Здравствуйте друзья.
Сегодня 04.03.2020 в обед отнёс в управление полиции и зарегистрировал заявление
Ниже привожу текст.
Начальнику Управління патрульної поліції в Миколаївській області старшому лейтенанту поліції Данілу Віталію Миколайовичу
вул. Новозаводська, 1Б/1, м. Миколаїв, 54056
+380 (0512) 53-18-36
E-mail
[email protected]Позивач: __________ ___________ ____________,
__.__.19__ р. народження,
Пров. ________________, буд. __, кв.__, м. Миколаїв,
Миколаївська обл., 540__,
моб.тел. 066________, E-mail
[email protected] Заява
Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348,підпункту 42 пункту 4 Положення про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 877.
ПРОШУ:
1. Наказати інспектора 4 батальйону 2 роти УПП лейтенанта поліції Ілляшенко Віталія Андрійовича.
2. Скасувати постанову Серія ЕАК №2179622 від 01.03.2020р..
3. Дати мені письмову відповідь по п.1, п.2 та п.4.
4. У відповіді вказати особисті данні Ілляшенко Віталія Андрійовича (адреса, поштовий індекс, тел., e-mail, код ЄДРПОУ, № жетона) у випадку не вирішення питання по п.1 або п.2.
Уся додаткова інформація наведена на сайті: „Дорожний контроль”
viewtopic.php?f=21&t=44603, а також у додатках.
ДОДАТКИ:
1. Фото працюючий підсвітки заднього номеру, на момент складання постанови.
2. Відеозапис
https://youtu.be/BcWi308Vigs.
3. Копія (зразок) позовної заяви.
03.03.2020 __________________
и в приложении (проект, образец) позова.
До Ленінського районного суду міста Миколаєва
вул. Космонавтів, 81, м. Миколаїв,
Миколаївській області., 54028
E-mail
[email protected] гражданская канцелярия тел. (0512) 53-30-50,
секретарь суда Сулима Татьяна тел. (0512) 53-30-80
копія:
Начальнику Управління патрульної поліції в Миколаївській області старшому лейтенанту поліції Данілу Віталію Миколайовичу
вул. Новозаводська, 1Б/1, м. Миколаїв, 54056
+380 (0512) 53-18-36
E-mail
[email protected]Позивач: ……… ……….. ………..,
………….. р. народження,
…………………, буд. …, кв…., м. Миколаїв,
Миколаївська обл., ………,
моб.тел. ___________, E-mail ________________
Відповідач: інспектор 4 батальйону 2 роти УПП в Миколаївській області лейтенант поліції
Ілляшенко Віталій Андрійович,
Адреса: м. .........., вул. ...................,
Поштовий індекс: ..............
тел.: ...................... e-mail : ..............................
Код ЄДРПОУ: .......................
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
у справі про адміністративне правопорушення
Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
01.03.2020 року службовою особою УПП в Миколаївській області МВ ГУМВС України в Миколаївській області, інспектором Ілляшенко Віталієм Андрійовичем (далі – інспектор УПП), винесено постанову Серія ЕАК №_________ в справі про адміністративне правопорушення, якою я був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч.6 ст.121 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 170 грн.
Суть справи полягає в наступному. 01.03.2020 року близько 03 год. 45 хв. я рухався автомобілем _____________, державний номерний знак __________, що належить ___________ _______ __________, вулицею Садовою у напрямку вулиці Пограничної. Перед перехрестям я перестроївся у ліву смугу руху, увімкнув вказівник лівого повороту і зупинився на червоний сигнал світлофору, у цей час позаду до мого автомобіля під’їхав патрульній автомобіль, який до цього був припаркований з правої сторони дороги. Я проїхав дане перехрестя з дотриманням правил дорожнього руху (зупинився на наступному світлофорі). Після того, як я почав рухатися по вулиці Пограничої та мій автомобіль набрав швидкість я раптом почув вимогу зупинитись. Що я і виконав.
Підійшовши до мене, інспектор УПП представився лейтенантом Ілляшенко та наказав передати йому документи, назвавши причину зупинки «Порушення ПДР - Не освітлений задній номерний знак». Я був здивований даною заявою. Я та пасажири (свідки) вийшли з автомобіля подивитись працює, або не працює підсвітка заднього номерного знаку.
Як виявилося, підсвічування номера було включене і працювало. Це ми і повідомили працівникам поліції.
Інспектори у кількості патруля з трьох осіб почали відразу розповідати, що на моєму автомобілі підсвічування номера слабеньке, і воно має бути яскравіше, при цьому, ніякі виміри освітленості не проводилися і не виконувалися. Інспектори відразу почали вигадувати нові мої порушення і почали мене підозрювати у відсутності документів на право керування автомобілем і розповіли, що я буду покараний за відсутність або за не пред'явлення документів. Я подумав, що якщо я покажу їм "Посвідчення водія", "Свідоцтво про реєстрацію Т/З" та "Страховий поліс" вони перевірять все по своїх базах, переконаються, що я не злочинець, автомобіль не знаходиться в розшуку, я маю законні підстави управляти своїм транспортним засобом - вони заспокояться і побажають нам щасливої дороги. Тому, я, будучи упевненим у своїй невинності перед законом передав усі документи інспекторові в руки. Він уважно все перевірив, сказав, що мої документи справжні, з документами усе добре. Та несподівано для мене заявив, що все одно відсутнє підсвічування заднього номерного знаку, і він буде складати постанову за це порушення. Ніякі мої пояснення і умовляння на нього не подіяли.
Я пояснив інспекторові, що не можна карати водія за відсутність підсвічування заднього номера, коли підсвічування є, і воно працює, і усі це бачать.
Я пояснив інспекторові, що якщо він складе на мене матеріали адміністративної справи по цьому порушенню, то його дії можна буде розцінювати як фальсифікацію фінансових документів. Але, на мої аргументи інспектор заявив, що у вас підсвічування, якесь слабеньке і може бути так, що, ваш номерний знак не буде видний з відстані 20 метрів, і я інспектор і я бачу це порушення.
Коли я зрозумів, що інспектор пішов в патрульний автомобіль складати адміністративні матеріали, моя дружина (свідок) у присутності інших свідків та у присутності інших інспекторів цього патруля сфотографувала працююче підсвічування номера (роздруківка цієї фотографії приведений в додатку 1). Я сів у свій автомобіль і включив відеофіксацію на авторегістраторі.
Відеозапис викладений у мережу інтернет:
https://youtu.be/BcWi308Vigs і
viewtopic.php?f=21&t=44603 і додається до цього позиву в додатку 2.
Після оформлення постанови про адміністративне правопорушення інспектор УПП надав його для ознайомлення та поставлення відповідного підпису: підпису про те, що я ознайомився і про отримання копії постанови. Мої права та обов'язки, передбачені ст.63 Конституції України та ст.268 КУпАП, роз'яснені інспектором ДАІ не в повному обсязі. На моє зауваження про те, що я потребую підготовки до розгляду справи, а також часу для звернення за правовою допомогою, інспектор ДАІ не відреагував. Він зазначив, що інспектор виносить постанову в справі про адміністративне правопорушення (якою я був притягнутий до адміністративної відповідальності), водій може її потім оскаржити.
З доказами по справі мене ознайомлено не було, що є неприпустимим порушенням зазначених статей і ст. 279 КУпАП, а також наказу МВС України №1395 від 07.11.2015р. інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі (далі наказ МВС №1395) та прав особи яка притягається до адміністративної відповідальності. Вважаю, накладене на мене стягнення незаконним та необґрунтованим, оскільки порушено порядок накладення адміністративних стягнень, відсутній склад правопорушення та допущені порушення моїх прав, а саме: мені не було пред'явлено жодного доказу правопорушення; інспектором ДАІ не були залучені і допитані свідки;
Відповідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Однак, не зважаючи на порядок розгляду справ про адмін. правопорушення зазначений у ст. 279 КУпАП посадова особа, що розглядає справу, оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права і обов'язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання; відповідач порушив вимоги зазначеної статті КУпАП, не заслухав відповідача і не надав можливості ознайомитись з начебто існуючими доказами по справі.
Окрім того, я заявив про намір подати клопотання про перенесення розгляду справи у зв'язку з необхідністю отримання правової допомоги, оскільки у вчиненні адміністративного правопорушення я винним себе не вважаю та не володію достатніми знаннями у галузі законодавства про адміністративні правопорушення, мені була необхідна кваліфікована правова допомога при розгляді даної справи, зокрема, для складання й написання ґрунтовних заперечень та пояснень, надання додаткових документів, встановлення необхідних фактів. Однак, інспектор (відповідач) відмовився на моє прохання надати аркуш паперу, чим було порушено права позивача передбаченого ст. 268 КУпАП. особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права; чим також порушив п.8, 9 розд. 3 наказу МВС №1395. Таким чином Відповідач, проігнорував вимоги чинного законодавства і права позивача, чим фактично позбавив позивача прав передбачених ст. 268 КУпАП та п.8, 9 розд. 3 наказу МВС №1395.
Отримавши для перевірки посвідчення водія та реєстраційний документ на Т/З, відповідач пішов складати постанову в патрульне авто, що унеможливлює розгляд справи на основі суворого додержання законності. Так відповідно до ст. 268 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Також , згідно п.8 розд. 3 наказу МВС №1395 справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Таким чином, відповідачем були проігноровані зазначені статті, права позивача (тобто мене), а також порушені ст. 63 Конституції України, ст. ст. 7, 245, 246, 251, 268, 278, 279, 280, 281 КУпАП та п. 4, 5, 6, 8, 9, 10 розд. 3 наказу МВС №1395. Всупереч ст. 279 КУпАП Відповідач не вирішував питання чи належить до його компетенції розгляд даної справи, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи, чи витребувано необхідні додаткові матеріали, чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адмін. відповідальності. Відповідач не заслуховував осіб, які беруть участь у розгляді справи, не досліджував докази та відмовив у наданні можливості заявити клопотання, заявивши, що навіть якщо позивач (тобто я) і подасть клопотання, то воно буде відхилене відповідачем. Відповідач не з'ясовував чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, а також відповідач не з'ясовував інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Таким чином, розгляд постанови відбувся в службовому авто без участі позивача/особи, що притягається до адмін. відповідальності. Також, відповідач відверто проігнорував вимоги ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України., ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності, та ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом; чим вчинив ряд грубих та неприпустимих процесуальних порушень та істотних порушень прав позивача.
Зазначені дії відповідача свідчать про упереджене ставлення, необізнаність щодо норм та вимог чинного законодавства та формальний розгляд справи.
Вважаю що моя вина не доведена, а дана постанова протиправна і підлягає скасуванню. Відповідно до статті 9 КУпАП, обов’язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності є протиправність дії чи бездіяльності та вина особи. Таким чином, вина у вчиненні адміністративного правопорушення відсутня, а тому за відсутності вини, я не можу бути притягнутий до адміністративної відповідальності. В силу статті 288 КУпАП від сплати державного мита – звільнений.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст.63 Конституції України, 7, 9, 251, 252, 254-256, 268, 276, 287-289, 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, 2, 6-11, 17-19, 71, 104-106 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ:
Визнати незаконною та скасувати постанову Серія ЕАК №2179622 від 01.03.2020, винесену інспектором УПП Ілляшенко Віталієм Андрійовичем, про накладення на мене, ____________ _______ ______________, адміністративного стягнення за ч.6 ст.121 КУпАП у вигляді штрафу 170 грн.
Додатки:
1. Фото працюючий підсвітки заднього номеру, на момент складання постанови.
2. Відеозапис
https://youtu.be/BcWi308Vigs3. Копія паспорту.
4. Копія посвідчення водія.
5. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
6. Копія постанови в справі про адміністративне правопорушення.
7. Клопотання про звільнення від сплати судового збору.
8. Копія позовної заяви з додатками відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
__.03.2020 __________________ _._. ___________
Я спосил, когда оринтировочно будет ответ.
Мне ответели:
по нарушению - обычно 10 дней,
а вот наказание инспектора могут расматривать - до 30 дней.
Будем ждать.
Если, у когото есть замечания или придложения по ПОЗОВУ, буду очень признателен, лучше пока на Email, стоб не читал раньше времени ответчик.
Спасибо всем.