Текущее время: 17 ноя 2024, 18:12

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 28 ноя 2012, 14:22 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 08 ноя 2012, 19:22
Сообщений: 26
Авто: KIA
Город: Ukraine
Екологічний податок за утилізацію транспортних засобів обмежить конкуренцію та спричинить зростання інфляції.
Цитата:
Ухвалені парламентом два законопроекти, які передбачають введення екологічного податку за утилізацію транспортних засобів, є яскравою ілюстрацією економічної політики влади. Мало того, що вони відверто лобістські і суттєво обмежують конкуренцію на ринку транспортних послуг, так ще й порушують законодавство, істотно змінюють податкові правила гри за місяць до початку нового бюджетного року. Про це заявила народний депутат України від партії «УДАР» Оксана Продан.
«Законопроекти №11259 та №11260, в разі їх ухвалення в другому читанні та введення в дію, матимуть серйозні економічні наслідки. В першу чергу, суттєво зростуть ціни на нові імпортні транспортні засоби. Як на легкові автомобілі, так і на автобуси та вантажні автомобілі. Причому, якщо на легкові авто зростання цін може скласти в середньому 8-10 тис. грн., то на автобуси та вантажні авто – від 20 тис. грн. і більше. Невже в цьому році українці настільки збільшили власні доходи, що зможуть оплатити чергове «покращення»?», – зазначає Оксана Продан.
За словами політика, встановлення надзвичайно великих ставок екологічного податку на імпортні транспортні засоби з пробігом призведе до того, що в Україну їх перестануть ввозити, а значить, суттєво скоротиться можливість оновлення рухомого складу.
«За автобус об’ємом двигуна від 2,5 до 5 л законопроект №11260 передбачає ставку податку в розмірі 114 тис. грн., а за вантажний автомобіль повною масою від 12 тонн до 20 тонн – 382 тис. грн. Внаслідок таких змін слід очікувати зростання вартості транспортних послуг, відповідно – росту цін на внутрішньому ринку», – підкреслює народний депутат від партії «УДАР».
Продан переконана, що подібні податкові ініціативи, які виникають за місяць до початку бюджетного року, і суттєво змінюють правила гри, не сприяють поліпшенню інвестиційного клімату.
«Податковий кодекс чітко регламентує процедуру введення нових податків та зборів. Вони не можуть вноситися пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного періоду. В даному випадку влада вкотре йде на порушення законодавства заради задоволення кон’юнктурних інтересів і бажання деяких можновладців монополізувати ринок виробництва транспортних засобів та ринок транспортних перевезень», - говорить Продан. Вона наголошує, що для інвесторів такі дії – ще один поганий сигнал. «Тому перше, що ми маємо зробити – це чітко дотримуватися законодавства і не підлаштовувати його під потреби окремих осіб. Фракція партії «УДАР» в складі нового парламенту наполягатиме на цьому і зробить все від неї залежне, щоб депутати не не нехтували законами. Це основна умова для наведення порядку в економіці і в політиці», – впевнена народний депутат.

http://www.klichko.org/ua/news/news/pro ... nflyatsiyi


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: