Текущее время: 16 июн 2025, 15:10

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 19 мар 2011, 23:16 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 мар 2011, 11:16
Сообщений: 190
Откуда: Евпатория
Авто: Renault 19
Город: Евпатория
Департаментом Державтоінспекції МВС України оприлюднюється проект Закону України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні переїзди та перевезень пасажирів автомобільним транспортом".

Источник: Сайт ГАИ

Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до
Кодексу України про адміністративні правопорушення
щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення
правил руху через залізничні переїзди та перевезень пасажирів
автомобільним транспортом
Верховна Рада України постановляє:
1. Внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення
(Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 112-2) такі
зміни:
1) статтю 123 викласти в такій редакції:
"Стаття 123. Порушення особами, які керують транспортними засобами,
правил руху через залізничні переїзди
Порушення правил руху через залізничні переїзди, крім зазначених у
частині другій і третій цієї статті, скоєні особами, які керують транспортними
засобами, –
тягне за собою накладення штрафу в розмірі від тридцяти до тридцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення правил руху через залізничні переїзди, скоєні особами, які
керують транспортними засобами, що використовуються для надання послуг з
перевезення пасажирів, або перевозять небезпечні вантажі, –
тягне за собою накладення штрафу в розмірі від сорока до п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В'їзд транспортним засобом на залізничний переїзд на заборонений
сигнал світлофора або жест регулювальника чи чергового по переїзду, при
закритому шлагбаумі –
тягне за собою накладення штрафу на водіїв від сімдесяти до вісімдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року з
оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого і на інших осіб –
накладення штрафу від ста до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого,
або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
Порушення, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені водіями, 2
які керують транспортними засобами, що використовуються для надання
послуг з перевезення пасажирів, або перевозять небезпечні вантажі, –
тягне за собою на водіїв позбавлення права керування транспортними
засобами на строк від одного до трьох років з оплатним вилученням
транспортного засобу чи без такого.".
2) до статті 133
1
внести наступні зміни та доповнення:
в абзаці другому частини першої слова "від двадцяти до двадцяти п’яти"
замінити словами "від тридцяти до тридцяти п'яти";
в абзаці другому частини восьмої слова "від сорока до п'ятдесяти"
замінити словами "від п'ятдесяти до шістдесяти";
доповнити частинами десятою та одинадцятою такого змісту:
"Здійснення перевезень пасажирів автобусами в нічний час (з двадцять
другої до шостої години), за винятком тих, що здійснюються на маршрутах
загального користування в режимі регулярних пасажирських перевезень, а
також тих, що виконуватимуться автобусами, обладнаними тахографами -
тягне за собою накладення штрафу на водіїв від п'ятдесяти до шістдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб,
громадян-суб'єктів підприємницької діяльності – від вісімдесяти до ста
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених
частинами першою, другою, шостою, восьмою і десятою цієї статті -
тягне за собою накладення штрафу на водіїв від вісімдесяти до ста
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб,
громадян-суб'єктів підприємницької діяльності – від ста до ста двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.".
3) у статті 221 слова та цифри "частиною третьою статті 123," замінити
словами та цифрами "частинами третьою і четвертою статті 123,".
4) у статті 222:
у пункті 2 частини другої слова та цифри "частиною шостою
статті 133-1," замінити словами та цифрами "частинами шостою і одинадцятою
статті 133-1,";
у пункті 3 частини другої слова та цифри "частинами третьою, восьмою і
дев'ятою статті 133-1" замінити словами та цифрами "частинами третьою,
восьмою, дев'ятою і десятою статті 133-1". 3
5) у частині першій статті 229 слова та цифри "частини перша, друга,
четверта, п'ята і сьома статті 133-1," замінити словами та цифрами "частини
перша, друга, четверта, п'ята, сьома і одинадцята статті 133-1,".
6) у статті 255:
в абзаці пункту 1 частини першої слова та цифри "частина третя статті
123," замінити словами та цифрами "частини третя і четверта статті 123,";
у пункті 11 частини другої слова та цифри "частина третя статті 123,"
замінити словами та цифрами "частини третя і четверта статті 123,".
2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

Голова Верховної Ради
України
4
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України
"Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення
адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні переїзди та перевезень
пасажирів автомобільним транспортом"
1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Проект Закону України розроблено на виконання рішення Урядової комісії з розслідування причин
дорожньо-транспортної пригоди (далі – ДТП), що сталася 12 жовтня 2010 року на автодорозі Городище-
Марганець поблиз у
с. Максимівка Дніпропетровської області за участю автобуса "БАЗ А079-04", водій якого проігнорувавши
увімкнену звукову та світлову сигналізацію, виїхав на залізничний переїзд, що не охороняється (115 км
перегону
"Нікополь-Марганець", Придніпровської залізниці), де скоїв зіткнення з локомотивом "ВЛ 8".
Унаслідок ДТП водій та 44 пасажири автобуса загинули, 8 пасажирів автобуса отримали тілесні
ушкодження.
Як показує практика, існуючі заходи адміністративного впливу, передбачені Кодексом України про
адміністративні правопорушення за порушення правил проїзду залізничних переїздів та перевезень пасажирів
автомобільним транспортом, є недостатніми і потребують посилення.
Так, якщо у 2009 році у зв'язку з прийняттям Верховною Радою України 24 вересня 2008 року Закону
України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин
у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" спостерігалося стрімке зменшення кількості ДТП, у тому числі
з тяжкими наслідками, то у 2010 році аналіз аварійності вказує на зменшення динаміки зниження кількості, а
ДТП з тяжкими наслідками, через порушення водіями транспортних засобів порядку руху через залізничні
переїзди навіть на зростання у 3 рази. При цьому кількість загиблих в таких ДТП збільшилася у 13 разів, а
травмованих – у 8.
Також у 2010 році збільшилася майже у 2 рази кількість загиблих у ДТП з вини водіїв автобусів.
Таким чином, законодавчі зміни 2008 року поступово втрачають свій вплив на учасників дорожнього
руху, що потребує відповідного законодавчого реагування.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою законопроекту є посилення адміністративної відповідальності за порушення правил проїзду
залізничних переїздів та перевезень пасажирів автомобільним транспортом і, як наслідок, підвищення безпеки
пасажирських перевезень як автомобільним, так і залізничним транспортом, збереження життя і здоров'я
громадян, майна та рухомого складу автомобільного і залізничного транспорту, а також підвищення
ефективності впливу на дисципліну учасників дорожнього руху.
3. Правові аспекти
Питання, що стосуються предмета правового регулювання проекту Закону України, регулюються
Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законом України "Про
дорожній рух", Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10
жовтня 2001 року № 1306.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація акта не потребуватиме додаткових матеріальних та інших витрат з Державного бюджету
України.
5. Позиція заінтересованих органів
Положення проекту стосуються інтересів Міністерства внутрішніх справ, Міністерства економічного
розвитку і торгівлі, Міністерства фінансів, Міністерства інфраструктури та Міністерства юстиції України.
6. Регіональний аспект5
Проект нормативно-правового акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних
одиниць.
7. Запобігання корупції
У проекті Закону України відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення
корупційних правопорушень.
8. Громадське обговорення
Проект Закону України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення
щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні переїзди та
перевезень пасажирів автомобільним транспортом" оприлюднено на офіційному сайті Департаменту
Державтоінспекції МВС України.
9. Позиція соціальних партнерів
Проект не стосується соціально-трудової сфери.
10. Прогноз результатів
Прийняття проекту Закону України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні
правопорушення щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні
переїзди та перевезень пасажирів автомобільним транспортом" сприятиме запобіганню вчинення
правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху, підвищенню рівня відповідальності громадян, зміцненню
законності та виховання громадян у дусі неухильного дотримання вимог законодавства.
Прийняття законопроекту має забезпечити збереження людського та матеріального потенціалу країни
за рахунок зниження рівня аварійності на пасажирському транспорті, у тому числі залізничному, а також
тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод.
Міністр внутрішніх
справ України А.В. Могильов
___.___.2011 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення
щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні переїзди
та перевезень пасажирів автомобільним транспортом"
Зміст положення (норми) чинного законодавства Зміст відповідного положення (норми) проекту акта
Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів
правил проїзду залізничних переїздів
Стаття 123. Порушення особами, які керують
транспортними засобами, правил руху через залізничні
переїзди
В'їзд водіїв на залізничний переїзд на заборонений сигнал
світлофора або жест регулювальника чи чергового по
переїзду, при закритому шлагбаумі або коли до переїзду
наближається поїзд –
тягне за собою накладення штрафу в розмірі від двадцяти
до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян.
Інші порушення правил проїзду залізничних переїздів, крім
передбачених частиною першою цієї статті, –
тягнуть за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення, передбачені частинами першою або другою
цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки,
та підтверджені фактичними даними, а саме: поясненнями
особи, яка притягається до адміністративної відповідальності,
свідків, показань технічних приладів та засобів фото- і
відеоспостереження та іншими документами, –
тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти до
сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або
позбавлення права керування транспортними засобами на
строк від одного до двох років, або громадські роботи на
строк від сорока до шістдесяти годин.
Порушення правил руху через залізничні переїзди, крім
зазначених у частині другій і третій цієї статті, скоєні
особами, які керують транспортними засобами, –
тягне за собою накладення штрафу в розмірі від
тридцяти до тридцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян.
Порушення правил руху через залізничні переїзди, скоєні
особами, які керують транспортними засобами, що
використовуються для надання послуг з перевезення
пасажирів, або перевозять небезпечні вантажі, –
тягне за собою накладення штрафу в розмірі від сорока
до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян.
В'їзд транспортним засобом на залізничний переїзд на
заборонений сигнал світлофора або жест регулювальника
чи чергового по переїзду, при закритому шлагбаумі –
тягне за собою накладення штрафу на водіїв від
сімдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян або позбавлення права керування
транспортними засобами на строк від шести місяців до
одного року з оплатним вилученням транспортного засобу7
чи без такого і на інших осіб – накладення штрафу від ста
до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян з оплатним вилученням транспортного засобу
чи без такого, або адміністративний арешт на строк від
десяти до п'ятнадцяти діб.
Порушення, передбачені частиною третьою цієї статті,
вчинені водіями, які керують транспортними засобами,
що використовуються для надання послуг з перевезення
пасажирів, або перевозять небезпечні вантажі, –
тягне за собою на водіїв позбавлення права керування
транспортними засобами на строк від одного до трьох
років з оплатним вилученням транспортного засобу чи без
такого.
Стаття 133-1. Порушення правил надання послуг та вимог безпеки при наданні послуг
з перевезення пасажирів чи вантажів автомобільним транспортом
Здійснення регулярних перевезень пасажирів на постійних
маршрутах без укладення договору на перевезення пасажирів
автомобільним транспортом або без паспорта маршруту –
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб,
громадян-суб'єктів підприємницької діяльності в розмірі від
двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян.

Зберігання транспортних засобів, що використовуються для
перевезення пасажирів на комерційній основі, поза
встановленими місцями їх стоянки, –
тягне за собою накладення штрафу від сорока до п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Перевезення пасажирів чи вантажів водієм, що не пройшов
Здійснення регулярних перевезень пасажирів на постійних
маршрутах без укладення договору на перевезення пасажирів
автомобільним транспортом або без паспорта маршруту –
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб,
громадян-суб'єктів підприємницької діяльності в розмірі від
тридцяти до тридцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян.

Зберігання транспортних засобів, що використовуються для
перевезення пасажирів на комерційній основі, поза
встановленими місцями їх стоянки, –
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до
шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Перевезення пасажирів чи вантажів водієм, що не пройшов8
щозмінного передрейсового медичного огляду водіїв
транспортних засобів, або перевезення без проведення
передрейсового контролю технічного стану транспортних
засобів –
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
щозмінного передрейсового медичного огляду водіїв
транспортних засобів, або перевезення без проведення
передрейсового контролю технічного стану транспортних
засобів –
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Здійснення перевезень пасажирів автобусами в нічний
час (з двадцять другої до шостої години), за винятком тих,
що здійснюються на маршрутах загального користування
в режимі регулярних пасажирських перевезень, а також
тих, що виконуватимуться автобусами, обладнаними
тахографами –
тягне за собою накладення штрафу на водіїв від
п'ятдесяти до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян і на посадових осіб, громадян-суб'єктів
підприємницької діяльності – від вісімдесяти до ста
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення будь-якого з
порушень, передбачених частинами першою, другою,
шостою, восьмою і десятою цієї статті –
тягне за собою накладення штрафу на водіїв від
вісімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян і на посадових осіб, громадян-суб'єктів
підприємницької діяльності – від ста до ста двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.".
Стаття 221. Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди (судді)
Судді районних, районних у місті, міських чи
міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні
правопорушення, передбачені частиною першою статті 41,
Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних
судів розглядають справи про адміністративні
правопорушення, передбачені частиною першою статті 41, 9
статтями 41-1 - 41-3, 42-1 - 42-3, частиною першою статті 44,
статтями 44-1, 46-1, 46-2, 51 - 51-2, частинами другою,
четвертою та п'ятою статті 85, статтями 85-1, 88 - 88-2, 90, 91,
92-1, 96-1, 98, 101-103, частиною першою статті 106-1,
статтями 106-2, 107-1, частиною другою статті 112,
частинами третьою та шостою статті 121, частинами третьою
та четвертою статті 122, статтями 122-2, 122-4, 122-5,
частиною третьою статті 123, статтею 124, частиною
четвертою статті 127, частиною другою статті 127-1, статтею
130, частиною третьою статті 133, статтею 139, частиною
четвертою статті 140, статтею 146, частиною другою статті
154, статтею 155-1, частинами першою, третьою і четвертою
статті 156, статтями 160, 160-2, 162, 163-1 - 163-4, 163-12,
164, 164-3, 164-5 - 164-14, 166-1 - 166-4, 166-7 - 166-12, 173 -
173-2, 174, 177-2, частиною третьою статті 178, частинами
першою, другою і третьою статті 181, частиною другою
статті 182, статтями 184 - 185-11, 186-5 - 188-1, 188-13, 188-
14, 188-16, 188-17, 188-19, 188-22, 188-25, 188-27, 188-28,
188-31, 188-32, 188-33, 188-34, 188-35, частиною першою
статті 189-1, статтями 190, 191, 193, 195-1 - 195-6, частиною
першою статті 203, статтями 204 - 206-1, 212-2 - 212-20 цього
Кодексу, а також справи про адміністративні
правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до
вісімнадцяти років.
статтями 41-1 - 41-3, 42-1 - 42-3, частиною першою статті 44,
статтями 44-1, 46-1, 46-2, 51 - 51-2, частинами другою,
четвертою та п'ятою статті 85, статтями 85-1, 88 - 88-2, 90, 91,
92-1, 96-1, 98, 101-103, частиною першою статті 106-1,
статтями 106-2, 107-1, частиною другою статті 112, частинами
третьою та шостою статті 121, частинами третьою та
четвертою статті 122, статтями 122-2, 122-4, 122-5,
частинами третьою і четвертою статті 123, статтею 124,
частиною четвертою статті 127, частиною другою статті 127-
1, статтею 130, частиною третьою статті 133, статтею 139,
частиною четвертою статті 140, статтею 146, частиною
другою статті 154, статтею 155-1, частинами першою,
третьою і четвертою статті 156, статтями 160, 160-2, 162, 163-
1 - 163-4, 163-12, 164, 164-3, 164-5 - 164-14, 166-1 - 166-4, 166-
7 - 166-12, 173 - 173-2, 174, 177-2, частиною третьою статті
178, частинами першою, другою і третьою статті 181,
частиною другою статті 182, статтями 184 - 185-11, 186-5 -
188-1, 188-13, 188-14, 188-16, 188-17, 188-19, 188-22, 188-25,
188-27, 188-28, 188-31, 188-32, 188-33, 188-34, 188-35,
частиною першою статті 189-1, статтями 190, 191, 193, 195-1 -
195-6, частиною першою статті 203, статтями 204 - 206-1, 212-
2 - 212-20 цього Кодексу, а також справи про адміністративні
правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до
вісімнадцяти років.
Стаття 222. Органи внутрішніх справ (міліція)

2) за адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 80 і 81 (в частині перевищення нормативів вмісту
забруднюючих речовин у відпрацьованих газах
транспортних засобів), статтею 124-1, частинами другою і
третьою статті 126, частиною третьою статті 127, частиною

2) за адміністративні правопорушення, передбачені статтями
80 і 81 (в частині перевищення нормативів вмісту
забруднюючих речовин у відпрацьованих газах
транспортних засобів), статтею 124-1, частинами другою і
третьою статті 126, частиною третьою статті 127, частиною 10
першою статті 127-1, статтями 128-129, статтею 132-1,
частиною шостою статті 133-1, частинами першою, другою і
третьою статті 140 цього Кодексу, – начальник або заступник
начальника відділення (відділу, управління, департаменту),
командир або заступник командира окремого підрозділу
Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України,
начальник відділу внутрішніх справ або особа, яка виконує
його обов'язки;
3) за адміністративні правопорушення, передбачені
частинами першою, другою, четвертою і п'ятою статті 121,
статтями 121-1, 121-2, частинами першою і другою статті
122, частинами першою і другою статті 123, статтею 125,
частиною першою статті 126, частинами першою і другою
статті 127, частинами третьою, восьмою і дев'ятою статті
133-1 цього Кодексу, - працівники Державтоінспекції
Міністерства внутрішніх справ України, які мають спеціальні
звання.
першою статті 127-1, статтями 128-129, статтею 132-1,
частинами шостою і одинадцятою статті 133-1,частинами
першою, другою і третьою статті 140 цього Кодексу, –
начальник або заступник начальника відділення (відділу,
управління, департаменту), командир або заступник
командира окремого підрозділу Державтоінспекції
Міністерства внутрішніх справ України, начальник відділу
внутрішніх справ або особа, яка виконує його обов'язки;
3) за адміністративні правопорушення, передбачені
частинами першою, другою, четвертою і п'ятою статті 121,
статтями 121-1, 121-2, частинами першою і другою статті 122,
частинами першою і другою статті 123, статтею 125,
частиною першою статті 126, частинами першою і другою
статті 127, частинами третьою, восьмою, дев'ятою і десятою
статті 133-1 цього Кодексу, - працівники Державтоінспекції
Міністерства внутрішніх справ України, які мають спеціальні
звання.
Стаття 229. Органи автомобільного транспорту та електротранспорту
Органи автомобільного транспорту та електротранспорту
(тролейбус, трамвай) розглядають справи про адміністративні
правопорушення, зв'язані з порушенням правил надання
послуг пасажирського автомобільного транспорту, правил
користування автомобільним транспортом та (стаття 119,
п'ята статті 133, частини перша, друга, четверта, п'ята і сьома
статті 133-1, стаття 133-2, частина друга статті 134, частина
четверта статті 135).
Органи автомобільного транспорту та електротранспорту
(тролейбус, трамвай) розглядають справи про адміністративні
правопорушення, зв'язані з порушенням правил надання
послуг пасажирського автомобільного транспорту, правил
користування автомобільним транспортом та (стаття 119,
п'ята статті 133, частини перша, друга, четверта, п'ята, сьома і
одинадцята статті 133-1, стаття 133-2, частина друга статті
134, частина четверта статті 135).
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що
розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221
цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право
У справах про адміністративні правопорушення, що
розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221
цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право11
складати:
1) уповноважені на те посадові особи:
органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті
44-1, 46-1, 46-2, 51, 51-2, 92, частина перша статті 106-1,
стаття 106-2, частини третя і шоста статті 121, частини третя і
четверта статті 122, стаття 122-2, частина третя статті 123,
стаття 124, частина четверта статті 127, стаття 130, частина
третя статті 133, стаття 136 (про порушення на
автомобільному транспорті), стаття 139, частина четверта
статті 140, статті 148, 151, 152, 154, 155, 155-2 - 156-2, 159,
160, 160-2, 162, 164 - 164-11, 165-1, 165-2, 173 - 173-2, 174,
стаття 175-1 (за винятком порушень, вчинених у місцях,
заборонених рішенням відповідної сільської, селищної,
міської ради), статті 176, 177, 178 - 181-1, 181-3 - 185-2, 185-4
- 185-9, 186, 186-1, 186-3, 186-5 - 187, 188-28, 189 - 196, 212-6,
частина перша статті 203, статті 204, 205 - 206-1, 212-7, 212-8,
212-10, 212-12, 212-13, 212-14, 212-20);

У справах про адміністративні правопорушення, розгляд
яких віднесено до відання органів, зазначених у статтях 222 -
244-18 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають
право складати уповноважені на те посадові особи цих
органів. Крім того, протоколи про адміністративні
правопорушення мають право складати:

11) посадові особи військової інспекції безпеки дорожнього
руху, Військової служби правопорядку у Збройних Силах
України (про правопорушення, вчинені
військовослужбовцями і військовозобов'язаними, призваними
на збори, - частина четверта статті 122, статті 122-1, 122-2,
частина третя статті 123, стаття 124, частини перша і друга
складати:
1) уповноважені на те посадові особи:
органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті
44-1, 46-1, 46-2, 51, 51-2, 92, частина перша статті 106-1,
стаття 106-2, частини третя і шоста статті 121, частини третя і
четверта статті 122, стаття 122-2, частини третя і четверта
статті 123, стаття 124, частина четверта статті 127, стаття 130,
частина третя статті 133, стаття 136 (про порушення на
автомобільному транспорті), стаття 139, частина четверта
статті 140, статті 148, 151, 152, 154, 155, 155-2 - 156-2, 159,
160, 160-2, 162, 164 - 164-11, 165-1, 165-2, 173 - 173-2, 174,
стаття 175-1 (за винятком порушень, вчинених у місцях,
заборонених рішенням відповідної сільської, селищної,
міської ради), статті 176, 177, 178 - 181-1, 181-3 - 185-2, 185-4
- 185-9, 186, 186-1, 186-3, 186-5 - 187, 188-28, 189 - 196, 212-6,
частина перша статті 203, статті 204, 205 - 206-1, 212-7, 212-8,
212-10, 212-12, 212-13, 212-14, 212-20);

У справах про адміністративні правопорушення, розгляд
яких віднесено до відання органів, зазначених у статтях 222 -
244-18 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають
право складати уповноважені на те посадові особи цих
органів. Крім того, протоколи про адміністративні
правопорушення мають право складати:

11) посадові особи військової інспекції безпеки дорожнього
руху, Військової служби правопорядку у Збройних Силах
України (про правопорушення, вчинені
військовослужбовцями і військовозобов'язаними, призваними
на збори, - частина четверта статті 122, статті 122-1, 122-2,
частини третя і четверта статті 123, стаття 124, частини12
статті 130, а також про всі порушення правил дорожнього
руху, вчинені особами (крім військовослужбовців і
військовозобов'язаних, призваних на збори), які керують
транспортними засобами Збройних Сил України та інших
військових формувань);

перша і друга статті 130, а також про всі порушення правил
дорожнього руху, вчинені особами (крім військовослужбовців
і військовозобов'язаних, призваних на збори), які керують
транспортними засобами Збройних Сил України та інших
військових формувань);

Начальник
ДДАІ МВС України В.М. Лозовий
___.___.2011


Источник: Сайт ГАИ


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 мар 2011, 23:21 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Это уже обсасывалось во многих темах!

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: