Текущее время: 24 фев 2025, 08:34

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 19 июл 2011, 16:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Вводное отступление в качестве примера

Конституция Украины =
Стаття 48. Кожен має П Р А В О на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло. .

гражданин приходит к директору предприятия и говорит - у меня есть гарантированное конституцией право на ..............., т.е у меня должны быть денюшки на достаточное питание жилье одежду , притом не только для меня но и для моей семьи. На основании этого, дорогой директор, повышай мне зарплату , потому, что того , что я получаю , мне хватает только на питание.. и ТРЕБУЕТ от директора реализации своего права --- начисляй зарплату - 10 тыс гривен.

директор ответит, где в конституции написано что я обязан сделать то, что ты просишь ( на что ты имееш конституционное право.)

Вот и все.

При том , что это КОНСТИТУЦИОННОЕ ПРАВО гражданина

Но на практике это пустой звук , и даже в суде из этого ничего не получится.

с учетом ....(из текста конституции ) Верховна Рада України від імені Українського народу , виражаючи суверенну волю народу, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя,піклуючись про зміцнення громадянської злагоди на землі
України,прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну,
правову державу,усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю,

Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.


в итоге как мы видим - нолььььь.

суть Аналогии в том, что прогнувшийся ЗУОМ под приказ № 111, добавил милиции
лишний десяток П Р А В , которые Вы все имели возможность увидеть .

Однако,
ст.20 ЗУОМ, изменений ( пока ) не претерпела, вот она -

Законні В И М О Г И працівників міліції є обов'язковими для виконання громадянами і службовими особами.

Вимоги – это ТРЕБОВАНИЯ .

то что перечислено выше (покращення) имеет название - П Р А В А милиции.

Вот и наклевывается вопрос:

Каким законным СПОСОБОМ ( ч.2 ст.19 Конституции) милиция будет требовать от граждан исполнения своих П Р А В, а не ОБЯЗАННОСТЕЙ граждан.


на мой взгляд можно требовать (вимагать) выполнения гражданами своих обязанностей предусмотренных законами.

но не требовать от граждан дать им возможность ,чтобы они реализовали свои права по отношению к ним , ……

вы поняли надеюсь, о чем речь.


Если это для Вас актуально прошу высказать свою точку зрения.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 июл 2011, 21:10 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Щодо статті 48. То таке право, на мою думку, забезпечується мін. ЗП, чергами на квартиру та ін. І вимагати від директора ЗП більшу ніж мінімальну - не маєш права, а вимагати ЗП не меньше мінімальної - це і є стаття 48, це те, що гарантує конституція і закони.

Цитата:
Каким законным СПОСОБОМ ( ч.2 ст.19 Конституции) милиция будет требовать от граждан исполнения своих П Р А В, а не ОБЯЗАННОСТЕЙ граждан.

Законність реалізації своїх прав через громадянина грунтується на обов"язку громадянина виконувати законні розпорядження, а законні - це ті, які в межах прав міліції. Громадянин не виконує права міліції, він виконує свій обов"язок згідно конституції і законів: виконувати законні розпорядження.
А з іншого боку не дуже правильно використовувати фразу "виконувати права", виконувати можна розпорядження. Щодо прав, то правильніше сказати надати можливість реалізовувати свої права.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июл 2011, 08:33 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Rom4ik.........Щодо статті 48. То таке право, на мою думку, забезпечується мін. ЗП, чергами на квартиру та ін. І вимагати від директора ЗП більшу ніж мінімальну - не маєш права, а вимагати ЗП не меньше мінімальної - це і є стаття 48, це те, що гарантує конституція і закони.


1.Кожен має П Р А В О на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло. .

и это все на минималку - это как?

2. Никто и не спорит что эти дополнительные П Р А В А , МИЛИЦИИ теперь возведены в ранг закона
т.е права законные-это неоспоримо.

Где написано, что гражданин О Б Я З А Н выполить то на что имеет П Р А В О гаи?

мотивируйте ссылками на конкретные ст. законов

разумеется кроме тех обязанностей граждан , на которые есть ссылки в законах(например ч.2 ст.16 Закона о дорожном движении)

......І вимагати від директора ЗП більшу ніж мінімальну - не маєш права, а вимагати ЗП не меньше мінімальної - це і є стаття 48, це те, що гарантує конституція і закони.

в Вашем предложении , по моему, заложен стержень ответа на мой вопрос, но Вы на это не обратили внимание.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июл 2011, 10:19 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Тут (у статті нижче), здається, толково розписано як потрібно розуміти статтю 48. Я зрозумів, що держава дає можливості для реалізації прав: знаходити роботу із бажаною ЗП, займатися бізнесом, соціальні программи, мін. ЗП і т.д. Своє право громадянин повинен не вимагати, а реалізовувати в рамках тих можливостей, які надає держава, а держава зобов"язана сприяти (надавати можливість) громадянам у реалізації цих прав, але держава не гарантує, що кожен буде все це мати нічого не роблячи. Хочеш більшу ЗП - проси у директора, не дає - йди на іншу роботу, займайся бізнесом.

Науково-практичний коментар Стаття 48
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 48.Кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім % що включає достатнє харчування, одяг, житло.

Коментована стаття присвячена одному з найважливіших конституційних соціальних прав людини і громадянина — праву на достатні життєвий рівень. Ця стаття — яскравий приклад впро­вадження в національну правову систему міжнародних правових стандартів щодо прав особи, оскільки ст. 11 Міжнародного пак­ту про економічні, соціальні і культурні права встановлює, що держави, які беруть участь у цьому Пакті, визначають право кож­ного на достатній життєвий рівень для нього і його сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг і житло та неухильне по­ліпшення умов життя.
Право на достатній життєвий рівень не означає, що Україн­ська держава бере на себе зобов'язання забезпечити кожному гро­мадянину і його сім'ї достатнє харчування, одяг і житло. У комен­тованій статті не встановлюється, що держава гарантує достатній життєвий рівень. Тим більше, що розуміння «достатній життєвий рівень» не є усталеним, оскільки він змінюється залежно від со­ціально-економічних та інших чинників. Завдання держави, яка проголосила себе соціальною, полягає в тому, щоб створити на­лежні умови для людини, щоб вона могла соєю працею забезпе­чити гідну матеріальну базу життєдіяльності для себе і своєї сім'ї.
Закріплене в ст. 48 Конституції України право кожного на достатній життєвий рівень належить до другого покоління прав людини, тобто до основних соціально-економічних прав. Сама природа права на достатній життєвий рівень безпосередньо по­в'язує його реалізацію з виконанням Українською державою відповідних зобов'язань у галузі соціальної політики. Соціально-економічні права мають специфічні особливості, що робить їх досить залежними від сталої економічної політики держави. Це стосується і характеристики права, закріпленого в коментованій статті Конституції. До особливостей соціально-економічних прав у цілому, порівняно з особистими і політичними правами, є мен­ша їхня універсальність, тобто поширеність цих прав на від­повідні категорії населення, допущення не досить чітких форму­лювань базових конституційних положень типу «гідне життя», «достатній життєвий рівень», «сприятливі умови праці». Реаліза­ція соціально-економічних прав громадян безпосередньо зале­жить від стану економіки і ресурсів суспільства. Ступінь захище­ності цих прав залежить не тільки і не стільки від наявності дос­коналого правового механізму їх реалізації, а насамперед від відповідності цієї категорії прав економічному потенціалу су­спільства. Це стосується і права кожного на достотній життєвий рівень. Тому встановлення навіть на конституційному рівні пев­них соціальних прав ще не означає належного їх гарантування з боку держави. Право не може бути вище економічних можливо­стей суспільства.
У Міжнародному пакті про економічні, соціальні і культурні права встановлюється обов'язок держав, що підписали Пакт, за­безпечувати повну реалізацію відповідних прав поступово і в ме­жах наявних ресурсів. Якщо положення Міжнародного пакту про громадянські і політичні права підлягають застосуванню не­відкладно і беззастережено, то Міжнародний пакт про економічні, соціальні і культурні права зобов'язує державу «вжити в максимальних межах наявних ресурсів заходів для того, щоб забезпе­чити поступово повне здійснення визнаних у цьому Пакті прав усіма належними способами» (ч. 1 ст. 2). Тим самим підкрес­люється залежність цього виду прав від достатку держави, від її здатності до стабільного економічного розвиту. Для забезпечен­ня соціально-економічних прав з боку державної влади недостат­ньо тільки утримання від порушення прав цього виду — необхідне проведення заходів позитивного характеру для їх матеріального і процесуального забезпечення.
У соціально-економічних правах, в тому числі і в праві кожно­го на достатній життєвий рівень, розкривається важливий аспект соціальної, правової держави. Вона не може і не повинна роздава­ти всім громадянам матеріальні блага, але держава зобов'язана за­безпечувати їм можливість захищати своє право на гідне життя. Якщо держава не зробить цього, то суспільство функціонуватиме в умовах гострих соціальних конфліктів. Встановлене в ст. 48 Кон­ституції України право кожного на достатній життєвий рівень є своєрідним стандартом, до якого повинна у своїй політиці прагну­ти держава. В систему соціально-економічних прав людини в ціло­му заведено включати положення, які характеризуються як довго­строкові ідеали і перспективні цілі. Це насамперед стосується пра­ва, закріпленого в коментованій статті.
Але це не означає, що держава може стояти осторонь забез­печення права кожного на достатній життєвий рівень особи. Це входило б у суперечність із положенням, що Україна є соціаль­ною правовою державою. Тому держава впливає на цей процес через створення умов для забезпечення права громадян на пра­цю, на житло, на соціальний захист. При цьому соціальний захист включає право на забезпечення громадян у разі повної, частко­вої або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. На це спрямоване пен­сійне законодавство і пенсійна реформа, законодавство про зай­нятість населення, яке встановлює правові, економічні та орга­нізаційні основи захисту населення України від безробіття.
На забезпечення достатнього життєвого рівня кожного в Укра­їні спрямовані загальнодержавні програми економічного, на­уково-технічного, соціального розвитку, охорони довкілля, які розробляє і здійснює Кабінет Міністрів України і затверджує
парламент України. Діяльність багатьох органів державної влади спеціальної компетенції спрямована на реалізацію цього права людини і громадянина. Так, органи Пенсійного фонду України здійснюють призначення і виплату пенсій, надбавок та доплат відповідно до законодавства, призначання і виплату щомісячної компенсації в разі втрати годувальника. Державна служба зайня­тості (центр зайнятості): забезпечує працевлаштування безробіт­них; виплачує допомогу з безробіття; надає одноразову допомогу безробітним та членам сімей, які перебувають на їх утриманні, а також матеріальну допомогу громадянам, котрі проходять підго­товку, перепідготовку або підвищення кваліфікації за направлен­ням служби зайнятості; надає безпроцентні позики безробітним тощо. Але всі ці заходи далекі від реального забезпечення права громадян України на достатній життєвий рівень.
Сучасне законодавство в Україні спрямоване на надання можливості громадянину забезпечити себе і свою сім'ю через виконання додаткової роботи за сумісництвом. Для гарантуван­ня певного розміру оплати працівникам за виконану ними роботу законодавчо встановлюється мінімальна заробітна плата, яка є соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання. Мі­німальна заробітна плата в Україні визначається в розмірі, не нижчому за вартісну величину межі малозабезпеченості на роз­рахунок на працездатну особу. Розмір мінімальної заробітної пла­ти встановлюється парламентом України один раз на рік при за­твердженні Державного бюджету України. Відповідно до темпів зростання споживчих цін підвищується і мінімальний розмір за­робітної плати, пенсій, а також стипендій, розмір грошової допо­моги громадян з мінімальними доходами.
У регулюванні цих питань особливе значення має Закон Украї­ни від 5 липня 1999 р. «Про прожитковий рівень», у якому зазна­чається, що прожитковий рівень — це вартісна величина достат­нього для забезпечення нормального функціонування організму, збереження його здоров'я набору продуктів харчування, а також мінімального набору продовольчих товарів та мінімального на­бору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості. Цей мінімум визначається нор­мативним методом у розрахунку на місяць на одну особу, а також окремо для тих, хто належить до основних соціальних і демографічних груп населення. Прожитковий мінімум застосовується для: загальної оцінки рівня життя в Україні, що є базою для реа­лізації соціальної політики та розроблення окремих державних соціальних програм; встановлення розмірів мінімальної заробіт­ної плати та мінімальної пенсії за віком, визначення розмірів со­ціальної допомоги, допомоги сім'ям з дітьми, допомоги по без­робіттю, а також стипендії та інших соціальних виплат виходячи з вимог Конституції та законів України. Прожитковий мінімум також встановлюється для: визначення права особи на призна­чення соціальної допомоги; визначення державних соціальних гарантій і стандартів обслуговування та забезпечення в галузях охорони здоров'я і освіти, соціального обслуговування; встанов­лення величини неоподаткованого мінімуму доходів громадян; формування Державного бюджету та місцевих бюджетів.
Для оцінки рівня життя в регіоні, розроблення та реалізації регіональних соціальних програм, визначення права на призна­чення соціальної допомоги, що фінансується за рахунок місце­вих бюджетів, органами місцевого самоврядування може затвер­джуватися регіональний прожитковий мінімум. Але цей мінімум не може бути нижчий від установленого відповідно до Закону «Про прожитковий рівень».
Прожитковий мінімум встановлюється Кабінетом Міністрів України після проведення науково-громадської експертизи сформо­ваних набору продуктів харчування, набору непродовольчих товарів і набору послуг. Прожитковий мінімум на одну особу, а також для тих, хто належить до основних соціальних і демографічних груп на­селення, за поданням Кабінету Міністрів України щорічно затвер­джується Верховною Радою України до початку розгляду Держав­ного бюджету України і періодично переглядається відповідно до зростання індексу споживчих цін разом з уточненням показників Державного бюджету України та публікується в офіційних виданнях.
По суті, все це є мінімальними стандартами з точки зору за­безпечення достатнього життєвого рівня особи. Але на сьогодні вони визначаються рівним розвитком економічних відносин в Україні, ефективністю праці, наявністю робочих місць, розвит­ком аграрного сектора, проведенням державної політики, під­тримки вітчизняного товаровиробника.
Однією із складових елементів конституційного права грома­дянина на достатній життєвий рівень ст. 48 Конституції України
визначає наявність у особи житла. Вона не акцентує ні на якість такого житла, ні на інші аспекти житлової проблеми, яка існує в Україні. Діюче поточне законодавство і держава в умовах ринко­вої реформації надають можливість громадянам самим знайти шляхи вирішення власних життєвих проблем за рахунок кредиту на купівлю житла, власних коштів та майнових можливостей за­довольнити потреби в житті.
Вирішення житлової проблеми було і залишається однією з найбільш гострих соціальних проблем в Україні. Право на жит­ло гарантується Конституцією (див. коментар до ст. 47), але за­безпечення державним житлом гарантується тільки для соціаль­но незахищених громадян. Тому право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї в аспекті забезпечення житлом вирі­шується і в майбутньому вирішуватиметься все більшою мірою на приватно-правових засадах, що визначені новим Цивільним ко­дексом відповідно до Конституції України. На сучасному етапі особливого значення набуває розвиток приватного права в жит­ловій сфері, яке дає можливість громадянам реалізувати права власника на власну квартиру, будинок. Новий Цивільний кодекс спрямований на реалізацію положень Конституції у сфері при­ватно-правових відносин, у тому числі і в житловій сфері. Зокре­ма, в ньому проголошуються принципи законності та непоруш­ності приватної власності на житло. Все це має суттєве значення для реалізації громадянами права на достатній життєвий рівень, закріпленого в ст. 48 Конституції України.
У цілому забезпечення цього права в Україні залежить від цілеспрямованої державної політики у сфері соціально-еконо­мічних відносин, створення належних правових і організаційних умов для життя людей. Реалізація права кожного на достатній життєвий рівень повинна відбуватися в руслі положень ст. З Кон­ституції про те, що людина, її життя і здоров'я визнаються в Укра­їні найвищою соціальною цінністю.
Необхідною є чітка система соціального захисту особи. Соціаль­ний захист населення, кожної людини являє собою сукупність економічних і правових гарантій, що забезпечують дотримання соціальних прав громадян і досягнення ними гідного рівня жит­тя. Створення системи соціального захисту залежить насамперед від держави. Йдеться про цілеспрямовану діяльність органів дер­жавної влади по забезпеченню гідного рівня життя громадянам з
метою стабілізації умов життя і забезпечення балансу інтересів між різними прошарками населення. Державна система соціаль­ного захисту повинна сприяти сталому розвитку держави і су­спільства, оскільки в центрі всього перебуває людина, її права, в тому числі і права на достатній життєвий рівень, що закріплено в ст. 48 Конституції України.


Цитата:
Где написано, что гражданин О Б Я З А Н выполить то на что имеет П Р А В О гаи?

ЗУ про Дорожній Рух
Стаття 16. Основні права та обов'язки водія транспортного засобу
Водій зобов'язаний:
виконувати розпорядження працівників міліції
, ...

ЗУ про Міліцію
Стаття 20. Правове становище працівників міліції
Законні вимоги працівників міліції є обов'язковими для
виконання громадянами і службовими особами.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июл 2011, 12:01 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
1. права міліції

2. Законні вимоги працівників міліції є обов'язковими для

3. розпорядження працівників міліції, ... это уже третяя терминология имеющая свое значение.

в законе указано именно это слово - ВИМОГИ. ТОЧКА.


пример:

гаишник скажет вам. керуючись ст.16 ЗУПДР НАДАЮ ВАМ РОЗПОРЯДЖЕННЯ - ВІДДАТИ МЕНІ ГАМАНЕЦЬ СВОЮ ЖІНКУ, ЗАЛИШИТИ МАШИНУ ТА ЙТИ ПІШКИ ДАЛЕКО ДАЛЕКО. ВИКОНУЙТЕ ДОБРОДІЮ.

гаишник действует в рамках указанного вами закона. вы обязаны выполнить.
да или нет .
обоснуйте.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июл 2011, 18:11 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Його розпорядження носить явно злочинний характер - крадіжка гаманця, викрадення людини, відбирання приватної власності.
Цитата:
Конституція Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні
розпорядження чи накази.

І ще
Цитата:
Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах,
відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не
передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування,
їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами
України.

Розпорядження незаконне і не передбачене законодавством, виходить за межі повноважень. Тому я не можу бути примушений його виконувати. І немає покарання за невиконання незаконного наказу чи розпорядження.

Якщо будь-де в законі пишеться про наказ чи розпорядження і не вживаєтся слово "законний", то і так зрозуміло, що ці дії мають бути в рамках закону згідно ст. 19. Тому "розпоряждення" можна читати як "законне розпорядження", але ні в якому разі "законне і/або незаконне розпорядження".

Якщо є сумніви, що розпорядження повинно виконуватися лише законне - напишіть інформаційний запит щодо роз"яснення.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июл 2011, 18:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
.....Його розпорядження носить явно злочинний характер - крадіжка гаманця, викрадення людини, відбирання приватної власності.

могу перефразировать отдать не ему а выложить на землю, машину и все остальное на обочину и гуляй вальсом.


все это конечно условности для примера, но даже в этом случае под ст. ук они не тянут.
вам никто не угрожает, силу не применяет, тайно не похищает, а выдбирання такого в ук нет, жена к имуществу не относится и ее не похищают,,,вы все оставляете на дороге и уходите....

оставим это.



к тому же в законе о дор дв. ничего не сказано о законных распоряжениях, это сказано в зу ом но не распоряжения а требования.

и нигде в законах я не встречал разьясне о знаке равенства между распоряжением и требованием.

( может оно где то и есть на самом деле)

трактовать закон имеет право только кс, поэтому в нашем случае писать запрос некуда.

по этой причине я цепляюсь (буквально) за слова чтобы найти изьян и выбить почву из под ст.11 п.211.
а не ради спора между вами или еще кем либо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 июл 2011, 11:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
какие есть соображения

Каким законным СПОСОБОМ ( ч.2 ст.19 Конституции) милиция будет требовать от граждан исполнения своих П Р А В, а не ОБЯЗАННОСТЕЙ граждан.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 июл 2011, 12:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 май 2010, 10:29
Сообщений: 1411
Нет законного способа у милиции требовать от граждан исполнения своих П Р А В при отсутствии ОБЯЗАННОСТЕЙ в отношении того же у граждан.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 июл 2011, 13:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
wasp писал(а):
Нет законного способа у милиции требовать от граждан исполнения своих П Р А В при отсутствии ОБЯЗАННОСТЕЙ в отношении того же у граждан.



обоснуйте.

права п.211, имеют,

ведь реализовывать их собираются и с августа полным ходом качать права станут


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 июл 2011, 16:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 май 2010, 10:29
Сообщений: 1411
Дак все таже, наиболее часто упоминаемая ст. 19 Конституции: Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
А какие разногласия Вы усмотрели между правами милиции и обязанностями гражданина? Прошу прощения за вопрос, но недосуг было изучать.
И хотелось бы узанть Ваше мнение о моем посте тут: viewtopic.php?f=21&t=7586&start=1540


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 июл 2011, 19:29 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
wasp

все та же, наиболее часто упоминаемая ст. 19 Конституции: Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

_________________________________________________________________________________________________
Вот мое ( wasp ) мнение по одному из пунктов их прав:

Среди прочих причин для остановки ТС в Законе «О милиции», который вступает с силу с 13.08.2011 г., есть причина как: проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб.
Попытаюсь проанализировать законность данной причины в контексте ст. 19 Конституции Украины, которая гласит: «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».


Право на «проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом» должно быть дано сотрудникам милиции, в т.ч. и сотрудникам ГАИ, законом Украины «О милиции». Такого права я в вышеуказанном законе не нашел.

Мало того, нет законодательно установленного определения понятий: цільовий заход, операція, відпрацювання, оперативні плани. Что под этим подразумевается никому не известно. А ведь в зависимости от смыслового содержания этих понятий будет действовать гаишник на дороге.
Есть в ст. 11 право милиции здійснювати на підставах і в порядку, встановлених законом, гласні та негласні оперативно-розшукові заходи, однако это право, в соответствии с законом об ОРД, на гаишников не распространяется.
Таким образом считаю, что поскольку у гаишников нет права на «проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом», то и проводить ими эти «заходи» будет не законно, а соответственно и остановка ТС по этой причине также должна быть обжалована в суде как незаконная.
У кого какие мнения на этот счет?
___________________________________________________________________________________________________


Прошу подискутировать, для выработки дальнейших действий после 13 августа

Ваша точка зрения совпадает с моей, но обьективна ли она ? это будет видно после всестороннего обсуждения, с разных углов и точек зрения.


по поводу разногласий:
все просто. каждое право (п.211 покращень) это их право , данное теперь законом.

но право (милиционера)только тогда порождает обязанность(для гражданина ) когда именно такая же обязанность ( с такой же текстовкой) заложена законом для гражданина.

например ( право для милиции) - имею право проверить документы при проведении республиканской оперции Документ . Так же законом должен быть установлен способ проверки документов, перечень документов, описание термина операции Документ, и т.д все подробности на основании которых должностное лицо будет реализовывать свои полномочия основываясь на законе, а не руководствуясь зыбкой фразой - я имею право.

для гражданина) обязан предьявить документы для проверки с.м при проведении республиканской операции Документ.

в этом случае все будет законно, на первый взгляд. законности и порядка это не прибавит.
в настоящее время законодательство ВЫХОЛАЩИВАЕТСЯ с единственной целью - дать больше полномочий властным коррупционерам и убрать как можно больше прав у граждан.

голодные и бесправные,в скоре безземельные, роботяги без пенсии (доживут до нее не все), молодежь это тоже касается напрямую, она этого пока не понимает - по взрослому мешать никому не смогут., а о гражданской позиции и готовности к активным действиям в украине ................................ штиль полнейший.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 июл 2011, 22:52 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
kam писал(а):
У кого какие мнения на этот счет?

тобто при слові -операція-гаєць має стояти на посту разоом з -карним розшуком,як мінімум або іншими службами що мають право проводити ОРД,ІНАКШЕ В САД.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 авг 2011, 13:45 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Стаття 5. Підрозділи, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність

Оперативно-розшукова діяльність здійснюється оперативними
підрозділами:
Міністерства внутрішніх справ України - кримінальною, транспортною та спеціальною міліцією, спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю, підрозділами внутрішньої
безпеки, судовою міліцією;

Проведення оперативно-розшукової діяльності іншими підрозділами зазначених органів, підрозділами інших міністерств, відомств, громадськими, приватними організаціями та особами
забороняється.





У кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа.

Постанова про заведення такої справи підлягає затвердженню начальником органу внутрішніх справ,

Під час здійснення оперативно-розшукової діяльності не допускається порушення прав і свобод людини та юридичних осіб.

Окремі обмеження цих прав і свобод мають винятковий і тимчасовий характер і можуть застосовуватись лише за рішенням суду щодо особи, в діях якої є ознаки тяжкого або особливо тяжкого злочину,та у випадках, передбачених законодавством України, з метою захисту прав і свобод інших осіб, безпеки суспільства.
При наявності достатніх підстав дозвіл на проведення оперативно-розшукової діяльності дає керівник відповідного оперативного підрозділу, який несе відповідальність за законність
здійснюваних заходів відповідно до чинного законодавства.

При застосуванні оперативно-розшукових заходів працівники оперативних підрозділів зобов'язані враховувати їх відповідність ступеню суспільної небезпеки злочинних посягань та загрозі
інтересам суспільства і держави.

Оперативно-розшукові заходи, пов'язані з тимчасовим обмеженням прав людини, проводяться з метою запобігання тяжким або особливо тяжким злочинам, їх припинення і розкриття, розшуку осіб, які ухиляються від відбування кримінального покарання або безвісти зникли, захисту життя, здоров'я, житла і майна працівників суду і правоохоронних органів та осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві, припинення розвідувально-підривної діяльності проти України. У разі оперативної необхідності невідкладного здійснення
цих заходів оперативно-розшукові підрозділи зобов'язані протягом 24 годин повідомити суд або прокурора про застосування та підстави для їх проведення.

Стаття 6. Підстави для проведення оперативно-розшукової
діяльності

Підставами для проведення оперативно-розшукової діяльності є:
1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому
законом порядку, що потребує перевірки за допомогою
оперативно-розшукових заходів і засобів, про: { Абзац перший
пункту 1 частини першої статті 6 в редакції Закону N 2246-III
( 2246-14 ) від 18.01.2001 }
- злочини, що готуються або вчинені невстановленими особами;
- осіб, які готують або вчинили злочин;
- осіб, які переховуються від органів розслідування, суду або
ухиляються від відбування кримінального покарання; { Абзац
четвертий пункту 1 частини першої статті 6 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 }
- осіб безвісно відсутніх; { Абзац п'ятий пункту 1 частини
першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2246-III
( 2246-14 ) від 18.01.2001 }
- розвідувально-підривну діяльність спецслужб іноземних
держав, організацій та окремих осіб проти України;
- реальну загрозу життю, здоров'ю, житлу, майну працівників
суду і правоохоронних органів у зв'язку з їх службовою діяльністю,
а також особам, які беруть участь у кримінальному судочинстві,
членам їх сімей та близьким родичам, з метою створення необхідних
умов для належного відправлення правосуддя; співробітників
розвідувальних органів України у зв'язку із службовою діяльністю
цих осіб, їх близьких родичів, а також осіб, які конфіденційно
співробітничають або співробітничали з розвідувальними органами
України, та членів їх сімей з метою належного здійснення
розвідувальної діяльності; { Пункт 1 статті 6 доповнено абзацом
згідно із Законом N 1381-XIV ( 1381-14 ) від 13.01.2000, в
редакції Закону N 3111-III ( 3111-14 ) від 07.03.2002 }
2) запити повноважних державних органів, установ та
організацій про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до
державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на
ядерних установках; { Пункт 2 частини першої статті 6 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 2246-III ( 2246-14 ) від
18.01.2001 }
3) потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах
безпеки суспільства і держави;
4) наявність узагальнених матеріалів центрального органу
виконавчої влади із спеціальним статусом з питань фінансового
моніторингу, отриманих в установленому законом порядку. { Частину
першу статті 6 доповнено пунктом 4 згідно із Законом N 2258-VI
( 2258-17 ) від 18.05.2010 }
Зазначені підстави можуть міститися в заявах, повідомленнях
громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової
інформації, у письмових дорученнях і постановах слідчого,
вказівках прокурора, ухвалах суду в кримінальних справах, що
знаходяться в його провадженні, матеріалах органів дізнання, інших
правоохоронних органів, у запитах і повідомленнях правоохоронних
органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій, а
також запитах повноважних державних органів, установ та
організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, про перевірку
осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з
ядерними матеріалами та на ядерних установках. { Частина друга
статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2246-III
( 2246-14 ) від 18.01.2001, N 2397-VI ( 2397-17 ) від 01.07.2010 }

Забороняється приймати рішення про проведення
оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав,

передбачених у цій статті.

1) опитувати осіб за їх згодою,

5) проводити операції по захопленню злочинців, припиненню
злочинів,


На особу, яка підозрюється в підготовці або вчиненні злочину,
переховується від органів розслідування, суду або ухиляється від
відбування кримінального покарання, безвісти зникла, ведеться
тільки одна оперативно-розшукова справа.


Без заведення

оперативно-розшукової справи

проведення оперативно-розшукових заходів, крім випадку, передбаченого частиною четвертою цієї
статті, забороняється.

Про заведення оперативно-розшукової справи
виноситься постанова, ( номер постанови не є службовою таємницею ) яка затверджується начальником або
уповноваженим заступником начальника органу внутрішніх справ,
підрозділу внутрішньої безпеки МВС, органу Служби безпеки України,
Державної прикордонної служби України, Управління державної
охорони України, розвідувального органу Міністерства оборони
України, Служби зовнішньої розвідки України, оперативного
підрозділу податкової міліції, органу або установи виконання
покарань чи слідчого ізолятора. У постанові зазначаються місце та
час її складання, посада особи, яка виносить постанову, її
прізвище, підстава та мета заведення оперативно-розшукової справи.
{ Частина третя статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законами


http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2135-12

в законе на указано кто возле кого стоять должен, это не основание для шмона если гаи стоит рядом с экипированым по полной работником спецподразделения.


http://www.nalogovnet.com/uk/proverki/4 ... yatij.html

ловить бандитов необходимо но, отработки операции в законе не указаны, все это на уровне догадок и целесообразности. ошибаюсь????


ЗУ ОМ СТ.10

9) розшукувати осіб, які переховуються від органів дізнання, слідства і суду, ухиляються від виконання кримінального покарання, пропали безвісти, та інших осіб у випадках, передбачених законодавством;

ПКМУ № 341 97 года

10) виявляє і припиняє перевезення з порушенням законодавства вантажів, наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, зброї, боєприпасів тощо;

11) здійснює в межах своєї компетенції відповідно до законодавства заходи, спрямовані на розкриття злочинів, розшук осіб, які їх вчинили;

все это необходимо пропускать через призму ч.2 ст.19 ЗУ 254к.


Последний раз редактировалось kam 01 авг 2011, 15:08, всего редактировалось 6 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 авг 2011, 13:51 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2010, 11:10
Сообщений: 8089
Авто: Даибахтунг
Отличный правовой спор! Рекомендую все его распечатать и возить в бардачке.
На дороге можно ловко засрать мозги гею и в суде тоже пригодится!

_________________
Если ДК по пути с ВО "Сволотой" (и прочей политической хернёй),
ТО МНЕ НЕ ПО ПУТИ!

пока ситуация не прояснится - объявляю забастовку!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: