Текущее время: 11 сен 2025, 13:35

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 87 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 16 май 2011, 09:53 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
kam писал(а):
получен ответ:

а где ответ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2011, 09:56 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 фев 2011, 17:24
Сообщений: 657
Откуда: Киев
Авто: PATRIOT
направив запит в МінЮст, дуже цікаво було побачити правову експертизу Наказу МВС №111...

Міністру юстиції України
Лавриновичу Олександру Володимировичу
01001, м. Київ, вул. Городецького, 13
__________________________________

З А П И Т
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі мається на увазі звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Згідно п. 3 ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ „Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України” від 14 листопада 2006 р. N 1577, основними завданнями Мін'юсту є: забезпечення реалізації державної правової політики та політики у сфері адаптації законодавства України до законодавства ЄС; підготовка пропозицій щодо проведення правової реформи, сприяння розвитку правової науки; забезпечення захисту прав і свобод людини і громадянина у визначеній сфері; підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавства, його систематизація, розроблення проектів нормативно-правових актів та міжнародних договорів України з правових питань, проведення правової експертизи проектів нормативно-правових актів, державна реєстрація нормативно-правових актів, ведення Єдиного державного реєстру таких актів; планування за пропозиціями інших центральних органів виконавчої влади законопроектної роботи та роботи з адаптації законодавства України до законодавства ЄС, координація нормотворчої діяльності центральних органів виконавчої влади та контроль за провадженням такої діяльності; координація роботи з виконання Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства ЄС; організація виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) відповідно до законів, робота з кадрами, експертне забезпечення правосуддя; організація роботи нотаріату та органів реєстрації актів громадянського стану; розвиток правової інформатизації, формування у громадян правового світогляду; здійснення міжнародно-правового співробітництва.
Керуючись ст. 40 Конституції України, ст.ст. 9, 10, 21, 22, 32, 33 Закону України «Про інформацію», ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» та пп. 48 п. 4 "Положення про Міністерство юстиції України",
прошу направити на мою адресу (зазначена вище) письмову відповідь та копію проведеної правової експертизи щодо Наказу Міністерства внутрішніх справ України „Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС” від 27 березня 2009 року N 111, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592, яку було виконано за формою передбаченою наказом Міністерства юстиції України „Про затвердження форми висновку юридичної служби міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, урядового органу в системі міністерства та його територіальних (місцевих, регіональних) органів, місцевих державних адміністрацій за результатами проведення юридичної експертизи проекту нормативно-правового акта” від 31 березня 2009 року N 578/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 квітня 2009 р. за N 290/16306.

Протягом 10 календарних днів з дня отримання даної заяви повідомити мене про можливість задоволення заяви письмово на адресу вказану вище (ст. 33 ЗУ «Про інформацію»).

ВІДПОВІДЬ
Изображение

_________________
А ПОТОМУ, ЧТО НЕТ ГАРАНТИИ НИГДЕ И НИ НА ЧТО.
Ну где у вас гарантия, что хлеб, который ели вы, Не будет завтра вам как неоплатный долг зачтен?
И где у вас гарантия, что гимн, который пели вы, Не будет завтра проклят, заклеймен и запрещен?.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2011, 10:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
artobstrel писал(а):
kam писал(а):
получен ответ:

а где ответ?


[img][IMG]http://i.piccy.info/i5/14/83/1508314/Foto0345_800.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://i.piccy.info/i5/18/83/1508318/Foto0346_800.jpg[/img][/img]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2011, 19:28 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Запитання -3.
Чи передбачається робота по приведенню наказу МВС № 111\2009 у відповідність з Конституцією і діючим законодавством України?

выходит ответ мне дали не достоверный ?

при том что подготовлен 131 приказ.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июн 2011, 20:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Суд не приймає до уваги перелік підстав для зупинення транспортного засобу, що викладені у Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ, що затверджена Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 року № 111 тому, що даний акт є таким, що звужує обсяг існуючих прав і свобод, що є неприпустимим, а дії відповідача з зупинення транспортних засобів з підстав, що не передбачені законом є такими що, підлягають визнанню
незаконними.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/8950634


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июн 2011, 20:45 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
kam писал(а):
Суд не приймає до уваги перелік підстав для зупинення транспортного засобу, що викладені у Інструкції...тому, що даний акт є таким, що звужує обсяг існуючих прав і свобод, що є неприпустимим

Вот это прикол :shock:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2011, 12:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
целиком обжаловать приказ держава - не дозволяет .

стоит пробовать точить его по частям.


предлагаю такой вариант корректируемой "заготовки"



поджвижки уже появляются, но крайне мало

-ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8950634

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/6832577










Позовна заява

про визнання дій не правомірними.
про визнання дій протиправними

Цей позов поданий на підставі ст. 17 КАС України яка прямо визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності.
Відповідно ст. 18 КАС України справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача.
Ст. 19 КАС України зазначає, що адміністративні справи з приводу оскарження дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Відповідно до статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Цей позов підлягає розгляду в судах на основі ст. 288 ч. 3 КУАП, котра прямо предбачає право особи оскаржувати в районний (прирівнянного до нього) суду ,постанов органів державної влади і посадових осіб , до яких відносяться органи ДАЇ та їх посадові особи .
Відповідно ч. 5 ст. 288 КУАП, особа, котра оскаржує постанову по справі про административне правонарушення, звільняється від сплати державного мита .

Суть справи:
31 травня 2011 року в м. ____________ під час керування транспортним засобом КАМАЗ , державний номерний знак_________________ мене було зупинено інспектором ДАІ ____________ міліції ---------------------
Підійшовши до мого т\з , інспектор ДАІ представився_____________________, та наказав передати йому документи .
Я спитав інспектора ДАІ про підставу зупинки т\з тому, що нічого протиправного не скоював.
На що, отримав відповідь інспектора : - „перевірка документів " .
Випадки безпідставних зупинок стають все частішими, тому для таких випадків , я вимушений возити з собою Конституцію та виписки з законів Укркаїни , статті якої я довів до інспектора.
А саме, що Ст..55, гарантує громадянам право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Я пояснив інспектору Статтю 68 яка вимагає - що кожен ( у тому числі і інспектор ) зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, (__________________________)честь і гідність інших людей, і що саме ця стаття інспектором нехтується.

Також я вимушений був посилатися на ст. 19 ч.2 Конституції України де вказано що органи державної влади , їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На цій підставі, я повідомив інспектору, що такої підстави для зупинки т\з, як -„перевірка документів " законодавством - не передбачено.

Інспектор усе одно наполягав передати йому мої документи, але я нічого не порушував, більш того порушником у даній ситуації був сам інспектор так як (Стаття 33. Конституції гарантує кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, свободу пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом.)

Також не було законних підстав обмежувати рух мого т\з, тому що я не був злочинцем, аварій та інших надзвичайних обставин що загрожують життю і здоров’ю людей також не було,

Наявних даних про те, що мій автомобіль використовується з протиправною метою інспектор теж не навів.

Я був вимушений ознайомлювати інспектора з п.21 ст. 11 Закону України «Про міліцію» де вказаний вичерпний перелік підстав для зупинки транспортних засобів, і який такої підстави(як перевірка документів) - не містить.

Нехтуючи вимогами Конституції та закону інспектор відповів,що для нього єдиний «закон» – це
Інструкція з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ, що затверджена Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 року № 111, і який дозволяє йому безпідставно зупиняти т\з для перевірки документів на власний розсуд інспектора.

Тоді я попрохав інспектора покликати старшого наряду.
У відповідь інспектор зупинив двох водіїв щось їм пояснив та склав у відношенні мене протокол та виніс постанову про притягнення мене до адміністративної відповідальності ( за не передачу…………… )по ст..126 КУпАП у вигляді штрафу - _____ гр..

Також я вказав інспектору ДАІ, що оскільки він діє всупереч Закону, то його дії будуть оскаржені у судовому порядку.

Інспектор відповів, що йому байдуже.

Таким чином інспектор ДАІ ____________________ без законних підстав зупинив мене та безпідставно затримував приблизно 25 хвилин, не даючи можливості їхати по справам, склав протокол та виніс протизаконну постанову……………….

Вважаю дії інспектора ДАІ по безпідставній зупинці , складанню протоколу , винесення постанови - протизаконними , за таких підстав.

Обгрунтування позовних вимог:

Відповідно до частини другої статті 6 Конституції України, органи……, виконавчої …влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

В Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (стаття 8 Конституції України).

Відповідно до ст. 19 ч.2 Конституції України органи державної влади……, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

«НА ПІДСТАВІ »

- ОЗНАЧАЄ,
що суб'єкт владних повноважень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.
«У МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ»

- , ОЗНАЧАЄ
що суб'єкт владних повноважень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.

«У СПОСІБ »

- ОЗНАЧАЄ,
що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.

Відповідно до пункту 21 статті 11 Закону України “Про міліцію”, міліції для виконання покладених на неї обов’язків надається право:

обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців, при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров’ю людей, рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг;

*зупиняти транспортні засоби в разі:

- порушення правил дорожнього руху,
-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним
навколишнього середовища, а також
-при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;
оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними, …………………

Вказана норма встановлює вичерпний перелік підстав для зупинення транспортного засобу, а саме:
-порушення правил дорожнього руху,
-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним
навколишнього середовища,
-а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою.

Відповідно до підпункту 5 пункту 5 Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 341, підрозділи Державтоінспекції мають права, передбачені Законами України “Про міліцію”, “Про дорожній рух”, “Про оперативно-розшукову діяльність”, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють їх діяльність. Зокрема, працівники Державтоінспекції під час виконання службових обов’язків
мають право зупиняти транспортні засоби у разі :

порушення вимог правил, норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху,
ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення довкілля,
а також у разі наявності даних про те, що вони використовуються з протиправною метою,
оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи на право користування і керування ними, …

Вказані норми Положення про держінспекцію ,відповідають нормам Закону України “Про міліцію”.

Немає підстав оспорювати право даі , надане законом, на перевірку документів .

Але цим правом інспектор має користатися тільки у відношенні водіїв які були зупинені на законних підставах, саме за :

-порушення правил дорожнього руху,
-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища,
-а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою.

Тобто , спочатку потрібен факт порушення якогось права водієм, на підставі якого виникнуть законні підставі для зупинки т\з.

У даному випадку інспектор спочатку скористався «своїм» правом на перевірку документів, а законні підстави для зупинки т\з - знехтував.


Відповідно п .___________ наказу МВС від 27 березня 2009 року № 111 інспектору надано право зупиняти т\з для перевірки документів.

Тобто для реалізації права інспектора, у водія повинен виникати обов*язок надати документи для перевірки.

Таким чином даний пункт інструкції , по суті , встановлює обов*язки для водіїв.

Саме про такі правовідносини вказано у ч. 2 та ч.3
Статті 57 Конституції України - Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.

Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є - нечинними.

Наказ МВС № 111 2009 року має гриф «для службового використання» у зв*язку з чим даний наказ не був доведений до відома громадян.

Даний наказ зареєстрований у Мінюсті.

Але наявність реєстраційного номера Мінюсту не може перетворити відомчий наказ у Закон, та надати - наказу - силу Закону.

З вищенаведеного очевидно що п.________ наказу є - не чинним. А вимоги інспектора із посиланням на п._______не чинного наказу №111 , є - протиправними.

Також підставою для перевірки документів особи може бути підозра громадянина у вчиненні правопорушення.

Мені про будь - які підозри у вчинені правопорушення співробітником ДАІ повідомлено не було.

Також не було повідомлено на чому саме ґрунтуються ті самі підозри.

Саме Конституція України, у ст..19 частиною - 2 , забов*язує працівників міліції діяти лише на підставі , у межах повноважень та у спосіб встановленим законом.

тому спосіб, виявлення підозрілих громадян у, вчиненні адміністративних проступків, з кола законослухняних громадян , повинен бути встановлений законом. Саме на це вказує Конституція України.

Як що такий спосіб законом не визначений , то це не може бути виправданням свавілля ДАІ та виправданням інспектору - діяти на власний розсуд - як заманеться.

Як що такий спосіб визначений законом, то відповідач, у якості обґрунтування законності своїх вимог, повинен надати суду документальне підтвердження такого способу.
Так як Конституція та закон забов*язує інспектора даі діяти у спосіб передбачений законом, а не на власний розсуд .

З наведеного зрозуміло що перелік підстав для зупинення транспортного засобу, викладених у Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ, що затверджена Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 року № 111 тому, є таким, що звужує обсяг існуючих прав і свобод, що є неприпустимим з точки зору конституційних положень, а дії інспектора ДАІ з зупинення транспортного засобу з підстав, що не передбачені законом є такими що, підлягають визнанню незаконними.

Згідно з ст.. 9 КАСУ
Ст..1 п. 1) суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України…

Та з урахуванням роз’яснень Пленуму Верховного Суду України Постановою N 9 від 01.11.96
«Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя»

П.2 суди при розгляді конкретних справ мають оцінювати зміст будь-якого закону чи іншого нормативно-правового акта з точки зору його відповідності Конституції і в усіх необхідних випадках застосовувати Конституцію як акт прямої дії.

Судові рішення мають грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке
не суперечить їй.

Як визначено положеннями частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб,… у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Керуючись Конституц -----------------статтями ___________________________Кодексу адміністративного судочинства України, куап_______________________________-

Прошу :

1.Адміністративний позов задовольнити.
2.Визнати неправомірними дії інспектора дорожньо-патрульної служби відділу Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України у місті --------------------------щодо зупинки транспортного засобу на підставах, не передбачених законом.
2. Постанову по справі про адміністративне порушення ___________________ - скасувати.
3.Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі ---- гривні ---------- копійок.

(підпис) камаз


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2011, 12:21 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
kam писал(а):
artobstrel писал(а):
kam писал(а):
получен ответ:

а где ответ?


[img][IMG]http://i.piccy.info/i5/14/83/1508314/Foto0345_800.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://i.piccy.info/i5/18/83/1508318/Foto0346_800.jpg[/img][/img]

хороший тисак!!! актуальный Изображение

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 июн 2011, 18:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
отменять теперь будет нечего.

приказ 111, перевоплотится в закон.



+++

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=40171



"Стаття 126. Керування транспортними засобами особами,
які не мають відповідних документів на право
керування такими транспортними засобами
або не пред'явили їх для перевірки

закон о милиции

б) доповнити частину пунктом 211 такого змісту:
"211) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями;
-якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру у спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);
-відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів;
наявності ознак, які прямо свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
-наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до скоєння дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
-перебування транспортного засобу в розшуку;
-наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
- необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння дорожньо-транспортної пригоди,
вчинення адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути;
-необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні адміністративних матеріалів;
проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення".


КОНСТИТУЦИЯ СО СВОЕЙ СТ.22 НАХРЕН НИКОМУ НЕ НУЖНА.

(от автора:
скорее конституция под приказ прогнется в руках проффесорской элиты, чем наоборот.
время покажет что и в соответствие с чем будут изменять и подгонять. 19 марта 2011г)

накаркал.

может стоит пробовать в эти двери постучать, придать огласке, - Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України Голова Комітету - В.ШВЕЦЬ

иначе все наши замечания учтут и примут только уже не в нашу пользу.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 июн 2011, 21:47 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 апр 2011, 18:13
Сообщений: 483
Откуда: Днепр
Авто: антилопа Гну
В к\ф "Офицеры" звучала такая фраза: - Есть такая профессия, сынок - РОДИНУ защищать!!!
Применительно к теме сего топика можно перефразировать на:
kam писал(а):
отменять теперь будет нечего.
приказ 111, перевоплотится в закон.


Есть такая профессия, сынок, СЕБЯ от Родины защищать!!! :shock:

_________________
В наше ненормальное время любой нормальный человек ненормален уже тем, что он нормален.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 июн 2011, 23:13 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 апр 2011, 18:13
Сообщений: 483
Откуда: Днепр
Авто: антилопа Гну
niksonik писал(а):
kam писал(а):
отменять теперь будет нечего.
приказ 111, перевоплотится в закон.


Посмотри viewtopic.php?f=21&t=8874&start=70

_________________
В наше ненормальное время любой нормальный человек ненормален уже тем, что он нормален.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 ноя 2011, 14:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Позовна заява

Про визнання відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень інспектора ДАІ\ДПС ____ при реалізації владних повноважень , за неналежністю, встановлених у законний спосіб, прав та обов*язків даного підрозділу міліції.


Був зупинений….
Після зупинки т\з працівник даі\дпс , в обгрунтування правомірності своїх дій(………….) посилався на наказ мвс № 111 2009 року, та Закон Про міліцію.
Але погодитись з таким твердженням ДАІ\ДПС - не можна тому, що існуючі права та обов’язки гаі\ дпс встановлені з порушенням порядку передбаченого законодавством.
Тобто даі\дпс, як суб'єкт владних повноважень, керуючись ч.2 ст.19 Конституції України повинен
-вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.
-Та повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.

Ст.20 Закону України Про Міліцію
Працівник міліції при виконанні покладених на нього обов'язків керується тільки законом, діє в його межах…
ст.25. Працівник міліції у межах повноважень, наданих цим Законом та іншими законодавчими актами, самостійно приймає рішення і несе за свої протиправні дії або бездіяльність дисциплінарну чи кримінальну відповідальність.
При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов'язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися.
Стаття 68. Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Обґрунтування позовних вимог.

Закон «Про Міліцію» вiд 20.12.1990 № 565-XII.
Ст. 2. Основні завдання міліції:
- забезпечення безпеки дорожнього руху;
Стаття 3. Принципи діяльності міліції :
-Діяльність міліції будується на принципах законності,
Стаття 4. Правова основа діяльності міліції
Правовою основою діяльності міліції є: Конституція України , цей Закон,…
ст.7 Міліція є єдиною системою органів,
міліція складається з підрозділів:
кримінальної міліції;
міліції громадської безпеки;
державної автомобільної інспекції;
міліції охорони;
Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян
Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом.

Закон України про Міліцію встановлює спосіб визначення прав і обов'язків підрозділів міліції.
Даний спосіб вказаний у ч.5 ст.7 ., Закону України "Про міліцію" де передбачено, що Права і обов'язки, організація роботи та структура підрозділів міліції визначаються положеннями, які затверджуються Міністром внутрішніх справ України відповідно до цього Закону.
Прикладом встановлення ( у спосіб передбачений законом про міліцію ) прав та обов'язків підрозділу міліціє –
Є Н А К А З МВС від 11.11.2010 р., N 550 Про затвердження Положення про службу дільничних інспекторів міліції в системі Міністерства внутрішніх справ України
З посиланням на те що він прийнятий - відповідно до частини п'ятої статті 7 Закону України "Про міліцію".

У даному випадку, підрозділ - ДПС є одним з підрозділів (Державтоінспекції) - ДАІ .
А ДАІ, у свою чергу, є одним з підрозділів МВС України.
На даний період часу серед нормативно-правових актів України регламентуючих діяльність ДАІ, ДПС існують :
П О С Т А Н О В А КМ України від 14 квітня 1997 р. N 341
Яка затверджує «ПОЛОЖЕННЯ про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ» .
Згідно даної Постанови :
1. Державна автомобільна інспекція (Державтоінспекція) є головним органом, на який покладається забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні, що входить до системи органів Міністерства внутрішніх справ України.
Абзацом 2 пункту 1 Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №341 від 14.04.1997, передбачено, що до складу Державтоінспекції входять :
- департамент Державтоінспекції МВС,
-спеціальний підрозділ дорожньо-патрульної служби особливого призначення при департаменті Державтоінспекції МВС,
-відділи (відділення) Державтоінспекції з обслуговування адміністративних територій міст,районів, районів у містах,
-підрозділи дорожньо-патрульної служби.
Отже, дорожньо-патрульна служба УДАІ ГУ МВС України є територіальним підрозділом міліції - державного органу, на яку розповсюджується дія Закону України "Про міліцію".
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України "Про міліцію" від 20.12.90 N 565-XII:
- міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом.
- ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції.
ч.5 ст.7 ., Закону України "Про міліцію" передбачено, що Права і обов'язки, організація роботи та структура підрозділів міліції визначаються:
положеннями,
які затверджуються Міністром внутрішніх справ України
відповідно до цього Закону.
( тобто, згідно вимог закону, має бути наказ МВС, з посиланням як на підставу прийняття - на ч.5 ст.7 Закону України Про Міліцію , затверджуючий Положення про встановлення прав та обв*язків такого підрозділу МВС як – ДАІ.)

ч.4 ст.7 Закону України "Про міліцію" передбачено, що Організаційна структура і штатна чисельність міліції визначаються в порядку, встановлюваному Кабінетом Міністрів України.
Таким чином , на даний час, є Положення Про ДАІ , але воно затверджене КМУ, а не наказом МВС України , як того вимагае закон.
І є наказ МВС від 27.03.2009 N 111 .
Але даний наказ Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби - ДПС затверджує не права та обов*язки такого підрозділу як ДАІ вцілому, а тільки
Під\підрозділу ДАІ – ДПС.
До того ж у преамбулі даного наказу МВС № 111 , вказано що він прийнятий відповідно до зовсім іншого закону - Закону від 24 вересня 2008 року N 586-VI ( 586-17 ) "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" , але не на підставі частини п'ятої статті 7 Закону України "Про міліцію" ( 565-12 ), як того вимагає закон.
Стаття 19 Конституції України зобов'язує орган влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Отже «на підставі» означає, що суб'єкт владних повноважень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.
«У межах повноважень» означає, що суб'єкт владних повноважень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.
«У спосіб» означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.

Згідно з Ст. 7 КАСУ Принципи адміністративного судочинства
1. Принципами здійснення правосуддя в адміністративних судах
є: 1) верховенство права;
Згідно з Ст. 9КАСУ .
1. Суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого:
1) суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, …

ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ
( П О С Т А Н О В А N 9 від 01.11.96)
«Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя»
П. 2. Оскільки Конституція України, як зазначено в її ст.8, має найвищу юридичну силу, а її норми є нормами прямої дії, суди при розгляді конкретних справ мають оцінювати зміст будь-якого закону чи іншого нормативно-правового акта з точки зору його відповідності Конституції і в усіх необхідних випадках застосовувати Конституцію як акт прямої дії. Судові рішення мають грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке не суперечить їй.

Стаття 162. Повноваження суду при вирішенні справи
8) визнання наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.
Згідно ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: - на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України; - з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; - обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); - безсторонньо, (неупереджено); - добросовісно; - розсудливо; - з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; - пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); - з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; - своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.
Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Згідно зі статтею 18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
На підставі викладеного,керуючись ст.8, ст..19, ст.55,Конституції України,ст..2,3,7, 9,18,159 КАСУ, Постанови Пленуму Верховного суду України N 9 від 1 листопада 1996 року,
Реалізуючи своє конституційне право на захист ( ст..55 ч.4 …. кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань
Прошу:
Прийняти до провадження та розглянути дану позовну заяву.
2.Задовольнити позовні вимоги .
3. Визнати відсутність компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень інспектора ДАІ\ДПС ____ при реалізації владних повноважень , за неналежністю встановлених у законний спосіб, прав та обов*язків даного підрозділу міліції.



жду замечаний \предложений.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 87 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: