Текущее время: 24 июн 2025, 09:14

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 27 янв 2011, 22:50 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
Міліція пояснила, як правильно затримувати громадян


Изображение
Після скандалу з затриманням бійцями "Беркуту" журналіста Мустафи Найема, "Українська правда" надіслала запит до київської міліції, у якому просила оприлюднити інструкцію, якою регулюється перевірка документів громадян та затримання.

Також у запиті питалося:

- який порядок перевірки працівниками міліції документів громадян і затримання та яким чином правоохоронці визначають, що громадянин є "підозрілою особою"

- у яких випадках правоохоронці мають право затримувати громадян для встановлення особи?

- чи існують особливі умови для перевірки правоохоронцями "осіб кавказької національності" або "осіб зі східним типом обличчя"?

- чи є "східний тип обличчя" або "кавказька національність" підставою для перевірки правоохоронцями документів громадянина?

- чи мають право співробітники міліції світити ліхтарем у салони автомобілів громадян?

- чи мають право співробітники міліції вилучати у громадян мобільний телефон або інші речі при затриманні?

- Яким є порядок вилучення правоохоронцями особистих речей громадянина?

- Чи мають право працівники міліції обмежувати громадян у користуванні мобільним телефоном під час та після затримання?

- Чи має право громадянин на телефонні дзвінки під час та після затримання?

Роз'яснення київської міліції з цих питань наводимо повністю.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

копирайт


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 янв 2011, 22:54 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
корисна інформація,розпечатати та возити з собою,актуально для всіх,дякую.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 янв 2011, 23:14 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 апр 2010, 09:39
Сообщений: 982
Откуда: Сумская область
Авто: Lanos 1.6
Цитата:
Підозрілою особою може бути: ... особа, яка не має постійного місця проживання

Интересная точка зрения!!! Логика прям блещет. Тут уже напрашивается следующий вопрос: "А как сотрудник милиции определяет что человек без определенного места жительства?". На лбу написано, что ли? Вот у меня, к примеру, нету в паспорте штампа о прописке, живу "то здесь-то там", прилично выгляжу, но определенного места жительства не имею, т.е. есть по сути бомжом. И выходит что я есть подозрительная личность. Но как милицай об этом знает??? Прям нострадамусы в "органах" работают

_________________
Так как профиль удалить нельзя, оставляю его бесхозным.
Причина - модератор поставил в один ряд с матерщиками, грубиянами и остальными нехорошими.
Всем пока и удачной борьбы


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 янв 2011, 23:16 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
підозрілою особою може бути-особа яка не має постійного місця проживання-знову прокол- дана норма вже задовго до цієї відповіді -визнана неконституційною-докази





ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним поданням Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо відповідності Конституції України (конституційності) абзацу восьмого пункту 5 частини першої статті 11 Закону України „Про міліцію“

м. К и ї в Справа № 1-25/2010
29 червня 2010 року
№ 17-рп/2010


Конституційний Суд України у складі суддів:

Стрижака Андрія Андрійовича – головуючого,
Баулiна Юрiя Васильовича,
Вдовiченка Сергiя Леонiдовича,
Винокурова Сергія Маркіяновича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В’ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича – доповідача,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Овчаренка В’ячеслава Андрійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,

за участю представників суб’єкта права на конституційне подання: Кузьменко Валентини Павлівни, Таргулової Ірини Герасимівни, Фадєєвої Ніни Миколаївни – радників Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Постійного представника Верховної Ради України у Конституційному Суді України Селіванова Анатолія Олександровича, представника Генеральної прокуратури України Кудрявцева Віктора Вікторовича – заступника Генерального прокурора України, представників Міністерства внутрішніх справ України: Ратушняка Віктора Івановича – заступника Міністра внутрішніх справ України, Приндюка Геннадія Іполитовича – начальника Управління юридичного забезпечення Міністерства внутрішніх справ України,
розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним поданням Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо відповідності Конституції України (конституційності) абзацу восьмого пункту 5 частини першої статті 11 Закону України „Про міліцію“ від 20 грудня 1990 року № 565–XII (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20) з наступними змінами.
Приводом для розгляду справи відповідно до статей 39, 40 Закону України „Про Конституційний Суд України“ стало конституційне подання Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Підставою для розгляду справи згідно зі статтею 82 Закону України „Про Конституційний Суд України“ є наявність спірного питання щодо конституційності вказаного у конституційному поданні положення, виявленого Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини у процесі діяльності.

Заслухавши суддю-доповідача Дідківського А.О., пояснення Кузьменко В.П., Таргулової І.Г., Селіванова А.О., Кудрявцева В.В., Приндюка Г.І. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України

у с т а н о в и в:

1. Суб’єкт права на конституційне подання – Уповноважений Верховної Ради України з прав людини – звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням визнати неконституційним положення абзацу восьмого пункту 5 частини першої статті 11 Закону України „Про міліцію“ від 20 грудня
1990 року № 565–XII з наступними змінами (далі – Закон), згідно з яким міліції надано право затримувати і тримати у спеціально відведених для цього приміщеннях осіб, яких запідозрено у занятті бродяжництвом, – на строк до 30 діб за вмотивованим рішенням суду.

Автор клопотання стверджує, що оспорюване положення суперечить статтям 29, 33, 58 Конституції України, оскільки порушує права громадян на свободу та особисту недоторканність, свободу пересування та вільний вибір місця проживання і надає право працівникам міліції застосовувати заходи примусу до осіб за діяння, які не визнаються правопорушенням відповідно до законодавства України.

2. Свої позиції щодо предмета конституційного подання висловили Президент України, Голова Верховної Ради України, Голова Верховного Суду України, Генеральна прокуратура України, Міністерство юстиції України, Міністерство внутрішніх справ України, науковці Національної юридичної академії імені Ярослава Мудрого, Одеської національної юридичної академії, Київського національного університету внутрішніх справ, Харківського національного університету внутрішніх справ, Львівського державного університету внутрішніх справ.

3. Конституційний Суд України, вирішуючи порушене в конституційному поданні питання, виходить з такого.
3.1. Україна є демократичною, правовою державою; людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю; права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність; утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави (стаття 1, частини перша, друга статті 3 Конституції України).
В Україні визнається і діє принцип верховенства права (частина перша статті 8 Основного Закону України). Конституційний Суд України в абзаці другому підпункту 4.1 пункту 4 мотивувальної частини Рішення від 2 листопада 2004 року
№ 15-рп/2004 зазначив, що верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність, зокрема у закони, які за своїм змістом мають бути проникнуті передусім ідеями соціальної справедливості, свободи, рівності тощо.
Одним із елементів верховенства права є принцип правової визначеності, у якому стверджується, що обмеження основних прав людини та громадянина і втілення цих обмежень на практиці допустиме лише за умови забезпечення передбачуваності застосування правових норм, встановлюваних такими обмеженнями. Тобто обмеження будь-якого права повинне базуватися на критеріях, які дадуть змогу особі відокремлювати правомірну поведінку від протиправної, передбачати юридичні наслідки своєї поведінки.
Конституційний Суд України у Рішенні від 22 вересня
2005 року № 5-рп/2005 у справі про постійне користування земельними ділянками вказав, що із конституційних принципів рівності і справедливості випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі (абзац другий підпункту 5.4 пункту 5 мотивувальної частини).
Європейський суд з прав людини неодноразово звертав увагу на недосконалість чинного законодавства України і необхідність дотримуватися принципу правової визначеності. Так, у рішенні
від 6 листопада 2008 року у справі „Єлоєв проти України“ зазначено таке: „Суд вважає, що відсутність чітко сформульованих положень, які б визначали, чи можливо належним чином продовжити (якщо так, то за яких умов) застосування на стадії судового слідства запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, обраного на визначений період на стадії досудового слідства, не відповідає критерію „передбачуваності закону“ для цілей пункту 1 статті 5 Конвенції. Суд також нагадує, що практика, яка виникла у зв’язку із законодавчою прогалиною і яка зумовлює тримання особи під вартою протягом необмеженого і непередбачуваного строку за обставин, коли таке тримання не передбачається ні конкретним положенням законодавства, ні будь-яким судовим рішенням, сама по собі суперечить принципу юридичної визначеності, який імплікований Конвенцією і який становить один із основних елементів верховенства права“ (пункт 53).
У рішенні від 18 грудня 2008 року у справі „Новік проти України“ Європейський суд з прав людини зазначив, що „коли йдеться про позбавлення свободи, надзвичайно важливою умовою є забезпечення загального принципу юридичної визначеності. Вимога „якості закону“ у розумінні пункту 1 статті 5 Конвенції означає, що коли національний закон передбачає можливість позбавлення свободи, такий закон має бути достатньо доступним, чітко сформульованим і передбачуваним у своєму застосуванні для того, щоб виключити будь-який ризик свавілля“ (пункт 19).
3.2. Відповідно до статті 29 Конституції України кожна людина має право на свободу та особисту недоторканність (частина перша), ніхто не може бути заарештований або триматися під вартою інакше як за вмотивованим рішенням суду і тільки на підставах та в порядку, встановлених законом (частина друга), у разі нагальної необхідності запобігти злочинові чи його перепинити уповноважені на те законом органи можуть застосувати тримання особи під вартою як тимчасовий запобіжний захід, обґрунтованість якого протягом сімдесяти двох годин має бути перевірена судом (частина третя).
Основними міжнародними актами, в яких закріплено право кожної людини на свободу і особисту недоторканність, є:
– Загальна декларація прав людини 1948 року, у статті 3 якої проголошено, що кожна людина має право на життя, свободу та особисту недоторканність, а у статті 9 – ніхто не може бути підданий безпідставному арешту, затриманню або видворенню;
– Міжнародний пакт про громадянські і політичні права
1966 року, в пункті 1 статті 9 якого зазначено, що кожна людина має право на свободу та особисту недоторканність; ніхто не може бути підданий свавільному арешту чи триманню під вартою; ніхто не може бути позбавлений волі інакше як на підставах і відповідно до процедури, які встановлені законом;
– Конвенція про захист прав людини і основоположних
свобод 1950 року, пункт 1 статті 5 якої проголошує, що кожен має право на свободу та особисту недоторканність; нікого не може бути позбавлено свободи, крім випадків та відповідно до процедури, яка встановлена законом, зокрема законного затримання осіб для запобігання поширенню інфекційних захворювань, психічно хворих, алкоголіків або наркоманів чи бродяг.
Положення статті 29 Конституції України визначають затримання, арешт і тримання під вартою як примусові заходи, що обмежують право на свободу та на особисту недоторканність особи і можуть застосовуватися тільки на підставах та в порядку, встановлених законом.
Конституційний Суд України вважає, що словосполучення „тільки на підставах та в порядку, встановлених законом“ передбачає обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб забезпечувати дотримання норм як матеріального, так і процесуального права при затриманні.
Наведене означає, що затриманий має право на перевірку компетентним судом не лише додержання органами державної влади та їх посадовими особами норм процесуального права, на підставі яких проводилося затримання, а й обґрунтованості підозри, яка стала підставою для затримання, законності мети, з якою воно застосовувалося та чи було необхідним і виправданим за конкретних обставин.
Затримання у будь-якому випадку не може бути визнане обґрунтованим, якщо діяння, які інкримінуються затриманому, на час їх вчинення не могли розцінюватися або не визнавалися законом як правопорушення.
Аналогічної позиції дотримувався Європейський суд з прав людини у рішеннях від 23 жовтня 2008 року у справі „Солдатенко проти України“, від 6 листопада 2008 року у справі „Єлоєв проти України“, від 19 лютого 2009 року у справі „Микола Кучеренко проти України“.
3.3. Оспорюване положення Закону надає міліції право затримувати і тримати у спеціально відведених для цього приміщеннях осіб, яких запідозрено у занятті бродяжництвом, – на строк до 30 діб за вмотивованим рішенням суду.
З цієї норми вбачається, що метою такого затримання є з’ясування причетності особи до заняття бродяжництвом, тобто до скоєння злочину чи іншого правопорушення. Наявність цього права у міліції була зумовлена існуванням кримінальної відповідальності за такі діяння відповідно до статті 214 Кримінального кодексу України у редакції 1960 року. Проте склад злочину, визначеного цією статтею, був декриміналізований Законом України „Про внесення доповнень і змін до Кримінального кодексу України, Кримінально-процесуального кодексу Української РСР і Кодексу Української РСР про адміністративні правопорушення“ від 7 липня 1992 року № 2547–XII.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 92 Конституції України виключно законами України визначаються засади цивільно-правової відповідальності; діяння, які є злочинами, адміністративними або дисциплінарними правопорушеннями, та відповідальність за них.
У Кримінальному кодексі України встановлено, що злочинність діяння, а також його караність та інші кримінально-правові наслідки визначаються тільки цим кодексом (частина третя статті 3), хоча системний аналіз його норм свідчить, що бродяжництво не визнається у ньому як суспільно-небезпечне діяння і відповідальності за його вчинення не передбачено.
Не дає визначення бродяжництва як правопорушення і Кодекс України про адміністративні правопорушення та інші закони України.
Оспорюваним положенням Закону встановлено тільки підставу затримання. Закон не передбачає змісту, ознак бродяжництва та процедури достатньо доступної, чітко сформульованої і передбачуваної у своєму застосуванні, тобто такої, яка давала б можливість запобігти ризику свавільного затримання будь-якої особи за підозрою у занятті бродяжництвом, а це несумісно з принципом правової визначеності.
За правовою позицією Конституційного Суду України, викладеною у Рішенні від 26 червня 2003 року № 12-рп/2003, затримання треба розуміти як тимчасовий запобіжний кримінально-процесуальний і як адміністративно-процесуальний заходи, застосування яких обмежує право на свободу та особисту недоторканність (абзац четвертий пункту 6 мотивувальної частини).
Системний аналіз норм Кримінально-процесуального кодексу України, зокрема статей 106, 115, 149, 1652, та Кодексу України про адміністративні правопорушення (статей 260, 261, 262 та інших) з урахуванням того, що бродяжництво не визнається законами України злочином чи адміністративним правопорушенням, дає підстави дійти висновку про відсутність у цих нормах процедури та порядку розгляду судом питань щодо затримання особи за підозрою у занятті бродяжництвом.
Враховуючи викладене, Конституційний Суд України вважає, що положення абзацу восьмого пункту 5 частини першої статті 11 Закону не відповідають частині першій статті 8, частинам першій, другій, третій статті 29, частині другій статті 55, частині другій статті 58 Основного Закону України.
3.4. Згідно з Конституцією України кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом (частина перша статті 33).
Право на свободу пересування і вибору місця проживання як невід’ємне право кожної людини закріплено також Загальною декларацією прав людини 1948 року (пункт 1 статті 13), Міжнародним пактом про громадянські і політичні права
1966 року (стаття 12), Протоколом № 4 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (стаття 2).
Зазначені положення Конституції України та міжнародно-правових актів дістали свій подальший розвиток і конкретизацію у Законі України „Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні“ від 11 грудня 2003 року № 1382–IV
(далі – Закон № 1382). Зокрема, у статті 2 Закону № 1382 закріплюється гарантія на свободу пересування та вільний вибір місця проживання, а у статтях 12, 13 визначено коло осіб, щодо яких обмежується свобода пересування та вільний вибір місця проживання.
У вказаних статтях Закону № 1382 не передбачено обмеження права на свободу пересування та вільний вибір місця проживання людини через підозру у занятті бродяжництвом.
Виходячи з наведеного Конституційний Суд України вважає, що положення абзацу восьмого пункту 5 частини першої статті 11 Закону не відповідають частині першій статті 33 Конституції України.
3.5. Конституційний Суд України, вирішуючи порушене в конституційному поданні питання, виявив із зазначених підстав невідповідність Конституції України положення пункту 11 частини першої статті 11 Закону щодо права міліції проводити фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку, дактилоскопію осіб, які затримані за підозрою у занятті бродяжництвом, що відповідно до частини третьої статті 61 Закону України „Про Конституційний Суд України“ є підставою для визнання його неконституційним.


Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150, частинами першою, другою статті 152 Конституції України, статтями 51, 61, 63, 65, 70, 73, 82 Закону України „Про Конституційний Суд України“, Конституційний Суд України

в и р і ш и в:

1. Визнати такими, що не відповідають Конституції України
(є неконституційними), положення частини першої статті 11 Закону України „Про міліцію“ від 20 грудня 1990 року № 565–XII з наступними змінами, а саме:
– абзацу восьмого пункту 5, згідно з яким міліції надається право затримувати і тримати у спеціально відведених для цього приміщеннях осіб, яких запідозрено у занятті бродяжництвом, – на строк до 30 діб за вмотивованим рішенням суду;
– пункту 11 в частині права міліції проводити фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку, дактилоскопію осіб, які затримані за підозрою у занятті бродяжництвом.

2. Положення абзацу восьмого пункту 5 та пункту 11 частини першої статті 11 Закону України „Про міліцію“, які визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

3. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.


Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у „Віснику Конституційного Суду України“ та в інших офіційних виданнях України.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 янв 2011, 23:30 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 04 окт 2010, 16:19
Сообщений: 82
Откуда: Киев
Авто: GOLF
Спасибо большое, хороший документ.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 янв 2011, 09:10 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Міністрові внутрішніх справ
України
ЛУЦЕНКУ Ю.В.


ДОПОВІДНА ЗАПИСКА

Про порушення прав людини при
проведенні дактилоскопії осіб

У відповідності з п. 11 ст. 11 Закону України «Про міліцію» органам внутрішніх справ надається право проводити дактилоскопію наступних категорій осіб:
- затриманих за підозрою у вчиненні злочину або за бродяжництво;
- взятих під варту;
- осіб, яких звинувачують у вчиненні злочину;
- осіб, підданих адміністративному арешту.


Крім того, відповідно до ст. 7 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» передбачається дактилоскопіювання осіб, щодо яких встановлено адміністративний нагляд.
Порядок формування баз дактилоскопічного обліку в ОВС регламентується положеннями наказу МВС України від 11.09.2001 №785 «Про затвердження Інструкції про порядок функціонування дактилоскопічних обліків експертної служби МВС України» та наказу МВС України від 18.08.1992 №485 «Про заходи щодо подальшого вдосконалення діяльності чергової частини служби органів внутрішніх справ України».
Разом з тим, при проведені моніторингу стану дотримання прав людини в діяльності ОВС помічниками Міністра неодноразово виявлялися факти дактилоскопіювання й інших категорій осіб, а саме:
- іноземців, затриманих за нелегальне перебування в Україні;
- осіб, затриманих за вчинення адміністративних правопорушень;
- осіб, доставлених до територіальних підрозділів.

Слід відзначити, що дактилоскопія іноземців, затриманих за незаконне перебування на території України, проводиться на виконання положень спільного наказу МВС України та Державного комітету у справах охорони державного кордону України від 29.07.2002 №723/435 «Про затвердження Інструкції про порядок функціонування в ОВС та органах охорони державного кордону України обліку осіб, затриманих за порушення законодавства України про державний кордон та про правовий статус іноземців», яким передбачається формування бази дактилоскопічного обліку нелегальних мігрантів. В той же час, зазначена категорія осіб не входить до вичерпного переліку осіб, які підлягають дактилоскопіюванню відповідно до ст. 11 Закону України «Про міліцію».
Проведення ж дактилоскопії осіб, затриманих за вчинення адміністративних порушень, а також доставлених осіб взагалі не передбачено жодним нормативним актом МВС України, що призводить до значних порушень прав людини, зокрема права людини на приватне життя.
В якості поширених порушень в сфері проведення дактилоскопіювання слід відмітити й відсутність зазначення підстави дактилоскопіювання у дактокартках, що, в свою чергу, значно ускладнює роботу підрозділів НДЕКЦ та перешкоджає подальшому використанню матеріалів за призначенням.
Варто також зазначити, що сама процедура дактилоскопіювання, на сьогодні, є вкрай застарілою і, фактично, носить для особи принизливий та психологічно важкий характер.

З урахуванням вищевикладеного, вважала б за доцільне:
1. Створити робочу групу з числа фахівців ГШ, ДІТ, НДЕКЦ, ДГБ, ДКР, ГСУ, ГУБОЗ, ДКМСД, УМДПЛ з метою розробки проекту наказу МВС України, який би передбачав єдиний порядок проведення дактилоскопії в органах внутрішніх справ, а також чітко визначав би категорії осіб, що підлягають дактилоскопіюванню. Перше засідання робочої групи провести 23 червня 2009 року;
2. ДФЗБО, ДРЗ з метою вдосконалення дактилоскопічних експертиз надати пропозиції щодо розроблення та впровадження в практику дактилоскопічних сканерів з програмним забезпеченням автоматично-довідкових систем, а також централізованого забезпечення такими сканерами усіх територіальних ОВС. Зазначені заходи передбачені Постановою Кабінету Міністру України від 20.12.2006 року № 1767 «Про затвердження комплексної програми профілактики правопорушень на 2007-2009 роки».
3. Начальникам ГУМВС, УМВС, Департаменту транспортної міліції провести додаткові заняття, присвячені правовим засадам проведення дактилоскопії осіб, акцентуючи увагу на неприпустимості порушення прав людини.

Заступник керівника Апарату Міністра –
радник Міністра К.Б. Левченко

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 янв 2011, 09:12 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
НАКАЗ

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ


11. 08.2008 м. Київ № 389



Про внесення змін до Положення,
затвердженого наказом МВС
від 31.08.2006 № 894








На виконання Закону України „Про демократичний цивільний контроль над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави", Факультативного протоколу до Конвенції ООН проти катувань, з метою підвищення ефективності участі громадськості в здійсненні контролю за дотриманням законності в діяльності органів внутрішніх справ, попередження і недопущення порушення конституційних прав і свобод людини, а також активізації участі України в процесах європейської інтеграції

НАКАЗУЮ:

1. Унести до Положення про постійно діючі мобільні групи з моніторингу забезпечення прав і свобод людини та громадянина в діяльності органів внутрішніх справ (далі – Положення), затвердженого наказом МВС від 31.08.2006 № 894, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2006 року за № 1130/13004, такі зміни:
1.1. Пункт 1.4 Положення виключити.
1.2. Пункт 1.5 вважати пунктом 1.4.
1.3. Пункт 1.6 вважати пунктом 1.5, виклавши його в новій редакції:
"1.5. У своїй діяльності члени мобільних груп керуються чинним законодавством, а також міжнародними документами у сфері захисту прав людини, які ратифіковані Україною в установленому порядку".


1.4. Доповнити Положення пунктом 1.6 наступного змісту:
"1.6. Свої повноваження члени мобільних груп здійснюють на підставі наказу, який видається начальниками ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізничному транспорті терміном на один рік з можливістю подальшого продовження терміну дії".
1.5. Пункт 4.1 Положення викласти в новій редакції:
"4.1. Відповідно до вимог положень нормативно-правових актів МВС у будь-який час доби без попереднього узгодження входити та оглядати територію і приміщення органів та підрозділів внутрішніх справ, у тому числі приміщення чергових частин, а також мати негайний доступ до місць тримання затриманих, доставлених та взятих під варту, затриманих в адміністративному порядку осіб та осіб, які відбувають адміністративне стягнення у вигляді арешту".
1.6. Пункт 4.2 Положення викласти в такій редакції:
"4.2. Згідно з вимогами чинного законодавства України проводити бесіди з максимально допустимим ступенем конфіденційності із затриманими, доставленими та особами, які піддані адміністративному арешту, з метою виявлення порушень норм поводження з ними, процесуальних строків і підстав затримання, доставлення та взяття під варту, інформування їх про права осіб, затриманих, доставлених або взятих під варту, а також про інші права, які передбачені законодавством України".
1.7. Абзац перший пункту 6 Положення виключити.
2. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізничному транспорті постійно тримати на особистому контролі організацію роботи постійно діючих мобільних груп з моніторингу забезпечення прав і свобод людини та громадянина в діяльності органів внутрішніх справ.
3. Керівникові Апарату Міністра Максимцю Я.В. після підписання наказу забезпечити його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Клюєва М.М.
5. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів внутрішніх справ.
6. Наказ надіслати за належністю.


Міністр

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 янв 2011, 16:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
милицейский автор ответа создал пространный документ. но.

в сути ответа либо слукавил либо .............

п.5 ч.1 ст.11 зу о милиции устанавливает право милиции на задержание.

подозреваемый - это процессуальный статус который лицо обретает в рамках возбужденного уголовного дела .

поэтому этот термин - отпадает для не преступников.. и желание мвд натянуть этот термин на все правоотношения незаконен.

подозреваемый в смысле админнарущения - такой формулировки в админправе просто не существует. так как и нет ответственности за покушение или приготовление к админнарушению.

зато четко указана процедура задержания за административный противоправный проступок.

и черным по белому указано, что лицо доставляется в овд в случае если протокол составить на месте не возможно.
а это невозможно только когда личность лица не установлена, ( нет при себе документов удостоверяющих личность )об этом и указано в скобках.
поэтому ответ лукавый. польза его лиш в том что теперь прогнозируемы действия сотрудников и можно выбрать тактику.

гаи, дежурный, все кроме следователя это дознаватели
а для них существует ст. 106 упк
и в ней все расписано

Стаття 106. Затримання органом дізнання підозрюваного у вчиненні злочину
Орган дізнання вправі затримати особу, підозрювану у вчиненні злочину, за який може бути призначено покарання у вигляді позбавлення волі, лише при наявності однієї з таких підстав:
1) коли цю особу застали при вчиненні злочину або безпосередньо після його вчинення;
2) коли очевидці, в тому числі й потерпілі, прямо вкажуть на дану особу, що саме вона вчинила злочин;
3) коли на підозрюваному або на його одягу, при ньому або в його житлі буде виявлено явні сліди злочину.
При наявності інших даних, що дають підстави підозрювати особу у вчиненні злочину, її може бути затримано лише в тому разі, коли ця особа намагалася втекти, або коли її місце проживання чи перебування не зареєстровано, або коли не встановлено особи підозрюваного.
Про кожний випадок затримання особи, підозрюваної у вчиненні злочину, орган дізнання зобов'язаний скласти протокол із зазначенням підстав, мотивів, дня, години, року, місяця, місця затримання, пояснень затриманого, часу складання протоколу про роз'яснення підозрюваному в порядку, передбаченому частиною другою статті 21 цього Кодексу, права мати побачення із захисником з моменту затримання. Протокол підписується особою, яка його склала, і затриманим.
Копія протоколу з переліком прав та обов'язків негайно вручається затриманому і направляється прокурору. На вимогу прокурора йому також надсилаються матеріали, що стали підставою для затримання.
Про затримання особи, підозрюваної у вчиненні злочину, орган дізнання негайно повідомляє одного з її родичів, а в разі затримання співробітника кадрового складу розвідувального органу України при виконанні ним службових обов'язків негайно повідомляє також і відповідний розвідувальний орган.
Протягом сімдесяти двох годин після затримання орган дізнання:
1) звільняє затриманого - якщо не підтвердилась підозра у вчиненні злочину, вичерпався встановлений законом строк затримання або затримання було здійснено з порушенням вимог, передбачених частинами першою і другою цієї статті;
2) звільняє затриманого і обирає щодо нього запобіжний захід, не зв'язаний з триманням під вартою;
3) доставляє затриманого до судді з поданням про обрання йому запобіжного заходу у вигляді взяття під варту.
У разі оскарження затримання до суду, скарга затриманого негайно надсилається начальником місця попереднього ув'язнення до суду. Скарга розглядається суддею одночасно з поданням органу дізнання про обрання запобіжного заходу. Якщо скарга надійшла після обрання запобіжного заходу, вона розглядається суддею протягом трьох діб з часу надходження. Якщо подання не надійшло або коли скарга надійшла після закінчення сімдесятидвогодинного строку після затримання, скарга на затримання розглядається суддею протягом п'яти діб з часу надходження.
Скарга розглядається з додержанням вимог, передбачених статтею 165-2 цього Кодексу. За результатами розгляду суддя виносить постанову про законність затримання чи про задоволення скарги і визнання затримання незаконним. Копія постанови направляється прокурору, органу дізнання, затриманому і начальнику місця попереднього ув'язнення.
На постанову судді протягом семи діб з дня її винесення може бути подана апеляція прокурором, особою, щодо якої прийнято рішення, або її захисником чи законним представником. Подача апеляції не зупиняє виконання постанови суду.
Затримання підозрюваного у вчиненні злочину не може тривати більше сімдесяти двох годин.
Якщо у встановлений законом строк затримання постанова судді про застосування до затриманої особи запобіжного заходу у вигляді взяття під варту або постанова про звільнення затриманого не надійшла до установи для попереднього ув'язнення, начальник місця попереднього ув'язнення звільняє цю особу, про що складає протокол і направляє повідомлення про це посадовій особі чи органу, який здійснював затримання.
{ Стаття 106 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 3084-IX ( 3084-09 ) від 16.02.78, N 6834-X ( 6834-10 ) від 16.04.84, Законами N 2857-XII ( 2857-12 ) від 15.12.92, N 3780-XII ( 3780-12 ) від 23.12.93, N 2533-III ( 2533-14 ) від 21.06.2001 - набуває чинності з 29.06.2001, N 3111-III ( 3111-14 ) від 07.03.2002, N 1276-VI ( 1276-17 ) від 16.04.2009 }
Стаття 106-1. Порядок короткочасного затримання осіб, підозрюваних у вчиненні злочину
Порядок короткочасного затримання осіб, підозрюваних у вчиненні злочину, визначається Положенням про порядок короткочасного затримання осіб, підозрюваних у вчиненні злочину. { Кодекс доповнено статтею 106-1 згідно з Указом ПВР N 3084-IX ( 3084-09 ) від 16.02.78, із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 6834-X ( 6834-10 ) від 16.04.84 }

поэтому ответ пана березана хорош только тем, что теперь ясно, что от таких стражей порядка ожидать.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 янв 2011, 02:25 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 29 янв 2011, 01:57
Сообщений: 62
Авто: Mitsubishi
kam писал(а):
поэтому ответ пана березана хорош только тем, что теперь ясно, что от таких стражей порядка ожидать.


Я правильно понял, что если сотрудник ППС на улице останавливает гражданина якобы по подозрению в совершении правонарушения и гражданин предоставляет свои документы, милиционер не имеет права задерживать гражданина и тем более доставлять его в участок?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: