Текущее время: 22 июл 2025, 17:51

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 23 июн 2012, 14:20 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
Цитата:
Росія придумала, як оподаткувати великовантажні автомобілі
23.06.2012 08:58
Вартість перевезення вантажів через Росію може різко зрости. Мінтранс РФ підготував проект постанови уряду, за яким всім власникам великовантажних автомобілів доведеться платити спеціальний тариф за кожен кілометр пройденого шляху. Про це повідомляє kommersant.ua.

Водії кажуть про зростання вартості перевезень мінімум на 10% і загрожують протестними акціями. А українські депутати не виключають введення у відповідь заходів для захисту вітчизняних перевізників.

Мінтранс РФ опублікував проект постанови уряду "Про затвердження порядку справляння плати в рахунок відшкодування шкоди автомобільним дорогам транспортними засобами, що мають дозволену максимальну масу понад 12 т". По суті, проект пропонує введення плати за пересування великовантажних по федеральних автодорогах.

Згідно з документом, система буде працювати так: уряд створює оператора системи справляння плати. Він повинен безкоштовно оснастити великовантажні автівки спеціальними бортовими пристроями, що визначають маршрут через супутникову навігацію ГЛОНАСС і розраховують плату з автомобіля в рахунок відшкодування шкоди дорожньому полотну.

Після цього власники автомобілів реєструються в системі оператора і заводять особовий рахунок, з якого автоматично списуються кошти за пройдену відстань. Згідно з проектом документа, без реєстрації в системі перевізна діяльність великовантажних автомобілів буде неможлива.

У документі йдеться, що в розрахунку на іноземні вантажівки оператор має організувати пункти видачі обладнання не далі як 50 км від кордону (звичайні пункти з'являться в місцях масового вантажопотоку). Пересуватися без устаткування можна тільки за наявності офіційно заявленого маршруту та грошей на рахунку. Конкретні санкції до порушників у документі не вказані.

За словами представника Мінтрансу, тариф на рух великовантажних автівок буде встановлювати уряд. "Зараз розглядається можливість справляння 3,5 руб. ($ 0,09) за 1 км. Для порівняння, в Європі цей тариф становить до 8 руб. ($ 0,24)", - говорять в мінтрансі. Рахунок за перевезення буде виставлятися на наступний день, на його оплату у власника автомобіля є місяць, після чого оператор звернеться до суду.

Введення тарифу на пересування вантажівок обговорюється не перший рік. Найактивніше про необхідність такого заходу говорили представники "Російських залізниць" (РЖД) і президент компанії Володимир Якунін: "Необхідно задуматися, на яких підставах здійснюється конкуренція автомобільного та залізничного транспорту, і якщо клієнти залізниць платять інфраструктурну складову, то чому такої плати немає для користувачів послуг автомобільного транспорту?". У РЖД сподіваються, що прийняття постанови забезпечить приплив вантажів назад на залізниці.

Президент Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників Ігор Шкіря (народний депутат від Партії регіонів) називає ініціативу російського мінтрансу лобістською. "Вище керівництво Росії проштовхує систему ГЛОНАСС і бажає перекласти частину витрат на перевізників. Правда, українського підприємця уже нічим не злякаєш: вони знаходили якісь можливості в будь-якій ситуації, знайдуть і в цій. В іншому випадку для них це буде фінансовим навантаженням", - зазначає депутат. За його словами, ініціатива в першу чергу вдарить по міжнародних перевізниках.

Якщо Росія введе нові правила, українське Міністерство інфраструктури має відреагувати на це зустрічними ініціативами, вважає Ігор Шкіря: "Звичайно, ми повинні бути відкриті для транзиту і приходу до нас іноземних транспортних засобів. Але нам необхідно захистити свого перевізника і впливати на наших сусідів".

Олександр Котов з російського міжрегіонального профспілки водіїв попереджає, що водії великовантажних, яким доведеться платити ще й за порожній пробіг автомобілів, будуть готові вийти на вулиці з протестами: "У нас існує норма навантаження на вісь, виходячи з якої будується дорожнє полотно. За перевищення навантаження платити потрібно, але просто за рух автомобілів - ні. Дороги будуються для того, щоб возити по них, в тому числі і вантажі. Інакше треба вводити податок і на рух дитячої коляски, яка в теорії також руйнує полотно ".

Експрес online

http://www.expres.ua/news/2012/06/23/68658
От такая фигня.Россия решила нагнуть перевозчиков.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2012, 14:39 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 янв 2011, 15:54
Сообщений: 711
Откуда: дЫрпень сити
Авто: пропилЪ
Город: Ирпень/Буча
Вот бы по такому аппарату всем депутатам и мусорам в опу вставить, шобы видела вся страна как они работают пля...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: