Начальнику Департаменту ДАІ МВС України
ЛОЗОВОМУ ВАЛЕРІЮ МИКОЛАЙОВИЧУ
04171 м. Київ, вул. Лук'янiвська, 62
тел.272-4659
СКАРГА
на протиправні дії співробітника
УДАІ ГУ МВС України в м. Києві
18 лютого 2011 року на сайті Громадського проекту "Дорожній контроль " був опублікований матеріал "ГАИ Киева требует чтобы "Дорожный контроль" в 9 утра явился в управление" (див.
http://roadcontrol.org.ua/node/893 або Додатки №№ 1,2)
Відповідно до Статті 7 Закону України «Про звернення громадян» нагадую, що
"Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам
або посадовій особи,
дії чи рішення яких оскаржуються."
Нагадую, що підрозділи МВС, в тому числі всі співробітники ДАІ, користуються правами, предбаченими Законами України «Про міліцію», «Про оперативно – розшукову діяльність» та Кримінально - процесуальним кодексом.
Зокрема, за наявності даних про порушення законодавства працівникам міліції надано право одержувати від осіб відомості й пояснення про факти порушення законодавства.
Але у документі, який надійшов до громадянина України (Додатки №№ 1,2), жодних посилань на наявні факти порушень законодавства, які співробітник УДАІ ГУ МВС України в м. Києві Ліcc О. В. (м. Київ вул. С. Хохлових 5, кабінет № 221) перевіряє, немає.
Згідно п. 3 ст. 11 Закону України «Про міліцію» працівникам міліції надано право викликати громадян і службових осіб у справах про злочини та у зв'язку з матеріалами, що знаходяться в їх провадженні.
Згідно п. 17 ст. 11 Закону України «Про міліцію» працівникам міліції надано право одержувати безперешкодно і безплатно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та об'єднань громадян на письмовий запит відомості, необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції.
Інформація, про яку справу ведеться мова у документі, який надійшов до громадянина України (Додатки №№ 1,2), відсутня, інших підстав отримання зазначеної у документі інформації п.п. 3, 17 статті 11 Закану України „Про міліцію” не предбачено.
Частина 1 ст. 6 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" наводить виключний перелік підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності.
Зазначені підстави у документі, який надійшов до громадянина України (Додатки №№ 1,2), не містять посилання на конкретну перевірку.
Згідно ч. 3 ст. 6 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" забороняється приймати рішення про проведення оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав, передбачених у цій статті.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадовці зобов'язані діяти тільки на підставі, у межах повноважень і способом, передбаченими Конституцією та законами України.
Наведені вище факти свідчать про наявність в діяннях керівництва УДАІ ГУ МВС України в м. Києві ознак об’єктивної сторони злочину, відповідальність за які передбачено ст. 364 Кримінального кодексу України (зловживання владою або службовим становищем). Виконання підлеглими такого роду незаконних наказів керівництва УДАІ ГУ МВС України в м. Києві беззаперечно могли б призвести до перевищення службових повноважень, відповідальність за які передбачено ст. 365 Кримінального кодексу України (перевищення влади або службових повноважень).
З приводу вище зазначених фактів заявником буде направлено заяву до прокуратури для вжиття до керівництва УДАІ ГУ МВС України в м. Києві відповідних заходів реагування в межах компетенції.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 21, 22, 32, 33 ЗУ «Про інформацію», ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян»,
ПРОШУ ВІДПОВІСТИ ПИСЬМОВО НА ВСІ нежчезазначені ПИТАННЯ:
1. Чому на офіційному документі, який надійшов до громадянина України (Додатки №№ 1,2), відсутні обов'язкові його атрибути:
- Дата
- Підпис посадової особи
- Печатка державного органу
- Вихідний номер
2. На підставі положень якого Закону України УДАІ ГУ МВС України в м. Києві вважає, що "Явка обов'язкова" (у відповіді зобов'язково вказати Статтю Закону)?
3. На підставі положень якого Закону України УДАІ ГУ МВС України в м. Києві зобов'язує громадянина при бесіді мати:
4. Встановити та назвати посадову особу, що видала наказ співробітникові УДАІ ГУМВС України Ліссу О. В. (М. Київ вул. С. Хохлових 5, кабінет № 221) про безпідставний виклик в ОБОВ'ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ явки громадянина України.
5. На яких підставах співробітник УДАІ ГУМВС України Лісс О. В. (М. Київ вул. С. Хохлових 5, кабінет № 221) оформив офіційний документ з порушенням Законодавства України?
Також ПРОШУ:
1. Прийняти дану заяву до розгляду та розглянути у встановлений ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» строк, а саме, невідкладно.
2. В реагування на скаргу провести службове розслідування щодо співробітника УДАІ ГУМВС України Лісса О. В. (М. Київ вул. С. Хохлових 5, кабінет № 221), щодо незаконних дій відносно громадянина України Шапошникова Р. С.
3. В реагування на скаргу провести службове розслідування стосовно начальника співробітника УДАІ ГУМВС України Лісса О. В. (М. Київ вул. С. Хохлових 5, кабінет № 221), який віддав останньому незаконне розпорядження.
4. Протягом 10 календарних днів з дня отримання даної заяви повідомити мене про можливість задоволення заяви письмово на адресу вказану у Заяві (див. вище) (ст. 33 ЗУ «Про інформацію»)
5. Протягом одного місяця повідомити мене письмово на адресу вказану у Заяві (див. вище) про вчинені Вами дії на виконання даної заяви, забезпечивши мені тим самим Конституційне право на оскарження до суду Ваших дій.
За результатами проведеного службового розслідування ПРОШУ:
1. Притягнути до дисциплінарної відповідальності співробітника УДАІ ГУМВС України Лісса О. В. (М. Київ вул. С. Хохлових 5, кабінет № 221)
2. Притягнути до дисциплінарної відповідальності начальника співробітника УДАІ ГУМВС України Лісса О. В. (М. Київ вул. С. Хохлових 5, кабінет № 221), який віддав незаконний наказ своєму підлеглому.
Додатки:
1. Копія статті з сайту Громадського проекту "Дорожній контроль” "ГАИ Киева требует чтобы "Дорожный контроль" в 9 утра явился в управление " (
http://roadcontrol.org.ua/node/893) на 2 арк. в 1 прим.
2. Збільшена копія Сповіщень на 1 арк. в 1 прим.