aphalin писал(а):
Адмін. позов до суду про визнання дій щодо розгляду звернення неправомірними і зобов*язання провести повторний розгляд звернення.
Написав позов до суду. Якщо комусь не важко підскажіть чи все там правельно, якщо ні то допоможіть написати правильно.
Завчасно дякую.Позовна заява
( про визнання дій щодо розгляду звернення неправомірними . )
Цей позов поданий на підставі ст. 17 КАС України яка прямо визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності. Відповідно ст. 18 КАС України справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача. У ст. 19 КАС України зазначено, що адміністративні справи з приводу оскарження дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Суть справи:
04.09.2012року була надіслана заява (копія в додатках) Прокурору Івано-Франківської області з вимогою провести розслідування щодо порушення чинного законодавства ДПС під час несення служби в с.Старі Кути Косівського району Івано-Франківської області.
09.09.2012р. надійшла відповідь (копія в додатках) Прокуратурою Івано-франківської області на мою заяву. В цій відповіді від 07.09.2012р. за підписом Начальника відділу прокуратури області Козаченко І. зазначається, що мою заяву щодо порушення чинного законодавства ДПС під час несення служби в с.Старі Кути Косівського району Івано-Франківської області направлено за належністю, для розгляду та прийняття рішення Прокурору Косівського району старшому раднику юстиції Балковому В.В.
Згідно ст..40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно зі ст.20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня його надходження. Також в цій статті говориться що, якщо в місячний термін вирішити порушені у звернення питання не можливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
Відповідь Прокурора Косівського району, підпорядковане Прокуратурі Івано-Франківської області на мою заяву я отримав лише 28.11.2012року(копія в додатках). Що є порушенням строків, відведених Законом « Про звернення громадян» та є додатковим доказом непрофесійності співробітників Прокуратури,які розглядають заяву.Для отримання відповіді я змушений був звертатись в Генеральну прокуратуру України.
У відповіді(вих.103-129-12) мені роз’яснюють у місці дислокації поста було встановлено дорожні знаки 3.41»Контроль» та 4.8»Об*їзд перешкоди з лівого боку» у відповідності з п.п.10.1.4, 10.2.4, 10.5.31 ДСТУ 4100-2000, також згідно висновку службової перевірки працівниками міліції,які несли службу на вказаному вище посту порушень вимог ДСТУ 4100-2000 при встановлені тимчасових дорожніх знаків не допущено.
По-перше: ДСТУ 4100-2000 не відноситься до дорожніх знаків.
По-друге: згідно Правил Дорожнього Руху знак 3.41»Контроль» Забороняється проїзд без зупинки перед контрольними пунктами(пост міліції,карантинний пост,прикордонна зона,закрита територія,пункт оплати проїзду на платних дорогах,тощо) “Застосовується лише за умови обов’язкового поетапного обмеження швидкості руху шляхом попереднього встановлення необхідної кількості знаків 3.29 та/або 3.31 згідно з вимогами пункту 12.10 цих Правил.”(№668 від 18.07.2012р.)
По суті відповіді, прокуратура не вбачає допущення, дії працівників Косівського РВ УМВС відповідали вимогам Інструкції,затвердженої наказом МВС України №111 від 27.03.2009
З наказу МВС №111 п. 11.5 виходить що працівники підрозділів ДПС, які заступають у наряд ДПС, повинні мати: охайний зовнішній вигляд; справне спорядження; єдиний формений одяг за сезоном; світловідбиваюче екіпірування; нагрудний знак; табельну вогнепальну зброю; жезл та інші спеціальні технічні засоби; список транспортних засобів, оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет; словесні портрети, фотографії (фотороботи) осіб, які розшукуються; картку маршруту патрулювання, поста (додаток 3); журнал патрулювання (додаток 4); службове та водійське посвідчення; бланки протоколів про адміністративне правопорушення, постанов по справі про адміністративне правопорушення, тимчасових дозволів на право керування транспортними засобами та інших необхідних процесуальних документів; авторучку, олівець, лінійку (рулетку), записну книжку, свисток, кишеньковий ліхтарик; ПДР; витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення , що стосується безпеки дорожнього руху, службову сумку або планшет.
В цьому пункті ніде не вказано що працівники підрозділу ДПС при патрулюванні повинні мати якісь дорожні знаки.
З відео яке я відправляв в прокуратуру чітко видно що ніяких дорожніх знаків 3.29 та/або 3.31на даній ділянці дороги не має, тому знак 3.41»Контроль» встановлений незаконно,також зі слів інспектора ДПС Россохи Р.В. що сами вони встановили ці дорожні знаки.
Тому, я рахую що прокуратура Косівського району не чітко відреагувала по даній заяві.
Таким чином прокуратурою Косівського району було порушено ст.15 Закону «Про звернення громадян», яка передбачає, що органи державної влади та їх посадові особи зобов’язані об’єктивно і вчасно розглядати заяви, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв.
Вважаю, що прокуратура зобов’язана повторно розглянути мою заяву у порядку Закону України «Про звернення громадян» та письмово надати мені повну та обґрунтовану відповідь на факти, викладені в цій заяві.
Надсилаючи свою скаргу я був впевнений, що допоможу прокуратурі у встановлені правового порядку в нашій державі і у притягнені до відповідальності тих, хто самоправно посягає на Закони України та конституційні права громадян. «Відписка» прокуратури на мою заяву підірвала мою довіру до вказаного правоохоронного органу, та віру в те, що особи, які винні в порушені законодавства і протизаконному обмежені прав громадян, можуть бути покарані. Своїми діями прокуратура руйнує моє бажання допомагати державним органам влади встановлювати законність і порядок в нашому суспільстві. Крім того, незаконна відповідь прокуратури призвело до того, що я вимушений звернутися до суду за захистом своїх прав та інтересів внаслідок небажання прокуратури Косівського району виконувати свої обов’язки.
Також, відповідно до ст..5 Закону України « Про боротьбу з корупцією», Державний службовець або інша особа, уповноважена на
виконання функцій держави, не має права:
- відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації,
надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її,
надавати недостовірну чи неповну інформацію.
Стаття 8 Закону України «Про боротьбу з корупцією», передбачає, що порушення особою, уповноваженою на виконання функцій держави,
будь-якого із зазначених у статті 5 цього Закону обмежень, якщо
воно не містить складу злочину, тягне за собою адміністративне
стягнення у вигляді штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі викладеного, керуючись ст.12 Закону України «Про прокуратуру», та ст.20,22, 6, 17, 18, 99,104, 105, 106 КАС України ст. 5,7 Закону України «Про звернення громадян»
Прошу:
1. Подовжити термін оскарження відповіді з прокуратури в зв’язку з несвоєчасним отриманням даної відповіді з вини відповідача.
2. Зобов’язати прокуратуру Косівського району повторно розглянути скаргу ГРОМАДЯНИНА ( у додатках) та письмово надати в установлені Законом строки повну та обґрунтовану відповідь на неї.
3. Притягти осіб, винних в порушенні чинного законодавства, до відповідальності.