DolgovnetЦитата:
обл гаи Запорожской области игнорирует инфо запросы (даже если посылать закказным с уведомлением) Т.е. письма они получают, а ответы не дают.
тогда нужно отнести прямо в канцелярию и чтоб на копии поставили входящий номер, в противном случае могут на почту все сплавить типа запросов не приходило. И если и в таком случае не придет ответ - вот типа такой жалобы в прокуратуру(чучуть надо подпилить под свою ситуацию):
До прокуратури міста Дніпропетровська
гр.Дениса Сергійовича
м. Дніпропетровськ вул. ______________
СКАРГА
На незадовільний розгляд запиту
Мною Денисом Сергійовичем, 10.05.2011, до відділу Державтоінспекції
при УМВС України у Дніпропетровській області вул.Троїцька площа 2-А був направлений запит, в додатках, щодо надання інформації про діяльність,цього органу ,з окремих питань.
У інформаційному запиті,мною було озвучено прохання надати відповідь на такі питання:
1. В передбачений законом строк письмово повідомити мене, яку юридичну силу має інформативно-інтегрована система «Адмінпрактика».
2. Чи є інформативно-інтегрована система «Адмінпрактика» системою із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю?
3. Чи має інформативно-інтегрована система «Адмінпрактика» сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації?
Від відділу Державтоінспекції при УМВС України у Дніпропетровській області надійшла відповідь, на вказаний інформаційний запит. У цій відповіді від 25.05.2011, за підписом заступника начальника відділу ДАІ Мартинця Є.В., зазначається, що інформаційна база даних "Адмінпрактика" використовується підрозділами ДАІ відповідно до вимог Наказу МВС України №77-09 "Про затвердження інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС України матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" та на підставі Наказу МВС України №75-10 "Про затвердження інструкції з організації функціонування інтегрованої інформаційно-пошукової системи ОВС України".
Отже заступник начальника відділу ДАІ Мартинець Є.В. не надав відповідь на інформаційний запит у повному обсязі.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про інформацію» всі громадяни України, юридичні особи і державні органи мають право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних їм для реалізації ними своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій. Кожному громадянину забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого І регіонального самоврядування інформувати ПРО свою діяльність та ПРИЙНЯТІ рішення.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Відповідно до ст. ЗІ Закону України «Про інформацію» державні органи та організації, органи місцевого самоврядування, інформаційні системи яких вміщують інформацію про громадян, зобов'язані надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується,
Ст. 47 Закону України «Про інформацію» передбачає, що відповідальність за порушення законодавства про інформацію несуть особи, винні у вчиненні зокрема таких порушень, як: необґрунтована відмова від надання відповідної інформації; надання інформації, що не відповідає дійсності; навмисне приховування інформації;
Відповідно до ст. 48 Закону України «Про інформацію» в разі вчинення державними органами, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, а також політичними партіями, іншими об'єднаннями громадян, засобами масової інформації, державними організаціями, які є юридичними особами, та окремими громадянами протиправних діянь, передбачених цим Законом, ці дії підлягають оскарженню до органів вищого рівня або до суду.
Відповідно до ст.. 20 Закону України «Про прокуратуру» в повноваженні прокурора порушувати у встановленому законом порядку кримінальну справу, дисциплінарне провадження або провадження про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст.. 24 Закону України «Про прокуратуру» У разі порушення закону посадовою собою або громадянином прокурор, його заступник, залежно від характеру порушення закону, виносить мотивовану постанову про дисциплінарне провадження, провадження про адміністративне правопорушення або про порушення кримінальної справи щодо цих осіб.
Обов’язок нагляду за дотриманням ЗУ «Про звернення громадян» покладений на органи прокуратури.
На підставі викладеного, керуючись ст.. 9, 10, 32, 47, 48 Закону України «Про інформацію», ст.20, 24 Закону України «Про прокуратуру»:
ПРОШУ:
1. Розглянути скаргу згідно вимог чинного законодавства , письмово повідомити мене про результати розгляду даної скарги, та вчинені прокуратурою дії на виконання цієї заяви.
2. Порушити дисциплінарне провадження відповідно посадової особи - Мартинця Є.В, щодо не надання відповідь на інформаційний запит у повному обсязі.
3.Визнати протиправними дії Мартинця Є.В щодо не надання відповідь на інформаційний запит у повному обсязі.
Додатки
1.Копія інформаційного запиту від 10.05.2011 року.
2.Копія відповіді на запит від 25.05.2011 року.