ось бачиш,
серпентарій заворушився,по термінах в них є ще час- Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше
одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують
додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти
днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити
порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного
органу, підприємства, установи, організації або його заступник
встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що
повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний
термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може
перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду
може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством
пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
далі-
mlys писал(а):
співробітниця моїх батьків пізно ввечері пятниці подзвонила їм що я ніби то попав десь в міліцію чи в ДТП і ніби то дзвонив її чоловіку
-про це окремо поговори з тими недолугими односельчанами батьків,і скажи що подасиш на них скаргу про наклеп,ромалюй їм картину маслом щоб більшебатьків не лякали.більше не передзвонюй на той номер,постав його в блокування,нехай якщо захочуть нормально подзвонять попросять чи маєш ти час з ними спілкуватися,не йди в них на поводу-вони замутили поліс,а знущання над ними тільки почалося,думаю будемо продовжувати.