Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=4094 |
Страница 1 из 5 |
Автор: | miroslav [ 06 дек 2010, 14:47 ] |
Заголовок сообщения: | Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
После зимы 2009-2010 в нашем дворе постепенно начали появляться ямы, которые к концу лета переросли в колдобины. Дороги нужно ремонтировать, ведь не зря мы платим транспортный сбор, который с 2011 года вообще существенно возрастет, в связи с принятием нового Налогового кодекса. Как оказалось, путь к ремонту весьма тернист. Пока конечный результат не достигнут, но уже сейчас есть смысл поделиться основными выводами из процесса переписки с государственными органами. Перво-наперво я решил обратиться в Управление ГАИ г. Киева. Цитата: Начальнику Управління ДАІ ГУ МВС України в м. Києві 01030, м. Київ, вул. Хмельницького, 54 Кравченка Мирослава Леонідовича ... З А Я В А На ділянці придомових проїздів поруч з буд. 42-50 просп. Маяковського (див. позначення рожевим кольором на Додатку 1) існують вибоїни, що ускладнюють рух транспортних засобів. Кількість вибоїн на даній ділянці перевищує гранично допустимі показники, передбачені п.3.1.1 ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізнодорожні переїзди». На підтвердження додаються фотознімки декількох вибоїн на позначеній ділянці придомових проїздів (див. Додаток 2). Спираючись на вищевказане, вибоїни ускладнюють рух транспортних засобів, примушують водіїв до екстренного гальмування та маневрування, можуть спричиняти виникнення аварійних ситуацій, кількість та розміри вибоїн перевищує гранично допустимі показники, передбачені законодавством України. Керуючись засадами Інструкції з питань діяльності підрозділів державно-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС України №111 від 27.03.2009, а саме п. 3.16, 3.2, 3.6, 5.2.1 ПРОШУ: 1. Здійснити перевірку обставин, викладених у заяві; 2. Направити припис щодо ліквідації пошкоджень дорожнього покриття, які утруднюють рух транспортних засобів у терміни, передбачені законодавством до органу / установи, що відповідає за експлуатацію зазначеної ділянки придомових проїздів. 3. Прошу поінформувати мене які саме заходи, ким і у який термін заплановано вжити з метою усунення порушень законодавства та забезпечення безпеки дорожнього руху. 4. До відповіді на дану заяву надати копію припису до органу, що відповідає за експлуатацію зазначеної ділянки придомових проїздів. ДОДАТКИ: 1. Фрагмент карти м. Києва з позначенням рожевим кольором ділянки з пошкодженням дорожного покриття – 1 аркуш; 2. Фотографії декількох вибоїн – 1 аркуш. 8 жовтня 2010 року ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках |
Автор: | miroslav [ 06 дек 2010, 14:50 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
И вот спустя 3 недели пришел ответ: ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках Еще спустя 3 недели пришел ответ из Райрады: ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках |
Автор: | miroslav [ 06 дек 2010, 15:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
К которому прилагалось письмо начальника нашего ЖЭКа: ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках И вот с момента отправки письма начальником ЖЭКа в адрес эксплуатирующего подразделения прошло более 10 дней, что является нарушеним законодательства. Жалуемся в районное ГАИ. Цитата: Начальнику відділу ДАІ
Деснянського району м. Києва м. Київ, вул. Драйзера, 2-в тел. +38044-546-58-22; +38044-546-82-20 Кравченка Мирослава Леонідовича ... З А Я В А №ЯМ-01/20101126 За дорученням заступника голови Деснянської районної у місті Києві Державної адміністрації Іщенка М. начальником ЖЕК-312 П’ятишев О. 11.11.2010 було направлено лист з приписом терміново вжити заходів по асфальтуванню території проїздів поруч з будинками №42/13-50 по просп. Маяковського до керівника відповідної балансоутримуючої установи КП «Шляховоексплуатаційне управління по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Деснянської РДА у м. Києві (копії документів додаються). П.38 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 р. N 198 (далі – Єдині правила ремонту) передбачено, що “Основними вимогами до транспортно-експлуатаційного стану дорожніх об'єктів є відповідність контрольованих показників окремих їх елементів і об'єктів у цілому ДСТУ 3587.” П.3.1.1 ДСТУ 3587-97 “Автомобільні дороги, вулиці та залізнодорожні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану” визначено гранично допустимі терміни ліквідації пошкоджень площі покриття проїзної частини. Для зазначеної категорії доріг та пори року граничний термін ліквідації пошкоджень складає 10 діб. П.41 Єдиних правил ремонту передбачено: «Особи, винні в порушенні вимог, передбачених цими Правилами, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.» Ч.1 Ст. 128-1 КУпАП України передбачає відповідальність за: «Порушення або невиконання правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності … під час будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруд». П.2 ч.2 ст.222 КУпАП України визначено, що від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право за адміністративні правопорушення, передбачені ст.128-1 цього Кодексу, - начальник або заступник начальника відділення (відділу, управління, департаменту), командир або заступник командира окремого підрозділу Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, начальник відділу внутрішніх справ або особа, яка виконує його обов'язки. Згідно нормативів Укрпошти строки пересилання простої місцевої не пріоритетної письмової кореспонденції операторами поштового зв’язку складає - день подання поштового відправлення до пересилання в об’єкті поштового зв’язку (11.11.2010) плюс 2 (дві) доби, без урахування вихідних днів відділення (неділя). Себто 24.11.2010 сплив граничний термін ліквідації пошкоджень площі покриття дороги, в чому вбачається порушення вимог законодавчих актів, що зазначені раніше і за що передбачена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу. Станом на 26.11.2010 жодних ремонтно-відновлювальних робіт за вказаною вище адресою не виконувалось. ПРОШУ: 1. Здійснити перевірку обставин, викладених у заяві. 2. Притягнути винних посадових осіб до адміністративної відповідальності згідно ч.1 ст.128-1 КУпАП. 3. Письмово повідомити мене про результати проведеної перевірки та вжиті заходи. ДОДАТКИ: 1. Копія відповіді заступника голови Деснянської районної у м. Києві Державної адміністрації М.Іщенко від 12.11.2010 №09-К-25 – 1 аркуш; 2. Копія листа-приписа начальника ЖЕК-312 П’ятишева О. від 11.11.2010 №406 до Начальника КП «Шляховоексплуатаційне управління по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Деснянської РДА у м. Києві Барановського Ю.М. – 1 аркуш. 26 листопада 2010 року |
Автор: | miroslav [ 06 дек 2010, 15:25 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
Следует отдать должное, сотрудники ГАИ Деснянского района г.Киева отреагировали быстро и в рамках закона. ![]() Посмотреть на Яндекс.Фотках Сегодня 06.12.2010. Если до 10.12.2010 дорогу не отремонтируют есть основания для повторного привлечения к ответственности за невыполнение законных требований должностных лиц ГАИ. Если и затем результата не добьюсь, подам в суд на эксплуатирующую организацию. |
Автор: | segas [ 06 дек 2010, 18:50 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
Ну очень интересная тема и в нашей стране всегда будет актуальна. Держи в курсе. |
Автор: | vladd [ 06 дек 2010, 23:28 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
Тоже интересно, сам к такому вопросу иду как раз, а то достала как "ямковость" так и "колейность". P.S. Кто через Полтаву ездит по трассе "Киев-Харьков", то наверное обратил внимание на то, в каком состоянии находится дорога вблизи пересечения с ул.Фрунзе (большой такой перекрёсток с "МакДональдс"). |
Автор: | ESTETIC [ 06 дек 2010, 23:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
молодец, Мирослав! граммотно и последовательно - так и надо |
Автор: | MrUser007 [ 06 дек 2010, 23:50 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
автор молодець! респект! може ти мені допоможеш: така ситуація... біля мого будинку зупинка марштр.транс.засобів, і зразу біля нього переходять люди дорогу, і то дуже часто і дуже багато і постійно... ну тобто хочу щоб там поставили знак "пішох. перехід" асфальтове покриття від тротуару до дороги є, люди ходять і постійно наражають і себе і водіїв на небезпеку куди звернутись, може є якісь зразки заяв або щось подібне |
Автор: | miroslav [ 07 дек 2010, 10:15 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
У добрій справі обов'язково допоможу. Загальний досвід. Стикався зі схожою ситуацією на близькому мені форумі. Це лінк на повну тему http://www.nissan-club.org/board/showthread.php?t=19297. Вимоги нормативної документації Згідно ДСТУ 4100:2002 10.7.33 Знаки 5.35.1 і 5.35.2 «Пішохідний перехід» повинні застосовуватись для позначення місць, призначених для організованого переходу пішоходів через проїзну частину, якщо інтенсивність руху автотранспорту перевищує 300 авт/год в обох напрямках та більше 100 пішоходів перетинають проїзну частину хоча б в одну годину будь-якого дня тижня. Звернення і доказова база Щоб ДАІшники не відкараскались, слід до справи підійти серйозно і підготуватись. 1. Треба з'ясувати які маршрутні ТЗ зупиняються на даній зупинці. Бажано, десь знайти з офіційних джерел. 2. Для кожного з маршрутних ТЗ слід дізнатись частоту руху (припустимо кожні 10 хвилин). Бажано, десь знайти з офіційних джерел. 3. Слід приблизно виміряти відстань (бажано з карти ГуглМеп, чи Яндекс) до найближчих переходів. 4. В час найінтенсивнішого руху відзняти на відео годину, протягом якої вимоги п.10.7.33 ДСТУ 4100:2002 будуть суттєво перевищені. 5. Зробити декілька фото, де люди гуртом переходять дорогу. 6. Якщо ти знаєш, що на цій ділянці були ДТП, то варто попередньо написати інфозапит в ДАІ і поцікавитись про рівень аварійності на зазначеній ділянці. Написати заяву, де керуючись даними п.1 та 2 (кількість маршруток за годину * максимальну кількість людей, що вони можуть перевозити * коефіцієнт 0,5 чи 0,3, адже не всі переходять дорогу) математично довести перевищення мінімальних показників згідно п.10.7.33 ДСТУ 4100:2002 кількості пішоходів, що змушені переходити дорогу. Розповісти, що до переходів далеко, на доказ докласти роздруківку з ГуглМепс. Докласти відео на CD, та роздруковані фото. Якщо буде інфа про ДТП, то послатись і на цю інфу. Заяву бажано підписати не лише тобі, а й сусідам, абож і зацікавленим перехожим. Мало хто відмовиться, якщо ти підійдеш на зупинку, розповіси що до чого і запропонуєш підписати. Думаю 20 підписів буде достатньо. А далі все це необхідно заслати міністру МВС. Звичайно заяву перенаправлять в Тернопіль. Однак місцеві ДАІшники значно серйозніше підійдуть до її розгляду. Десь так. Будуть питання - пиши. Заяву перед тим, як підписувати можеш викласти на форумі - порадимо, що можна поліпшити. |
Автор: | miroslav [ 13 дек 2010, 10:33 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
Итак, сегодня 13.12.2010 и дорога не отремонтирована. Пишем. Цитата: Начальнику відділу ДАІ Деснянського району м. Києва Некипілому В.П. м. Київ, вул. Драйзера, 2-в тел. +38044-546-58-22; +38044-546-82-20 Кравченка Мирослава Леонідовича ... З А Я В А №ЯМ-02/20101213 Насамперед хочу подякувати за належний рівень дотримання законності та взірцеве виконання покладених Законом зобов’язань при розгляді та реагуванні на мою заяву №ЯМ-01/20101126 від 26 листопада 2010 року. Згідно відповіді від 02.12.2010 №10/1589 (копія додається) на мій запит 01.12.2010, посадовими особами ДАІ головному інженеру ШЕУ Деснянського району Карповському Г.П. надано припис №404 на усунення виявлених недоліків стосовного ямкового ремонту проїздів навпроти будинків 42/13-50 по проспекту Маяковського. Граничний термін виконання припису – 10.12.2010. Інформую, що станом на 13.12.2010 пошкодження площі покриття проїзної частини навпроти будинків 42/13-50 по проспекту Маяковського не усунуто. Ст. 188-28 КУпАП України передбачає відповідальність за: «Невиконання законних вимог (приписів) посадових осіб Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України щодо усунення порушень правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху». Згідно абзацу 1 п.1 ч.1 ст.255 КУпАП повноваження для складання протоколу за правопорушення, передбачене ст.188-28 КУпАП надано уповноваженим посадовим особам органів внутрішніх справ. Ст. 221 КУпАП розгляд справ по ст. 188-28 КУпАП надано суддям районних у місті судів. Спираючись на вищевикладене, ПРОШУ: 1. Здійснити перевірку обставин, викладених у заяві. 2. Скласти протокол щодо винних посадових осіб за порушення ст.188-28 КУпАП. 3. Направити протокол на розгляд до суду. 4. Письмово повідомити мене про результати проведеної перевірки та вжиті заходи. ДОДАТКИ: 1. Копія відповіді Начальника Начальнику відділу ДАІ Деснянського району м. Києва Некипілого В.П. від 02.12.2010 №10/1589 – 1 аркуш. 13 грудня 2010 року Вопрос - хочу подать в суд на ШЕУ с исковым требованием выполнить ремонт. В поряке какого судопроизводства это нужно делать - административного, хозяйственного? |
Автор: | miroslav [ 16 дек 2010, 14:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
Пока нету ясности в порядке какого судопроизводства подавать на ШЕУ. Порывшись в реєстре судебных решений выяснил, что в большинстве случаев суд отменяет постановления гайцов, если представитель ШЕУ заявляет, что причиной отсутствия ремонта является отсутствие финансирования и приносит в суд доказательства запросов в соответствующие инстранции о выделении денег. Поэтому есть мысль подавать совмещенный иск с исковыми требованиями: 1. Державному Казначейству (?) забезпечити фінансування робіт з ямкового ремонту придомових проїздів за адресою ХХХ. 2. КП ШЕУ привести придомові проїзди за адресою ХХХ у відповідність ДСТУ 3587-97 шляхом здійснення ямкового ремонту для ліквідації пошкоджень площі покриття проїжджої частини. А пока решил выяснить, чего же не ремонтируют. Цитата: Начальнику КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд» Деснянської РДА у м. Києві 03067, м.Київ, вул. Закревського 29 тел. +38044-515-25-69 факс +38044-515-26-04 Кравченка Мирослава Леонідовича ... З А Я В А №ЯМ-03/20101216 За дорученням заступника голови Деснянської районної у місті Києві Державної адміністрації Іщенка М. начальником ЖЕК-312 П’ятишев О. 11.11.2010 було направлено лист №406 з приписом терміново вжити заходів по асфальтуванню території проїздів поруч з будинками №42/13-50 по просп. Маяковського до керівника відповідної балансоутримуючої установи КП «Шляховоексплуатаційне управління по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Деснянської РДА у м. Києві (копія листа додається). Додатково 01.12.2010, посадовими особами ДАІ головному інженеру ШЕУ Деснянського району Карповському Г.П. надано припис №404 (копія листа ДАІ додається) на усунення виявлених недоліків стосовного ямкового ремонту проїздів навпроти будинків 42/13-50 по проспекту Маяковського. Граничний термін виконання припису – 10.12.2010. Станом на 16.12.2010 пошкодження площі покриття проїзної частини навпроти будинків 42/13-50 по проспекту Маяковського не усунуто. Спираючись на вищевикладене, ПРОШУ: 1. Викласти вичерпний перелік причин невиконання вимог законодавчих актів та посадових осіб і не здійснення ямкового ремонту проїздів навпроти будинків 42/13-50 по проспекту Маяковського. 2. У разі, якщо причиною відсутності ремонту є відсутність відповідного фінансування прошу зазначити який саме державний орган \ орган самоврядування відповідає за фінансування зазначених робіт; чи направлялись до відповідних органів запити про виділення коштів, необхідних для фінансування робіт по ремонту. Також прошу надати копії цих запитів. Документи будуть використані у судовому провадженні у відношенні до органу, відповідального за фінансування з позовною вимогою забезпечити фінансування робіт по ремонту. ДОДАТКИ: 1. Копія листа начальника ЖЕК-312 П’ятишева О. від 11.11.2010 №406 до Начальника КП «Шляховоексплуатаційне управління по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Деснянської РДА у м. Києві Барановського Ю.М. – 1 аркуш. 2. Копія відповіді Начальника Начальнику відділу ДАІ Деснянського району м. Києва Некипілого В.П. від 02.12.2010 №10/1589 – 1 аркуш. 16 грудня 2010 року Отправил час назад по факсу. Вечерком еще заказным с уведомлением пошлю. |
Автор: | miroslav [ 25 дек 2010, 10:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
На инфозапрос получен ответ. При том очень быстро (долго не выкладывал, - аврал на работе). ШЕУ ответило в том числе и на электронную почту. Я приятно поражен. Ответ смотреть здесь А вот здесь говорят обратное: ![]() Посмотреть в большом размере Кто-то трындит. Почему-то больше верю ШЕУ. Думаю, что с этим делать... |
Автор: | dmode90 [ 25 дек 2010, 11:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
ШЕУ у відповіді написало: "оскільки за докумениацією балансоутримувачем є". може варто зробити запит про надання цієі документаціі... |
Автор: | gus1979 [ 25 дек 2010, 13:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
Зроби |
Автор: | miroslav [ 03 янв 2011, 19:10 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Ремонтируем дорогу, устраняем ямы. Длинная история |
Интересное продолжение. Только после второго обращения в районное ГАИ провели детальный разбор полетов. И проезд оказался - БЕСХОЗНЫМ! ![]() Большой оригинал ![]() Большой оригинал ![]() Большой оригинал Дальше думаю через пару недель запросить координаты обращения в КДМА. Далее держать на контроле КМДА. Или есть идеи получше? |
Страница 1 из 5 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |