Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

Крыша решает все! Но иногда ненадолго...
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=5321
Страница 1 из 1

Автор:  joni2002 [ 28 янв 2011, 19:46 ]
Заголовок сообщения:  Крыша решает все! Но иногда ненадолго...

Добрый вечер всем!
Прежде всего хочу поблагодарить основателей данного общественного проекта и постоянных "стражей порядка на дорогах" так как информация более чем полезная, и вдохновляет уверенность простых водителей.


Моя история следующая (использую текс из жалобы в центральный департамент ГАИ):
«01» грудня 2010 р. я рухався за кермом автомобіля марки KIA Cerato, державний номер _________, який є моєю приватною власністю по вул. Жовтневій в напрямку вул. Святошинської, що в м. Вишневому Києво-Святошинського р-ну, Київської обл. В автомобілі зі мною знаходилися 2 пасажира - моя дружина _____________, яка перебуває на 8 (восьмому) місяці вагітності та товариш - ____________.
О 17 год. 30 хв. проїжджаючи вздовж будинку №8 по вул. Жовтневій, в напрямку вул. Святошинської, що в м. Вишневому Києво-Святошинського р-ну, Київської обл., при цьому впродовж правого узбіччя було припарковано декілька автомобілів (в будинку по вул.. Жовтнева, 8 розташовані банк, стоматологія, та інші комерційні структури), перед нами, порушуючи пп. 10.1. Правил дорожнього руху (надалі – ПДР) затверджених Постановою КМУ 10.10.2001 р. № 1306 та не впевнившись в безпечності свого маневру стрімко рушив з місця автомобіль Mazda 3 державний номер __________, який був припаркований праворуч та за кермом якого знаходилась громадянка _____________, чим створила аварійну обстановку на проїжджій частині. Для уникнення бокового зіткнення я подав світловий та звуковий сигнали, пригальмував та змістившись ліворуч продовжив рух прямо, проте вищезазначений автомобіль, що знаходився праворуч переді мною знову не впевнившись у безпеці маневру та не надавши мені перевагу у русі, вирівнявши кермо та знаходячись перед нами зправа, пришвидшила рух та різко здійснила поворот ліворуч, в результаті чого відбувся наїзд на мій автомобіль, що призвело до його витиснення на полосу зустрічного руху та пошкодження правої передньої частину (передній бампер, протитуманна фара та праве переднє крило), при цьому відстань від місця де був припаркований автомобіль Mazda 3 до повної зупинки автомобілів склала не більше 50 метрів.
Для фіксації ДТП та визначення вини учасників нами відразу було викликано черговий наряд ДАІ, який прибув на місце ДТП о 18 год. 06 хв. Старший лейтенант ____________ (жетон №_________) та лейтенант _________ (жетон №_________), вилучивши у учасників ДТП документи (посвідчення водія, технічний паспорт на автомобіль, та поліс СЦПВВНТЗ, при цьому на момент вилучення документів поліс у карманички автомобіля Mazda 3 державний номер ________________ був відсутній ї його привезла невідома особа значно пізніше) та роздавши бланки пояснень для заповнення, не отримуючи жодних пояснень від мене та пасажирів-свідків, замалювали схему фактичного розташування автомобілів на проїжджій частині. Мій запит про прийняття пояснень 2 свідків, що знаходились у моєму автомобілі та прийняття до уваги всіх обставин ДТП та дозвіл на зйомку схеми ДТП на фотокамеру мобільного телефону було інспекторами проігноровано.
Після чого інспектори запросили водія Mazda 3 до себе в автомобіль, як було сказано для дачі пояснень про ДТП, де остання і знаходилася близько 1 год. 20 хв. Під час цього в службову машину ДАІ підсідали невідомі нам люди, які не мали відношення до учасників ДТП та пасажирів, що знаходились в автомобілях на момент аварії, один з яких передавав власний мобільний телефон, по якому інспектор ДАІ розмовляв з невідомою особою порушивши тим самим вимоги п.28 п.п. 28.1. (Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з учасниками дорожнього руху мають ґрунтуватися на принципах дотримання законності, забезпеченні свободи та недоторканності особи та її прав, уважному, доброзичливому і шанобливому ставленні до громадян) Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої Наказом МВСУ 27.03.2009 № 111 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.06.2009 р. за №576/16592 (надалі – Інструкція). Як вияснилося пізніше дана громадянка працювала в ГУ транспорту КМДА
Після тривалої відмови інспекторів ДАІ, у прийнятті пояснень пасажирів мого автомобіля та внесення про них відомостей у Протоколі про адміністративне правопорушення серії АІ1 № ______ (далі – протокол), вони все ж таки були прийняті після добровільного їх написання свідками на власному папері та зазначення мною факту про їх долучання до моїх письмових пояснень у протоколі. Оформлення протоколу та моє самостійне ознайомлення з ним зайняло менш ніж 10 хв., і в 19.40 мені було вручено протокол.
На моє прохання ознайомитись з поясненнями водія автомобіля Mazda 3 та перефотографувати схему ДТП, для запобігання фальсифікації документів, мені було відмовлено.
Виходячи з вищевикладеного повідомляю, що інспекторами ДАІ старшим лейтенантом __________ та лейтенантом _____________ було порушено вимоги ст. 256 КУпАП, а саме:
ч. 1 (У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі);
ч. 2 (Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами) та
ч. 4 (При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі).
При цьому, також, у протоколі було зазначено, що мої дії, а саме не врахування дорожніх обставин, не дотримання безпечної швидкості та перетин суцільної лінії дорожньої розмітки призвели до зіткнення автомобілів, чим порушили вимоги п. 6 п.п. 6.16 (Кваліфіковано з'ясовувати обставини, які призводять до скоєння ДТП) та п. 6 п.п. 6.32 п.п.п. 6.32.5 (Під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками, в частині недотримання законності та упередженого ставлення до мене як учасника ДТП) Інструкції. Погодитись з цими порушеннями я не можу з кількох причин:
1. не прийняті до уваги всі обставини ДТП з початку виїзду автомобіля Mazda 3 з місця зупинки з правого узбіччя, відстань до повної зупинки автомобілів в результаті ДТП складає близько 50 метрів, що при швидкості 30-35 км/год, зайняло всього близько 3-4 секунд;
2. обмеження на даній ділянці дороги швидкості знаком не більше 40 км/год, присутність у автомобілі вагітної дружини на пізніх термінах вагітності (8 місяців), 13 річний стаж безаварійного керування автомобілем та безпечного для інших учасників руху об’їзду стрімко рушившого з місця стоянки автомобіля Mazda 3 унеможливлює фактично перевищення безпечної швидкості руху та порушення мною п. 12.1 ПДР в даному випадку;
3. вимушений виїзд лівої частини мого автомобіля на зустрічну смугу в результаті об'єктивно виявленої мною небезпеки для руху з боку стрімко рушившого з місця стоянки автомобіля Mazda 3 та як наслідок негайного вжиття заходів щодо його об’їзду з метою уникнення зіткнення, відповідно до вимог п. 12.3 ПДР, а не порушення п. 11.2 ПДР, як зазначено у протоколі;
4. відмова інспекторів ДАІ фіксації гальмівного шляху мого автомобіля та внесення цих даних до протоколу;
5. відмова інспекторів ДАІ прийняти добровільно та власноручно написаних пояснень пасажирів-свідків Ільяш Ю.М. та Іваніцького С.І., і внесення відомостей про них у протокол чим порушили вимоги п. 6 п.п. 6.32 п.п.п 6.32.3. (Здійснювати перевірку правильності ведення службової документації, якості оформлення адміністративних матеріалів, матеріалів ДТП, уживати заходів до усунення недоліків) та п.21 п.п. 21.4. п.п.п. 21.4.6. (Установлює транспортні засоби, водіїв, пасажирів та інших осіб причетних до ДТП, її свідків і забезпечує присутність вказаних осіб на місці пригоди до прибуття слідчо-оперативної групи. Опитує їх про обставини пригоди і записує установчі дані) Інструкції.

Також повідомляю, що я готовий у будь-який час надати свій автомобіль для проведення експертизи слідів транспортного засобу з метою визначення послідовності утворення пошкоджень та механізму утворення слідів на транспортному засобі марки KIA Cerato, державний номер ________, який є моєю приватною власністю.

На першу скаргу ми отримали формальну відписку від ДАЇ, це нас обурило і ми написали повторно тільки вже сказали, що у разі повторної відписки направимо документи до прокуратури. Поки, що чекаємо на відповідь.

За цей час було 3 засідання суду, результатами 2 перших було призначення повторного огляду місця події та повернення документів відділу ДАЇ на доопрацювання. На третьому засіданні (дякую судді, є ще порядні люди) було повністю знято вину з мене в порушенні ПДР і незабаром я поверну своє посвідчення водія.
Проте чи покарають водія іншої машини мені не відомо, можливо вирішили все зробити "по тихому".

Так, что нужно доказывать свою невиновность всеми способами. А теперь когда я попал на ДК стало еще веселее и увереннее. Я никогда не позволял себе неадекватное поведение с представителями ГАИ, так как среди них есть еще порядочные, но вторая их часть должна быть поставлена на свое место и чем больше будет таких активистов как в ДК тем быстрее мы наведем порядок на дорогах!!!!!!!
Удачи и еще раз спасибо.

Автор:  пішохід [ 28 янв 2011, 19:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Крыша решает все! Но иногда ненадолго...

joni2002 писал(а):
Проте чи покарають водія іншої машини мені не відомо, можливо вирішили все зробити "по тихому".
- в рішенні суду все має бути зазаначено.

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/