Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
Колесников тоже хочет собирать деньги с водителей https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=21&t=22564 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | FRESH63 [ 30 июл 2012, 14:33 ] |
Заголовок сообщения: | Колесников тоже хочет собирать деньги с водителей |
Цитата: Мининфраструктуры (МИУ) предлагает наделить свою Госинспекцию по безопасности на наземном транспорте правом составлять протоколы о нарушении водителями. Об этом пишет газета «Сегодня». Это будет касаться только таксистов, дальнобойщиков, водителей автобусов и прочих перевозчиков. «Госинспекция МИУ не собирается подменять посты ГАИ, а станет работать совместно с ними, — сказали нам в пресс-службе Минифраструктуры. — В компетенцию инспекторов МИУ будет входить проверка не всех водителей подряд, а только лицензированных перевозчиков: которые перевозят коммерческие грузы либо пассажиров». Пока это только предложения, которые обсудят на уровне двух министерств, затем вынесут общие наработки на Кабмин. И уже правительство подаст законопроект об изменении ряда законов, в частности «Об автотранспорте», в Админкодекс. Сроки пока не называют, но, ожидается, что законопроект появится уже в нынешнем году. http://ru.golosua.com/podiyi/20120730_k ... -voditeley |
Автор: | FRESH63 [ 30 июл 2012, 20:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Колесников тоже хочет собирать деньги с водителей |
Цитата: Для ДАІ в Україні готують конкурентів: створять новий підрозділ на дорогах Штрафувати водіїв хочуть дозволити ще однієї інспекції. З наступного року у даішників на трасах можуть з’явитися помічники: Мінінфраструктури (МІУ) пропонує дати більше прав співробітникам своєї Держінспекції з безпеки на наземному транспорті. Зокрема, вони зможуть складати протоколи про порушення водіями закону “Про автотранспорті” – це стосується тільки таксистів, далекобійників, водіїв автобусів і інших перевізників. “Держінспекція МІУ не збирається підміняти пости ДАІ, а стане працювати спільно з ними, – сказали нам у прес-службі Мініфраструктури. – В компетенцію інспекторів МІУ входитиме перевірка не всіх водіїв поспіль, а тільки ліцензованих перевізників: які перевозять комерційні вантажі або пасажирів” . Для тих, хто управляє особистої легковиком або іншим транспортом (вантажівкою), за допомогою якого людина не заробляє гроші, а наприклад, везе зі свого поля солому, нічого не зміниться. Документи перевірять також у водіїв, що везуть нестандартні комерційні вантажі (трактори, екскаватори, крани, сільгоспмашини. – Авт.). Всі вони зобов’язані мати спецліцензія на перевезення, які видає МІУ. Якщо документи не в порядку, планується, що представник МІУ отримає право накладати штраф за порушення закону “Про автотранспорті”. Поки це тільки пропозиції, які обговорять на рівні двох міністерств, потім винесуть загальні напрацювання на Кабмін. І вже уряд подасть законопроект про зміну низки законів, зокрема “Про автотранспорті”, в Адмінкодекс. Терміни поки не називають, але, очікується, що законопроект з’явиться вже в нинішньому році. ПОДВІЙНИЙ ТАРИФ. “У нас щосили обговорюють цю новину. Схоже, що нова служба буде нас дублювати: ми й так перевіряємо документи на вантаж і дивимося, наскільки втомився водій, щоб вести авто”, – неофіційно говорять пересічні даішники. Також вони зізнаються, що в такому випадку від них піде частина лівих заробітків, тому як перевізники – ласий куш. Офіційно в ДАІ про нові помічниках говорять коротко. “Ми можемо залучати їх для спільних операцій”, – сказав нам заступник начальника Управління ДАІ Володимир Резніков. Перевізники ж вважають, що ноу-хау – палиця з двома кінцями. “Можливо, ця інспекція не буде чіплятися як ДАІ, але, швидше за все, доведеться платити і тим, і тим”, – сказав нам представник однієї з великих запорізьких компаній-перевізників. У НИХ – СПІЛЬНО. У Росії, Польщі, Німеччини, Білорусі транспортні інспектори працюють так: інспектор ДАІ (поліцейський) зупиняє дальнобойку або автобус, перевіряє права і техпаспорт у водія. Транспортний інспектор, який чергує на одному посту з даішниками, автомобілі не зупиняє, але питаннями правильності оформлення ліцензії, документів на вантаж та дотримання правил пасажирських перевезень (наприклад, в автобусі з маршрутом прямування понад 500 км повинні бути два водії. – Авт.) Займається саме він, а не даішник, як зараз у нас. Якщо документи не в порядку, транспортний інспектор має право накладати штраф або забороняти подальший рух. Тим самим поліцейський не відволікається на вивчення правильності документів, в яких йому складно розібратися, а продовжує стежити за дотриманням водіями ПДР. Також водії комерційного транспорту в багатьох країнах Європи мають спеціальне свідоцтво (у нас його теж хочуть ввести). Після навчання такий водій знає не тільки ПДР, а й правила перевезення пасажирів, вантажів, основи транспортного законодавства. http://www.avianews.com.ua/2012/07/30/dui-ispekcia/ |
Автор: | olgdomovoy [ 30 июл 2012, 21:28 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Колесников тоже хочет собирать деньги с водителей |
Где то я уже это читал... А, вот где: viewtopic.php?f=21&t=22553 |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |