Цитата:
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" серпня 2015 р. суддя Дніпровського районного суду м. Києва Бартащук Л.П., розглянувши справу про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця Російської Федерації, громадянина України, не працюючого, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1; фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_2,
за ст. 185 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
Як убачається з даних, які зазначені в протоколі про адміністративне правопорушення серії КИ № 003814, складеному інспектором патрульної служби роти №4 батальйону №1, рядовим міліції Галанзовським С.І. від 16 серпня 2015 року: «16.08.2015 року о 15 год. 30 хв. громадянин вчинив злісну непокору працівникам патрульної служби при виконанні ними службових обов'язків. Дії громадянина ОСОБА_1 були зафіксовані камерами відеофіксації. За дане правопорушення передбачена відповідальність ст. 185 Кодексу України про адміністративні правопорушення».
Статтею 256 КУпАП викладені вимоги до змісту протоколу про адміністративне правопорушення.
Так, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
Відповідно до ст. 251 Кодексу України про адміністративні правопорушення доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Протокол, який надійшов до суду, вимогам зазначеної правової норми не відповідає, оскільки не містить місця вчинення особою адміністративного правопорушення, не містить пояснень особи, щодо якої складений протокол, як і не зазначено про те, що ОСОБА_1 відмовився від надання таких пояснень.
Оскільки у протоколі зазначено, що дії особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, зафіксовані камерами відео фіксації, до адміністративного матеріалу має бути долучений носій з вказаним відеозаписом.
Крім того, відповідно до ст. 268 КУпАП, при розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 51, 146, 160, 172-4 - 172-9, 173, 173-2, частиною третьою статті 178, статтями 185, 185-1, статтями 185-7, 187 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов'язковою. У разі ухилення від явки на виклик органу внутрішніх справ або судді районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду цю особу може бути органом внутрішніх справ (Національною поліцією) піддано приводу.
Згідно з ч. 2 ст. 277 КУпАП, - справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 42-2, частиною першою статті 44, статтями 44-1, 106-1, 106-2, 162, 173, 173-1, 173-2, 178, 185, частиною першою статті 185-3, статтями 185-7, 185-10, 188-22, 203 - 206-1, розглядаються протягом доби, статтями 146, 160, 185-1, 212-7 - 212-20 - у триденний строк, статтями 46-1, 51, 166-9, 176 і 188-34 - у п'ятиденний строк, статтями 101-103 цього Кодексу - у семиденний строк.
Явку особи, що притягується до адміністративної відповідальності, не забезпечено; мобільний телефон, номер якого зазначений у протоколі про адміністративне правопорушення, заблокований оператором, що унеможливлює повідомлення особи за допомогою sms- повідомлень і розгляд судом справи у строк, встановлений законом.
Відповідно до ст.ст. 245, 256, 280 КУпАП одним з завдань провадження у справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об'єктивне з'ясування обставин кожної справи. Необхідно з'ясувати, чи було вчинено правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, а також інші обставини, які мають значення для справи.
На підставі тих матеріалів, які надійшли до суду, неможливе повне й об'єктивне з'ясування обставин справи, встановлення підсудності справи Дніпровському районному суду м. Києва, а також вирішення справи про адміністративне правопорушення по суті.
За таких обставин, адміністративний матеріал щодо ОСОБА_1 за ст. 185 КУпАП підлягає поверненню для дооформлення з метою виконання вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 185, 245, 251, 256, 268, 277, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний матеріал №755/15657/15-п щодо ОСОБА_1 за ст. 185 Кодексу України про адміністративні правопорушення - повернути на дооформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
С у д д я: