Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=26878
Страница 1 из 4

Автор:  sem1984 [ 02 дек 2012, 14:35 ]
Заголовок сообщения:  Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

Привіт форумчанам.
Скажіть будь-ласка хто знає як оскаржити тупу відповіть з прокуратури.
Суть справи така:
- написав заяву в прокуратуру 31,08,2012 (по поводу дорожніх знаків) тема тут; viewtopic.php?f=76&t=23747
-прийшла выдповыдь 28,11,2012 вот яка;

ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ ПРОКУРАТУРА КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
78600 м. Косів, Івано-Франківська область в\ л. Шевченка. Т- ге.1,2-1 1 ^
від А У. " 2012 р.
Прокуратурою району розглянуте ваше звернення з приводу
неправомірності дій працівника ВДАІ Косіиського гв умви при встановленні дорожніх знаків.
З даного приводу прокуратурою району призначено службову перевірку начальнику Косівського РВ УМВС, за результатами розгляду якої встановлено, що 31.08.2012 в с. Старі Кути, Косівського району біля АЗС «Захід» для забезпечення проведення спеціальних заходів по розшуку транспортного засобу, яким незаконно заволоділи було встановлено пост в складі інспектора ВДАІ Косівського РВ УМВС Росохи Р.В. та дільничного інспектора міліції Косівського РВ УМВС. У місці дислокації поста було встановлено дорожні знаки 3.41 «Контроль» та 4.8 «Об’їзд перешкоди з лівого боку» у відповідності з п.п. 10.1.4, 10.2.4 та 10.5.31 ДСТУ 4100-2000.
Крім того, згідно висновку службовою перевірки від 25.09.2012 працівниками міліції, які несли службу на вказаному вище посту порушень вимог ДСТУ 4100-2000 при встановленні тимчасових дорожніх знаків не допущено, дії працівників Косівського РВ УМВС відповідали вимогам Інструкції, затвердженої наказом МВС України Лгу1 11 від 27.03.2009.
На підставі наведеного, підстав для прокурорського реагування не вбачаю.
За будь яку інформацію буду дуже вдячний.
Дякую всім.

Автор:  sem1984 [ 02 дек 2012, 18:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

Сообщение, не относящиеся к теме
Прокурору
Івано_франківської області
ул. Грюнвальдская, 11
м.Ивано-Франківськ
76000
Тел.: (0342) 751159




З А Я В А

Предметом даної заяви є повідомлення про порушення чинного законодавства ДПС під час несення служби в с.Старі Кути Косівського району Івано-Франківської області.

Суть справи:

31.08.2012 року приблизно о 13:30 я керуючи автомобілем УАЗ державний номер рухався по дорозі в напрямку м Вижниця. Підїзджаючи до с.Старі Кути зі сторони с.Тюдив я побачив перешкоду в вигляді лежачих посеред дороги знаків 3.41 «Контроль» та 4.8 «Обїзд перешкоди з лівого боку» а неподалік від них патрульний автомобіль держномер 0501 та ще один автомобіль який зупинили інспектори. Підійшовши до патрульного автомобіля я побачив як інспектор НЗ ІВ0146 Россоха Руслан Володимирович складає протокол на літнього чоловіка за нібито порушення вимог вищевказаних знаків. На моє звернення що це за знаки які стоять не згідно ДСТУ інспектор відповів що проводиться операція розшук машини і тому поклали ці знаки,ще я спитався чому людину притягують до адміністративної відповідальності якщо знаки не по госту ,інспектор на моє звернення не звертав уваги продовжував писати протокол.
3.41:Контроль: Забороняється проїзд без зупинки перед контрольними пунктами(пост міліції,карантинний пост,прикордонна зона,закрита територія,пункт оплати проїзду на платних дорогах,тощо) “Застосовується лише за умови обов’язкового поетапного обмеження швидкості руху шляхом попереднього встановлення необхідної кількості знаків 3.29 та/або 3.31 згідно з вимогами пункту 12.10 цих Правил.”(№668 від 18.07.2012

Вважаю дії інспекторів протиправними за таких підстав:

Згідно ДСТУ 4100-2002
10.2 Загальні вимоги
10.2.1 Знаки із світлоповертальною поверхнею повинні застосовуватись на ділянках доріг без стаціонарного освітлення, знаки з внутрішнім освітленням — на ділянках доріг із стаціонарним освітленням, увімкненим на весь темний час доби.
Знаки із світлоповертальною поверхнею допускається застосовувати на ділянках доріг із стаціо¬нарним освітленням, якщо буде забезпечено видимість знаків з відстані не менш ніж 100 м як у світлий, так і в темний час доби.
10.2.2 В одному поперечному перетині дороги допускається встановлювати не більше як три знаки, без урахування дублюючих знаків і табличок до дорожніх знаків.
Черговість розміщення знаків різних груп на одній опорі (зверху-вниз або зліва-направо) повинна бути наступна:
— знаки пріоритету;
— попереджувальні знаки;
— наказові знаки;
— заборонні знаки;
— інформаційно-вказівні знаки;
— знаки сервісу.
У разі розміщення на одній опорі знаків однієї групи, їх розташовують відповідно до номера зна¬ка в групі.
10.2.3 Знаки, установлені на дорозі послідовно, за винятком знаків, установлених на перехресті, повинні бути розташовані поза населеними пунктами на відстані не менш ніж 50 м, а в населених пунк¬тах — не менш ніж 25 м між поперечними перетинами дороги в яких встановлені знаки.
10.2.4 Дорожні знаки повинні встановлюватись з правого боку дороги поза проїзною частиною та узбіччям (допускаєтся установлювати на присипній бермі), на тротуарі, розділювальній смузі, газоні тощо та над дорогою, крім випадків, що спеціально обумовлені цим стандартом. На дорогах з двома і більше смугами для руху в одному напрямку знаки можуть дублюватись. Необхідність дублювання знаків визначають залежно від конкретних дорожніх умов. Дублюючі знаки повинні установлюватись на розділювальній смузі, а у разі її відсутності — над дорогою або на лівому боці дороги, якщо для руху у зустрічному напрямку є не більше ніж дві смуги.
10.2.5 Відстань від краю проїзної частини, а за наявності узбіччя — від брівки земляного полот¬на до найближчого до неї краю знака, установленого збоку від проїзної частини, повинна становити від 0,5 до 2 м, а до краю інформаційно-вказівних знаків 5.45 — 5.48, 5.51, 5.53, 5.54, 5.56, 5.58.2, 5.59, 5.61.1 —5.61.3 — від 0,5 до 5,0 м.
10.2.6 За складних умов (біля урвищ, виступів скель, парапетів тощо) допускається установлю¬вати знаки на узбіччях. У цьому разі відстань між краєм проїзної частини і найближчим до неї краєм знака повинна становити не менш ніж 1 м, а висота установлення має бути не менш ніж 2 м.
10.2.7 У разі відсутності огороджень бар'єрного або парапетного типу знаки, розташовані на узбіччі, а також на розділювальній смузі, повинні установлюватись на безпечних опорах (згідно з ГОСТ 25458 або ГОСТ 25459). Верхній обріз фундаменту опори знака повинен бути виконаний урівень з поверхнею узбіччя, розділювальної смуги або присипної берми.
10.2.8 В місцях проведення робіт на проїзній частині і у разі оперативних змін у схемах організації руху тимчасові знаки на переносних опорах допускається установлювати на проїзній частині. На до¬рогах поза населеними пунктами тимчасові дорожні знаки допускається установлювати на опорах жов¬того кольору.
10.2.9 Відстань від нижнього краю знака (без урахування попереджувальних знаків 1.31.1—1.31.6 і табличок до дорожніх знаків) до поверхні дорожнього покриття (висота установлення) крім випадків, спеціально обумовлених стандартом, повинна становити:
— від 1,5 до 2,2 м — у разі установлення збоку від дороги поза населеними пунктами, від 2,0 до 4,0 м — у населених пунктах;
— не менш ніж 0,6 м — у разі установлення на острівцях безпеки і на проїзній частині дороги;
— від 5,0 до 6,0 м — у разі розміщення над проїзною частиною; у разі розміщення знаків на про¬гінних конструкціях штучних споруд і за відстані від поверхні дорожнього покриття до низу прогінної конструкції споруди менш ніж 5 м, знаки не повинні виступати за їхній нижній край.
Висоту установлення знаків, розміщених збоку від дороги, визначають від поверхні дорожнього покриття на краю проїзної частини.
Якщо знаки розміщено один під одним, висоту установлення визначають за нижнім знаком.
10.2.10 Відстань між сусідніми знаками, розміщеними на одній опорі, що поширюють свою дію на ту саму проїзну частину, за винятком знаків, виконаних в одному корпусі, повинна становити від 50 до 200 мм.
10.2.11 Знаки не повинні установлюватись на відстані меншій ніж 1 м від проводів лінії високої напруги. В межах охоронної зони високовольтних ліній підвішувати знаки на тросах-розтяжках заборо¬няється.




На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про звернення громадян»,

ПРОШУ:

1.Організувати ґрунтовну та всебічну перевірку за викладеним в заяві фактом.
2.В разі підтвердження незаконного встановлення вищевказаних знаків та встановлення їх не згідно ДСТУ 4100-2002, притягнути до суворої дисциплінарної відповідальності винних працівників ДПС, а також їх керівництво за неналежний контроль за діяльністю та дисципліною підлеглих.
3. Надати вмотивовану відповідь про результати розгляду заяви та вчинені дії.

Додатки:
Диск з відео файлом.

Автор:  aphalin [ 02 дек 2012, 18:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

sem1984 писал(а):
як оскаржити тупу відповіть з прокуратури
Адмін. позов до суду про визнання дій щодо розгляду звернення неправомірними і зобов*язання провести повторний розгляд звернення.

Автор:  sem1984 [ 02 дек 2012, 19:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

Якщо хтось писав подібні позови дайте будь-ласка приклад(любий).

Автор:  sem1984 [ 03 дек 2012, 09:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

aphalin писал(а):
Адмін. позов до суду про визнання дій щодо розгляду звернення неправомірними і зобов*язання провести повторний розгляд звернення.

Скільки часу дається на такі адмін.позови.

Автор:  aphalin [ 03 дек 2012, 18:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

sem1984 писал(а):
Скільки часу дається на такі адмін.позови.

6 місяців.

Автор:  sem1984 [ 03 дек 2012, 19:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

aphalin писал(а):
Адмін. позов до суду про визнання дій щодо розгляду звернення неправомірними і зобов*язання провести повторний розгляд звернення.

Написав позов до суду. Якщо комусь не важко підскажіть чи все там правельно, якщо ні то допоможіть написати правильно.
Завчасно дякую.


Позовна заява
( про визнання дій щодо розгляду звернення неправомірними . )
Цей позов поданий на підставі ст. 17 КАС України яка прямо визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності. Відповідно ст. 18 КАС України справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача. У ст. 19 КАС України зазначено, що адміністративні справи з приводу оскарження дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Суть справи:
04.09.2012року була надіслана заява (копія в додатках) Прокурору Івано-Франківської області з вимогою провести розслідування щодо порушення чинного законодавства ДПС під час несення служби в с.Старі Кути Косівського району Івано-Франківської області.
09.09.2012р. надійшла відповідь (копія в додатках) Прокуратурою Івано-франківської області на мою заяву. В цій відповіді від 07.09.2012р. за підписом Начальника відділу прокуратури області Козаченко І. зазначається, що мою заяву щодо порушення чинного законодавства ДПС під час несення служби в с.Старі Кути Косівського району Івано-Франківської області направлено за належністю, для розгляду та прийняття рішення Прокурору Косівського району старшому раднику юстиції Балковому В.В.
Згідно ст..40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно зі ст.20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня його надходження. Також в цій статті говориться що, якщо в місячний термін вирішити порушені у звернення питання не можливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
Відповідь Прокурора Косівського району, підпорядковане Прокуратурі Івано-Франківської області на мою заяву я отримав лише 28.11.2012року(копія в додатках). Що є порушенням строків, відведених Законом « Про звернення громадян» та є додатковим доказом непрофесійності співробітників Прокуратури,які розглядають заяву.Для отримання відповіді я змушений був звертатись в Генеральну прокуратуру України.
У відповіді(вих.103-129-12) мені роз’яснюють у місці дислокації поста було встановлено дорожні знаки 3.41»Контроль» та 4.8»Об*їзд перешкоди з лівого боку» у відповідності з п.п.10.1.4, 10.2.4, 10.5.31 ДСТУ 4100-2000, також згідно висновку службової перевірки працівниками міліції,які несли службу на вказаному вище посту порушень вимог ДСТУ 4100-2000 при встановлені тимчасових дорожніх знаків не допущено.
По-перше: ДСТУ 4100-2000 не відноситься до дорожніх знаків.
По-друге: згідно Правил Дорожнього Руху знак 3.41»Контроль» Забороняється проїзд без зупинки перед контрольними пунктами(пост міліції,карантинний пост,прикордонна зона,закрита територія,пункт оплати проїзду на платних дорогах,тощо) “Застосовується лише за умови обов’язкового поетапного обмеження швидкості руху шляхом попереднього встановлення необхідної кількості знаків 3.29 та/або 3.31 згідно з вимогами пункту 12.10 цих Правил.”(№668 від 18.07.2012р.)
По суті відповіді, прокуратура не вбачає допущення, дії працівників Косівського РВ УМВС відповідали вимогам Інструкції,затвердженої наказом МВС України №111 від 27.03.2009
З наказу МВС №111 п. 11.5 виходить що працівники підрозділів ДПС, які заступають у наряд ДПС, повинні мати: охайний зовнішній вигляд; справне спорядження; єдиний формений одяг за сезоном; світловідбиваюче екіпірування; нагрудний знак; табельну вогнепальну зброю; жезл та інші спеціальні технічні засоби; список транспортних засобів, оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет; словесні портрети, фотографії (фотороботи) осіб, які розшукуються; картку маршруту патрулювання, поста (додаток 3); журнал патрулювання (додаток 4); службове та водійське посвідчення; бланки протоколів про адміністративне правопорушення, постанов по справі про адміністративне правопорушення, тимчасових дозволів на право керування транспортними засобами та інших необхідних процесуальних документів; авторучку, олівець, лінійку (рулетку), записну книжку, свисток, кишеньковий ліхтарик; ПДР; витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення , що стосується безпеки дорожнього руху, службову сумку або планшет.
В цьому пункті ніде не вказано що працівники підрозділу ДПС при патрулюванні повинні мати якісь дорожні знаки.

З відео яке я відправляв в прокуратуру чітко видно що ніяких дорожніх знаків 3.29 та/або 3.31на даній ділянці дороги не має, тому знак 3.41»Контроль» встановлений незаконно,також зі слів інспектора ДПС Россохи Р.В. що сами вони встановили ці дорожні знаки.
Тому, я рахую що прокуратура Косівського району не чітко відреагувала по даній заяві.
Таким чином прокуратурою Косівського району було порушено ст.15 Закону «Про звернення громадян», яка передбачає, що органи державної влади та їх посадові особи зобов’язані об’єктивно і вчасно розглядати заяви, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв.
Вважаю, що прокуратура зобов’язана повторно розглянути мою заяву у порядку Закону України «Про звернення громадян» та письмово надати мені повну та обґрунтовану відповідь на факти, викладені в цій заяві.
Надсилаючи свою скаргу я був впевнений, що допоможу прокуратурі у встановлені правового порядку в нашій державі і у притягнені до відповідальності тих, хто самоправно посягає на Закони України та конституційні права громадян. «Відписка» прокуратури на мою заяву підірвала мою довіру до вказаного правоохоронного органу, та віру в те, що особи, які винні в порушені законодавства і протизаконному обмежені прав громадян, можуть бути покарані. Своїми діями прокуратура руйнує моє бажання допомагати державним органам влади встановлювати законність і порядок в нашому суспільстві. Крім того, незаконна відповідь прокуратури призвело до того, що я вимушений звернутися до суду за захистом своїх прав та інтересів внаслідок небажання прокуратури Косівського району виконувати свої обов’язки.

Також, відповідно до ст..5 Закону України « Про боротьбу з корупцією», Державний службовець або інша особа, уповноважена на
виконання функцій держави, не має права:
- відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації,
надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її,
надавати недостовірну чи неповну інформацію.
Стаття 8 Закону України «Про боротьбу з корупцією», передбачає, що порушення особою, уповноваженою на виконання функцій держави,
будь-якого із зазначених у статті 5 цього Закону обмежень, якщо
воно не містить складу злочину, тягне за собою адміністративне
стягнення у вигляді штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі викладеного, керуючись ст.12 Закону України «Про прокуратуру», та ст.20,22, 6, 17, 18, 99,104, 105, 106 КАС України ст. 5,7 Закону України «Про звернення громадян»
Прошу:
1. Подовжити термін оскарження відповіді з прокуратури в зв’язку з несвоєчасним отриманням даної відповіді з вини відповідача.
2. Зобов’язати прокуратуру Косівського району повторно розглянути скаргу ГРОМАДЯНИНА ( у додатках) та письмово надати в установлені Законом строки повну та обґрунтовану відповідь на неї.
3. Притягти осіб, винних в порушенні чинного законодавства, до відповідальності.

Автор:  sem1984 [ 04 дек 2012, 12:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

По ідеї ми робимо одну і туж саму роботу(борьба з га...ми), а не хто нехоче новачку допомогти розібратися з позовом(треба його писати чи ні в даному випадку).

Автор:  aphalin [ 04 дек 2012, 14:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

sem1984 писал(а):
та є додатковим доказом непрофесійності співробітників Прокуратури,які розглядають заяву.
це викинути.
sem1984 писал(а):
Тому, я рахую що прокуратура Косівського району не чітко відреагувала по даній заяві.
З цього вбачається, що прокуратура...
sem1984 писал(а):
Надсилаючи свою скаргу я був впевнений, що допоможу прокуратурі у встановлені правового порядку в нашій державі і у притягнені до відповідальності тих, хто самоправно посягає на Закони України та конституційні права громадян. «Відписка» прокуратури на мою заяву підірвала мою довіру до вказаного правоохоронного органу, та віру в те, що особи, які винні в порушені законодавства і протизаконному обмежені прав громадян, можуть бути покарані. Своїми діями прокуратура руйнує моє бажання допомагати державним органам влади встановлювати законність і порядок в нашому суспільстві. Крім того, незаконна відповідь прокуратури призвело до того, що я вимушений звернутися до суду за захистом своїх прав та інтересів внаслідок небажання прокуратури Косівського району виконувати свої обов’язки.
І це викинути.
sem1984 писал(а):
Також, відповідно до ст..5 Закону України « Про боротьбу з корупцією», Державний службовець або інша особа, уповноважена на
виконання функцій держави, не має права:
- відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації,
надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її,
надавати недостовірну чи неповну інформацію.
Стаття 8 Закону України «Про боротьбу з корупцією», передбачає, що порушення особою, уповноваженою на виконання функцій держави,
будь-якого із зазначених у статті 5 цього Закону обмежень, якщо
воно не містить складу злочину, тягне за собою адміністративне
стягнення у вигляді штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ви заяву посилали, а не запит. Це непотрібно.
sem1984 писал(а):
3. Притягти осіб, винних в порушенні чинного законодавства, до відповідальності.
Якщо хочете, то можете згадати про окрему ухвалу. Суд сам по собі нікого до відповідальності не притягає.

Автор:  LAVe [ 04 дек 2012, 15:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

в таких делах суд нужно оставлять напоследок
технология такая

1. увидел нарушения
выяснил, какие из них доказуемые, какие нет
на недоказуемые даешь предположение с просьбой пожурить
на доказуемые даешь задокументированные факты, желательно на бумаге, она стерпит

доказуемые: нарушения одр
недоказуемые: нарушения инструкций

2. написал заяву руководителям нарушителей
гаи подчиняется райотделам, потому пишешь начальнику райотдела
поскольку нарушений много, можно написать несколько писем
недоказуемые пишешь так

01.01.2001 на ділянці дороги ... співробітники ДАІ ...чинили упереджене адміністративне судочинство за допомогою незаконно встановлених дорожніх знаків з метою отримання неправомірної вигоди
враховуючи керуючись прошу
Враховуючи викладене, керуючись ст. 40 Конституції України, ст. ст. 1, 4 Закону України "Про звернення громадян",
ПРОШУ:
1. Притягнути до дисциплінарної відповідальності співробітників ДАІ ... за порушення ...
2. Повідомити особовому складу Косівського МВ ГУМВС України в Івано-Франківській області про недопустимість зловживання службовими повноваженнями для особистого збагачення
ну или как-то так
часто первым пунктом приходится просить
Прошу встановити посадових осіб ....

Для доказуемых нарушений можно написать например такую скаргу

01.01.2001 на ділянці дороги ... співробітники ДАІ ...з метою вчинення упередженого адміністративного судочинства незаконно встановили дорожні знаки ...
Враховуючи викладене, керуючись ст. 40 Конституції України, ст. ст. 1, 4 Закону України "Про звернення громадян",
ПРОШУ:
Притягнути до відповідальності посадових осіб ДАІ ... за порушення...

в данном случае имеются порушення ст.3, 52-1, 22-25, 27, 38 ЗУ "Про дорожній рух" и ст.ст. 1, 3, 5 ЗУ "Про міліцію"
а также нарушения ДСТУ 4100-2002
в частности:
дорожные знаки должны устанавливаться на высоте не менее 600мм от проезжей части (если они на проезжей части) или на высоте 1,5-2,2 м (если они на обочине)
временные знаки должны быть на желтом фоне
знак 3.41 контроль должен устанавливаться не в поле, а возле контрольного пункта
под знаком 4.8 объезд препятствия слева должен быть щит с вертикальной разметкой 2.3 (наклонные полосы красного и белого цвета, наклон в в туже сторону, куда показывает стрелка на знаке)

недурно бы и запрос отправить на предмет схемы одр на даннолм участке дороги

3. получив ответ УНВП от Косівського МВ можно и нужно писать скаргу на начальника в ГУМВС України в Івано-Франківській обл

4. потом скаргу в увб в Івано-Франківській обл

5. потом скаргу в двб

6. потом скаргу прокурору Косівського району

7. потом скаргу прокурору Івано-Франківської обл

8. потом скаргу генпрокурору

9. потом иск в суд

не исключено, что дело будет завершено на любом из перечисленніх этапов
если подать иск в суд на любом из этапов, то в случае проигрыша все будут ссылаться на его решение

Автор:  sem1984 [ 04 дек 2012, 17:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

LAVe писал(а):
в таких делах суд нужно оставлять напоследок
технология такая

Але я вже писав заяву і отримав відповідь.
Що це все треба заново писати чи як? ( якщо не важко поясніть детальніше)

Автор:  aphalin [ 04 дек 2012, 17:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

LAVe писал(а):
3. получив ответ УНВП от Косівського МВ можно и нужно писать скаргу на начальника в ГУМВС України в Івано-Франківській обл

4. потом скаргу в увб в Івано-Франківській обл

5. потом скаргу в двб

6. потом скаргу прокурору Косівського району

7. потом скаргу прокурору Івано-Франківської обл

8. потом скаргу генпрокурору

9. потом иск в суд
Нафіг ускладнювати життя і чекати роками?
Все набагато простіше і вирішується одним позовом.

Автор:  LAVe [ 04 дек 2012, 18:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

sem1984 писал(а):
Але я вже писав заяву і отримав відповідь.
Що це все треба заново писати чи як? ( якщо не важко поясніть детальніше)
ты написал ее не туда

к админке не привлекут, потому что доказательств мало
а к дисциплинарке легче всего привлечь руками непосредственных руководителей

прокуратуры/увб нужно привлекать, если руководство неучей упорно не желает находить нарушения

что получается у тебя
ты нашел нарушения у гайцев, но накапал на них в прокуратуру
прокуратура в таких делах "не шарит", потому нарушений "не находит"

в итоге ты собираешься судиться с прокуратурой, а гайцы остаются в шоколаде

что ты просишь у суда?
заставить прокуратуру выполнить действия, которые прокуратура выполнила
кого-то привлечь
кого привлечь? за что привлечь?

то есть ты подаешь в суд заведомо проигрышный иск
более того, неизвестно куда ты сможешь притулить решение, если оно будет в твою пользу

как выкрутиться из положения?
хз, надо подумать
в любом случае нужно перекинуть разбирательство с прокуратуры на непосредственных руководителей злодеев

чтобы достигнуть желаемого результата, не брезгуй писать запросы
впоследствии на них можно ссылаться как на доказательства

Автор:  LAVe [ 04 дек 2012, 18:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

aphalin писал(а):
Нафіг ускладнювати життя і чекати роками?
Все набагато простіше і вирішується одним позовом.
то я показал, на каком этапе стоит писать в прокуратуру
позовом не всегда можно решить проблему, особенно если он бездоказательный

Автор:  sem1984 [ 04 дек 2012, 19:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: Как обжаловать тупой ответ с прокуратуры?

Цитата:
как выкрутиться из положения?
хз, надо подумать
в любом случае нужно перекинуть разбирательство с прокуратуры на непосредственных руководителей злодеев

А може мені написати позов на РВ УМВС так як вони мені майже таку саму відповідь прислали як прокуратура.

Страница 1 из 4 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/