Текущее время: 25 фев 2025, 07:36

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 28 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 21:25 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 18:20
Сообщений: 4210
Откуда: ХЕРСОН
Begemot
вот какпример иск:
Цитата:
До Суворовського районного суду м. Херсона
73003, м. Херсон , вул. Маяковського, 6/29.

Позивач:
Корольов Дмитро Васильович


Відповідач:
В.о. командира РДПС м. Херсон капітан міліції Волчецький Віталій Адамович
73034, м. Херсон, пр-т. Адмірала Сенявіна, 128а.
тел.(0552) 43-25-36

ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання незаконною та скасування
постанови серії ВТ1 №085535 по справі про адміністративне правопорушення
від 17.04.2012 р.
Звільнено від сплати державного мита відповідно до ст..288 КпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
Суть справи:
12.04.2012 Корольов Д.В. керуючи т/з ВАЗ 21104 на а/д Херсон-Джанкой-Феодосія-Керч 11 км. був зупинений інспектором Лукяновим О.А. за нібито порушення ПДР, а саме 12.9 «Б».
Після зупинки Корольов Д.В. пояснив інспектору, що рухався відповідно правил дорожнього руху та не порушував п. 12.9 «Б», тобто зменшив швидкість руху відповідно до встановлених знаків обмеження швидкості «70» та «50».
Під час складання протоколу про адміністративне правопорушення Корольовим Д.В. було заявлено клопотання про надання права на захист, оскільки інспектор не хотів об’єктивно, всебічно та неупереджено розібратися при розгляді справи про адміністративне правопорушення.
Склавши адміністративний протокол інспектор долучив до матеріалів справи клопотання Корольова Д.В. та жодних доказів вказаного правопорушення не надав, а лише зазначив що докази будуть представлені при винесені постанови 17.04.2012 в УДАІ УМВС в Херсонській області.

При розгляді адміністративної справи 17.04.2012 капітан міліції Волчецький Віталій Адамович проігнорував усне клопотання Корольова Д.В. щодо надання доказів, а лише зазначив, що вони десь там існують та виніс постанову ВТ1 №085535 від 17.04.2012.
Вищевказана постанова є незаконною, необґрунтованою та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
Основним для вирішення справи про притягнення особи до адміністративної відповідальності є встановлення складу правопорушення. Відповідно до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визначається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність.
Діяння повинне бути винним, а саме суб’єктивна сторона складу адміністративного правопорушення характеризується умислом або з необережності.
Адміністративне правопорушення визначається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
Адміністративне правопорушення визначається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна і могла їх передбачити.
У діях Корольова Д.В., які кваліфікуються за ч.1 ст.122 КУпАП відсутній склад правопорушення, адже відсутня суб’єктивна сторона вищевказаного складу адміністративного правопорушення. Винних дій Корольов Д.В. не вчиняв, оскільки:
Відповідно до п.12.9 ПДР України: «Водієві забороняється: б) перевищувати максимальну швидкість, зазначену в пунктах 12.4 — 12.7, на ділянці дороги, де встановлено дорожні знаки 3.29, 3.31, або на транспортному засобі, на якому встановлено розпізнавальний знак відповідно до підпункту «и» пункту 30.3 цих Правил;»
Відповідно до встановлених знаків 3.29 Корольов Д.В. зменшив швидкість та продовжив рух до зупинки інспектором.
На своє клопотання про надання доказів нібито вчиненого адміністративного правопорушення при розгляді адміністративної справи Корольов Д.В. отримав відмову та не отримав жодних доказів своєї вини.
На підставі вище викладеного можна зробити висновок, що інспектор який складав адміністративний протокол, а також відповідач при винесені постанови не мали жодного права цього робити оскільки не володіли жодною доказовою базою!

Оскільки, у вчиненні адміністративного правопорушення винним себе Корольов Д.В. не вважав та не володів жодними доказами на які опирався відповідач, тому 17.04.2011 у канцелярії УДАІ УМВС України в Херсонській області був зареєстрований інформаційний запит (копія додається), щодо надання доказів вчиненого адміністративного правопорушення Корольовим Д.В. 12.04.2012.
Станом на сьогоднішній день відповіді на офіційний інформаційний запит не надійшло, а тому відповідально заявити, що Корольов Д.В. був безпідставно звинувачений та притягнутий до адміністративної відповідальності.
Отже, вищенаведене свідчить, що Корольов Д.В. не вчиняв адміністративного правопорушення та його незаконно притягнули до адміністративної відповідальності.
Згідно ст.7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв’язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом. Але у даному випадку не можна взагалі говорити про законність застосування адміністративного стягнення.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 7, 9, 247, 251, 287-289, 291-293 КУпАП, ст.. 2, 6-11, 18, 19, 71, 104-106 КАС України, Конституцією України
ПРОШУ:
Постанову ВТ1 №085535 про притягнення Корольова Д.В. до відповідальності за ст. 122 ч.1 КУпАП визнати незаконною та скасувати за відсутністю складу адміністративного правопорушення, а провадження по справі закрити.


Додатки:
1. Копія інформаційного запиту від 17.04.2012 року (1 арк.)
2. Копія Постанови серія ВТ1 №082981 від 13.03.2012 року. ( 1 арк.)
3. Копія Протоколу серія ВТ1 №181093 від 13.03.2012 року. (1 арк.)
4. Копія заявленого клопотання до протоколу від 13.03.2012 року.(1 арк.)
5. Копія оренди житла (1 арк.)
6. Копія паспорта Корольова Д.В. (1 арк.)


27.04.2012 _____________КОРОЛЬОВ Д.В.

_________________
Є книжки, які треба тільки скуштувати,
є такі, які краще проковтнути і лише
деякі варто розжувати і переварити.
Френсіс Бекон


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 21:27 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 18:20
Сообщений: 4210
Откуда: ХЕРСОН
вот еще запросы которые надо отправить:
Цитата:
До УДАІ УМВС України в Херсонській обл.
73034 м. Херсон, пр-т. Сенявіна, 128, т.(0552) 43-25-36

Корольова Дмитра Васильовича



Інформаційний запит


Відповідно до ст..5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання за запитами на інформацію.

Відповідно до ст.. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,

ПРОШУ відповісти на такі питання :

1. Чи проходив навчання інспектор ДПС взводу з ОСП №1 ДАІ Херсонської обл.. старшина міліції Лук’янов Олександр Анатолійович по користування та експлуатації приладу TRUCAM ?
2. Чи здавав заліки інспектор ДПС взводу з ОСП №1 ДАІ Херсонської обл.. старшина міліції Лук’янов Олександр Анатолійович з експлуатації приладу TRUCAM ?




23.04.2012 КОРОЛЬОВ Д.В.


Цитата:
До УДАІ УМВС України в Херсонській обл.
73034 м. Херсон, пр-т. Сенявіна, 128, т.(0552) 43-25-36

Корольова Дмитра Васильовича



Інформаційний запит


Відповідно до ст..5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання за запитами на інформацію.

Відповідно до ст.. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,

ПРОШУ:

Надіслати на поштову адресу Корольова Д.В. фото та відео матеріали, які були зафіксовані приладом TRUCAM №000669 перед складанням адміністративного протоколу ВТ1 №182755 від 12.04.2012 інспектором Лук’яновим Олександром Анатолійовичем відносно Корольова Дмитра Васильовича.




17.04.2012 КОРОЛЬОВ Д.В.


как получишь все ответы выкинь посмотрим ;)

_________________
Є книжки, які треба тільки скуштувати,
є такі, які краще проковтнути і лише
деякі варто розжувати і переварити.
Френсіс Бекон


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 21:38 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:18
Сообщений: 9
Авто: X6
Город: Мариуполь
Согласен с Вами, только мне эти доказательства не показали почему- то. Готовлю письмо, затребую видео, если так, то переживу этот удар по семейному бюджету. )


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 21:40 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 апр 2012, 10:54
Сообщений: 1547
Откуда: Europa-Center
Авто: pedestrian
Город: Europa-Center
а так он еще не показал зараза, тогда инфо-запрос по моему

_________________
"Дорого да мило, дёшево да гнило"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 21:44 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:18
Сообщений: 9
Авто: X6
Город: Мариуполь
AMG63 большое тебе человеческое спасибо, это то, что целый день ищу сегодня!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 21:45 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:18
Сообщений: 9
Авто: X6
Город: Мариуполь
Будут ответы, выложу обязательно.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 23:12 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 18:20
Сообщений: 4210
Откуда: ХЕРСОН
Begemot писал(а):
AMG63 большое тебе человеческое спасибо, это то, что целый день ищу сегодня!


всегда рад помочь, только не всегда успеваю читать форум ;)

_________________
Є книжки, які треба тільки скуштувати,
є такі, які краще проковтнути і лише
деякі варто розжувати і переварити.
Френсіс Бекон


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2012, 23:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:22
Сообщений: 1019
Откуда: Торез Донецкой
Авто: KИА
Лично мне кажется надо сначала обжаловать действия ГЕЯ, если суд признает его действия не законными, то соответственно и протокол не законен (протокол отменяет либо ГАИ ЛИБО прокуратура) но сначала признать действия ГЕЯ протиправними повинен суд. Что-то в духе
Сообщение, не относящиеся к теме
До Торезького міського суду Донецької області
86600,Донецька обл. м.Торез,вул. Пушкіна,буд.15,
позивач: -----------------------
мешкаю: 86600, м.Торез,--------, ---------- тел.----------------------
відповідач:ІДПС ВДАІ Шахтарського МВ
пр-к міліції Дорофієнко О.М.
86211, Донецька обл, м. Шахтарськ вул.Леніна 83

Адміністративна позовна заява

09.04.2012 року біля 11.00 я керував належащем мені транспортним засобом МАЗДА 626 держ№========С та був зупинений ІДПС В ДАІ Шахтарського МВ пр-ком міліції ДорофієнкоО.М., Інспектор звинуватив мене у том нібито я порушив ст8.4б ПДР та ч1 ст.122 КУпАП тобто не виконав вимогу дорожнього знаку 2.2 «Проїзд без зупинки заборонено» та нібито я зупинився не біля знаку, а біля краю перехрещуваної проїзної частини. Тобто я керувався ст.16.3 ПДР та не порушив вимоги правил дорожнього руху: «16.3. У разі необхідності надання переваги в русі транспортним засобам, які рухаються по перехрещуваній дорозі, водій повинен зупинити транспортний засіб перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінією) або 1.13 (див. додаток 2), світлофором так, щоб бачити його сигнали, а якщо вони відсутні - перед краєм перехрещуваної проїзної частини, не створюючи перешкод для руху пішоходів.»
Так як на перехресті відсутні стоп-лінія та світлофор я зупинився перед краєм перехрещуваної проїзної частини та надав перевагу в русі транспортним засобам, які рухалися по перехрещуваній дорозі та ніяк не порушив ст. 8.4б « 8.4. Дорожні знаки (додаток 1) поділяються на групи: б) знаки пріоритету. Встановлюють черговість проїзду перехресть, перехрещень проїзних частин або вузьких ділянок дороги;» тобто щоб порушити пункт 8.4б я був повинен не надати перевагу в русі транспортним засобам, які рухалися по перехрещуваній дорозі тобто пр-к Дорофієнко повинен був зупинити водія якому я не надав перевагу в русі чи створив перешкоду для руху пішоходів, чого не було. Я вважаю що пр-к міліції ДорофієнкоО.М намеренно вводив мене у оману та намагався безпідставно звинуватити мене у порушенні п.8.4б ПДР. На моє прохання надати докази мого порушення згідно ст..251 КУпАП, інспектор на приладі Визир показав мені як якийсь-то автомобіль виїзджав з перехрестя, но не номерного знаку ні хто був за кермом я не бачив, він відмовився виконати вимоги ст.268 КУпАП та ознайомити з усіма матеріалами справи, а саме відмовився надати сертифікат та АКТ держповірки на прилад Визир, показати пломбу та серійний номер прилада! Він забрав у мене документи та сів у свій транспортний засіб та без моєї присутності склав протокол від =========р. серії ===========. Я зателефонував свому знайомому ============, мешкающему у м.Торезі за адресою вул.=========== буд.== =, який краще мене разбирається у галузі права він мені порадив не зважати на неадекватну поведінку інспектора та сісти у мій власний автомобіль та увесь лишившийся час був зі мною на зв’язку та чув усе моє послідуюче спілкування з працівником ДАІ. Через деякий час пр-к міліції ДорофієнкоО.М підійшов до мене та надав протокол мені для пояснень, коли я почав писати пояснення та заявив клопотання на перенос розгляду справи за місцем мого проживання у місто Торез у зв’язку з тим, що я бажаю скористуватися послугами фахівця у галузі права пр-к міліції ДорофієнкоО.М почав повишати на мене голос, вимагати щоб я розписався що ознайомлен з часом та містом розгляду справи (він незаконно бажав розглянути справу на місці не надавши мені право скористуватися ст.268 КУпАП та вводив мене у оману що протокол нічого не означає, що він не є доказом у суді, а обжалується тіки постанова!). Моє прохання надати мені копію протоколу у зв’язку з тим що за копію я вже розписався він проігнорував, крім того він вдерся у мій транспортний засіб та сів на місце переднього пасажира намагаючись мене оманом та моральним тиском примусити поставити підпис у незаповненой графі що ознайомлен з часом та містом розгляду справи, тобто намагався дописати час та місце розгляду справи за своїм бажанням вже після того як я поставив підпис що копію протоколу получив. Відчувши моральний тиск з боку пр-ка міліції ДорофієнкоО.М, та його неадекватну поведінку (він сидів поряд у моєму авто, повишав голос) я попросив його поспілкуватися телефоном з ==============. Після короткої розмови телефоном з ====== інспектор ДорофієнкоО.М заявив що усе спілкування записує на диктофон та що ============. не знає законів, проте інспектор ДорофієнкоО.М. погодився надати мені моє законне право скористатися послугами адвоката та розглянути справу за місцем мого проживання у м.Торезі, про що я власноручно написав у протоколі та розписався, але інспектор Дорофієнко О.М. знову забрав у мене протокол та пішов з мого автомобіля зупиняти свідків та уводити їх у оману що я ніби-то відмовляюсь розписуватися що я ознайомлен зі ст.63 Констітуції та ст.268 КУпАП, але я не погодився з часом та місцем розгляду справи (тобто інспектор ДорофієнкоО.М увів у оману ще і свідків, так як за час і місце розгляду справи та ознайомлення зі ст.63 Констітуції та ст.268 КУпАП ставиться лише один підпис).
Таким чином при складанні протоколу про адміністративне правопорушення відповідачем порушені вимоги ст.ст. 251, 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а також наступні пункти наказу111: ¬¬¬¬
--27.6. Роз'яснення порушникові про неправомірність його дій необхідно давати доброзичливо, переконливо і зрозуміло, з посиланням на відповідні вимоги ПДР ,
--17.5. Порушувати правила радіообміну, вести неслужбові розмови по телефону.
--17.7. У взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху забороняється:звертатися до учасників дорожнього руху на "ти"; використовувати погрозливі чи ображаючі жести; допускати при спілкуванні зневажливий тон, грубість, неввічливе викладення зауважень, вирази або репліки, які ображають людську гідність, погрози; пред'являти безпідставні звинувачення.
Отже протокол від 09.04.2012 року мені було надано на підпис після його складання та підписання інспектором. У протоколі мною зазначено зауваження про незгоду з висновками інспектора, адже Правила дорожнього руху України я не порушував. Доказів про те, що я порушив п.8.4 Правил дорожнього руху пред`явлено не було, крім того після мого підпису у протоколі про те, що копію я отримав інспектор дописав у протокол ще данні.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 8, 55 Конституції Україны, ст. ст. 7, 251, 252, 254, 255, 268, 276, 287, 288, 289, 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, ст. 2, 6-11, 18, 19, 71, 104-106 Кодексу ад-міністративного судочинства України вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП є необґрунтованим, недоведеним з наступних причин:
рухаючись по автомобільній дорозі в м. Шахтарськ я виконував вимоги Правил дорож-нього руху України щодо зупинки на дорожній знак 2.2 „Проїзд без зупинки заборонено”.
За таких умов вважаю, що у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним.
Враховуючі вищевикладене вважаю, що дії інспектора ДорофієнкоО.М є протиправними та необґрунтованими, протокол про адміністративне правопорушення від 09.04.2012 року серії АН1№588147 є незаконним та підлягає скасуванню.



ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
2. Визнати протиправними дії інспектора ДорофієнкоО.М.
3. Витребувати в процесі досудової підготовки із Шахтарського МВ докази мого порушення, державний сертифікат та свідоцтво про метрологічну повірку на прилад Визир 08№236, балансові рахункові документи на вищеозначений прилад Візір, копію аудіозапису мого спілкування з інспектором Дорохієнко О.М. з диктофону працівника ДАІ, сертифікат на цей диктофон, балансові рахункові документи на вищеозначений диктофон. Документи підтверджуючи що інспектора Дорофієнко О.М. пройшов навчання та має право працювати з вищеозначеними приборами. Картку маршруту патрулювання на 09.04.2012 року з місцями дислокації на цей день.

Додатки:
1. Копії позовної заяви на 3 арк. в 2-х прим.
2. Копія протоколу про адміністративне правопорушення від 09.04.2012 р. серії АН1№588147
в 2-х прим.

А уже потом отменять постанову(только прийдется просить поновити сроки оскарження так или по другому, возможно все проделать в другом порядке?
Сообщение, не относящиеся к теме
До Торезького міського суду Донецької області
позивач ------------мешкаю:: --------------
відповідач:ІДПС ВДАІ Шахтарського МВ
пр-к міліції Дорофієнко О.М. 86211, Донецька обл, м. Шахтарськ вул.Леніна83
ЗАЯВА
Про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень згідно ст 117 КАС .
Прошу призупинити провадження по справі про адмінпорушення у зв’язку з поданням мною адміністративної позовної заяви до законності дій пр-ка міліції Дорофієнко О.М. 09.04.2012 року під час складання протоколу серії АН1№588147 відноно мене у місті Шахтарськ.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 май 2012, 15:58 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 янв 2012, 22:59
Сообщений: 490
Откуда: На межі Тернівського та Жовтневого районів
Авто: VW-Caddy-2011+FUJIFI
Город: м. Кривий Ріг
[quote="AMG63"]Begemot
вот какпример иск:
[quote]До Суворовського районного суду м. Херсона
73003, м. Херсон , вул. Маяковського, 6/29. ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Респект "AMG63" !!!
Очень важная и актуальная тема на сегодняшний день! А я говорил братьям по крови, что - "Ерунда это всё! Ключики всё равно подберём и к этому вопросу с Трукамом! Помалу, помалу, эпизод за эпизодом - наладим схему противодействия!

_________________
Ment ist Arschficker!(нім.)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 май 2012, 16:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
есть еще один нюанс, можно пободаться,

согласно ГОСТ 1578-76 пункт 1.7 "Основная погрешность спидометра должна быть положительной."
Пределы погрешности указаны в таблице 2
(Для нормальных условий. Двадцать, плюс минус пять градусов Цельсия.)
таблица2
отметка шкалы ..............до 60км/ч 80+n20(n=0,1,2 итд)
допустимая погрешность +4 ......... +(5+n)

Это означает, что при движении со скоростью 60км/ч спидометр обязан показывать 64км/час или более.

При 160 км/ч из формулы n=(160-80)/20=4, минимальная погрешность должна быть +(5+4)=9км/ч. Другими словами когда вы движетесь со скоростью 160км/ч спидометр обязан показывать 169км/ч или больше.
Это требования ГОСТ 1578-76. Если рассматривать вопрос более глобально, то требованием к спидометрам, выражаемом как "основная погрешность спидометра должна быть положительной", пользуются все авто производители во всем мире.

При температуре отличающейся от нормальной, у спидометра возникает дополнительная погрешность. Это своеобразная хитрость, заложенная разработчиками стандартов. Попросту говоря, сдвинули в меньшую сторону все отметки шкалы на величину размаха основной погрешности. Этим обеспечивается то, что скорость автомашины всегда равна, или что бывает чаще, меньше отсчитываемой по указателю спидометра.

На сервисе можете попросить проверить правильность показаний через тестер, на Тойотах врет в плюс на 10-20 км\ч

помимо погрешности заложенной заводом изготовителем, так же влияет размерность шин...

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 май 2012, 16:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
Справа № 2-а-10839/11


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ


08 квітня 2011 року

Бердянський міськрайонний суд

Запорізької області

В складі: головуючого судді - Крамаренко А.І.

при секретарі - Корнієнко Н.І.

за участю: позивача ОСОБА_1

Розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Бердянську справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до старшого інспектора ДПС роти ДПС №2 старшого лейтенанта міліції Швець Андрія Олександровича про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду із вищевказаним позовом. Свої вимоги мотивує тим, що 07.02.2011 року відповідачем було винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення за нібито порушення позивачем правил дорожнього руху. В постанові зазначено, що 07.02.2011 року о 9 год. 24 хв. позивач в с. Камянське, керуючи автомобілем DAEWOO ESPERO, державний номерний знак НОМЕР_1, рухався зі швидкістю 87 км./год. чим перевищив встановлену швидкість руху на 27 км./год. та скоїв адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 122 КУпАП.

Проте для таких висновків у особи, яка винесла постанову, не було жодних підстав. Він, рухаючись по с. Камянське зі швидкістю 55 км./год. При складанні протоколу про адміністративне правопорушення він не погоджувався з діями інспектора. Проте, останній продемонстрував йому прилад TruCAM S000565 і повідомив, що цей прилад не може помилятися, а навіть, якщо він помиляється, то вже зробити нічого не можна. В подальшому йому стало відомо, що вказаний прилад інспектором був використаний незаконно, оскільки прилад не має відповідного сертифікату і не може використовуватися на території України.

Просив скасувати постанову серії АР1 №002119 від 07.02.2011 року, винесену відповідачем у справі, про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 122 КУпАП у вигляді накладення штрафу в сумі 255 грн.

В судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги, просив позов задовольнити.

Відповідач в судове засідання не зявився, подав до суд письмові заперечення, в яких зазначив, що факт правопорушення було зафіксовано інспектором ДПС в ручному режимі засобом лазерного вимірювання швидкості транспортних засобів TruCAM серійний №000565, який має функції фото, відео фіксації, відповідає вимогам законодавчих актів і допускається до застосування при нагляді за дорожнім рухом згідно ст. 251 КУпАП. Просив в задоволенні позову відмовити.

Заслухавши позивача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до постанови по справі про адміністративне правопорушення від 07.02.2011 року ОСОБА_1 о 9 год. 24 хв. позивач в с. Камянське, керуючи автомобілем DAEWOO ESPERO, державний номерний знак НОМЕР_1, рухався зі швидкістю 87 км./год. чим перевищив встановлену швидкість руху на 27 км./год. та скоїв адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 122 КУпАП.

За дане правопорушення ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді адміністративного штрафу у розмірі 255 грн.

Відповідно до ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах, про протиправність рішень, дій чи бездіяльності субєкта владних повноважень обовязок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Пунктом 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23 грудня 2005 року № 14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті»встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок, про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

З протоколу про адміністративне правопорушення серії АР1 №179758 від 07.02.2011 року, який взятий до уваги відповідачем як основне джерело доказів при винесенні постанови, вбачається, що факт скоєння ОСОБА_1 правопорушення був зафіксований засобом лазерного вимірювання швидкості транспортних засобів TruCAM серійний №000565.

Проте з документів доданих до заперечень відповідача вбачається наступне.

У вказаний в протоколі про адміністративне правопорушення час ІДПС Швець А.О. та ІДПС Резніков К.Є. знаходилися в одному наряді ДПС, що підтверджується постовою відомістю від 07.02.2011 року.

О 8 годині 07.02.2011 року Резніков К.Є. отримав лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів TruCAM серійний №000565, що підтверджується журналом обліку роботи вказаного приладу.

Згідно наданого відповідачем свідоцтва про державну метрологічну атестацію №22-2321 від 21.12.2010 року на дослідження був наданий лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів TruCAM LTI 20/20 №ТС000565. При цьому остання цифра номеру має необумовлене рукописне виправлення. За результатами державної метрологічної атестації (протокол №2121 від 21.12.2010 року) до застосування в якості вимірювальної техніки допущений лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів TruCAM LTI 20/20 №ТС000560.

Доказів наявності свідоцтва про державну метрологічну атестацію використаного відповідачем лазерного вимірювача швидкості транспортних засобів TruCAM №000565 суду не надано.

Відповідно до п. 20.2 Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС №111 від 27.03.2009 року, забороняється застосування технічних засобів та приладів, які не сертифіковані, не сертифіковані в Україні та які не пройшли метрологічні повірки або мають свідоцтво про таку повірку, термін дії якого минув.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що постанова у справі про адміністративне правопорушення від 07.02.2011 року щодо ОСОБА_1 є протиправною та підлягає скасуванню.

Керуючись ст. ст. 11, 70, 71, 159, 162, 163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_1 задовольнити.

Постанову серії АР1 №002119 від 07.02.2011 року, винесену старшим інспектором ДПС роти ДПС №2 старшим лейтенантом міліції Швець Андрієм Олександровичем, про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 122 КУпАП у вигляді накладення штрафу в сумі 255 грн. скасувати.

Постанова є остаточною і оскарженню не підлягає.


Суддя А.І. Крамаренко


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 май 2012, 16:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
Справа № 2-а-4663/11

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ


27 вересня 2011 року м. Косів

Косівський районний суд Івано-Франківської області

в складі головуючого-судді: Бельмеги М. В.

секретаря: Сусак В.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Косів адміністративний позов ОСОБА_1 до інспектора ДПС Лубенської роти ДПС старшини міліції ОСОБА_2 про визнання незаконною та скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, ОСОБА_1, звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача про скасування постанови серії ВІ№236937 про адміністративне правопорушення від 14.08.2011 року.

Позивач, ОСОБА_1, в судове засідання не з’явився, подав заяву про розгляд справи в його відсутності, позовні вимоги підтримав та просить адміністративний позов задоволити.

Із змісту позовних вимог, ОСОБА_1, вбачається, що ІДПС Лубенської роти старшиної міліції ОСОБА_2 було складено протокол про адміністративне правопорушення серії ВІ1 №175389 від 14.08.2011 року та прийнята постанова по справі ВІ№236937, згідно якої на нього було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 грн. Згідно вказаних протоколу про адміністративне правопорушення та постанови 14.08.2011р. біля 10.20год. на 156 кілометрі автодороги Київ-Харків Полтавської області, керуючи автомобілем «Форд Фокус», д.н.з. НОМЕР_1 вчинив порушення вимог ч.1 ст. 122 КУпАП, а саме: перевищення швидкості в населеному пункті на 27 км/год. Перевищення швидкості було зафіксовано приладом «TruCam»№000676. Вважає, що протокол про адміністративне правопорушення та винесена на його підставі постанова не відповідають вимогам чинного законодавства та складені з порушенням вимог норм як процесуального так і матеріального права. При складені протоколу про адміністративне правопорушення відповідачем було грубо порушено процедуру складання протоколу –не роз’яснено його процесуальні права і взагалі протокол було складено вже після винесення оскаржуваної постанови. Оскільки протокол про адміністративне правопорушення є основним доказом для винесення постанови про адміністративне правопорушення то і винесена на його підставі є незаконною та винесена з порушенням вимог КУпАП. Згідно інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, розглядати від імені органів органів Державтоінспекції МВС справи про адміністративні правопорушення, передбаченні ч.1 ст.121 КУпАП і накладати адміністративні стягнення мають право працівники Державтоінспекції, які мають спеціальні звання. А відповідно до Наказу МВС України №111 від 27.03.2009р. таке право надано тільки інспекторам з адміністративної практики. Вчинене ним порушення фіксувалось приладом «TruCam»№000676, але при демонстрації на його прохання відеозапису факту порушення не було чітко видно ні автомобіля, ні тим більше номерних знаків автомобіля, а покази даного приладу тому не можуть бути доказом перевищенням ним швидкості. Вважає, що оскільки прилад «TruCam»№000676 на час вимірювання швидкості знаходився в руках інспектора ДАІ, то не можна визначити в якому режимі він працював –автономному чи ручному, а тому дана обставина не виключає можливості руху назустріч автомобілю, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом збільшується. Окрім того оскаржувані протокол про адміністративне правопорушення та постанова не містять жодних відомостей ро те, що прилад «TruCam»№000676 був укомплектований документами про сертифікацію та допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні, свідоцтвом про повірку, з вказаним терміном дії до наступної повірки. Його клопотання про пред’явлення вищевказаних документів на прилад відповідач проігнорував, що підтверджує їх відсутність на час вимірювання. Вважає, що оскаржувана постанова винесена відповідачем без всебічного, повного, об’єктивного та законного розгляду, тобто є незаконною та такою, що підлягає до скасування. Просить позов задоволити.

Відповідач, інспектор ДПС Лубенської роти ДАІ ОСОБА_2, в судове засідання не з’явився, подав заяву про розгляд справи в його відсутності та заперечення на позовну заяву ОСОБА_1 в обґрунтування вказує, що адміністративний позов не містить посилання на докази, які підтверджували б правоту його позовних вимог. Прилад «TruCam»№000676, яким було зафіксовано перевищення швидкості, робить фотознімки та відеозаписи в автоматичному режимі, контролюється супутниковою системою GPRS і є на озброєнні ДАІ України. Дані прилади відповідають стандартам, передбаченим чинним законодавством України, про що мається довідка метрології про повірку використовуваного приладу. Покази приладу «TruCam»№000676 при зупинці транспортного засобу, яким керував позивач, були йому зразу ж пред’явлені і на підставі цих доказів було складено протокол про адміністративне правопорушення. про надання довідки метрологічної повірки приладу позивачем не заявлялось, тому довідка і не була пред’явлена. Крім того, позивач не є фахівцем в обслуговуванні та експлуатації приладу «TruCam»№000676, а тому не може робити висновків, які викладені в позові. Йому незрозуміло яким чином позивач визначив, що не порушував встановленої швидкості руху –якщо згідно показникам спідометра, то вважає, що суд повинен віднестись до цього критично, оскільки спідометр не пройшов метрологічної повірки, на ньому відсутні кілометрові позначки. Відповідно до наказу МВС №111 він мав і має допуск до роботи з приладами, які фіксують швидкість руху. Складена ним постанова відповідає всім вимогам чинного законодавства, а тому не підлягає до скасування. Просить в задоволенні адміністративного позову відмовити.

Суд вивчивши матеріали справи вважає позов підставним та таким, що підлягає до задоволення із наступних підстав:

Відповідно до оскаржуваної ОСОБА_1 постанови він 14.08.2011 року в 10.21. год. на 156 км а/д Київ-Харків Полтавської обл. м. Пирятин позначений дорожнім знаком 5.45 керував автомобілем Форд д.н. АТ 4889АЕ та перевищив встановлену швидкість. Вона становить 87 км/год. вимірювалась приладом «TruCam»№000676.

В силу Правил Дорожнього Руху України, до заборонних знаків відносяться знак 3.21 «В’їзд заборонено»- забороняється в’їзд усіх транспортних засобів.

Відповідно до ст.ст.251,252 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці обставини встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Тобто, презумпція винуватості покладає на суб’єкта владних повноважень обов’язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростувати твердження позивача про порушення його прав, свобод чи інтересів.

Як встановлено швидкість автомобіля позивача вимірювалась приладом «TruCam»№000676, який згідно представлених відповідачем свідоцтва про державну метрологічну атестацію та експертного висновку є таким, що відповідає вимогам експлуатаційної документації. Проте суд звертає увагу, що відповідачем у запереченні вказується, що прилад працює тільки в автоматичному режимі, а відповідно до того ж таки свідоцтва про державну метрологічну атестацію №22-1886 вказаний прилад може працювати як в автоматичному так і ручному режимі роботи.

Згідно ст. 141 КУпАП швидкість транспортного засобу має вимірюватись працівниками ДАІ приладом ,який обладнано автоматичним режимом фіксації і має функцію фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобом фото- і кінозйомки, відеозапису. Тобто, тільки за таких умов отриманні покази набувають доказового значення у справі про адміністративне правопорушення.

П.12.2.-1203 інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху встановлено, що оформлення матеріалів адміністративного правопорушення, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, проводиться після обробки інформації, що міститься на
електронних носіях, особою, яка відповідальна за роботу цього технічного засобу. Зазначена особа робить роздруківки матеріалів фото-, кінозйомки чи відеозапису, перевіряє транспортний засіб по автоматизованій інформаційно-пошуковій системі "Автомобіль" для встановлення власників або співвласників транспортних засобів,
фотокартку передає до підрозділу з адміністративної практики для реєстрації. Інспектори з адміністративної практики Державтоінспекції МВС або особи, які виконують їх обов'язки, складають картку обліку про адміністративне правопорушення,
розглядають матеріали адміністративної справи згідно із статтями
258, 276, 278 КУпАП та виносять постанову в справі про адміністративне правопорушення.
Прилад «TruCam»№000676 дійсно має функції відео зйомки і допущений до використання ДАІ наказом МВС №33, проте характерною особливістю даного приладу є те, що всі зафіксовані відеоролики (в тому числі і ті на яких не вдалось зафіксувати номер автомобіля) зберігаються на спеціальну карту пам’яті. Будь-яка робота з даними відеороликами –в тому числі і простий перегляд можливий тільки з використанням спеціальної програми, яка є в користуванні тільки в працівників ДАІ. В разі оскарження правопорушником працівником ДАІ робиться роздруківка фотододатка до протоколу. Як правило це три фотографії: останнє фото, зроблене крупним планом, його збільшений фрагмент з номерним знаком та фото, зроблене в момент фіксації порушення, на якому автомобіль-порушник знаходиться в перехресті лазерного прицілу і тут же вказується його швидкість. Окрім того, фото додаток обов’язково містить номер протоколу (без нього неможливо зробити роздрукування), дату і час фіксації, модель і серійний номер приладу, номер і дату свідоцтва про метрологічну повірку, а також вказується режим зйомки –ручний чи автоматичний.
Відповідач, якому як працівнику ДАІ повинно бути добре відомо всі особливості приладу «TruCam»№000676, як доказ представляє диск із відеороликом на якому нібито зафіксовано перевищення швидкості автомобіля під керуванням позивача. Проте відеоролик відзнятий даним приладом можливо переглянути тільки на ПК працівників ДАІ, де встановлена спеціальна програма, а тому суд не може визнати його доказом по справі.
Оскільки основним доказом та підставою для притягнення позивача до адміністративної відповідальності за ст. 121 ч.1 КУпАП були дані зафіксовані приладом «TruCam»№000676, не надіслання фотороздруківки фіксації факту порушення швидкості автомобілем позивача суд розцінює, як відсутність у відповідача достатніх доказів для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності.
Зміст постанови повинен відповідати вимогам, передбаченим ст.ст. 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів. Ні до протоколу про адміністративне правопорушення ні до оскаржуваної постанови відповідачем не долучено фото роздруківки фіксації вчинення перевищення швидкості, хоча у протоколі про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 зазначив, що не згоден з даним протоколом. Позицію відповідача, про те що позивач не міг самостійно точно визначити швидкість руху оскільки спідометр не пройшов метрологічної повірки, на ньому відсутні по кілометрові позначки, суд не може взяти до уваги оскільки з такого твердження випливає висновок, що водій автомобіля не може слідкувати за швидкістю свого автомобіля та контролювати її, а отже в його діях завжди буде відсутня обов’язкова складова адміністративного правопорушення –вина.

У відповідності до ст.70 КАС України докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Аналізуючи викладене, суд приходить до висновку, що позов обґрунтований та підлягає задоволенню, оскільки висновок в постанові від 14.08.2011 року серії ВІ№ 236937 про те, що ОСОБА_1 порушив п.12.4 ПДР України та вчинив правопорушення передбачене ч.1.ст.122 КУпАП, помилковий.

Таким чином суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП, а тому провадження по справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю на підставі ч.1 ст. 247 КУпАП.

На підставі наведеного, ст.ст. 6, 18, 19, 69, 70, 71, 106 КАС України, ЗУ «Про міліцію», ст.ст. 247, 287, 288 КУпАП та керуючись ст.ст.159 –163 КАС України, суд –


П О С Т А Н О В И В:

Позов задоволити. Визнати недійсною та скасувати постанову серії ВІ №175389 від 14.08.2011 року, винесену інспектором ДПС Лубенської роти ДПС старшиною міліції ОСОБА_2 про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді 255грн. за скоєння ним правопорушення передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП, а провадження у справі закрити, за відсутністю в його діях складу правопорушення.

Постанова остаточна і оскарженню не підлягає.


СУДДЯ: БЕЛЬМЕГА М.В.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 май 2012, 17:50 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 янв 2012, 22:59
Сообщений: 490
Откуда: На межі Тернівського та Жовтневого районів
Авто: VW-Caddy-2011+FUJIFI
Город: м. Кривий Ріг
"пеший ход" Справа № 2-а-4663/11

Ну вот! Так это же дело!!!

_________________
Ment ist Arschficker!(нім.)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 28 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 29


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: