Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или права? https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=10130 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | kam [ 19 июл 2011, 16:23 ] |
Заголовок сообщения: | ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или права? |
Вводное отступление в качестве примера Конституция Украины = Стаття 48. Кожен має П Р А В О на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло. . гражданин приходит к директору предприятия и говорит - у меня есть гарантированное конституцией право на ..............., т.е у меня должны быть денюшки на достаточное питание жилье одежду , притом не только для меня но и для моей семьи. На основании этого, дорогой директор, повышай мне зарплату , потому, что того , что я получаю , мне хватает только на питание.. и ТРЕБУЕТ от директора реализации своего права --- начисляй зарплату - 10 тыс гривен. директор ответит, где в конституции написано что я обязан сделать то, что ты просишь ( на что ты имееш конституционное право.) Вот и все. При том , что это КОНСТИТУЦИОННОЕ ПРАВО гражданина Но на практике это пустой звук , и даже в суде из этого ничего не получится. с учетом ....(из текста конституции ) Верховна Рада України від імені Українського народу , виражаючи суверенну волю народу, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя,піклуючись про зміцнення громадянської злагоди на землі України,прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу,усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. в итоге как мы видим - нолььььь. суть Аналогии в том, что прогнувшийся ЗУОМ под приказ № 111, добавил милиции лишний десяток П Р А В , которые Вы все имели возможность увидеть . Однако, ст.20 ЗУОМ, изменений ( пока ) не претерпела, вот она - Законні В И М О Г И працівників міліції є обов'язковими для виконання громадянами і службовими особами. Вимоги – это ТРЕБОВАНИЯ . то что перечислено выше (покращення) имеет название - П Р А В А милиции. Вот и наклевывается вопрос: Каким законным СПОСОБОМ ( ч.2 ст.19 Конституции) милиция будет требовать от граждан исполнения своих П Р А В, а не ОБЯЗАННОСТЕЙ граждан. на мой взгляд можно требовать (вимагать) выполнения гражданами своих обязанностей предусмотренных законами. но не требовать от граждан дать им возможность ,чтобы они реализовали свои права по отношению к ним , …… вы поняли надеюсь, о чем речь. Если это для Вас актуально прошу высказать свою точку зрения. |
Автор: | Rom4ik [ 19 июл 2011, 21:10 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Щодо статті 48. То таке право, на мою думку, забезпечується мін. ЗП, чергами на квартиру та ін. І вимагати від директора ЗП більшу ніж мінімальну - не маєш права, а вимагати ЗП не меньше мінімальної - це і є стаття 48, це те, що гарантує конституція і закони. Цитата: Каким законным СПОСОБОМ ( ч.2 ст.19 Конституции) милиция будет требовать от граждан исполнения своих П Р А В, а не ОБЯЗАННОСТЕЙ граждан. Законність реалізації своїх прав через громадянина грунтується на обов"язку громадянина виконувати законні розпорядження, а законні - це ті, які в межах прав міліції. Громадянин не виконує права міліції, він виконує свій обов"язок згідно конституції і законів: виконувати законні розпорядження. А з іншого боку не дуже правильно використовувати фразу "виконувати права", виконувати можна розпорядження. Щодо прав, то правильніше сказати надати можливість реалізовувати свої права. |
Автор: | kam [ 20 июл 2011, 08:33 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Rom4ik.........Щодо статті 48. То таке право, на мою думку, забезпечується мін. ЗП, чергами на квартиру та ін. І вимагати від директора ЗП більшу ніж мінімальну - не маєш права, а вимагати ЗП не меньше мінімальної - це і є стаття 48, це те, що гарантує конституція і закони. 1.Кожен має П Р А В О на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло. . и это все на минималку - это как? 2. Никто и не спорит что эти дополнительные П Р А В А , МИЛИЦИИ теперь возведены в ранг закона т.е права законные-это неоспоримо. Где написано, что гражданин О Б Я З А Н выполить то на что имеет П Р А В О гаи? мотивируйте ссылками на конкретные ст. законов разумеется кроме тех обязанностей граждан , на которые есть ссылки в законах(например ч.2 ст.16 Закона о дорожном движении) ......І вимагати від директора ЗП більшу ніж мінімальну - не маєш права, а вимагати ЗП не меньше мінімальної - це і є стаття 48, це те, що гарантує конституція і закони. в Вашем предложении , по моему, заложен стержень ответа на мой вопрос, но Вы на это не обратили внимание. |
Автор: | Rom4ik [ 20 июл 2011, 10:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Тут (у статті нижче), здається, толково розписано як потрібно розуміти статтю 48. Я зрозумів, що держава дає можливості для реалізації прав: знаходити роботу із бажаною ЗП, займатися бізнесом, соціальні программи, мін. ЗП і т.д. Своє право громадянин повинен не вимагати, а реалізовувати в рамках тих можливостей, які надає держава, а держава зобов"язана сприяти (надавати можливість) громадянам у реалізації цих прав, але держава не гарантує, що кожен буде все це мати нічого не роблячи. Хочеш більшу ЗП - проси у директора, не дає - йди на іншу роботу, займайся бізнесом. Науково-практичний коментар Стаття 48 Цитата: Где написано, что гражданин О Б Я З А Н выполить то на что имеет П Р А В О гаи? ЗУ про Дорожній Рух Стаття 16. Основні права та обов'язки водія транспортного засобу Водій зобов'язаний: виконувати розпорядження працівників міліції, ... ЗУ про Міліцію Стаття 20. Правове становище працівників міліції Законні вимоги працівників міліції є обов'язковими для виконання громадянами і службовими особами. |
Автор: | kam [ 20 июл 2011, 12:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
1. права міліції 2. Законні вимоги працівників міліції є обов'язковими для 3. розпорядження працівників міліції, ... это уже третяя терминология имеющая свое значение. в законе указано именно это слово - ВИМОГИ. ТОЧКА. пример: гаишник скажет вам. керуючись ст.16 ЗУПДР НАДАЮ ВАМ РОЗПОРЯДЖЕННЯ - ВІДДАТИ МЕНІ ГАМАНЕЦЬ СВОЮ ЖІНКУ, ЗАЛИШИТИ МАШИНУ ТА ЙТИ ПІШКИ ДАЛЕКО ДАЛЕКО. ВИКОНУЙТЕ ДОБРОДІЮ. гаишник действует в рамках указанного вами закона. вы обязаны выполнить. да или нет . обоснуйте. |
Автор: | Rom4ik [ 20 июл 2011, 18:11 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Його розпорядження носить явно злочинний характер - крадіжка гаманця, викрадення людини, відбирання приватної власності. Цитата: Конституція Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. І ще Цитата: Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Розпорядження незаконне і не передбачене законодавством, виходить за межі повноважень. Тому я не можу бути примушений його виконувати. І немає покарання за невиконання незаконного наказу чи розпорядження. Якщо будь-де в законі пишеться про наказ чи розпорядження і не вживаєтся слово "законний", то і так зрозуміло, що ці дії мають бути в рамках закону згідно ст. 19. Тому "розпоряждення" можна читати як "законне розпорядження", але ні в якому разі "законне і/або незаконне розпорядження". Якщо є сумніви, що розпорядження повинно виконуватися лише законне - напишіть інформаційний запит щодо роз"яснення. |
Автор: | kam [ 20 июл 2011, 18:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
.....Його розпорядження носить явно злочинний характер - крадіжка гаманця, викрадення людини, відбирання приватної власності. могу перефразировать отдать не ему а выложить на землю, машину и все остальное на обочину и гуляй вальсом. все это конечно условности для примера, но даже в этом случае под ст. ук они не тянут. вам никто не угрожает, силу не применяет, тайно не похищает, а выдбирання такого в ук нет, жена к имуществу не относится и ее не похищают,,,вы все оставляете на дороге и уходите.... оставим это. к тому же в законе о дор дв. ничего не сказано о законных распоряжениях, это сказано в зу ом но не распоряжения а требования. и нигде в законах я не встречал разьясне о знаке равенства между распоряжением и требованием. ( может оно где то и есть на самом деле) трактовать закон имеет право только кс, поэтому в нашем случае писать запрос некуда. по этой причине я цепляюсь (буквально) за слова чтобы найти изьян и выбить почву из под ст.11 п.211. а не ради спора между вами или еще кем либо. |
Автор: | kam [ 29 июл 2011, 11:32 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
какие есть соображения Каким законным СПОСОБОМ ( ч.2 ст.19 Конституции) милиция будет требовать от граждан исполнения своих П Р А В, а не ОБЯЗАННОСТЕЙ граждан. |
Автор: | wasp [ 29 июл 2011, 12:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Нет законного способа у милиции требовать от граждан исполнения своих П Р А В при отсутствии ОБЯЗАННОСТЕЙ в отношении того же у граждан. |
Автор: | kam [ 29 июл 2011, 13:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
wasp писал(а): Нет законного способа у милиции требовать от граждан исполнения своих П Р А В при отсутствии ОБЯЗАННОСТЕЙ в отношении того же у граждан. обоснуйте. права п.211, имеют, ведь реализовывать их собираются и с августа полным ходом качать права станут |
Автор: | wasp [ 29 июл 2011, 16:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Дак все таже, наиболее часто упоминаемая ст. 19 Конституции: Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. А какие разногласия Вы усмотрели между правами милиции и обязанностями гражданина? Прошу прощения за вопрос, но недосуг было изучать. И хотелось бы узанть Ваше мнение о моем посте тут: viewtopic.php?f=21&t=7586&start=1540 |
Автор: | kam [ 30 июл 2011, 19:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
wasp все та же, наиболее часто упоминаемая ст. 19 Конституции: Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. _________________________________________________________________________________________________ Вот мое ( wasp ) мнение по одному из пунктов их прав: Среди прочих причин для остановки ТС в Законе «О милиции», который вступает с силу с 13.08.2011 г., есть причина как: проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб. Попытаюсь проанализировать законность данной причины в контексте ст. 19 Конституции Украины, которая гласит: «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Право на «проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом» должно быть дано сотрудникам милиции, в т.ч. и сотрудникам ГАИ, законом Украины «О милиции». Такого права я в вышеуказанном законе не нашел. Мало того, нет законодательно установленного определения понятий: цільовий заход, операція, відпрацювання, оперативні плани. Что под этим подразумевается никому не известно. А ведь в зависимости от смыслового содержания этих понятий будет действовать гаишник на дороге. Есть в ст. 11 право милиции здійснювати на підставах і в порядку, встановлених законом, гласні та негласні оперативно-розшукові заходи, однако это право, в соответствии с законом об ОРД, на гаишников не распространяется. Таким образом считаю, что поскольку у гаишников нет права на «проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом», то и проводить ими эти «заходи» будет не законно, а соответственно и остановка ТС по этой причине также должна быть обжалована в суде как незаконная. У кого какие мнения на этот счет? ___________________________________________________________________________________________________ Прошу подискутировать, для выработки дальнейших действий после 13 августа Ваша точка зрения совпадает с моей, но обьективна ли она ? это будет видно после всестороннего обсуждения, с разных углов и точек зрения. по поводу разногласий: все просто. каждое право (п.211 покращень) это их право , данное теперь законом. но право (милиционера)только тогда порождает обязанность(для гражданина ) когда именно такая же обязанность ( с такой же текстовкой) заложена законом для гражданина. например ( право для милиции) - имею право проверить документы при проведении республиканской оперции Документ . Так же законом должен быть установлен способ проверки документов, перечень документов, описание термина операции Документ, и т.д все подробности на основании которых должностное лицо будет реализовывать свои полномочия основываясь на законе, а не руководствуясь зыбкой фразой - я имею право. для гражданина) обязан предьявить документы для проверки с.м при проведении республиканской операции Документ. в этом случае все будет законно, на первый взгляд. законности и порядка это не прибавит. в настоящее время законодательство ВЫХОЛАЩИВАЕТСЯ с единственной целью - дать больше полномочий властным коррупционерам и убрать как можно больше прав у граждан. голодные и бесправные,в скоре безземельные, роботяги без пенсии (доживут до нее не все), молодежь это тоже касается напрямую, она этого пока не понимает - по взрослому мешать никому не смогут., а о гражданской позиции и готовности к активным действиям в украине ................................ штиль полнейший. |
Автор: | пішохід [ 30 июл 2011, 22:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
kam писал(а): У кого какие мнения на этот счет? тобто при слові -операція-гаєць має стояти на посту разоом з -карним розшуком,як мінімум або іншими службами що мають право проводити ОРД,ІНАКШЕ В САД. |
Автор: | kam [ 01 авг 2011, 13:45 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Стаття 5. Підрозділи, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність Оперативно-розшукова діяльність здійснюється оперативними підрозділами: Міністерства внутрішніх справ України - кримінальною, транспортною та спеціальною міліцією, спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю, підрозділами внутрішньої безпеки, судовою міліцією; Проведення оперативно-розшукової діяльності іншими підрозділами зазначених органів, підрозділами інших міністерств, відомств, громадськими, приватними організаціями та особами забороняється. У кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа. Постанова про заведення такої справи підлягає затвердженню начальником органу внутрішніх справ, Під час здійснення оперативно-розшукової діяльності не допускається порушення прав і свобод людини та юридичних осіб. Окремі обмеження цих прав і свобод мають винятковий і тимчасовий характер і можуть застосовуватись лише за рішенням суду щодо особи, в діях якої є ознаки тяжкого або особливо тяжкого злочину,та у випадках, передбачених законодавством України, з метою захисту прав і свобод інших осіб, безпеки суспільства. При наявності достатніх підстав дозвіл на проведення оперативно-розшукової діяльності дає керівник відповідного оперативного підрозділу, який несе відповідальність за законність здійснюваних заходів відповідно до чинного законодавства. При застосуванні оперативно-розшукових заходів працівники оперативних підрозділів зобов'язані враховувати їх відповідність ступеню суспільної небезпеки злочинних посягань та загрозі інтересам суспільства і держави. Оперативно-розшукові заходи, пов'язані з тимчасовим обмеженням прав людини, проводяться з метою запобігання тяжким або особливо тяжким злочинам, їх припинення і розкриття, розшуку осіб, які ухиляються від відбування кримінального покарання або безвісти зникли, захисту життя, здоров'я, житла і майна працівників суду і правоохоронних органів та осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві, припинення розвідувально-підривної діяльності проти України. У разі оперативної необхідності невідкладного здійснення цих заходів оперативно-розшукові підрозділи зобов'язані протягом 24 годин повідомити суд або прокурора про застосування та підстави для їх проведення. Стаття 6. Підстави для проведення оперативно-розшукової діяльності Підставами для проведення оперативно-розшукової діяльності є: 1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому законом порядку, що потребує перевірки за допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів, про: { Абзац перший пункту 1 частини першої статті 6 в редакції Закону N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 } - злочини, що готуються або вчинені невстановленими особами; - осіб, які готують або вчинили злочин; - осіб, які переховуються від органів розслідування, суду або ухиляються від відбування кримінального покарання; { Абзац четвертий пункту 1 частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 } - осіб безвісно відсутніх; { Абзац п'ятий пункту 1 частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 } - розвідувально-підривну діяльність спецслужб іноземних держав, організацій та окремих осіб проти України; - реальну загрозу життю, здоров'ю, житлу, майну працівників суду і правоохоронних органів у зв'язку з їх службовою діяльністю, а також особам, які беруть участь у кримінальному судочинстві, членам їх сімей та близьким родичам, з метою створення необхідних умов для належного відправлення правосуддя; співробітників розвідувальних органів України у зв'язку із службовою діяльністю цих осіб, їх близьких родичів, а також осіб, які конфіденційно співробітничають або співробітничали з розвідувальними органами України, та членів їх сімей з метою належного здійснення розвідувальної діяльності; { Пункт 1 статті 6 доповнено абзацом згідно із Законом N 1381-XIV ( 1381-14 ) від 13.01.2000, в редакції Закону N 3111-III ( 3111-14 ) від 07.03.2002 } 2) запити повноважних державних органів, установ та організацій про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках; { Пункт 2 частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 } 3) потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах безпеки суспільства і держави; 4) наявність узагальнених матеріалів центрального органу виконавчої влади із спеціальним статусом з питань фінансового моніторингу, отриманих в установленому законом порядку. { Частину першу статті 6 доповнено пунктом 4 згідно із Законом N 2258-VI ( 2258-17 ) від 18.05.2010 } Зазначені підстави можуть міститися в заявах, повідомленнях громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової інформації, у письмових дорученнях і постановах слідчого, вказівках прокурора, ухвалах суду в кримінальних справах, що знаходяться в його провадженні, матеріалах органів дізнання, інших правоохоронних органів, у запитах і повідомленнях правоохоронних органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій, а також запитах повноважних державних органів, установ та організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках. { Частина друга статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001, N 2397-VI ( 2397-17 ) від 01.07.2010 } Забороняється приймати рішення про проведення оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав, передбачених у цій статті. 1) опитувати осіб за їх згодою, 5) проводити операції по захопленню злочинців, припиненню злочинів, На особу, яка підозрюється в підготовці або вчиненні злочину, переховується від органів розслідування, суду або ухиляється від відбування кримінального покарання, безвісти зникла, ведеться тільки одна оперативно-розшукова справа. Без заведення оперативно-розшукової справи проведення оперативно-розшукових заходів, крім випадку, передбаченого частиною четвертою цієї статті, забороняється. Про заведення оперативно-розшукової справи виноситься постанова, ( номер постанови не є службовою таємницею ) яка затверджується начальником або уповноваженим заступником начальника органу внутрішніх справ, підрозділу внутрішньої безпеки МВС, органу Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Управління державної охорони України, розвідувального органу Міністерства оборони України, Служби зовнішньої розвідки України, оперативного підрозділу податкової міліції, органу або установи виконання покарань чи слідчого ізолятора. У постанові зазначаються місце та час її складання, посада особи, яка виносить постанову, її прізвище, підстава та мета заведення оперативно-розшукової справи. { Частина третя статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законами http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2135-12 в законе на указано кто возле кого стоять должен, это не основание для шмона если гаи стоит рядом с экипированым по полной работником спецподразделения. http://www.nalogovnet.com/uk/proverki/4 ... yatij.html ловить бандитов необходимо но, отработки операции в законе не указаны, все это на уровне догадок и целесообразности. ошибаюсь???? ЗУ ОМ СТ.10 9) розшукувати осіб, які переховуються від органів дізнання, слідства і суду, ухиляються від виконання кримінального покарання, пропали безвісти, та інших осіб у випадках, передбачених законодавством; ПКМУ № 341 97 года 10) виявляє і припиняє перевезення з порушенням законодавства вантажів, наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, зброї, боєприпасів тощо; 11) здійснює в межах своєї компетенції відповідно до законодавства заходи, спрямовані на розкриття злочинів, розшук осіб, які їх вчинили; все это необходимо пропускать через призму ч.2 ст.19 ЗУ 254к. |
Автор: | KotykPooh [ 01 авг 2011, 13:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст.20 Закона О милиции. Что выполнять требования или пра |
Отличный правовой спор! Рекомендую все его распечатать и возить в бардачке. На дороге можно ловко засрать мозги гею и в суде тоже пригодится! |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |