BGW писал(а):
yash77 написав:BGW написав:Но в любом случае установка ГБО - это не преоборудование, так же, как установка противоугонки или сигнализации, не предусмотренных заводом-изготовителем.На мою думку це все переобладнання, читаєм ст 32 ЗУ Про Дорожній Рух. Проте більшість таких переобладнань можна робити самому ні з ким не погоджуючи і не змінюючи реєстраційні документи. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії.Ви хоч самі зрозуміли, що написали? Що саме змінилося з виділеного Вами тексту? Повна маса? Її розподіл по оях? Центр ваги? Тип двигуна? Чи може трансмісія?
У виділеному тексті відмічено ті переобладнання, які необхідно погоджувати, всі інші можна робити нікого не питаючи, але вони мають відповідати стандартам.
BGW писал(а):
Цитата:Тому, при встановленні ГБО на авто згідно стандарту, але без погодження з ДАІ, максимум повинен бути протокол за керування ТЗ не перереєстрованим у відповідному порядку., якщо робити все у відповідності до правил реєстрації ТЗДе Ви дізналися, що треба перереєстровувати при встановленні ГБО?Прочитайте п. 33 постанови 1388. Це зміна марки, моделі, прізвища, адреси, тощо. При чому тут ГБО?Хто Вам сказав, що встановлення ГБО треба погоджувати з ДАІ? Ви б краще уважно почитали цю тему з початку, якщо не в курсі справ.
Дочитайте до кінця п.33 постанови 1388,
а не тільки його початокЗаконодавство по даному питанні я перечитував пару раз, тому не потрібно мені розказувати хто в курсі справ.