Текущее время: 16 июн 2025, 23:33

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 14 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 10:56 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
Цитата:
9.03.11 | 10:10
Королевская и Ляпина предлагают отмену срока действия прав, возможности их временного изъятия и отмену доверенностей на ТС

Народные депутаты Украины Наталья Королевская (БЮТ) и Ксения Ляпина (НУНС) внесли на рассмотрение парламента законопроект № 8199 о дерегуляции автомобильных перевозок.

Документом предложено исключить из перечня документов, подтверждающих право на управление транспортным средством, путевые (маршрутные) листы, товарно-сопроводительные документы и все иные документы (в том числе нотариально удостоверенные доверенности на управление транспортными средствами).

Авторы проекта считают целесообразным исходить из презумпции правомерного владения транспортным средством, если у владельца имеются регистрационные документы на ТС и не требовать подтверждения правомерности владения, если не заявлено об угоне ТС.

Они предлагают сделать свободным доступ к информации Единого государственного реестра и автоматизированной базы данных о разыскиваемых ТС через сеть Интернет на сайте Госавтоинспекции МВД с возможностью поиска, просмотра, копирования и распечатки без специальных программных средств, круглосуточно, без ограничений и взыскания платы.

Авторы хотят отменить право КМУ устанавливать срок действия удостоверения водителя.

Наряду с отменой требований о наличии у водителя путевых (маршрутных) листов, товарно-сопроводительных документов планируется отменить также и требование о наличии договоров с заказчиком транспортной услуги и документов об их оплате.

Еще одно важное предложение проекта - лишение работников ГАИ права на временное изъятие удостоверения водителя в случае нарушений Правил дорожного движения.

Проектом планируется и отказ от требования изготовлять лицензионные карточки, прилагающиеся к лицензиям на предоставление услуг по перевозке пассажиров, на бланках строгой отчетности.

ЛІГА:ЗАКОН

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 12:10 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції перевезень автомобільним транспортом
Номер, дата реєстрації: 8199 від 03.03.2011
Цитата:

ЗАКОН УКРАЇНИ(Проект)

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо дерегуляції перевезень автомобільним транспортом



Верховна Рада України постановляє:

І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. Частину чотирнадцяту статті 14 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 36, ст. 299 із наступними змінами) викласти у такій редакції:
"До ліцензій на надання послуг з перевезення пасажирів і небезпечних вантажів автомобільним транспортом додаються ліцензійні картки на кожен автомобільний транспортний засіб. До ліцензійної картки заносяться реєстраційні дані ліцензії та автомобільного транспортного засобу".

2. У Законі України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338 із наступними змінами):
1) в частині дев’ятій статті 15:
у першому реченні слова "з установленим терміном дії" виключити;
у третьому реченні слова "обміну та встановлення терміну дії" виключити;

2) абзац другий частини другої статті 16 викласти у такій редакції:
"мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки посвідчення водія, реєстраційні документи на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, страховий поліс (сертифікат) про укладання договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі надання послуг з перевезення пасажирів і небезпечних вантажів";

3) статтю 34 доповнити частиною такого змісту:
"Доступ до інформації Єдиного державного реєстру та автоматизованої бази даних про розшукувані транспортні засоби здійснюється через мережу Інтернет на сайті Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України із забезпеченням вільного доступу, можливості пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування на основі поширених веб-оглядачів та редакторів, без необхідності застосування спеціально створених для цього технологічних та програмних засобів, цілодобово, без обмежень та стягнення плати";

4) у статті 52-1:
в абзаці тринадцятому частини першої слова "суб’єктів підприємницької діяльності" замінити на слова "суб’єктів господарювання", слова "у встановленому порядку бланків довідок-рахунків, актів приймання-передавання транспортних засобів, а також" виключити;
в частині другій слова "відповідно до закону тимчасово вилучає посвідчення водія, талон про проходження державного технічного огляду, а також ліцензійну картку на транспортний засіб" виключити.

3. У Законі України "Про автомобільний транспорт" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 22, ст. 105 із наступними змінами):
1) абзац тридцять другий частини першої статті 1 виключити;

2) у статті 39:
абзац третій частини другої викласти у такій редакції:
"для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законом";
абзац третій частини третьої викласти у такій редакції:
"для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, схема маршруту, розклад руху, інші документи, передбачені законом";
абзац третій частини четвертої викласти у такій редакції:
"для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, схема маршруту, розклад руху, інші документи, передбачені законом";
абзац третій частини п’ятої викласти у такій редакції:
"для водія таксі - посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, ліцензійна картка, інші документи, передбачені законом";
абзаци другий та третій частини сьомої викласти у такій редакції:
"для автомобільного перевізника - ліцензія, інші документи, передбачені законом;
для водія легкового автомобіля - посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, ліцензійна картка, інші документи, передбачені законом";
абзаци другий та третій частини дев’ятої викласти у такій редакції:
"для автомобільного перевізника - ліцензія, інші документи, передбачені законом;
для водія легкового автомобіля - посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, ліцензійна картка, інші документи, передбачені законом";
абзаци другий та третій частини десятої викласти у такій редакції:
"для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законом;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на автобус, інші документи, передбачені законом";
у частині одинадцятій слова "дорожній лист" виключити, слова "законодавством України" замінити на слово "законом";

3) в абзаці третьому частини першої статті 46 слова "нотаріально завірену" виключити;

4) у статті 48:
абзац третій частини другої викласти у такій редакції:
"для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, інші документи, передбачені законом, в разі здійснення перевезень небезпечних вантажів - ліцензійна картка";
абзац третій частини третьої викласти у такій редакції:
"для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, інші документи, передбачені законом, в разі здійснення перевезень небезпечних вантажів - ліцензійна картка";
абзац третій частини четвертої викласти у такій редакції:
"для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, інші документи, передбачені законом, в разі здійснення перевезень небезпечних вантажів - ліцензійна картка";
абзац третій частини п’ятої викласти у такій редакції:
"для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, інші документи, передбачені законом, в разі здійснення перевезень небезпечних вантажів - ліцензійна картка".

4. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122 із наступними змінами):
1) абзац перший частини першої статті 126 викласти у такій редакції:
"Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційних документів на транспортний засіб, ліцензійної картки на транспортний засіб, а так само поліса (договору) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -
тягне за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

2) в абзаці першому статті 128 слова "без відміток у дорожньому листі про" виключити.

5. Абзаци перший та другий пункту 21 частини першої статті 11 Закону України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20 із наступними змінами) викласти у такій редакції:
"21) обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців, при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров'ю людей, рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг; зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою; оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв наявність посвідчення водія, реєстраційних документів на транспортний засіб, поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), а у випадках, передбачених законодавством, ліцензійної картки на транспортний засіб;
організовувати при необхідності медичний огляд водіїв, відстороняти від керування транспортними засобами осіб, які перебувають у стані сп'яніння, а також тих, які не мають посвідчення водія транспортного засобу".

ІІ. Прикінцеві положення.

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.


Голова Верховної Ради
України

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 12:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
да хрен они такое примут....

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 13:23 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 авг 2010, 08:38
Сообщений: 192
Авто: Daewoo Lanos
Цитата:
Авторы проекта считают целесообразным исходить из презумпции правомерного владения транспортным средством, если у владельца имеются регистрационные документы на ТС

У нас в стране по-моему действует презумпция невиновности. На право владения ТС она не распространяется ? И каким НПА это подтверждается ?
Есть у кого нибудь соображения ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 13:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2010, 23:33
Сообщений: 1300
Откуда: МиколаЇв
Авто: Prado
Город: николаев
Презумпция невиновнсти по-моему в уголовном только праве. В административном такого понятия нет

_________________
Кто хочет тот ищет возможности, кто не хочет - оправдание


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 13:31 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 28 фев 2010, 18:03
Сообщений: 533
Откуда: г.Умань, Черк.обл
Авто: Opel, Astra Classic
В Европе давно нету никаких доверенностей и всё нормально, никто не жалуется. Главное при себе иметь права соответствующей категории, даже свидетельство о регистрации т/с не обязательно иметь при себе, если не выехал за пределы страны. Очень удобно, сам на себе проверял. :)
В случае необходимости по номеру авто можно определить владельца и не числиться ли авто в угоне.

_________________
Три выигранных суда благодаря "ДК"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 19:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
Rusmate писал(а):
Презумпция невиновнсти по-моему в уголовном только праве. В административном такого понятия нет

Есть. Конституционный суд Украины установил что презумпция невиновности распространяется и на административное право:
Цитата:
4.1. Конституційний Суд України на підставі наведеного дійшов висновку, що адміністративна відповідальність в Україні та процедура притягнення до адміністративної відповідальності ґрунтуються на конституційних принципах та правових презумпціях, які зумовлені визнанням і дією принципу верховенства права в Україні. Конституція України має найвищу юридичну силу, закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (частина друга статті 8 Конституції України).

Рішення Конституційного Суду України / 2010 рік / 23-рп/2010

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 20:20 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
чтож интерестно, но всё равно в законе о ДД "передати для перевiрки", а в 126-й вообще "передав" исключили.
внимание вопрос: зачем вносить изменения, если они опять противоречат друг другу?

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 мар 2011, 01:40 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
безпридел в стране!

хорошо если примут такой законопроект! и плохо если не примут именно сейчас!

рано или поздно но его примут! может другой созыв депутатов но примут!

всем известно что в нашей странПравительствоНе хочет чтобы люди просто жили! надо к Гражданам пристать и хоть как то доколупаться, хоть за чтото но взять деньги и в бюджет (себе на премии) и так просто в корман (должосному лицу).

к стати если проголосую ЗА то надо вычислить тех кто потдержал этот законопроект и тех кто его подал - и этих Людей отблагодарить официально и в Прессе и еще как то! Граждане должны знать Тех людей которые хоть что то для них сделали!

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 мар 2011, 20:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 янв 2011, 15:47
Сообщений: 1163
Откуда: ХАРЬКОВ
Авто: DANA
Былобы не плохо.

_________________
Ничто так не влияет на внутренние дела в стране, как своевременная пересадка органов.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 апр 2011, 13:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
Висновок Головного науково-експертного управління 01.04.2011:
Цитата:

ВИСНОВОК
на проект Закону України
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо дерегуляції перевезень автомобільним транспортом»
(реєстр. № 8199 від 03.03.2011)

У законопроекті, метою якого є спрощення ведення бізнесу в галузі транспорту через дерегуляцію отримання дозвільних та супровідних документів перевізниками, пропонується внести відповідні «зміни в законодавчі акти України, якими регулюються відносини в сфері видачі та застосування документів щодо допуску до керування транспортними засобами та товарно-супровідних документів» (п.2 пояснювальної записки), серед яких: закони України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про міліцію» та Кодекс України про адміністративні правопорушення. Зокрема, у законопроекті пропонується скоротити перелік дозвільних документів, необхідних для здійснення автомобільних перевезень.
Головне науково-експертне управління, підтримуючи позицію суб’єктів права законодавчої ініціативи щодо необхідності оптимізації дозвільної системи, разом з тим вважає за доцільне висловити наступні зауваження.
Викликає сумнів доцільність скасування наявності у водія деяких документів. У першу чергу це стосується дорожніх (маршрутних) листів. Просте посилання на те, що обіг таких документів є “рудиментом радянського державного регулювання”, на нашу думку, не є достатнім і не враховує ту обставину, що ці документи, крім іншого, є документом бухгалтерського обліку. За допомогою цих документів здійснюється облік пробігу автомобіля, витрат пального. Автори законопроекту, який розглядається, визнають необхідність контролю за проходженням водіями щозмінного медичного огляду та перевірки технічного стану транспортного засобу. Відмітки про це робляться саме в дорожніх листах. Таким чином скасування наявності у водія дорожнього листа буде вимагати існування ще одного документу, який водій повинен мати при собі для підтвердження проходження щозмінного медичного огляду та перевірки технічного стану транспортного засобу.
Викликають також певні зауваження і пропозиції щодо скасування наявності у водія документів на вантаж, особливо в тих випадках, коли цей вантаж є небезпечним, або специфічним. Наприклад, контейнер з радіоактивною речовиною, або новорічні ялинки. Реалізація пропозицій законопроекту в цій частині суттєво обмежить можливість контролю за незаконним переміщенням майна, але не позбавить їх необхідності оформляти ті ж самі товарно-транспортні документи, оскільки вони потрібні для ведення бухгалтерського обліку.
Деякі положення законопроекту недостатньо ретельно опрацьовані. Так, змінами до статті 11 Закону України «Про міліцію» пропонується позбавити працівників міліції права тимчасово вилучати посвідчення водія транспортного засобу, талон про проходження державного технічного огляду та інші документи. В той же час залишаються без змін положення Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими регулюються правовідносини щодо вилучення речей та документів у тому числі посвідчення водія, талона про проходження державного технічного огляду, ліцензійної картки на транспортний засіб (ст. 260 КУпАП), тимчасового вилучення посвідчення водія (ст. 265-1 КУпАП), тимчасового вилучення талона про проходження державного технічного огляду або ліцензійної картки на транспортний засіб (ст. 265-3 КУпАП), оскарження заходів забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення, зокрема вилучення речей та документів, у тому числі посвідчення водія, талона про проходження державного технічного огляду, ліцензійної картки на транспортний засіб, тимчасове затримання транспортного засобу (ст. 267 КУпАП), щодо повернення вилученого посвідчення водія (ст. 318 КУпАП).
Те ж саме стосується і затримання водія і транспортного засобу (ст.ст. 260, 261, 262, 263, 265-2 КУпАП).
В разі прийняття цього законопроекту без внесення відповідних змін приведе до того, що не буде досягнута його мета, крім того, утвориться конкуренція між положеннями КУпАП та Закону України «Про міліцію».
Законом України «Про захист персональних даних» доступ до інформації про особу обмежується. Оскільки Єдиний державний реєстр транспортних засобів та автоматизована база даних про розшукувані транспортні засоби містить дані про власників транспортних засобів, які мають особистий (персональний) характер, то вільний доступ до такої інформації неможливий.
Під час розгляду цього законопроекту слід врахувати, що на розгляді Верховної Ради України знаходяться законопроекти № 5220 від 12 жовтня 2009 року, № 8223 від 14 березня 2011 року, деякі пропозиції яких мають той же самий предмет регулювання, що і законопроект, який розглядається. Доцільно було б об’єднати ці законопроекти з використанням позитивних напрацювань кожного з них і розглядати їх разом. В протилежному випадку Верховна Рада буде змушена розглядати десятки фрагментарних законопроектів у той час, коли всі подібні питання можна було б вирішити за один раз.

Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій.

Керівник Головного управління В.Борденюк

Вик.: В.Семілетов Ю.Матеров
Л.Кирилюк

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 апр 2011, 07:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 май 2010, 10:29
Сообщений: 1411
Alyans писал(а):
чтож интерестно, но всё равно в законе о ДД "передати для перевiрки", а в 126-й вообще "передав" исключили.
внимание вопрос: зачем вносить изменения, если они опять противоречат друг другу?

А в чем противоречие?
Закон о ДД прописывает обязанность водителя передать документы. 126-я КУАП не устанавливает права и обзянности водителя, а регламентирует наказание за определенные действия или бездействие, т.е. наказание за непередачу документов.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 апр 2011, 09:19 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
wasp писал(а):
Alyans писал(а):
чтож интерестно, но всё равно в законе о ДД "передати для перевiрки", а в 126-й вообще "передав" исключили.
внимание вопрос: зачем вносить изменения, если они опять противоречат друг другу?

А в чем противоречие?
Закон о ДД прописывает обязанность водителя передать документы. 126-я КУАП не устанавливает права и обзянности водителя, а регламентирует наказание за определенные действия или бездействие, т.е. наказание за непередачу документов.

я знаю, так я и написал что наказание за НЕ ПЕРЕДАЧУ хотят исключить. внимательнее читаем

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 апр 2011, 16:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
Висновок комітету 06.04.2011:
Цитата:

До проекту № 8199 від 03.03.2011 р.

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

Комітет з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва на засіданні 16 березня 2011 року розглянув проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції перевезень автомобільним транспортом (реєстр. № 8199), поданий народними депутатами України Королевською Н.Ю., Ляпіною К.М.
Метою законопроекту є спрощення та здешевлення започаткування та ведення бізнесу в Україні шляхом запровадження принципу здійснення діяльності юридичних та фізичних осіб без необхідності отримувати зайві документи щодо допуску до керування транспортними засобами та товарно-супровідних документів.
Головне науково-експертне управління апарату Верховної Ради України у своєму висновку від 01.04.2011 року до законопроекту визначає, що за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій.
Підтримуючи ідею авторів законопроекту щодо спрощення перевезень автомобільним транспортом, члени Комітету визначили, що прийняття його є передчасним. Запропоновані в законопроекті зміни до законодавчих актів у частині встановлення термінів дії посвідчення водія, повноважень Державтоінспекції МВС, а також прав міліції не стосуються питань дерегуляції перевезень автомобільним транспортом, а пропозиція авторів щодо вільного доступу до Єдиного державного реєстру Державтоінспекції МВС не відповідає вимогам статті 31 Закону України «Про інформацію».
Враховуючи вищезазначене, члени Комітету прийняли рішення проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції перевезень автомобільним транспортом (реєстр. № 8199), поданий народними депутатами України Королевською Н.Ю., Ляпіною К.М., внести на розгляд Верховної Ради України та пропонувати направити його на доопрацювання суб’єктам законодавчої ініціативи.
Співдоповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України від Комітету визначено заступника Голови Комітету Ляпіну К.М.
Орієнтовний час розгляду законопроекту 19 хвилин.
Додаток: на 4-х аркушах.

Голова Комітету Н.Ю.КОРОЛЕВСЬКА

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 14 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: