Сьогодні вперше зловили на Візир. Причому не на стаціонарний, а в патрульному авто, що рухалося назустріч. На жаль, раніше не мав з цим досвіду, тому проворонив наступне - в патрульному авто візир просто лежав на папці, БЕЗ кронштейну. А так - не прискіпитись. Я їхав один, на відео-фото інших авто не видно (щоб міг перекласти швидкість на них). Самі дайці в принципі були нормальні, спитали, чи виписувати постанову на місці, чи я подам клопотання. Я подав клопотання (вписав в протоколі на необхідність отримання юр. допомоги), і чекатиму на виклик в міське ДАІ (в чому я не впевнений - був раніше випадок, винесли постанову без мене, і я легко відсудився). Тепер питання - окрім аргументу про відсутність кронштейну, що доказати складно (я про це не вказав в протоколі, бо просто не знав), я потім побачив, що в протоколі не вірно вказано місце дії - мене зловили в селі N, а в протоколі зазначено село зовсім інше (за 20 км від даного), де я в принципі не міг бути. Чи є це серйозним аргументом-зачіпкою до оскарження? І що ще можна підготувати? В авто був свідок - дружина, яку в протоколі теж не записали.
Буду дуже вдячний за поради.
ПС. Моя швидкість була вказана на приладі 96 км. Дайці з області, не місцеві - тому в Даі буду мати справу (якщо викличуть) зовсім з іншими кадрами, які на місці не були.
День добрый. В программе с Караваевым, был зам.начальник из УГАИ Украины - http://www.youtube.com/watch?v=Tr0iTAZA ... r_embedded. Смотреть с 33.00. С патрульного авто можно мерять Визирем только в попутном направлении. Надо найти документальное подтверждение этим словам, это может помочь. Удачи!!!
Последний раз редактировалось student 05 мар 2012, 13:51, всего редактировалось 1 раз.
_________________ Мовчи, бо то не твоя справа, Не твій народ, то не твоя війна. То не твоїх дітей катують у підвалах Лише за те, що Правда – їх вина. Мовчи, бо мови вже давно немає, Забув її, мабуть, ти назавжди. Та звик, що завжди твоя хата з краю Така ж похилена, як мають всі раби.
День добрый. В какой-то из программ с Караваевым, был начальник из ГАИ Киева. Он утверждал, что с патрульного авто можно мерять Визирем только в попутном направлении. Надо найти подтверждение этим словам, это может помочь. Удачи!!!
Это был Резников. И утверждал, что только в ПОПУТНОМ!
2 Romchibald По инструкции к Визирю, в режиме патрулирования он должен быть закреплен на спец.кронштейне. Да и сам посуди - "візир просто лежав на папці". Уже бардак! И самое главное - "...в протоколі зазначено село зовсім інше...". Это очень грубое нарушение. Это фальсификация!
День добрый. В какой-то из программ с Караваевым, был начальник из ГАИ Киева. Он утверждал, что с патрульного авто можно мерять Визирем только в попутном направлении. Надо найти подтверждение этим словам, это может помочь. Удачи!!!
Визир позволяет измерять скорость при фиксированном положении прибора (режим работы «Стационарный») или на ходу, из патрульного автомобиля (режим «Патрульный»). При работе в патрульном режиме скорость движения патрульной машины с Визиром на борту определяется по отраженному сигналу от неподвижных предметов (зданий, столбов, деревьев), попадающих в поле зрение радара. Скорость патрульной машины выводится на нижнюю часть дисплея и автоматически вычитается из вычисленной радаром скорости сближения двух автомобилей. Согласно паспортным данным, погрешность измерения скорости в стационарном режиме не превышает 1 км/ч, в патрульном — не более 2 км/ч.
В режиме «Патрульный» прибор способен измерять скорость автомобилей, движущихся как во встречном, так и в попутном направлениях. Есть индикатор в виде стрелки в верхней части дисплея: если она направлена вниз, значит Визир настроен на измерение скорости приближающегося автомобиля, если вверх — прибор измеряет скорость удаляющейся машины.
Дальность действия сигнала, излучаемого радаром Визира, задается тремя дискретными значениями — 100 м (минимальная), 200 м (средняя) и 400 м (максимальная).
Щодо заміру зустрічного транспорту - Візир це дозволяє. У крайньому разі чисто технічно. Знайшов таке: В режиме «Патрульный» прибор способен измерять скорость автомобилей, движущихся как во встречном, так и в попутном направлениях. Есть индикатор в виде стрелки в верхней части дисплея: если она направлена вниз, значит Визир настроен на измерение скорости приближающегося автомобиля, если вверх — прибор измеряет скорость удаляющейся машины. http://ua.autoreview.ru/archive/2009/11/vizir/
Щодо протоколу - зараз його немає як відсканувати, але там все просто - перевищення швидкості (вказано 96 км/год), місце - помилково (як я казав, зовсім інший населений пункт - може, вони тут не повинні були бути згідно свого маршруту?), вказано прилад - Візир і його номер. Я в поясненні зазначив, що подаю клопотання про перенесення розгляду справи. І все.
То як порадите будувати контраргументацію? На чому акцентувати? Звісно, про відсутність кронштейна буду стверджувати, тільки це буде бездоказово. Щодо іншого села, ніж зазначено в протоколі - говорити про свідому фальсифікацію? І що це дасть в даній конкретній справі? З фото видно, що це населений пункт (траса через село), і хоча він не той, що зазначено в протоколі, швидкість на фото все рівно перевищена. Це не є незаперечною підставою винесення постанови? Щодо вимог до протоколу (наказ 77) - там, здається, нічого про неточності вказання місця пригоди не згадується.
То як порадите будувати контраргументацію? На чому акцентувати? Щодо іншого села, ніж зазначено в протоколі - говорити про свідому фальсифікацію? І що це дасть в даній конкретній справі? З фото видно, що це населений пункт (траса через село), і хоча він не той, що зазначено в протоколі, швидкість на фото все рівно перевищена. Це не є незаперечною підставою винесення постанови? Щодо вимог до протоколу (наказ 77) - там, здається, нічого про неточності вказання місця пригоди не згадується.
При наличии в протоколе неточностей или исправлений (т.е. явных формальных нарушений процессуального порядка его составления) он должен быть признан недействительным, а задержание - незаконным.
Не так давно поднимался подобный вопрос ...и всплыл один документик интересный (фотокопия).... про Визир .... В руководстве там сказано четко .... при настройке прибора указывать режим измерения: патрульный попутный или патрульный встречный .... (точно не помню формулировку, надо почитать документ) там даже рисунок есть с указанием, как индицируется режим и подпись есть на титульном листе. Вот надо давить на то, где на фото видно, в каком режиме работал прибор....
_________________ Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected] Я верю многим, но черт может попутать каждого ... Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай. Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...
Тут до них домахатися не вийде - коли мені демонстрували запис, показали, де відображається їхня швидкість. Потім по скринах в інтернетах я побачив, що так і повинен виглядати екран в режимі патрулювання. Ну, так чи інакше, дві зачіпки є - відсутність кронштейна і помилка в протоколі. Звісно, постанову в ДАІ все рівно винесуть, але тоді піду в суд.
там даже рисунок есть с указанием, как индицируется режим и подпись есть на титульном листе. Вот надо давить на то, где на фото видно, в каком режиме работал прибор....
Этот?
Но скорее всего проблема не в этом - прибор работал технологически правильно. Его использование в режиме встречного патрулирования не заявлялось руководством МВД (мол, там проблемы). Хотя - х.з., на местах народ сходит с ума в индивидуальном режиме...
Romchibald писал(а):
Ну, так чи інакше, дві зачіпки є - відсутність кронштейна і помилка в протоколі. Звісно, постанову в ДАІ все рівно винесуть, але тоді піду в суд.
Сколько времени уже прошло? Можешь заяву начальству отправить, что протокол с грубыми нарушениями...
Протокол склали сьогодні. тільки я думаю, може чекати запрошення на розгляд справи, і тоді вже на місці відбиватись? А ще краще, як не запросять, тоді легше буде в суді. А з ними переписуватись безцільно, думаю.
Зарегистрирован: 22 дек 2011, 20:02 Сообщений: 450
Авто: KamAZ 5410
Город: Без вида на жительст
Для початку читаємо визначення населеного пункту у ПДР. Дуже сумніваюсь, що на всіх бокових підїздах по селі до даної дороги встановлені знаки початку і закінчення населеного пункту. И починаємо розказувати: Їхав з місця А в місце Б, по дорозі почались будинки, проте знака про початок населеного пункту не було і т.д. Згідно ПДР 85% сіл, що знаходяться на проїзджих магістралях мають знаки тільки по цій дорозі, а отже населеним пунктом не є.
Да рисунок тот. А вот теперь надо истребовать фото из гаевни ...... и поглядеть, как они мерили ...
_________________ Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected] Я верю многим, но черт может попутать каждого ... Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай. Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 69
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения