Текущее время: 15 ноя 2024, 19:39

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 24 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 17 авг 2013, 16:51 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 28 авг 2010, 21:03
Сообщений: 108
Авто: Daewoo Nubira
Город: Харьков
Ни за что не поверю что будет отложен поток денег на потом)))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 авг 2013, 16:55 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 фев 2011, 23:08
Сообщений: 209
Откуда: Кривой Рог
Авто: Амулет
Город: КР
Может я чего-то в жизни не понимаю,но кто повезёт свой очень-очень старый авто в утиль бесплатно?Лучше на метал хоть какая копейка (детям на мороженое :lol: ).Этот закон нам словянам чужд априори,но пи...сы не отменят и будем,сцуко платить.Пакращили,БЛЯДИ !!! Извиняюсь :oops:

_________________
Не люблю коли умре i дивиться.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 авг 2013, 17:10 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 окт 2010, 21:21
Сообщений: 164
Авто: Kosmich 2141, Skoda
Город: Крым
Бредятина полнейшая. Какие нах пункты разбора автомобилей нужно ещё создавать, если даже по сёлам попиз...дили все канализационные люки из металла? На какой планете живут эти пидоры-депутаты? На местах наоборот борются с пунктами приёма металла, так как сдают что только можно сп...издить. И где по дворам валяются брошенные автомобили (бесхозные)? А самая интересная фраза - утилизация автомобилей, выведенных из эксплуатации. Теперь нужно ждать закона, через сколько лет автомобили выводятся из эксплуатации. По интернету проскакивал срок в 15 лет, ждём высеров долбодятлов - депутатов.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2013, 09:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 дек 2012, 13:06
Сообщений: 7452
Авто: ~
Город: West
http://www.epravda.com.ua/publications/ ... 20/390487/
Цитата:
Утилізаційний збір. Гра в цифри
Олександр Черевко, для ЕП — Вівторок, 20 серпня 2013, 08:31


Ще в липні запровадження утилізаційного збору подавалося як турбота про природу.
Як відомо, гроші братимуть для створення мережі переробки автомобільного мотлоху.
Переконливих цифр на користь новації не бракувало. Сипали ними не лише лобісти законопроекту, а й адепти влади.
Зокрема, надходження на спеціальні рахунки Мінекології, за даними авторів, щорічно повинні сягати 2,5 млрд грн.
Такі шалені гроші планувалося використати на побудову десяти спеціалізованих установок та створення мережі приймальних пунктів для розбирання автомобілів.
Вартість однієї такої установки - 7 млн євро. Згодом, правда, плани підправили, і кількість установок зменшилася до двох. Зате начебто збільшилася вкрай необхідна мережа пунктів первинного розбирання зношених автомобілів.
Мудрі голови підрахували, що в Україні в експлуатації перебуває 2,1 млн авто, які зійшли з конвеєрів ще до початку горбачовської перебудови. Отже, для двох потужних підприємств з переробки роботи вистачить на десять років.
Урядовці і "вітчизняні виробники" в один голос запевняли: ніякого підвищення цін не станеться. Імпортери, мовляв, затягнуть пояси і покриють утилізаційні витрати - від 7 370 грн до 30 250 грн за авто - власним коштом.
Зате, наголошували прихильники новації, вітчизняні автозаводи, звільнені від сплати утилізаційного податку, встануть на ноги, розширять збут, залучать інвестора та організують складання автомобілів.
Низка високопосадовців переконувала суспільство, що ці урядові дії не суперечать міжнародним зобов'язанням України. У підсумку держава отримала ультиматум Гюхта від Євросоюзу, горіховий податок від Туреччини прискіпливість Росії до продукції компанії "Рошен".
У Всеукраїнській асоціації автоімпортерів та дилерів - ВААІД - переконані, що остання оказія - відповідь Петру Порошенку за пролобійоване ним "загороджувальне мито" на автомобілі, запроваджене в Україні 14 квітня.
У президента одразу ж після підписання "утилізаційних" законів та критики з боку ЄС сталося прозріння. Він одразу ж дав уряду доручення, яке повинне зняти всі проблемні питання. Ось тут і почали творитися справжні дива.
Раптом з'ясувалося, що розрахунків насправді ніхто не робив. Інакше як тоді пояснити, що Мінекології одразу після президентського зауваження погодилося з однаковою "утилізаційною" ставкою для всіх автомобілів.
Тобто геть коефіцієнти, вистачить і базової ставки - 5,5 тис грн для легкових авто та 11 тис грн для вантажівок. А як же бути з наполеонівськими планами побудови утилізаційних центрів, якщо ціни впали удвічі-вшестеро?
Як було сказано, установок спочатку планувалося десять, тобто готувалися потужності для 420 тис авто на рік. За десять років такі потужності переполовинять увесь наявний в Україні автопарк. Чим їх "годувати" далі?

Фото informatio.ru
Щодо плану надходжень від утилізації. У Росії, де цей проект діє уже рік, вдалося назбирати - у перерахунку - 2 млрд грн. У РФ за рік продали 2,9 млн легкових авто, в Україні за 2012 рік - 217 тис. Звідки тоді повинні були взятися 2 млрд грн?
Тим паче, у травні, після запровадження "загороджувального мита", за даними ВААІД, кордон перетнула лише одна тисяча легковиків.
Щодо президентського доручення про "усунення дискримінації". Платити або не платити повинні усі, в тому числі вітчизняні автовиробники. Іншими словами, це ще плюс 5,5 тис грн до ціни "Ланоса", "Віди", "Форци" і "Богдана". Хто виграє?
Також у президентському дорученні є вимога розробити механізм компенсації власникові за зданий на утилізацію автомобіль. Справді: машина містить 700-1000 кг брухту. Його тонна коштує щонайменше 320 дол. То кому треба платити: імпортерам, які лише ввозять авто, чи людям, які здають машину на брухт?
З "жирними котами капіталізму" теж не все гаразд. За словами фінансового директора компанії "Хонда Україна" Ігоря Бойка, заводська маржа на кожному автомобілі становить 3-5% і ще 3% - максимум для продавця.
Ці дані підтверджують експерти німецького Center Automotive Research - CAR - при університеті Дуйсбурга-Ессена. Вони підрахували, що до сплати податків автомобільні концерни заробляють на кожній проданій машині наступні суми.
Тойота - 1,8 тис євро, рентабельність 9%, Хюндай-КІА - 1 тис євро, 9%, Фольксфаген - 629 євро, 4,2%, Форд - 600 євро, 3,7%. Тобто в Україні хтось вирішив, що виробники почнуть працювати собі на збиток.
Яким бачиться вихід? Очевидно, що на першому ж засіданні Верховної ради свіжоспечене законодавство зазнає суттєвих змін. За словами генерального директора ВААІД Олега Назаренка, імпортери беруть активну участь в коригуванні законодавства у межах завдань, поставлених перед урядом Віктором Януковичем.
Продавці іномарок наполягатимуть на перенесенні набрання чинності законами принаймні на 1 січня 2014 року. Такий підхід дозволить мінімізувати наслідки непродуманого кроку і дозволить максимально швидко зупинити "утилізацію".
Крім того, вони згодні платити з кожної проданої машини 1 тис грн на "утилізацію". Проте не більше, бо саме такими є найвищі ставки цього "податку" в Європі.
Як заявляють у ВААІД, імпортери й сьогодні сплачують кошти та передають на переробку визначеним державою структурам паливні й масляні фільтри, акумулятори. До липня ніхто й не заїкався, що наявні потужності не справляються з переробкою.


Водночас з'ясувалося, що в Україні легально діє тисяча "авторозбірок". Фірми сплачують певні податки. Працюють там кілька десятків тисяч людей. Якщо будуватиметься нова утилізаційна мережа, вони залишаться без роботи.
Крім того, до 1 вересня ніхто не зможе похвалитися сертифікованим центром. Та що там центром - за кілька днів до запровадження "утилізації" ще відсутній "утилізаційний сертифікат", який є документом суворої звітності.
Чи треба впадати у паніку? Мабуть, не варто. Хоча б тому, що вже більше півроку діє "утилізаційний збір" на автомобілі російського виробництва. Урядова постанова чинна, але ніким не виконується. Так буде і цього разу. З тією різницею, що нові авто не завозитимуть до "з'ясування обставин".


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2013, 10:11 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 28 авг 2010, 21:03
Сообщений: 108
Авто: Daewoo Nubira
Город: Харьков
Вот интересно как будет дальше, что будет сделано чтобы не никак не отказываться от такого денежного потока))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 авг 2013, 08:11 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 апр 2012, 23:27
Сообщений: 300
Откуда: Ukraine
Авто: 5-ка
Город: Ukraine
Народні депутати від УДАРу зареєстрували законопроект про скасування утилізаційного збору
Цитата:
Народні депутати від “УДАРу” Оксана Продан, Павло Розенко, Наталя Агафонова, Ростислав Павленко і Павло Різаненко зареєстрували законопроект №3139, яким пропонують скасувати утилізаційний збір і визнати таким, що втратив чинність, закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм», ухвалений Верховною Радою 4 липня 2013 року.
“Закон, який вступить в дію 1 вересня 2013 року, не захищає екологію, а створює ще один механізм вилучення коштів у громадян України. Більше того, вже після ухвалення закону зменшився обсяг реалізації автомобілів в Україні, а це може призвести до зменшення робочих місць”, - наголосила Оксана Продан.
Депутат підкреслила, що ухваленням цього закону влада порушила норми СОТ, членом якої є Україна, а це тягне за собою два негативи - можливі санкції до українських виробників з наступним зменшенням експорту і, відповідно, скороченням робочих місць, а також і те, що саме СОТ, правила якої влада України проігнорувала, сьогодні є основним захисником українських експортерів перед Росією.
“Проект Закону “Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм» підготовлено з метою усунення негативних наслідків реалізації зазначеного закону, а саме скорочення робочих місць та зменшення надходжень до Держбюджету у зв’язку зі зменшенням обсягів автомобільного ринку через підвищення цін на імпортні та вітчизняні транспортні засоби”, - йдеться у пояснювальній записці до законопроекту.
Народні депутати від “УДАРу” наголошують, що ухвалення даного законопроекту усуне негативні наслідки, спричинені законом про утилізаційний збір на ринку автомобілів та в сфері зайнятості населення.
Реалізація законопроекту не потребує додаткових фінансових витрат з Державного бюджету.

http://www.klichko.org/ua/news/news/nar ... nogo-zboru


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 окт 2013, 15:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 фев 2011, 09:54
Сообщений: 10522
Авто: ?
Город: КиЁв
Цитата:
В Раду внесен законопроект об отмене утилизационного налога
Верховной Раде предложили отменить утилизационный налог на иномарки.


Верховной Раде предложили отменить утилизационный налог на иномарки. Нардепы-свободовцы Игорь Мирошниченко, Александр Мирный и Олег Осуховский зарегистрировали в законопроект "О внесении изменений в Налоговый кодекс об отмене уплаты экологического налога за утилизацию снятых с эксплуатации транспортных средств", передает zn.ua.


Целью законопроекта является отмена уплаты экологического налога за утилизацию снятых с эксплуатации транспортных средств для создания равных условий для импортных и отечественных производителей.

По словам соавтора законопроекта Мирошниченко, "для импортеров датой наступления налоговых обязательств является дата пересечения границы. А вот для ТС, произведенных в Украине, – дата реализации ТС на внутреннем рынке Украины, причем лицом, которое произвело (изготовило) такие транспортные средства. Это явление имеет признаки дискриминации и искривления конкуренции, что грубо противоречит принципам ВТО. Поскольку Украина обязалась ставить в одинаковые условия, как импортеров, так и местных производителей, то введение Украиной экологического налога на импортные транспортные средства делает невозможным подписание Соглашения об ассоциации с ЕС", - добавил депутат, которого цитирует пресс-служба "Свободы".

"Отмена введенного экологического налога за утилизацию снятых с эксплуатации транспортных средств убирает барьеры для евроинтеграционного курса Украины и способствует выполнению обязательства Украины перед ВТО. Кроме того, отмена утилизационного сбора поставит в равные условия как автоимпортеров, так и автопроизводителей, которые осуществляют крупноузловую сборку. Абсурд этого "утилизационного" сбора еще и в том, что государство будет создавать утилизационные центры за средства граждан. Именно поэтому мы выступаем за отмену "утилизационного" сбора, потому что необходимо поддерживать украинских потребителей, а не олигархов", – подчеркнул Мирошниченко.

Нардеп Мирный напомнил, что с 1 сентября вступил в силу закон об экологическом налоге. По его словам, ни одно лицо не сможет получить номерные знаки на автомобиль, даже уплатив "утилизационный" сбор. "Такая ситуация сложилась из-за того, что Кабмин более чем за два месяца так и не смог разработать форму справки о подтверждении уплаты этого сбора. Это совершенно абсурдный закон, который создает препятствия гражданам Украины в передвижении собственными транспортными средствами, что является грубым нарушением конституционного права на свободное передвижение и права собственности", - подчеркнул свободовец.



Напомним, что с 1 сентября 2013 вступили в силу изменения в Налоговый кодекс Украины, внесенные Законом Украины от 04.07.2013 №422- VII "О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно уплаты экологического налога за утилизацию снятых с эксплуатации транспортных средств и совершенствования некоторых налоговых норм".

Участники автомобильного рынка, как импортеры, так и производители высказывают обеспокоенность в связи с тем, что власти не приняли необходимую нормативную базу для работы нового закона.
http://ubr.ua/market/auto/v-radu-vnesen ... oga-255378


_________________
Шара и Жаба - Национальная черта!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 окт 2013, 15:07 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Паниковский писал(а):
В Раду внесен законопроект об отмене утилизационного налога

450 ДЕБИЛОВ :lol: :lol: :lol:

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 окт 2013, 15:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июл 2012, 06:03
Сообщений: 4172
Авто: старенькое
Город: уныния и мути
Человек снял авто с эксплуатации, поставил в гараж как в музей, чтобы вечерами приходить и любоваться. Какой, нах, утилизационный сбор? Снять с эксплуатации - это не значит что авто идёт сразу в утиль.

_________________
...А теперь седые люди помнят прежние дела : билась нечисть грудью в груди и друг друга извела.
Прекратилося навек безобразие - ходит в лес человек безбоязненно, и не страшно ничуть!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 24 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron