те, що це відбулося о 10 год.30 хвилин.

В постанові суду не зазначено повно місце вчинення адміністративного правопорушення, вказано лише с.Шабельники без зазначення району та області його скоєння.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/22243955
________________________________________________

нормативка по сотруднику милиции

..........Відповідного до пункту 5.4 розділу У цієї Інструкції у разі відмови водія транспортного засобу від проведення огляду в закладі охорони здоров'я посадова особа Державтоінспекції МВС в присутності двох свідків складає протокол про адміністративне правопорушення, у якому зазначає ознаки сп'яніння і дії водія щодо ухилення від огляду.

Таким чином, всупереч вимогам вищезазначеної Інструкції ОСОБА_2 склав протокол про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_4 без присутності двох понятих, чим порушив вимоги статті 2,5 Закону України «Про міліцію», статті 1,2,7 Закону України «Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України».

Працівники органів внутрішніх справ відповідно до Етичного кодексу працівника органів внутрішніх справ України, схваленого колегією МВС України 05.10.2000 року № 7км/8, зобов'язуються, крім іншого, у службових та позаслужбових стосунках з людьми, в особистій поведінці бути зразком чесності, чемності, тактовності, зовнішньої охайності і внутрішньої дисциплінованості, культури спілкування, і зокрема мовної.


З урахуванням викладеного колегія суддів вважає, що скоєний позивачем проступок несумісний з його перебуванням на службі в органах внутрішніх справ України, наказ відповідача про звільнення позивача зі служби відповідає закону, а висновок суду першої інстанції щодо незаконності наказу є помилковим.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/23590842
_____________________________________________________

В якості свідків автор протоколу зазначив двоє осіб громадян ОСОБА_3 та ОСОБА_4 Проте з відповіді управління ДАІ УМВСУ у Хмельницькій області від 16.06.2009 року № 6687 видно, що зазначені особи є працівниками служби ДАІ та перебувають на посадах відповідно старшого інспектора та інспектора Війтівецького взводу ДПС управління ДАІ УМВСУ у Хмельницькій області.

Відповідач як субєкт владних повноважень пояснень цих осіб як свідків суду не подав, а при наявності їх пояснень про підтвердження вини позивача в правопорушенні, ці пояснення свідків як зацікавлених осіб належало би оцінити критично як такі, що направлені на підтримання позиції автора протоколу та постанови про накладення штрафу на позивача щодо наявності підстав для притягнення позивача до адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/21973526
______________________________________________________
За таких обставин застосування цього пристрою(«Візир» №0812489,) як підстави для безпротокольної форми фіксації адміністративних правопорушень в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху суперечить вимогам ст. ст. 258, 254, 268 КУпАП та суттєво порушує конституційні права позивача.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/21973629
______________________________________________________

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


Справа: № 2-а-1723/09 Головуючий у 1-й інстанції: Лопатюк Н.Г.
Суддя-доповідач: Собків Я.М.

ПОСТАНОВА

Іменем України

"07" лютого 2012 р. м. Київ





Головуючий суддя Собків Я.М.


Судді: Ісаєнко Ю.А.

Сорочко Є.О.


розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_3 на постанову Святошинського районного суду м. Києва від 22 вересня 2009 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_3 до старшого інспектора ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущака Едуарда Івановича про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,-

ВСТАНОВИВ:

У серпні 2009 року позивач ОСОБА_3 звернувся до Святошинського районного суду м. Києва із адміністративним позовом до старшого інспектора ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущака Едуарда Івановича (далі відповідач), в якому просив скасувати постанову відповідача по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року, за якою його було притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинення адмінправопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі по тексту КУпАП) та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 300 грн.

Крім цього, позивач просив поновити пропущений ним строк на оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року, передбачений ст. 289 Кодексу України про адміністративне правопорушення, та закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення.

Постановою Святошинського районного суду м. Києва від 22 вересня 2009 року в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_3 відмовлено.

Позивач не погоджуючись з прийнятим рішенням суду, звернувся з апеляційною скаргою, в якій зазначає, що оскаржувана постанова суду не відповідає вимогам матеріального та процесуального права, а саме, судом першої інстанції неповно зясовано та не доведено обставини, що мають значення для справи, висновки суду першої інстанції не відповідають обставинам справи, в звязку з чим просить скасувати постанову Святошинського районного суду м. Києва від 22 вересня 2009 року та закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення.

Сторони, будучи належним чином повідомлені про дату, час та місце апеляційного розгляду справи, в судове засідання не зявилися.
_________________________________________


Враховуючи, що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні не обовязкова, колегія суддів у відповідності до ч. 4 ст. 196 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності представників сторін.

Згідно ст. 41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає за необхідне апеляційну скаргу задовольнити частково, а постанову суду першої інстанції скасувати, виходячи з наступного.

Відповідно до п.4 ч.1 ст. 202 КАС України, підставами для скасування постанови або ухвали суду першої інстанції та ухвалення нового рішення є порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання, а так само розгляд і вирішення справи неповноважним судом; участь в ухваленні постанови судді, якому було заявлено відвід на підставі обставин, які викликали сумнів у неупередженості судді, і заяву про його відвід визнано судом апеляційної інстанції обґрунтованою; ухвалення чи підписання постанови не тим суддею, який розглянув справу.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 05 червня 2009 року о 07 год. 56 хв. в селі Глиниця, Кіцманського району, Чернівецької області, позивач керуючи автомобілем марки «Хонда»д.н.з. НОМЕР_1, здійснив перевищення швидкості руху більш як на 20 км/год., рухаючись при цьому зі швидкістю 84 км/год., чим порушив вимоги пункту 12.4 ПДР України та вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 122 КУпАП.

Факт перевищення швидкості зафіксований вимірювальним приладом «Візир» із серійним номером 0711177.

За фактом вчиненого адмінправопорушення, старшим інспектором ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущаком Едуардом Івановичем було складено постанову по справі про адміністративне правопорушення серії СЕ АВ № 071754, за якою позивача було притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинення адмінправопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 300 грн.

Позивач не погоджується з обставинами, що стали підставою для притягнення його до адміністративної відповідальності, посилаючись на відсутність в його діях складу адміністративного правопорушення.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи колегія суддів зважає на наступне.

Відповідно до п. 12.4 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306, у населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.

За правилами частини першої статті 122 КУпАП, перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, тягнуть за собою накладання штрафу від пятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Положенням статті 254 КУпАП передбачено, що про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.

Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

За приписами ч. 6 ст. 258 КУпАП, у разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у справі про адміністративне правопорушення та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, надсилаються особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення такої постанови.

Саме поняття «працюючий в автоматичному режимі»Кодексом України про адміністративні правопорушення не визначено.

Відповідно до абзацу 3 п. 21 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про міліцію» (із змінами, внесеними згідно із Законом № 586-VI від 24.09.2008 року), міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається право: використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, а у випадках, передбачених законом, тимчасово затримувати і доставляти на спеціальні майданчики чи стоянки для зберігання транспортні засоби, експлуатація яких не допускається або забороняється законом.

Основні обов'язки міліції викладені у ст. 10 Закону України «Про міліцію», за приписами п. 5 ч. 1 якої, міліція відповідно до своїх завдань, зобов'язана припиняти адміністративні правопорушення і здійснювати провадження у справах про них.

У відповідності до вимог п. 7.1 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України, затвердженої наказом МВС України від 13.11.2006 № 1111, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 листопада 2006 року за № 1243/13117, (чинної до 17.07.2009 року), працівник ДПС при несенні служби зобов'язаний: організовувати безпечний та безперешкодний процес дорожнього руху, попереджувати та припиняти злочини, а також адміністративні правопорушення, у межах своєї компетенції застосовувати до порушників заходи адміністративного впливу та примусу.

Аналізуючи норми діючого законодавства, колегія суддів приходить до висновку, що при несенні служби і виявленні адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, працівник ДПС зобов'язаний насамперед припинитиадміністративнеправопорушення та скласти протокол про адміністративне правопорушення.

При цьому, протокол про адміністративне правопорушення не складається у разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою тільки працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, тобто,без участі працівника ДПС, що несе службу, і без його волевиявлення.

Зазначене також узгоджується з положеннями ч. 6 ст. 258 КУпАП, що відповідно не було зроблено старшим інспектором ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущаком Едуардом Івановичем.

Крім цього, колегія суддів вважає за необхідне зауважити, що прилад «Візір», яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксацій порушень ПДР України, не є автоматичним засобом фото - чи відео фіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо або через комп'ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, об'єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу).

В розділі 2 інструкції до приладу «Візір», «Основні технічні характеристики», чітко визначено, що даний прилад працює виключно у режимах вимірювання швидкості як Стаціонарний або Патрульний, але ніяк не автоматичний.

Згідно Методичних рекомендацій по роботі з радіолокаційним відеозаписуючим вимірювачем швидкості «Візір», цей прилад забезпечує відеозапис (фотографування) порушень швидкісного режиму або інших ситуацій як в стаціонарному, так і патрульному режимі роботи, управління приладом здійснюється багатофункціональними кнопками та перемичками, усі настройки приладу є «умовними»і потребують настроювання приладу кожен раз під конкретний тип автодороги. Функцій автоматичного приведення приладу в дію передачі даних та їх одночасної автоматизованої обробки вимірювача швидкості «Візир»не містить.

Разом з тим, в розділі 6 Методичних рекомендацій, описані орієнтовні методи роботи з вимірювача швидкості «Візир», де вказується на необхідність складання інспектором протоколу у разі скоєння правопорушення, зафіксованого за допомогою вимірювача швидкості «Візир», що також узгоджується з вимогамист. 254 КУпАП.

Виходячи зі змісту ст. ст. 7, 254, 279 КУпАП, провадження у справі про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника лише в межах протоколу про адміністративне правопорушення, який є єдиною підставою для притягнення до адміністративної відповідальності.

Для правильного вирішення питання про наявність в діях водія транспортного засобу складу правопорушення, передбаченого ст. 122 КУпАП, потрібно зокрема зясувати, місце руху транспортного засобу, швидкісний режим, який дозволено на зазначеній ділянці дороги, факт перевищення швидкості, чого з матеріалів саправи не вбачається, що в свою чергу не доводить вину особи в скоєні зазначеного в постанові правопорушення.

Ці дані встановлюються на підставі засобів доказування, вичерпний перелік яких наведено у ст. 251 КУпАП.

Згідно зі ст. 8 Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" - інформація, яка є власністю держави, або інформація з обмеженим доступом (до якої відноситься і інформація, отримана за допомогою приладу "Візір") повинна оброблятися в автоматизованій системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) з підтвердженою відповідністю.

Тобто перед застосуванням на території України прилад "Візір" повинен був пройти державну експертизу в Держслужбі спецзв'язку і захисту інформації України.

Як вбачається з матеріалів справи, будь-яких доказів які б свідчили, що прилад "Візір" є автоматичним засобом фото - або відео фіксації відсутні.

Таким чином, суд приходить до висновку, що притягнення до адміністративної відповідальності позивача за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.122 КУпАП є безпідставним.

За таких обставин, суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позову ОСОБА_3, не надав належної правової оцінки обставинам даної справи, чим порушив норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Крім цього, колегія суддів вважає за можливим поновити пропущений позивачем строк оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року.

Відповідно до ч.1 ст. 289 КУпАП, скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.

В своєму клопотанні позивач просить поновити пропущений ним строк на оскарження постанови відповідача по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року по причині несвоєчасного отримання ним її копії.

Відповідачем не було надано доказів, які б спростовували вказані твердження позивача, а відтак заявлені ним вимоги в частині поновлення пропущеного строку оскарження спірної постанови по справі про адміністративне правопорушення є такими, що підлягають до задоволення.

Згідно зі ст.159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що постанова суду першої інстанції ухвалена з порушенням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги частково спростовують висновки суду першої інстанції, а тому вбачаються підстави для скасування постанови та ухвалення нового рішення, яким позовні вимоги слід задовольнити частково.

Поновити ОСОБА_3 пропущений ним строк на оскарження постанови старшого інспектора ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущака Едуарда Івановича по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року.

Визнати нечинною та скасувати постанову старшого інспектора ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущака Едуарда Івановича по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в сумі 300,00 грн.

В задоволенні решти позовних вимог слід відмовити.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.

Керуючись ст. ст. 195, 198, 2022, 205, 207, 212, 254 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_3 задовольнити.

Постанову Святошинського районного суду м. Києва від 22 вересня 2009 року скасувати.

Прийняти нову постанову, якою позовні вимоги ОСОБА_3 до старшого інспектора ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущака Едуарда Івановича про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення задовольнити частково.

Поновити ОСОБА_3 пропущений ним строк на оскарження постанови старшого інспектора ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущака Едуарда Івановича по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року.

Визнати нечинною та скасувати постанову старшого інспектора ДПС 1-го взводу Управління ДАІ УМВС України в Чернівецькій області Дущака Едуарда Івановича по справі про адміністративне правопорушення Серії СЕ № 071754 від 05.06.2009 року про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в сумі 300,00 грн.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання в повному обсязі, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.



Головуючий суддя
____________________________________________________

Поновити ОСОБА_2 на посаді інспектора ДПС групи ДПС відділення ДАІ з обслуговування адміністративної території Старобешівського району та автомобільно технічної інспекції при УДАЇ ГУМВС України в Донецькій області з 18.08.2011 року.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/21968872
____________________________________________________


Последний раз редактировалось kam 14 май 2012, 19:34, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 май 2012, 19:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Справа №33-29, 2012 року Головуюча в 1-й інстанції Бурлак Г.І.

Категорія: ст. 124 КУпАП

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 січня 2012 року м. Хмельницький

Суддя апеляційного суду Хмельницької області Латюк П.Я., з участю секретаря судового засідання Купельської Н.П., апелянта ОСОБА_1 та його захисника ОСОБА_2, розглянувши у відкритому судовому засіданні в
м. Хмельницькому апеляційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Теофіпольського районного суду від 16 грудня 2011 року, -
в с т а н о в и в:

Цією постановою ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, жителя АДРЕСА_1, громадянина України, українця, приватного підприємця, з середньою освітою, одруженого, який має на утриманні двоє неповнолітніх дітей,

визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.124 КУпАП із закриттям провадження в справі у звязку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.

За постановою суду, 7 січня 2010 року о 14 год. 45 хв. ОСОБА_1, керуючи автомобілем CHERY Amulet, НОМЕР_1, на автодорозі Р-48 Камянець Подільський Сатанів Війтівці - Білогіря 161 км + 200 м у
смт. Білогіря Хмельницької області на перехресті вул. Бондарчука та
вул. Косовського, не вибрав безпечної швидкості руху, не врахував дорожньої обстановки і, здійснюючи обгін автомобіля ВАЗ 2107, НОМЕР_2, під керуванням ОСОБА_3, виїхав на зустрічну смугу руху, де скоїв зіткнення з цим автомобілем, який рухався у попутному напрямку і здійснював поворот ліворуч, тобто вчинив правопорушення, передбачене ст.124 КУпАП.
В апеляційній скарзі, як убачається з її змісту, ОСОБА_1 просить постанову скасувати із закриттям провадження у справі за відсутністю в його діях складу цього адміністративного правопорушення, посилаючись на те, що у цій дорожній обстановці правил дорожнього руху не порушував, що це ОСОБА_3, керуючи автомобілем ВАЗ 2107 із другорядної дороги виїхав на головну, створивши у такий спосіб аварійну обстановку, а він, щоб уникнути зіткненню, змушений був виїхати на зустрічну смугу руху, екстреного гальмування не застосовував, оскільки дорога була слизькою. Акцентує увагу й на тому, що виїхавши із другорядної дороги на головну, ОСОБА_3 фактично на ній робив розворот, а не рухався у попутному йому напрямку, що упродовж розгляду справи ОСОБА_3 давав суперечливі та непослідовні свідчення щодо обставин цієї дорожньо-транспортної пригоди.
Заслухавши пояснення апелянта та його захисника на підтримку апеляційної скарги з посиланням на зазначені у ній доводи, дослідивши матеріали справи та перевіривши доводи апеляційної скарги, вважаю, що вона підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданням провадження у справі про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й обєктивне зясування обставин справи, вирішення її у точній відповідності із законом.

Проте у розглядуваній справі зазначені вимоги закону додержані не були.

Диспозицією ст.124 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна, тобто склад цього адміністративного порушення є матеріальним.

Відповідно до вимог ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначається, зокрема, місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Повертаючи справу Шепетівському взводу ДПС ДАІ УМВС України в Хмельницькій області на доопрацювання апеляційний суд у постанові від 14 березня 2011 року (а.с.101-104) вказував, зокрема, на необхідність ретельної перевірки обставин цієї дорожньо-транспортної пригоди, виконання вимог ст.256 КУпАП та зазначення у протоколі про адміністративне правопорушення прізвище водія, що керував автомобілем, якого обганяв ОСОБА_1, у разі обвинувачення його у перевищенні швидкості руху на необхідність встановлення та зазначення у протоколі конкретної швидкості руху керованого ним автомобіля, призначення та проведення експертизи, проведення інших, в тому числі і процесуальних дій, спрямованих на всебічне, повне і обєктивне зясування дійсних обставин справи.

Натомість, склавши 15 липня 2011 року щодо ОСОБА_1 додаток до протоколу про адміністративне правопорушення (а.с. 169) старший інспектор Шепетівського взводу ДПС Романюк В.С. у ньому так і не зазначив прізвища водія автомобіля ВАЗ-2107, якого, як вказано у цьому документі обганяв ОСОБА_1, керуючи автомобілем CHERІ, швидкості руху керованого ОСОБА_1 автомобіля, конкретних підпунктів пунктів 14.2 та 14.6 Правил дорожнього руху, порушення яких ставиться йому у вину, і в такий спосіб порушив його право на захист.

Не дивлячись на те, що у даній справі в період її доопрацювання очевидною була потреба в спеціальних знаннях, автотехнічної (транспортно-трасологічної) експертизи, як того вимагається у ст.273 КУпАП призначено та проведено не було. Наявні ж у справі висновки спеціаліста (а.с. 164-168, 185-187) відповідно до ст.251 КУпАП доказом в адміністративні справі не є. До того ж поставлені у листах, а не як вимагається - у постановах про призначення експертизи, вихідні дані, до прикладу, про виникнення для водія ОСОБА_1 небезпеки для руху лише з моменту початку повороту ліворуч автомобіля «ВАЗ 2107»у даній ситуації не є безпірними.

Не є безспірними, а відтак належним чином не перевіреними, викладені у протоколі про адміністративне правопорушення (а.с. 112), додатку до нього (а.с.169) та у постанові суду (а.с.209-211) твердження про те, що ця дорожньо-транспортна пригода сталася саме на перехресті вулиць Котовського та Бондарчука, а не поза його межами, що при цьому водій автомобіля «ВАЗ-2107»виїхав на вул. Бондарчука з вул. Котовського, а не з привокзальної площі, яка межує з цією вулицею тощо.

Так, згідно даних наявної у справі схеми огляду місця цієї дорожньо-транспортної пригоди (а.с.115), підписаної в тому числі і ОСОБА_3, видно, що він керуючи автомобілем «ВАЗ -2107»та виїхавши на
вул. Котовського фактично здійснював на ній розворот, а згідно даних протоколу проведеного з ним додаткового огляду місця події, схеми до нього (а.с. 151-155) виїзд на цю вулицю він здійснив з положення 12,5 м. від правої проїзної частини вул. Косовського, а згідно даних протоколу проведеного з ОСОБА_1 додаткового огляду місця події, схеми до нього з положення 15 м (а.с.146-150). Даних про те, яка в дійсності ширина цієї вулиці матеріали справи, в тому числі і схема місця дорожньо-транспортної пригоди, не містять (підпункт 6.1 пункту 6 затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.02.2009 року №77 Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху).
Встановлення і цих обставин має суттєве значення для правильного вирішення справи, адже в такому разі дії водіїв регулюються іншими, ніж ті що інкриміновані ОСОБА_1 як порушення, положеннями Правил дорожнього руху.

Згідно вимог підпунктів «б», «в»підпункту 2.9 пункту 2 Правил дорожнього руху водієві забороняється керувати транспортним засобом: у хворобливому стані; якщо цей транспортний засіб не відповідає вимогам стандартів.

Як убачається з наявних в матеріалах справи витягів із актів огляду у МСЕК (а.с.51,52,156), довідки управління Пенсійного фонду України в Білогірському районі (а.с.157), фотознімків (а.с. 130-131), водій автомобіля «ВАЗ-2107»ОСОБА_3 з 1995 року є інвалідом 3 групи по зору, бокове скло цього автомобіля затемнене.

Проте, чи міг ОСОБА_3 із такими вадами зору та ще й через затемнене скло автомобіля бачити керований ОСОБА_1 автомобіль при виїзді на вул. Бондарчука, при здійсненні на ній повороту (розвороту), а якщо міг, то на якій відстані, та чи вправі взагалі був керувати цим автомобілем, зясовано також не було.

На цю неповноту та однобічність, допущені під час провадження у справі службовими особами Шепетівського взводу ДПС ДАІ УМВС України в Хмельницькій області суддя місцевого суду не тільки не звернула уваги і згідно положень п.2 ст.278 КУпАП, своєю постановою не повернула справу цьому взводу ДПС для належного з'ясування обставин пригоди та їх оформлення, а розглянувши по суті, також допустила порушення вимог закону.

Пленум Верховного Суду України у пунктах 7 та 24 постанови №14 від 23 грудня 2005 року з подальшими змінами «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті»вказав: що у випадках, коли наслідки настали через порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту двома або більше водіями транспортних засобів, суди повинні зясовувати характер порушень, які допустив кожен із них, а також чи не було причиною порушення зазначених правил одним водієм їх недодержання іншим і чи мав перший можливість уникнути дорожньо-транспортної події та її наслідків; що за певних умов виключається відповідальність особи, яка порушила Правила дорожнього руху вимушено, через створення аварійної ситуації іншою особою, котра керувала транспортним засобом; що зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП, у ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилається правопорушник, чи висловлених останнім доводів.

Не дивлячись на те, що ОСОБА_1 постійно стверджував про те, що у цій аварійній ситуації діяв вимушено через порушення Правил дорожнього руху ОСОБА_3, який її і створив, що у всіх наявних у справі висновках спеціалістів, висновку експертизи наголошується на необхідності дотримання у цій дорожній ситуації і водієм ОСОБА_3 пунктів 1.5(ч.1), 9.2(б), 10.1, 10.4, 16.3, 16.11 Правил дорожнього руху, що згідно висновків експерта та спеціаліста від 24.06.2011 року водій ОСОБА_1 мав перевагу на рух та не мав технічної можливості зупинити автомобіль до смуги руху автомобіля «ВАЗ-2107», що у постанові апеляційного суду вказувалось на необхідність проведення у справі автотехнічної експертизи, місцевий суд, поклавши в основу свого рішення про винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.124 КУпАП через порушення вимог пунктів 12.3 та 14.6 «а»Правил дорожнього руху суперечливі пояснення ОСОБА_3, цим обставинам належної уваги не приділив, мотивів їх відхилення у постанові не навів.

Сама по собі та обставина, що проїзна частина вулиці Бондарчука, по якій рухався ОСОБА_1, згідно протоколу огляду місця події була оброблена протиожеледною сумішшю, ще не свідчить про те, що вона не була слизькою, як про це йдеться у постанові місцевого суду на обґрунтування винуватості ОСОБА_1

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, додатку до нього, ОСОБА_1 окрім порушень пунктів 12.3, 14.6 «а»Правил дорожнього руху ставилось у вину порушення і пунктів 12.1, 12.4, 14.2 цих Правил.

Чому суд виключив з обвинувачення ОСОБА_1 порушення цих останніх трьох пунктів Правил дорожнього руху у постанові також не мотивовано.

Оскільки наведені порушення закону є істотними і не можуть бути усунені в судовому засіданні, постанова судді підлягає скасуванню, а матеріали справи через неналежне оформлення протоколу про адміністративне правопорушення та неповне зясування всіх дійсних обставин цієї дорожньо-транспортної пригоди - направленню до органу, який порушив справу про адміністративне правопорушення для проведення додаткової перевірки, в ході якої слід:

- протокол про адміністративне правопорушення скласти у відповідності до вимог ст.256 КУпАП із зазначенням у ньому, зокрема, прізвища водія, якого обганяв (якщо обганяв) ОСОБА_1, а в разі обвинувачення його у порушенні пунктів 12.4, 14.6 «в»Правил дорожнього руху швидкість з якою він рухався та відстань до пішохідного переходу;

-зясувати, із залученням до справи відповідних документів, ширину проїзної частини вул. Котовського в смт. Білогіря в районі її примикання до вул. Бондарчука, наявність на час цієї дорожньо-транспортної пригоди у цьому районі дорожніх знаків, ширину привокзальної площі в цьому ж районі.

- зясувати стан здоровя ОСОБА_3 по зору на час цієї дорожньо-транспортної пригоди та можливість його бачити, а відтак і правильно оцінювати дорожню обстановку;

- призначити та провести відповідну експертизу із зазначенням у постанові з цього приводу усіх відомих у справі даних, як вихідних;

- провести інші, в тому числі і процесуальні дії, спрямовані на всебічне, повне і об'єктивне з'ясування дійсних обставин справи.

На підставі викладеного та керуючись п.3 ч.8 ст.294 КУпАП,-

п о с т а н о в и в:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.

Постанову Теофіпольського районного суду від 16 грудня 2011 року щодо нього скасувати, а матеріали справи, для належного оформлення та встановлення фактичних обставин цієї дорожньо-транспортної пригоди, направити Шепетівському взводу ДПС ДАІ УМВС України в Хмельницькій області.

Постанова набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.

Суддя /підпис/

З оригіналом згідно:

Суддя апеляційного суду

Хмельницької областіП.Я. Латюк


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 май 2012, 19:41 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Отже, оцінюючи викладене і доводи апеляції в сукупності, а також ураховуючи, що всі сумніви щодо доведеності вини особи, яка притягується до відповідальності відповідно ст. 62 Конституції України тлумачаться на її користь, апеляційний суд прийшов до переконливого висновку, що в ході апеляційного розгляду справи не доведено, що в діях ОСОБА_3 є склад адміністративного правопорушення,

http://reyestr.court.gov.ua/Review/23843353
___________________________________________________

Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/23706335


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 май 2012, 19:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Судова колегія не погоджується з висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Відповідно до п.7 ч.1 ст. 1 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" - платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є юридичні та фізичні особи при відчуженні легкових автомобілів, крім легкових автомобілів, якими забезпечуються інваліди, та тих автомобілів, які переходять у власність спадкоємцям за Законом.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/23613621


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 май 2012, 19:52 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
У зв'язку з тим, що всі зобов'язання по сплаті збору на обов'язкове державне пенсійне страхування були виконані - збір сплачено ОСОБА_2 у повному обсязі, зобов'язання ТОВ «Автомир-Херсон»сплатити той самий збір, по тій самій операції купівлі-продажу легкового автомобіля є фактично подвійним оподаткуванням
http://reyestr.court.gov.ua/Review/23694541


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 май 2012, 20:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
З позову вбачається, що ОСОБА_1 вважає постанову по справі про адміністративне правопорушення протиправною, але не просить її визнати такою. Однак суд, відповідно до ч.2 ст.11 КАС України вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог, оскільки в даному випадку це потрібно для повного захисту прав, свобод та інтересів позивача та визнає постанову по справі про адміністративне правопорушення протиправною.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/20306802
______________________________________________

отрицательное, но полезное решение

http://reyestr.court.gov.ua/Review/20045353
_________________________________________________
Суд вважає, що ІДПС Гнідий Е.В., проігнорувавши письмові зауваження позивача про його не згоду з адміністративним протоколом, складеним у відношенні нього, клопотанням перевірити його доводи, не вирішив адміністративну справу всебічно, об*єктивно і справедливо, що призвело до винесення постанови про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 з порушенням його прав і недоведеністю його вини.
Суд доходить до переконання, що адміністративний протокол, як джерело доказування, втратило свою повноцінну доказову силу, через порушення прав ОСОБА_1 щодо неповноти і односторонності розгляду адміністративної справи з боку ІДПС Гнідого Е.В.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/17132826



_____________________________________________________

Однак, в постанові не вказано, хто саме зі співробітників ДПС робив вимірювання швидкості за допомогою приладу "Беркут” ", чи має вказана особа відповідний допуск до даного приладу, чи пройшов даний прилад метрологічні перевірки, чи має він взагалі свідоцтво про таку перевірку, чи не минув його термін дії. Все вищевикладене робить неможливим встановлення правильності роботи з приладом даним приладом та достовірність вимірюваних даних.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/17596236
_____________________________________________________


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 249 ]  На страницу Пред.  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron