Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=2029
Страница 1 из 3

Автор:  kam [ 02 июн 2010, 20:42 ]
Заголовок сообщения:  ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

Предложение на тему как бороться.
Предлагаю Активистам движения (проживающим в г.Киев)
обратиться на телевидение либо к Шустеру либо к Киселеву с предложением проведения ЦИКЛА телепередач на тему взаимоотношения ГАИ с гражданами. С целью содействия установления нормальных отношений граждан с милицией и наоборот, а так же помощь новому начальнику департамента ГАИ Лозовому в уменьшении числа не чистых на руку сотрудников и граждан случайно попавших в гаи с целью наживы.
Необходимые условия:
Обязательное участие в передаче, со стороны МВД:
(желательно одних и тех же лиц во всех передачах)
- руководителя инспекции по личному составу департамента кадрового обеспечения МВД,
-руководителя службы внутренней безопасности МВД,
- первого заместителя начальника департамента ГАИ МВД Украины,
-представителя Генеральной Прокуратуры Украины,
-ведущих зубастых юристов ДК.
Выбор тематики для обсуждения обширнейший, к примеру проводить встречи по обсуждению одной области Украины в неделю. Начать самой захалустной области.
В конце прямого эфира , прилюдно, представитель ДК озвучивает и вручает ( в порядке ст.95 УПК Укр) конкретному представителю МВД определенное количество имеющихся «железобетонных» фактов противоправных деяний гайцов, с признаками преступлений подпадающими под диспозицию УК Украины. Факты подтверждаются видеоматериалами,фотографиями,пояснениями,
заявлениями,протоколами и пр. (( УПК Украины) Стаття 65. Докази

Доказами в кримінальній справі є всякі фактичні дані, на
підставі яких у визначеному законом порядку орган дізнання,
слідчий і суд встановлюють наявність або відсутність суспільно
небезпечного діяння, винність особи, яка вчинила це діяння, та
інші обставини, що мають значення для правильного вирішення
справи.
Ці дані встановлюються: показаннями свідка, показаннями
потерпілого, показаннями підозрюваного, показаннями
обвинуваченого, висновком експерта, речовими доказами, протоколами
слідчих і судових дій, протоколами з відповідними додатками,
складеними уповноваженими органами за результатами
оперативно-розшукових заходів, та іншими документами.

Представители МВД - являясь органом дознания , получив «железобетонную» информацию
будут обязаны действовать рамках УПК Украины.


Стаття 4. Обов'язок порушити кримінальну справу і розкрити
злочин

Суд, прокурор, слідчий і орган дізнання зобов'язані в межах
своєї компетенції порушити кримінальну справу в кожному випадку
виявлення ознак злочину, вжити всіх передбачених законом заходів
до встановлення події злочину, осіб, винних у вчиненні злочину, і
до їх покарання.


Стаття 94. Приводи і підстави до порушення кримінальної
справи

Приводами до порушення кримінальної справи є:
1) заяви або повідомлення підприємств, установ, організацій,
посадових осіб, представників влади, громадськості або окремих
громадян;
2) повідомлення представників влади, громадськості або
окремих громадян, які затримали підозрювану особу на місці
вчинення злочину або з поличним;
3) явка з повинною;
4) повідомлення, опубліковані в пресі;
5) безпосереднє виявлення органом дізнання, слідчим,
прокурором або судом ознак злочину.
Справа може бути порушена тільки в тих випадках, коли є
достатні дані, які вказують на наявність ознак злочину.

А достаточными данными должны стать «железобетонные» факты с квалифицирующими признаками противоправных действий гайцов.







Стаття 95. Заяви і повідомлення про злочин

Заяви або повідомлення представників влади, громадськості чи
окремих громадян про злочин можуть бути усними або письмовими.
Усні заяви заносяться до протоколу, який підписують заявник та
посадова особа, що прийняла заяву. При цьому заявник
попереджується про відповідальність за неправдивий донос, про що
відмічається в протоколі.
Письмова заява повинна бути підписана особою, від якої вона
подається. До порушення справи слід пересвідчитися в особі
заявника, попередити його про відповідальність за неправдивий
донос і відібрати від нього відповідну підписку.
Повідомлення підприємств, установ, організацій і посадових
осіб повинні бути викладені в письмовій формі.
Повідомлення представників влади, громадськості або окремих
громадян, які затримали підозрювану особу на місці вчинення
злочину або з поличним, можуть бути усними або письмовими.

Стаття 97. Обов'язковість прийняття заяв і повідомлень про
злочини і порядок їх розгляду

Прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані
приймати заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані
злочини, в тому числі і в справах, які не підлягають їх віданню.
По заяві або повідомленню про злочин прокурор, слідчий, орган
дізнання або суддя зобов'язані не пізніше триденного строку
прийняти одне з таких рішень:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.
Одночасно вживається всіх можливих заходів, щоб запобігти
злочинові або припинити його. За наявності відповідних підстав, що
свідчать про реальну загрозу життю та здоров'ю особи, яка
повідомила про злочин, слід вжити необхідних заходів для
забезпечення безпеки заявника, а також членів його сім'ї та
близьких родичів, якщо шляхом погроз або інших протиправних дій
щодо них робляться спроби вплинути на заявника.
Коли необхідно перевірити заяву або повідомлення про злочин
до порушення справи, така перевірка здійснюється прокурором,
слідчим або органом дізнання в строк не більше десяти днів шляхом
відібрання пояснень від окремих громадян чи посадових осіб або
витребування необхідних документів.
Заява або повідомлення про злочини до порушення кримінальної
справи можуть бути перевірені шляхом проведення
оперативно-розшукової діяльності. Проведення визначених у
законодавчих актах України окремих оперативно-розшукових заходів
проводиться з дозволу суду за погодженим з прокурором поданням
керівника відповідного оперативного підрозділу або його
заступника. Постанова судді про надання такого дозволу виноситься
і на неї може бути принесена апеляція з додержанням порядку і у
випадках, передбачених статтями 177, 178 і 190 цього Кодексу.
{ Стаття 97 із змінами, внесеними згідно із Законами N 1381-XIV
( 1381-14 ) від 13.01.2000, N 2533-III ( 2533-14 ) від
21.06.2001 - набуває чинності з 29.06.2001 }

Стаття 99. Відмова в порушенні справи

При відсутності підстав до порушення кримінальної справи
прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя своєю постановою
відмовляють у порушенні кримінальної справи, про що повідомляють
заінтересованих осіб і підприємства, установи, організації.
Якщо в результаті перевірки заяви чи повідомлення, що
надійшли, не встановлено підстав для порушення кримінальної
справи, але матеріали перевірки містять дані про наявність у
діянні особи адміністративного або дисциплінарного проступку чи
іншого порушення громадського порядку, прокурор, слідчий, орган
дізнання, суддя вправі, відмовивши в порушенні кримінальної
справи, надіслати заяву або повідомлення на розгляд громадській
організації, службі у справах дітей, трудовому колективу або
власнику підприємства, установи, організації чи уповноваженому ним
органу для вжиття відповідних заходів впливу або передати
матеріали для застосування в установленому порядку заходів
адміністративного стягнення.

Стаття 108. Строки провадження дізнання

У справі про злочин, що не є тяжким, або особливо тяжким,
дізнання провадиться у строк не більше десяти днів, починаючи з
моменту встановлення особи, яка його вчинила. Якщо таку особу не
встановлено, дізнання зупиняється з додержанням вимог,
передбачених статтею 209 цього Кодексу.
У справі про тяжкий, або особливо тяжкий злочин дізнання
провадиться у строк не більше десяти днів з моменту порушення
справи.

Стаття 120. Строки досудового слідства

Досудове слідство у кримінальних справах повинно бути
закінчено протягом двох місяців. В цей строк включається час з
моменту порушення справи до направлення її прокуророві з
обвинувальним висновком чи постановою про передачу справи до суду
для розгляду питання про застосування примусових заходів медичного
характеру або до закриття чи зупинення провадження в справі. Цей
строк може бути продовжено районним, міським прокурором,
військовим прокурором армії, флотилії, з'єднання, гарнізону та
прирівняним до них прокурором у разі неможливості закінчити
розслідування — до трьох місяців.

Смысл в том, чтобы милиции-органу дознания вручить «жареные» факты в присутствии прокуратуры , заставив действовать в рамках УПК и в пределах сроков установленных ст.ст.97,99,108,120 УПК.
А, прикол должен быть в в том, что орган дознания (приглашенные от МВД) через два месяца будет обязан, в студии, в присутствии прокуратуры, рассказать народу по каждому из фактов,: какие конкретно приняты решения, назвать номера уголовных дел, статьи или номера отказных материалов, не раскрывая их сути.( о тайне следствия), кто уволен, за что, предоставить постановления о возбуждении уголовных дел, об отказе в возбуждении уголовных дел.
А прокуратуру в студии призвать соблюдать свои функции надзора за милицией в части недопущения фактов нарушения процессуальных сроков.
Таким образом проутюжить все области . Эта тема более актуальнее чем Черноморский флот или другая болтовня в студии, а рейтинг телевизионщикам не помешает. Главной трудностью будет вытягивание чинуш из уютных кабинетов в прямой эфир.
Помозгуйте , и все получится !.
kam

Автор:  Dimansh [ 02 июн 2010, 21:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

модеры - оставьте 1 из 3

Автор:  МИРОТВОРЕЦЬ96 [ 03 июн 2010, 13:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

пропозиція БОМБА но є АЛЕ.....Я впевнений на 99% що цю ідею-проект "зарубають"...Птрібно НАМ робити прив"язки до політичної сили,і тоді думаю щось ТАКЕ получиться

Автор:  yurko7 [ 03 июн 2010, 14:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

Після запрошення міліцейського начальства: "приходьте на ТБ, бо ми (водії) хочемо ускладнити вам проведення незаконної діяльності", бачу два сценарії розвитку подій:
  1. Нічого не буде і ніхто нікуди не прийде. Та й рейтинги будуть менші ніж при мордобоях депутатів.
  2. Якщо станеться чудо і якийсь начальник з ДАЙ таки прийде на ТБ, то передача проводитиметься в такому форматі: Я на ТВЦ.
    "Водії самі винні. З боку ДАЙ порушень нема. Дороги в ідеальному стані. і т.д." А прокуратура, не сумнівайтесь, все це підтвердить.

Автор:  МИРОТВОРЕЦЬ96 [ 03 июн 2010, 14:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

на передачу прийде М.Лецкалюк який зовсім не знає ПДР + НІКОЛИ не показується на дорозі....Просто ще раз опозорить ДАЙЙЙ ,а їм і не привикати,і на тому все закінчиться

Автор:  BoShMan78 [ 03 июн 2010, 14:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

Тут большой вопрос КТО это будет освещать и КАК это будут освещать.

Могут пригласить толпу мент. начальников, одного - двух ативистов, в лучшем случае адвоката от ДК. Тема не настолько популярна, что бы ее в прямом эфире освещать, а в записи могут вырезать и показать все в противоположном свете. Мол так и так, народ нарушает, гибло столько то человек до новых штрафов а теперь столько то, ГАИ молодцы, а то что есть конфликты - так это водители нарушают и не хотят платить. У ГАЙцев есть перегибы на местах но ГАИ успешно с ними борется, вот например с начала года было выявлено....и т.д и т.п.

ТВ умеет делать акценты в любую сторону, в которую им выгодно. Вначале надо найти людей, депутатов или журналистов, которым выгодно быть на нашей стороне и только потом выходить с предложением. Хотя идея неплоха и ИМХО Шуфричу можно попробовать написать с предложением, фактами и документами. Но фактов с доказаельствами должно быть много, что бы показать что проблема массова и актуальна

Автор:  yur_k [ 03 июн 2010, 22:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

Цитата:
Предложение на тему как бороться.
Предлагаю Активистам движения (проживающим в г.Киев)

как масква не россия, так стольград - уже не украина... начало радует.
Цитата:
обратиться на телевидение либо к Шустеру либо к Киселеву с предложением проведения ЦИКЛА телепередач на тему взаимоотношения ГАИ с гражданами.

ибо эти два товарисча, да собственно и коммерческие каналы с ценой эфира во много килоуйов за маловремени - только и делают, что пытаются достичь правосудия, торжества разума и воли, вопреки современным реалиям... дескать - такие вот робингуды...

Цитата:
С целью содействия установления нормальных отношений граждан с милицией и наоборот

как бы у нас в провинции нормально вроде. Есть нуансы, но это как бы не критично, да и суть не в этом.

Цитата:
а так же помощь новому начальнику департамента ГАИ Лозовому в уменьшении числа не чистых на руку сотрудников и граждан случайно попавших в гаи с целью наживы.

а вот последнее - оно главное. В уголовке одним из основных факторов есть мотивация. Т.е. был ли мотив для совершения преступления.
всего лишь надо осознать сегодняшние мотивы для нарушений и их убрать.
для водителей - это начать продавать моск зачастую, а в некоторых случаях - просто по уму организовать дорожное движение. Для гайцев - нужно просто создать правовую ответственность за вынесение неадекватных решений.

Я предлагал уже ввести для гайцев аналог талона водительского: 3 отмененных постановы и гаец валит из органов...

Если законодатель сможет найти компромис между существующей ситуацией, возможностями и потребностями, - то честь и слава ему!

Да и вообще - надо как-то мотивировать писать НПА с учетом реальной ситуации, а не "да как бы чеб и не так"... столько бреда нынче в законах, что просто ахренеть можно. и никому ниче ненадо. Хотя нет - Шустеру и Киселеву надо больше всех ;)

Автор:  yurko7 [ 04 июн 2010, 10:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

yur_k, згідний на 100% !
Нас давлять законами (приклад), законами нам створюють рамки, в межах яких нам дозволено боротись з беззаконням, і все на що ми здатні це ролики на ютуб, ток-шоу з Шустером, заклики в коментах до "масових" мітингів, які вирішать наші проблеми (ага, якраз) ?
І чомусь ніхто не згадує про те, що ми, громадяни України, є єдиним джерелом влади в нашій країні. І для реалізації цього свого права/призначення в нас є прекрасний інструмент прямої демократії - референдум.
Згідно розділу III "Вибори. Референдум" Конституції України та Закону України "Про всеукраїнський та місцеві референдуми" референдум дуже просто призначається на вимогу громадян України.
Цитата:
Всеукраїнський референдум проголошується за народною ініціативою на вимогу не менш як трьох мільйонів громадян України, які мають право голосу, за умови, що підписи щодо призначення референдуму зібрано не менш як у двох третинах областей і не менш як по сто тисяч підписів у кожній області.

Думаю водії і їх родини легко покриють ці вимоги.

На референдум можна винести питання які вже страшенно наболіли водіям:
  • Винесення постанов судами, а не ДАЙцями;
  • Корекція розмірів штрафів (зараз за ДТП штраф менший ніж за рух по лівій смузі!) чи взагалі повернути попередні штрафи доки дорожня обстановка на 90% доріг України не буде приведена у відповідність до національних та міжнародних норм;
  • Приведення у відповідність рівня відповідальності до ступеня заподіяної шкоди при порушенні ПДР. Як, наприклад, в ККУ кримінальна відповідальність настає тільки якщо дії звинувачуваного призвели до суттєвої шкоди (через що неможливо засудити жодного ДАЙ чи чиновника). А не так, як зараз ДАЙ ліпить максимум бо ти серед ночі проїхав під знак "Рух заборонено";
  • Чітко записати в закон дозвіл на фото- та відео-зйомку водіями та зобов'язати обладнати камерами з чутливими мікрофонами авто ДАІ;
  • Чітко визначити сувору відповідальність ДАЙ за порушення законів і ПДР в тому числі;
  • Сувора відповідальність за неналежну організацію дорожної обстановки;
  • Скасування чи приведення в порядок процедури ТО, реєстрації, перереєстрації і т.д.;
  • Дозвіл на керування ТЗ при наявності реєстраційного талону, посвідчення водія і ключів від автомобіля (головне не розв'язати руки викрадачам);
Це кілька пунктів які відразу прийшли в голову, може і щось лишнє написав.
Якщо ідея життєздатна то справа лиш за юридично-грамотною постановкою питань, що виноситимуться на референдум, та за самою організацією референдуму згідно закону.

Автор:  Dimansh [ 04 июн 2010, 10:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

а кто начинает референдум? кто подписи собирает? как это проихсодит?

Автор:  yurko7 [ 04 июн 2010, 10:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

Dimansh, переглянь ЗУ "Про все український та місцеві референдуми", він коротенький і досить зрозумілий.

Автор:  Dimansh [ 04 июн 2010, 10:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

хе. довольно ясно. спасибо.

Автор:  МИРОТВОРЕЦЬ96 [ 04 июн 2010, 10:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

нам потрібно зібратися і обговорити усі деталі.намалювати схему розвитку і кроки що до наших дій.

Автор:  yurko7 [ 04 июн 2010, 11:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

А кроки досить прості, якщо ідея знайде підтримку, то:
  • потрібен проект закону підготовлений грамотними юристами;
  • організація референдуму згідно з законом (збори, ініціативні групи, збір підписів, референдум);

Автор:  goshasv.82 [ 04 июн 2010, 11:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

что по этому поводу говорит админ?
Кто то слышал о этом? - autocentre.ua/news/
Law/33778.html

Автор:  Dimansh [ 04 июн 2010, 12:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА ТЕМУ КАК БОРОТЬСЯ

а что там? нет ничего по ссылке

Страница 1 из 3 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/