Тема здесь
viewtopic.php?f=84&t=23890 Голові Золочівського районного суду
п.Постигачу Б.А.
м.Золочів вул..С.Стрільців 24
Позивач:
------------------------
Індекс -----, м.-------,
вул.--------------------------
тел. ------------
-------------
Відповідач:
Управління ДАІ у Львівській області
м.Львів, вул.Перфецька 19
Третя особа:
посадова особа - Інспектор ДПС ВДАІ
Золочівського РВ ГУМВСУ сержант міліції
Качмар Іван Григорович
Адміністративна позовна заява
про визнання дій інспектора ДПС ВДАІ Золочівського РВ ГУМВСУ у Львівській області сержанта міліції Качмара Івана Григоровича незаконними та скасування постанови ВС1 № 047830 від 04.09.2012 р. по справі про адміністративне правопорушення
Дана позовна заява підлягає розгляду у судах на підставі ст. 288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи, в порядку, який передбачено Кодексом адміністративного судочинства (далі – КАС).
Статтею 19 (ч.2) КАС встановлено, що адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Стаття 18 КАС вказує, що місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні, зокрема, усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Статтею 288 КУпАП передбачено, що особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
Щодо мене, --------------------------, інспектором ДПС ВДАІ Золочівського РВ ГУМВСУ у Львівській області сержантом міліції Качмар Іваном Григоровичем була винесена постанова серії ВС1 № 047830 від 04.09.2012 р. у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 122 КУпАП – не виконання вимог дорожнього знака 3.34 «Зупинку заборонено». У протоколі про адміністративне правопорушення серія ВС1 № 297561 від 04.09.2012 р. зазначено, що я, ------------------------, 04.09.2012 року о 14 год. 25 хв. в м.----------------------------- керуючи автомобілем ---- (держ.номер --------) не виконав вимогу дорожнього знака 3.34 «Зупинка заборонена», зупинився в зоні дії знака, чим порушив п.дод.1, роз.33 Правил дорожнього руху, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 122 КУпАП.
Дане порушення є надуманим інспектором, оскільки насправді ніякого порушення я не вчиняв, вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам законодавства України.
По перше, відповідно до положень пункту 21-1 статті 11 Закону України «Про міліцію» (зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень») виключними підставами для зупинки працівниками Державтоінспекції транспортних засобів є:
1. порушення правил дорожнього руху водіями;
2. відсутність номерного знака на транспортному засобі або наявність номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20-ти метрів;
3. наявність ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
4. наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
5. перебування транспортного засобу в розшуку;
6.наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
7. необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
8. необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
9. проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
10. виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами;
11. якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
12. порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Таким чином я не міг порушити ні одного, з перечислених пунктів, так-як не був зупинений працівником міліції оскільки автомобіль був припаркований за 10 хвилин до появи ДАІ.
По друге, мною були надані інспекторові усні аргументи про те, що його дії є не правомірні, керуючись ст.251 КУпАП, в якій сказано:
“ Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. ”
Разом з тим, згідно п. 19.2 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» від 27.03.2009 №111 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592 "Забороняється застосування технічних засобів та приладів, які не сертифіковані, не сертифіковані в Україні та які не пройшли метрологічної повірки або мають свідоцтво про таку повірку, термін дії якого минув" надати копію такого сертифіката.
В даній ситуації мені не були надані докази з технічних засобів, що мають функцію фото-і відео зйомки.
По третє, знак 3.34 «Зупинку заборонено», вимоги якого не виконано, встановлений з порушенням державних стандартів України, загальні технічні умови. Правила застосування ДСТУ 4100-2002 Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування. У населених пунктах дорожні знаки 3.34-3.37 повинні застосовуватись з табличками 7.2.2-7.2.6, 7.4.1-7.4.7, 7.5.1-7.5.6, 7.18. В даному випадку даної таблички разом з знаком не було.
По четверте, знак 3.34 «Зупинка заборонена» знаходиться на приватній території, тому юридичної сили не має.
На підставі зазначеного вище стає зрозумілим, що жодного порушення я не вчиняв, а відповідач очевидно поліпшував свої показники щодо кількості складених протоколів.
Частиною 2 статті 71 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Якщо інспектор-відповідач не виконає свого обов’язку щодо доказування правомірності винесення постанови, то відповідно правомірність (законність) його постанови про адміністративне правопорушення є недоведеною, тобто така постанова є незаконною та має бути скасована.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 287, 288, 289 КУпАП, ст.ст.104-106, 162 Кодексу адміністративного судочинства України ПРОШУ:
1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі;
2. Визнати протиправною та скасувати постанову про притягнення мене до адміністративної відповідальності серії ВС1 № 047830 від 04.09.2012 р. та протокол про адміністративне правопорушення серія ВС1 № 297561 від 04.09.2012 р., на основі якого винесена постанова;
3. Визнати дії інспектора ДПС ВДАІ Золочівського РВ ГУМВСУ у Львівській області сержанта міліції Качмар Івана Григоровича, протиправними.
Додатки:
1. Квитанція про сплату судового збору
2. Копія протоколу про вчинення адміністративного правопорушення серія ВС1 № 297561 від 04.09.2012 р.
3. Копія постанови про притягнення мене до адміністративної відповідальності серія ВС1 № 047830 від 04.09.2012 р.
4. Копії адміністративного позову та доданих матеріалів у відповідності до кількості відповідачів у справі.