yash77 писал(а):
BGW писал(а):
Вообще-то, последние поколения ГБО позволяют сразу отбирать из баллона газообразную фракцию даже на холодном моторе.
Взагаліто така можливість була на радянських балонах, а не на останніх поколіннях ГБО.
Я на першому(чи другому) поколінні рідко коли користуюсь бензином при температурах до -10 град. і так добре заводиться
На рядянському ГБО стояли редуктори і ніякої газоподібної фракції там не відбиралося. Мова йде про
сучасне ГБО.
yash77 писал(а):
BGW писал(а):
Но в любом случае установка ГБО - это не преоборудование, так же, как установка противоугонки или сигнализации, не предусмотренных заводом-изготовителем.
На мою думку це все переобладнання, читаєм ст 32 ЗУ Про Дорожній Рух. Проте більшість таких переобладнань можна робити самому ні з ким не погоджуючи і не змінюючи реєстраційні документи.
Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних
засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої
на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що
призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях,
розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності,
колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового
керування та трансмісії.Ви хоч самі зрозуміли, що написали? Що саме змінилося з виділеного Вами тексту? Повна маса? Її розподіл по оях? Центр ваги? Тип двигуна? Чи може трансмісія?
Цитата:
Тому, при встановленні ГБО на авто згідно стандарту, але без погодження з ДАІ, максимум повинен бути протокол за керування ТЗ не перереєстрованим у відповідному порядку., якщо робити все у відповідності до правил реєстрації ТЗ
Де Ви дізналися, що треба перереєстровувати при встановленні ГБО?
Прочитайте п. 33 постанови 1388. Це зміна марки, моделі, прізвища, адреси, тощо. При чому тут ГБО?
Хто Вам сказав, що встановлення ГБО треба погоджувати з ДАІ? Ви б краще уважно почитали цю тему з початку, якщо не в курсі справ.