Текущее время: 17 ноя 2024, 12:27

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 10:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 апр 2011, 15:05
Сообщений: 2670
Откуда: فلسطين
Авто: قطيع
Город: فلسطين
От такий шедевр видав кабмін.
Як показують пріснопам’ятні історії про ефірне цифрове телебачення, поїзди хюндай і т.п, тепер слід чекати, що українців законом зобов’яжуть купувати засоби навігації тільки у "правильних" постачальників за "справедливою" донецькій владі ціною.


Цитата:

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 3 січня 2013 р. № 1-р

Київ

Про схвалення Концепції проекту Закону
України “Про державне регулювання у сфері
супутникової навігації”

1. Схвалити Концепцію проекту Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”, що додається.

2. Державному космічному агентству разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити з урахуванням положень Концепції, схваленої цим розпорядженням, та подати у тримісячний строк Кабінетові Міністрів України проект Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації”.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Інд.70



СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 3 січня 2013 р. № 1-р

КОНЦЕПЦІЯ
проекту Закону України “Про державне
регулювання у сфері супутникової навігації”

Проблема, яка потребує розв’язання

На сьогодні недостатньо врегульоване на законодавчому рівні питання щодо провадження діяльності у сфері супутникової навігації, зокрема щодо:

організації державних закупівель та використання засобів супутникової навігації;

державної підтримки вітчизняного виробництва супутникової навігаційної апаратури;

відповідальності виробників супутникової навігаційної апаратури та суб’єктів господарювання, які надають навігаційні та інформаційні послуги;

забезпечення безпечного використання інформації глобальних навігаційних супутникових систем;

впровадження сучасних супутникових навігаційних технологій;

розроблення та застосування національних стандартів і технічних регламентів щодо виробництва апаратури та засобів супутникової навігації, надання навігаційних інформаційних послуг.

Мета Концепції

Метою Концепції є визначення на законодавчому рівні правових, економічних, організаційних та фінансових засад провадження діяльності у сфері супутникової навігації, а також державного регулювання у даній сфері.

Шляхи та способи розв’язання проблеми

Розв’язати проблему передбачається шляхом:

визначення на законодавчому рівні напрямів діяльності із забезпечення розвитку та застосування систем супутникової навігації;

встановлення вимог щодо провадження підприємницької діяльності у сфері супутникової навігації;

надання підтримки вітчизняному виробництву супутникової навігаційної апаратури;

запровадження державного регулювання у сфері супутникової навігації;

визначення механізму державно-приватного партнерства у сфері супутникової навігації для забезпечення розвитку вітчизняного виробництва;

міжнародного співробітництва та виконання міжнародних зобов’язань у сфері супутникової навігації, у тому числі щодо отримання, використання, постачання, обміну інформацією глобальних навігаційних супутникових систем та їх функціональних доповнень.

Засадами державного регулювання у сфері супутникової навігації є:

управління, здійснення нагляду та контролю за провадженням діяльності у сфері супутникової навігації, а також ліцензування окремих видів діяльності у даній сфері;

формування і виконання державного замовлення на створення, серійне виробництво та постачання супутникової навігаційної апаратури, програмно-технічних комплексів та систем;

підтримка вітчизняних науково-технічних розробок у сфері супутникової навігації та утворення спільних підприємств із залученням іноземних інвестицій;

впровадження гармонізованих з міжнародними та європейськими національних стандартів і технічних регламентів щодо виробництва апаратури та засобів супутникової навігації, надання навігаційних інформаційних послуг;

створення і забезпечення розвитку державної системи супутникової навігації для надання навігаційних інформаційних послуг органам державної влади, державним установам та іншим користувачам;

забезпечення взаємодії та ведення обміну інформацією глобальних навігаційних супутникових систем та їх функціональних доповнень у рамках міждержавного, зокрема транскордонного, співробітництва;

здійснення центральними та місцевими органами виконавчої влади повноважень щодо впровадження новітніх інформаційних технологій, апаратури та засобів супутникової навігації вітчизняного виробництва;

відповідальність суб’єктів діяльності у сфері супутникової навігації у разі порушення вимог законодавства.

Очікувані результати

Прийняття Закону України “Про державне регулювання у сфері супутникової навігації” дасть змогу:

залучити інвестиції для реалізації інвестиційних проектів, активізувати виробничу діяльність у сфері супутникової навігації;

підвищити рівень безпеки та надійності транспортно-логістичного комплексу, розвинути його інфраструктуру;

підвищити якість надання навігаційних послуг населенню та збільшити надходження до місцевих бюджетів.

Фінансові, матеріально-технічні і трудові ресурси

Реалізація Концепції не потребує залучення додаткових фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 11:14 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
Так это мы проходили:
-О военные карту достали.
-Сейчас дорогу будут спрашивать. ;)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 11:32 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 15 сен 2010, 10:42
Сообщений: 1442
Авто: Nissan
Город: Оде$$а
Уркаинское ГЭПЭСЭ:
Одно из двух: либо на китаезские аппараты будут лепить тризубые блямбы, либо уркаина опять запустит в космос Коденюка, который будет каждому по очереди отправлять смс с его координатами местоположения.
Либо родят свой, уркаинский гпс-навигатор, представляющий из себя спизденную у китаезов модель позапрошлого поколения (но купленную на тендере за ниипические деньги через подставную фирму), но только в еще более уебищном корпусе из ебанита с торчащими болтами. Чего еще ожидать от воровского недогосударства?!

П.С. Интересно, когда хАзаров и чивокуня дойдут до "упорядочивания" в вопросах солнцеобращения? А то вот ведь какой непорядок:
1. Солнцеликий трижды несудимый президент вместе с геологом-дваждыпремьером почему-то вместе с Землей вращаются вокруг Солнца. А надо наоборот: оно должно вращаться, а лучше постоянно висеть над Межигорьем.
2. Солнце светит, а электорат этим на шару пользуется и налог не платит. Непорядок! Надо это покращить!

_________________
Агсений - впегед!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 18:08 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 авг 2011, 06:48
Сообщений: 104
Откуда: Луганская обл.
Авто: Nissan
Город: Брянка
Каким хреном они могут контролировать обмен данными со спутниками(заморскими),или разрешить-запретить мне пользоваться навигацией без выхода в нет.А насчет(Реалізація Концепції не потребує залучення додаткових фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів.)-сильнО...Очередное "покращення".


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 18:13 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 апр 2011, 15:05
Сообщений: 2670
Откуда: فلسطين
Авто: قطيع
Город: فلسطين
Думаю, що певні категорії бізнесу, наприклад пас.перевізників, у примусовому порядку можуть заставити купувати "якісні" трекери.

Історія з рекомендаціями нацради про введення кодування телепередач в мережі сіонбуда "з метою контролю за якістю прийомного обладнання" нічого не нагадує?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 18:25 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 17 фев 2012, 19:46
Сообщений: 405
Авто: KIA
Город: город-герой
Опять пилить будут..
Будут лепить "аппаратуру" на китайских позапрошлогодних деталюшках в прошлогодних корпусах со свежими украинскими наклейками..

А, между тем, в перечне "проблем" со спутниковой навигацией в Украине забыли указать один ма-а-а-а-ленький пункт: отсутствие качественных электронных карт Украины для электронных навигаторов.
Вот тут бы и простимулировать отечественных разработчиков!
Я это к тому, что несколько лет юзаю попеременно навигаторы Визиком, Навител, Гармин и остальные. Официальные карты, поставляемые с железками - как правило - старье и сырец.
Тем не менее, в Украине существует уже несколько лет общественный проект энтузиастов - шттп://travelgps.com.ua , где собралось несколько десятков толковых ребят, которые на общественных началах слепили и регулярно обновляют БЕСПЛАТНУЮ электронную карту Украины, качество которой (ИМХО!) - на голову выше официоза.
Ребята работают на энтузиазме. Я тут по своему городу заметил несколько ошибок в навигации, стукнул об этом на их форуме - на меня тут же вышел хлопец из Керчи, который, как оказалось, "ведет" часть Крыма в этом проекте. Пообщались плотно пару-тройку дней в онлайне, уточнили еще ряд деталей. В очередном обновлении карты Украины увидел все свои "правки". Оказывается, у них куча помощников по всем регионам - дальнобои, автобусники, таксисты, автотуристы и проч.

В итоге я "подсел" на тот навигатор (без рекламы тут, поэтому - без деталей), который может работать на этих бесплатных картах.
Вот таких бы отечественных энтузиастов поддерживать, а не откаты отпиливать..


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 18:44 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
а чему удивляться, просто рынок нужно зачистить под своих, потом этот свой с "кипрской" пропиской поднимаeт планку, деньги капают в "семью"! Тем более "своих" затрат и рисков никаких-деньги бюджетные, нехватит попросят в МВФ, отдавать же не им... Где Тибибко сцука, подвинь пенсионный возраст до 70-75, чтобы было кому возвращать кредит...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 янв 2013, 19:56 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 30 янв 2011, 18:20
Сообщений: 25
Откуда: Одесса
Авто: mitsubishi galant
Город: Одесса
freeman john писал(а):
а чему удивляться, просто рынок нужно зачистить под своих, потом этот свой с "кипрской" пропиской поднимаeт планку, деньги капают в "семью"! Тем более "своих" затрат и рисков никаких-деньги бюджетные, нехватит попросят в МВФ, отдавать же не им... Где Тибибко сцука, подвинь пенсионный возраст до 70-75, чтобы было кому возвращать кредит...



кипрских все равно сламают, как аЗАРОВСКИХ и яНЫКОВСКИХ, все равно у праффесора мозга не хватит указ даже издать, не тем более дать поручение аЗАРОВУ, что то предпринять.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2013, 13:00 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 13 апр 2011, 21:52
Сообщений: 28
Авто: Ford-tranzit
Неужели в нашего кабмина более глобальных проблем на улучшения жизни нет,чем такой фигней заниматься?????


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 24


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: