Начальнику УДАІ УМВС України в Харківській області полковнику міліції Швидкий Ігор Іванович вул. Шевченко, 26, Харків, 61013.
ЗАЯВА (про вчинення адміністративного правопорушення)
22.07.2011 р. близько 17:30 перебуваючи у маршрутці Пісочин - Харків, на автодорозі Київ - Харків - Довжанськ 472-й км, для попередження аварійної ситуації, водій був вимушений вдатись до екстреного гальмування. Хочу повідомити, що я також являюсь водієм з багаторічним стажем і навіть знаходячись на пасажирському сидінні автоматично фіксую дорожню обстановку, швидкість, знаки та сигнали світлофорів. Водій ПДР не порушував, рухався з дозволеною швидкістю, проте нестандартна робота світлофора виявилась несподіванкою і для нього, під'їжджаючи до перехрестя, знаходячись приблизно 10 м. від світлофору, сигнал світлофору несподівано змінився з „ зелений ” на „ жовтий ”, при цьому не був ввімкнений „ миготливий зелений ” сигнал, який би мав попереджати водіїв, що через короткий проміжок часу буде ввімкнений „ жовтий ”, забороняючий проїзд сигнал світлофору. За таких умов, щоб попередити створення аварійної ситуації на перехресті, водії був вимушений вдатись до екстреного гальмування. Крім того, поблизу вказаного перехрестя знаходиться школа, магазин, кафе, тому через перехрестя проходить велика кількість пішоходів, в тому числі діти. Така робота світлофора може спричинити ДТП за участю пішоходів. Вважаю таку роботу вказаного світлофору неприйнятною, такою що суперечить нормам чинного законодавства та стандартів України, а також такою, що може стати причиною ДТП з тяжкими наслідками. Вважаю, що УДАІ ГУМВС України в Харківській області повинно негайно вжити всіх необхідних заходів, щодо приведення роботи світлофору у відповідність з державними стандартами України з наступних підстав: 1. Згідно з п. 7.30 ДСТУ 4092-2002: „7.30 Режим роботи світлофорної сигналізації з використовуванням транспортних світлофорів типів 1—З і пішохідних світлофорів повинен передбачати миготіння зеленого сигналу протягом 3 с безпосередньо перед вимкненням, а також нижнього місячно-білого сигналу у світлофорах типу 5. Частота миготіння сигналів — 1 с.” Та у відповідності з п. 1.2 вказаного ДСТУ: „ вимоги цього стандарту обов’язкові ”. Таким чином, ДСТУ 4092-2002 чітко зазначає, що режим роботи транспортних світлофорів, до яких відноситься світлофор на вказаному перехресті, обов’язково повинен передбачати миготіння зеленого сигналу протягом 3 с безпосередньо перед вимкненням, з частотою миготіння – 1 с. 2. Згідно з ст. 24 ЗУ „ Про дорожній рух ” - Власники доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважені ними органи несуть відповідальність за створення безпечних умов руху на дорогах, вулицях та залізничних переїздах, що знаходяться у їх віданні. При виконанні робіт по ремонту і
ст. 1-3 утриманню автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів дорожньо-експлуатаційні організації у першочерговому порядку повинні здійснювати заходи щодо безпеки дорожнього руху. 3. Згідно з п. 11 Постанови Кабінету міністрів України № 198 від 30.03.1994 р. „ Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони ”, до обов’язків власників дорожніх об’єктів або уповноважених ними органів, дорожньо-експлуатаційних організацій відноситься: „ Власники дорожніх об'єктів або уповноважені ними органи, дорожньо-експлуатаційні організації зобов'язані: своєчасно і якісно виконувати експлуатаційні роботи відповідно до технічних правил з дотриманням норм і стандартів з безпеки руху; постійно контролювати експлуатаційний стан усіх елементів дорожніх об'єктів та негайно усувати виявлені пошкодження чи інші перешкоди в дорожньому русі, а за неможливості це зробити - невідкладно позначити їх дорожніми знаками, сигнальними, огороджувальними і направляючими пристроями відповідно до діючих нормативів або припинити (обмежити) рух;” Таким чином, вказана Постанова та ЗУ „ Про дорожній рух ”, чітко зазначають, що дорожньо-експлуатаційна організація, до відання якої належить вказане перехрестя, повинна негайно привести роботу вказаного світлофору у відповідність до ДСТУ. 4. Згідно до ст.2 ЗУ „ Про міліцію ”, основними завданнями міліції, крім іншого, є забезпечення безпеки дорожнього руху та запобігання правопорушенням та їх припинення. 5. Згідно до п. 3 Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ, основними завданнями Державтоінспекції є: - реалізація в межах своєї компетенції державної політики щодо забезпечення безпеки дорожнього руху; - організація контролю за додержанням законів, інших нормативних актів з питань безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища від шкідливого впливу автомототранспортних засобів (далі - транспортних засобів); - удосконалення регулювання дорожнього руху з метою забезпечення його безпеки та підвищення ефективності використання транспортних засобів; - виявлення та припинення фактів порушення безпеки дорожнього руху, а також виявлення причин і умов, що сприяють їх вчиненню. Також, відповідно до п. 4 вказаного Положення одним з основних завдань Державтоінспекції є контроль за виконанням власниками автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів вимог безпеки дорожнього руху, здійснює профілактику у сфері дорожнього руху. Державтоінспекції відповідно до п. 5 вказаного Положення надається право вимагати від установ та організацій, фізичних і юридичних осіб усунення порушень правил утримання та експлуатації автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів. Відповідно до Положення про УДАІ ГУМВС в Харківській області, відповідальність за безпеку дорожнього руху в Харківській області накладається на УДАІ.
Згідно з ч. 1 ст. 140 КУпАП: порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху при утриманні автомобільних доріг і вулиць, залізничних переїздів, інших дорожніх споруд, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху при виникненні умов, які загрожують безпеці руху, або неприйняття своєчасних заходів до відновлення безпечних умов для руху – є адміністративне правопорушення, за яке передбачено накладення штрафу на
ст. 2-3
посадових осіб від шістдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно з ст. 222 КУпАП, розгляд справ про адміністративні правопорушення передбачені ч.1 ст. 140 КУпАП та накладення адміністративних стягнень віднесені до компетенції начальника або заступника начальника відділення (відділу, управління, департаменту), командира або заступника командира окремого підрозділу Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, начальник відділу внутрішніх справ або особа, яка виконує його обов'язки. В зв’язку з вищевикладеним ПРОШУ: 1. Зобов’язати керівництво ВДАІ Харківського району вжити всіх необхідних дій щодо приведення вказаного світлофору до норм та стандартів України шляхом складання протоколу про адміністративне правопорушення, постанови про накладення адміністративного стягнення, припису відносно керівника установи, на утриманні якої знаходиться вказане перехрестя. 2. Повідомити мене письмово про наслідки розгляду цієї заяви та вжитих заходах. 3. На час проведення ремонту вказаного світлофору проводити регулювання на вказаному перехресті за допомогою регулювальника.
21.07.2011 Погонцев Р.А. _______________
_________________ www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/
|