вот к примеру тема кстати актуальная,
корректируйте, правьте, но только пишите и отправляйте адресату, в одну точку.
требуйте ответа все вместе , кто не ленится, кому не безразлично.
Генеральному Прокурору України
-----------------------------------------------
м.Київ, вул. Різницька 13/15
Від: ________________________________________________
ЗАЯВА
Міністерством внутрішніх справ України розроблено наказ N 111 від 27.03.2009 та зареєстровано у Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС». Вказаним наказом співробітнику ДАЇ,в супереч закону «Про міліцію», надано 12 підстав для зупинки транспортного засобу.
п.14.НАКАЗУ №111: Підстави для зупинки працівником Державтоінспекції МВС транспортного засобу
14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному
засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать пропричетність
транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також
наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленніадміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Законом «Про міліцію», передбачено тільки 3 пункти для зупинки транспортного засобу.
Стаття 11. Права міліції
Закона «Про міліцію», п. 21) …… надає право співробітнику міліції зупиняти транспортні засоби в разі:
- порушення правил дорожнього руху,
-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту,або забруднення ним навколишнього середовища,
-а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;
Незважаючи на те, що Наказ посилається, як на підставу його прийняття, на Закони України, фактично він порушує їх,невідповідність наказу чинному законодавству також присутня і в інших розділах даного наказу.
Статтєю 68.Конституції,- передбачається - кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Ця стаття Конституції на юрвідділ МВС не діє - підтвердження цьому- розробка та подання протизаконного Наказу № 111-2009р, на реєстрацію у Мінюст.
Окрім того ст.19 Конституції України, наголошує - посадові особи органів державної влади можуть діяти виключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом.
Таким чином, надавати відомчим нормативним актам повноважень, яких не надає закон, - є порушенням законодавства, та Конституції України.
На даний час, працівники ДАЇ керуючись протизаконним наказом продовжують
порушувати права громадян надані ст.19 Конституції -
Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких
ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Своїми діями особа МВС відповідальна за підготовку наказу перевисила свої службові повноваження , надаючи даним наказом, своїм підлеглим права вищі за права надані законом, та проявило неналежне виконання своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян, або державним чи громадським інтересам, або інтересам окремих юридичних осіб.
(очевидно,що щоденне знущання працівників ДАЇ на підставі протизаконного наказу над громадянами України - заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян, передбачених Конституцією України.
Факти щоденного порушення конституціїних прав громадян не можуть бути не істотними).
Згідно зі ст.97 КПК України прокурор.слідчий, орган дізнання або суддя приймають заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини і протягом трьох днів приймає одне з таких рішень:
1) порушує кримінальну справу;
2) відмовляє в порушенні кримінальної справи
3) направляє заяву за належністю.
Відповідно до ч.4 ст.97 КПК України перевірка про злочин до порушення кримінальної справи здійснюється уповноваженою особою шляхом відібрання пояснень від окремих громадян чи посадових осіб або витребуванням необхідних документів.
Відповідно до ч.1 ст.99 КПК України при відсутності підстав для порушення кримінальної справи прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя своєю постановою відмовляють в порушення кримінальної справи.
Постанова органу дізнання, слідчого чи прокурора про відмову в порушенні кримінальної справи може бути оскаржена особою, інтересів якої вона стосується, до суду в порядку кримінально-процесуального судочинства.
Дану заяву прошу не розглядати у якості звернення у порядку ЗУ Про звернення громадян, а як заяву у порядку КПК України.
На підставі викладеного, керуючись стст.94, 95, 97, 99-1, 100 КПК України,
Прошу порушити кримінальні справи за ознаками злочинів, передбачених стст.365 ч.1, 367 ч.1 КК України по фактам перевищення влади, або службових повноважень та службової недбалості при підготовці та реєстрації протизаконного наказу МВС України № 111-2009 року.
„___”__________ 2010 р.
(Підпис).
viewtopic.php?f=16&t=2295&p=43955&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%B7+%D0%BC%D0%B2%D0%B4+%E2%84%96+111#p43955