Текущее время: 27 ноя 2024, 20:48

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2994 ]  На страницу Пред.  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 200  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 13:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 сен 2010, 02:35
Сообщений: 7441
Откуда: Николаев
Авто: МНОГО :)
Город: Николаев
Пошёл на х*й этот генерал и все его подопечные вместе с военкоматами взятые. Спросите почему ???

Да вот поэтому: "Нас бьют с двух сторон танками с 400 метров и артиллерией. Поддержки нашей артиллерии нет. До 17:00 боевики дали время уйти из Нового терминала. Если мы этого не сделаем, террористы нас здесь просто уничтожат. Терминал полностью простреливается. Но мы никуда не уйдем. Мы не собираемся отступать. Нас три дня уничтожают тяжелыми орудиями. Здесь уже ничего не осталось. Мы ждем поддержку", - приводит слова бойца издание.

Военные по всему фронту просят помощи а эти мрази запрещают стрелять, они только на камеру рассказывают что чего-то там уничтожают !!! В вышке Донецкого аэропорта и вокруг неё (в основном первый этаж) находились около 100 бойцов ВСУ что с ними после обвала башни кто скажет ??? Ребята просят помощи а со стороны нашей арты тишина полная !!! Как это расценивать ??? Перемирие сука ??? Если перемирие то какая нахер может быть мобилизация добровольцев ??? Отправить добровольцев в тот же терминал и убить их там ???


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 14:27 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Цитата:
Мобилизированных сразу в АТО не возьмут - 26 дней общевойск подготовка и по специализации, 15 дней - в подразделениях - Талалай


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 14:48 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Мобилизованные не могут отказаться от участия в АТО

http://telegraf.com.ua/ukraina/obshhest ... v-ato.html
Цитата:
использование отдельных военнослужащих и подразделений Вооруженных сил Украины регламентировано законом Украины о борьбе с терроризмом, который предусматривает использование ВСУ во время антитеррористических операций.

"Поэтому отказаться от выполнения обязанностей в АТО, мотивируя тем, что это не предусмотрено законодательством, нельзя


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 17:29 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
Стаття 13. Сили і засоби, що залучаються до проведення антитерористичної операції
При проведенні антитерористичної операції використовуються сили і засоби (особовий склад, спеціалісти, зброя, спеціальні і транспортні засоби, засоби зв'язку, інші матеріально-технічні засоби) суб'єктів боротьби з тероризмом, а також підприємств, установ, організацій, які залучаються до участі в антитерористичній операції, в порядку, визначеному згідно з Положенням, зазначеним у частині другій статті 12 цього Закону. Покриття витрат та відшкодування збитків, що виникли у зв'язку із проведенням антитерористичної операції, здійснюються згідно з законодавством.
За рішенням керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України, погодженим із керівництвом відповідних суб’єктів боротьби з тероризмом, до широкомасштабних, складних антитерористичних операцій у районі їх проведення залучаються та використовуються сили та засоби (особовий склад та спеціалісти окремих підрозділів, військових частин, зброя, бойова техніка, спеціальні і транспортні засоби, засоби зв’язку, інші матеріально-технічні засоби) Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України, Збройних Сил України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері захисту державного кордону, та органів охорони державного кордону, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, Управління державної охорони України.
{ Статтю 13 доповнено новою частиною згідно із Законом N 1313-VII ( 1313-18 ) від 05.06.2014 }
Працівники правоохоронних органів, військовослужбовці та інші особи, які залучаються до антитерористичної операції, на час її проведення підпорядковуються керівнику оперативного штабу

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/638-15


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 23:36 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 08 янв 2015, 19:38
Сообщений: 434
Авто: Пешеход
Город: Одесса
phpBB [video]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 янв 2015, 17:00 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 июн 2012, 13:25
Сообщений: 368
Авто: chery
Город: Kharkov
238 народных депутатов Украины поддержали в первом чтении проект закона об ужесточении уголовной ответственности за военные преступления в особый период. Об этом сообщает корреспондент издания "ГОРДОН".

Так, предлагается за неповиновение, совершенное в условиях особого периода, в том числе военного положения или в боевой обстановке, наказывать лишением свободы на срок от 5 до 10 лет, за невыполнение приказа в особый период – от 3 до 7 лет.

За самовольное оставление воинской части в особый период предлагается сажать на срок от 5 до 10 лет, дезертирство – от 5 до 12 лет, потерю военного имущества – от 2 до 5 лет.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 янв 2015, 17:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
А за голых, босых и голодных солдат ответственности НЕТ :!:
За гибель самолёта с людьми и тысячи погибших - тоже НЕТ.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 янв 2015, 17:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
Порошенко подписал указ о частичной мобилизации в 2015 году и передал на одобрение Рады
Сообщение, не относящиеся к теме
http://www.rbc.ua/rus/news/politics/poroshenko-podpisal-ukaz-o-provedenii-mobilizatsii-v-2015-g-14012015170500
Которого нет на сайте президента:
http://www.president.gov.ua/documents/? ... 5&x=27&y=4

Спецслужбы РФ готовят акции против мобилизации в Украине, - Порошенко
Сообщение, не относящиеся к теме
ФСБ доложила попу.
http://censor.net.ua/news/319921/spetss ... poroshenko


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 янв 2015, 18:30 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 08 янв 2015, 19:38
Сообщений: 434
Авто: Пешеход
Город: Одесса
den500 писал(а):
38 народных депутатов Украины поддержали в первом чтении проект закона об ужесточении уголовной ответственности за военные преступления в особый период. Об этом сообщает корреспондент издания "ГОРДОН".

Так, предлагается за неповиновение, совершенное в условиях особого периода, в том числе военного положения или в боевой обстановке, наказывать лишением свободы на срок от 5 до 10 лет, за невыполнение приказа в особый период – от 3 до 7 лет.

За самовольное оставление воинской части в особый период предлагается сажать на срок от 5 до 10 лет, дезертирство – от 5 до 12 лет, потерю военного имущества – от 2 до 5 лет.

Ган**ны !У самих дети по заграницам. Хорошо им там воевать Раде. А ты тут воюй палкой и хавай снег, грейся ананизмом.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2015, 09:18 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 13 июл 2012, 09:28
Сообщений: 6979
Авто: .
Город: .
Backfire
Цитата:
Порошенко подписал указ о частичной мобилизации в 2015 году и передал на одобрение Рады

мне понравилось "обгрунтування": в связи с активизацией действий террористов.....
бля уже больше месяца говорят, что с 20го будет мобилизация, и сука, вакурат в канун 20го "активизировались" боевики... может они активизировались по приказу не из кремля, а с банковой? :?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2015, 09:41 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
"Мирна" мобілізація та війна без воєнного стану
Катерина Тарасова, 13 січня 2015

Президент України Петро Порошенко та Секретар РНБО Олександр Турчинов знову заговорили про можливість введення воєнного стану в країні у випадку, якщо мирний шлях врегулювання ситуації на Донбасі не дасть результату.

Цікаво, скільки ще молодих незаконно мобілізованих хлопців має загинути, "врегульовуючи ситуацію мирним шляхом", щоб головнокомандуючий нарешті перестав формально залишатись осторонь від управління кровопролитною війною, якої нібито і немає?

Кривавий "мир"

Вже довгий час в Україні відбувається підміна понять. 10 місяців проходить Антитерористична операція – по суті своєрідний евфемізм війни між Україною та Росією, якої з точки зору права, не відбувається.

Але про те, що це справжня війна, свідчить і застосування важкої артилерії та авіації, і велика кількість біженців та жертв с обох сторін. Країна-агресор, Росія, "відморожується" від участі у "внутрішньому конфлікті" на Сході України.

Ні анексія Криму, ні російська політика ескалації збройного протистояння на Донбасі не призвела до визнання українською верхівкою країни жертвою збройної агресії зовнішнього ворога і введення воєнного стану хоча б у зоні бойових дій.

Однак слід розуміти, які негативні наслідки спричинила ситуація, яка склалася.

Зокрема, відсутність воєнного стану в Україні є, в першу чергу, вигідною Росії, що дозволяє їй уникати статусу агресора в ООН з відповідними жорсткими санкціями. Більше того, користуючись статусом "третьої сторони", російські "миротворці" мають змогу завозити на територію України свої сумнозвісні "гуманітарні конвої".

Ще однією серйозною проблемою є те, що статус АТО не передбачає військовополонених. Захоплені військовослужбовці є де-юре заручниками терористів. Відповідно, на них не розповсюджується міжнародне право про військовополонених. І навпаки: бойовики, які зараз за ґратами – не полонені, а звичайні "зеки", заарештовані за терористичну діяльність.

І нарешті, проведення АТО і відсутність воєнного стану не дозволяє правильно визначити другу сторону конфлікту на Донбасі, тому у України практично немає шансів за таких умов укласти дієвий мирний договір.

Це призведе до того, що цей воєнний конфлікт затягнеться на довгі роки, закінчившись в результаті банальним економічним банкрутством.

"Не?"законна мобілізація

У Міністерстві оборони оголосили про початок нового циклу мобілізацій, які відбудуться у 2015 році. Очільник відомства Степан Полторак розповів, що перший етап мобілізації почнеться 20 січня і продовжиться 90 днів, при цьому кількість мобілізованих складатиме близько 50 тисяч чоловік, і ця цифра може зрости до 104 тисяч за умов такої необхідності.

Але, шановні, у нас же йде Антитерористична операція, а діяльність у галузі боротьби з тероризмом регулюється законом України "Про боротьбу з тероризмом", а різноманітні постанови КМУ, РНБО є лише підзаконними актами, що насправді можуть мати досить сумнівну юридичну силу. Їх поки що просто не пробували оскаржувати.

Відповідно до закону "Про боротьбу з тероризмом", Служба безпеки України, є головним органом у загальнодержавній системі боротьби з терористичною діяльністю. А покладати на СБУ відповідальність за перемогу у фактичній війні – абсурдно.

Статтею 5 зазначеного закону встановлено повноваження суб’єктів, які безпосередньо здійснюють боротьбу з тероризмом.

Зокрема Міноборони, органи військового управління, з’єднання, військові частини ЗС: забезпечують захист від терористичних посягань об’єктів ЗС України, зброї масового ураження, ракетної і стрілецької зброї, боєприпасів, вибухових та отруйних речовин, що знаходяться у військових частинах або зберігаються у визначених місцях; організовують підготовку та застосування сил і засобів Сухопутних військ, Повітряних Сил, Військово-Морських Сил ЗСУ в разі вчинення терористичного акту в повітряному просторі, у територіальних водах України; беруть участь у проведенні антитерористичних операцій на військових об’єктах та в разі виникнення терористичних загроз безпеці держави із-за меж України.

То проти кого мобілізуємось? Офіційно Україна ні з ким не воює.

Окреме питання стоїть по так званих "добровольчих" батальйонах, які насправді афільовані до Міністерства внутрішніх справ і є їх спеціальними підрозділами. Як саме і на яких засадах вони діють?

Чому частина їх приймає участь в зоні проведення АТО, а частина на незрозумілих засадах здійснює повноваження, притаманні приватним охоронним суб’єктам, за наявності відповідної ліцензії, або міліції?

Викликає співчуття доля службовців Національної гвардії, які є молодими хлопцями без досвіду, нормального забезпечення, що повернулися з зони проведення АТО покаліченими. Їх звільняють з роботи, вони не забезпечені компенсацією за отримані каліцтва і не відомо як їм жити далі.

Найприкріше те, що на хлопців, які відмовляються їхати в зону бойових дій, заводять кримінальні справи, судять за статтею "відмова від несення обов'язків військової служби" і саджають у тюрму.

Але згідно статті 2 закону "Про військовий обов'язок і військову службу", військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров'я і віком громадян України, пов'язаній із захистом Вітчизни.

Але ж де-юре у нас досі немає зовнішнього ворога і про "захист Вітчизни" мова не йде.

Український уряд не хоче брати на себе відповідальність та називати речі своїми іменами, і досі прикриває голосним словом АТО той безлад і фарс, ціною якого є тисячі людських життів, які навіть не знають, заради чого вони мають помирати. А може…заради кого?

Чому переймаючись дипломатичним врегулюванням ситуації на Сході, ми абсолютно забуваємо про воєнний аспект захисту держави.

Яка ефективність заходів в рамках АТО якщо: відсутнє єдине жорстке керівництво заходів АТО, спостерігається нестача підготовлених резервів та погане логістичне забезпечення, не говорячи вже про безліч недоліків у нормативно-правовому, організаційному, фінансовому і кадровому забезпеченні АТО.

Через не введення воєнного стану не було створено єдиного центру організації оборони країни, в результаті чого не було задіяно ефективний стратегічний план для відбиття агресії зовнішнього ворога.

Через це існують проблеми з фінансуванням армії та координацією дій силових структур. Немає доктрини, стратегії і тактики застосування воєнної сили.

Який сенс закуповувати, наприклад, нові протитанкові ракетні комплекси, якщо коштовна бойова техніка потрапляє до рук невмотивованих та недосвідчених мобілізованих хлопців, які масово її залишають?

Але хіба можна їх у цьому звинувачувати? Все ж таки головною причиною дезертирства та дезорієнтації наших військовослужбовців є не професіональне командування та відсутність мотивування.

Наші батальйони підставляють під великі втрати, оточеним бійцям не надають своєчасної допомоги, а накази про знищення російських колон приходять із запізненням, коли вони вже закріпляються на позиціях…

Ця сукупність факторів і призводить до таких великих трагедій, як Іловайський котел, збиті боєвиками літаки АН-30Б і ІЛ-76 та десятків інших трагічних епізодів, які доводять, що на сьогоднішній день молоді українські солдати є просто "гарматним м’ясом". Тому судити їх за небажання брати участь у цій "м’ясорубці" – просто аморально.

Якщо ж дійсно говорити про захист Вітчизни, то цю війну можна виграти лише гуртом, із залученням великої кількості патріотично налаштованих чоловіків, які зі зброєю в руках готові боротися за свою Батьківщину до останнього подиху.

Але для цього наш уряд має подивитися їм прямо в очі та чесно сказати, що вони потрібні своїй країні, і країна зробить все можливе, щоб допомогти їм.

Наразі лише складається враження, що "верхівка" просто не бажає нашої перемоги і робить все можливе, щоб заплутати карти. Дуже хотілося б вірити, що це відчуття оманливе.

І хоча СБУ робить все можливе – за останній час роботи у них додалося: сотні повідомлень про мінування, мережа диверсантів по всій країні, контрабанда зброї, загрози терористичних актів – вони не виграють цю війну самотужки.

Наша найголовніша цінність – це люди. Тільки ставитися до них треба по-людськи. Саме тому важко переоцінити роль волонтерів та тих людей, які незважаючи на цю непросту ситуацію, знаходять можливість, час та гроші допомогти нашим солдатам.

На жаль, на нашу політичну верхівку надії мало. Дуже сподіваємось, що найближчим часом будуть прийняті правильні рішення і нашим хлопцям не доведеться воювати на два химерні фронти – із зовнішнім ворогом, якого нібито й нема, та із нашими політичними лідерами, які нібито роблять все можливе для нашої перемоги.

Катерина Тарасова, адвокат, для УП


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2015, 10:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 май 2010, 18:41
Сообщений: 1254
Авто: -
Город: Chinatown
В украинскую армию могут быть призваны женщины в возрасте до 50 лет — Генштаб

В Украине в ходе мобилизации могут быть призваны женщины в возрасте до 50 лет.

Об этом в ходе брифинга заявил исполняющий обязанности спикера Генерального штаба Вооруженных сил Украины Владислав Селезнев, передает РБК-Украина.

«В ходе запланированных очередей частичной мобилизации в войска могут быть призваны женщины. Но, в сравнении с призывом мужчин, существует определенное отличие: предельный возраст пребывания в запасе для граждан женского пола составляет 50 лет, в то время как для мужчин — 60», — отметил Селезнев.

Напомним, Петр Порошенко подписал Указ о проведении в Украине трех волн мобилизации.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2015, 11:28 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Раде предлагают расширить права командиров подразделений для укрепления дисциплины

http://apostrophe.com.ua/news/society/2 ... inyi/11795
Цитата:
В Верховной раде зарегистрирован проект закона о расширении прав командиров подразделений для укрепления дисциплины среди военнослужащих в особый период. Об этом говорится в проекте закона №1762, который был внесен народными депутатами Сергеем Пашинским, Андреем Тетеруком, Юрием Березой.

В пояснительной записке отмечается, что законопроектом предполагается возложить на командиров обязанность принимать решительные меры по пресечению совершения уголовного преступления подчиненными и восстановления правопорядка.

«Для этого в особый период, в том числе в условиях военного положения или в боевой обстановке, с целью задержания военнослужащих, совершающих уголовные преступления, связанные с неповиновением, сопротивлением или угрозой начальнику применения насилия, самовольным оставлением боевых позиций и определенных мест дислокации военных частей (подразделений) в районах выполнения боевых задач, командиры наделяются полномочиями лично применять меры физического воздействия, специальные средства, а в боевой обстановке - применять оружие, отдавать подчиненным приказ о применении таких средств, если по-другому невозможно прекратить такие преступные деяния (изменения в дисциплинарного устава вооруженных сил Украины, устава внутренней службы вооруженных сил Украины)»


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2015, 13:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
Номер, дата реєстрації: 1762 від 15.01.2015
ЗАКОН УКРАЇНИ
про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності військовослужбовців, надання командирам додаткових прав та покладання обов'язків у особливий період
___________________________________________________

Сообщение, не относящиеся к теме
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25–26, ст. 131):
1) частину першу статті 62 після слів "строкової служби" доповнити словами "військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом, особам офіцерського складу, які проходять кадрову військову службу, особам офіцерського складу, які проходять військову службу за призовом, військовослужбовцям, призваним на військову службу в особливий період (крім військовослужбовців-жінок)";
2) абзац другий частини другої статті 407 після слів "службовим обмеженням на строк до двох років" доповнити словами "або триманням у дисциплінарному батальйоні на строк від шести місяців до одного року".
2. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
1) статтю 15 доповнити частиною п'ятою такого змісту:
"Військовослужбовці за вчинення військових адміністративних правопорушень несуть відповідальність, передбачену главою 13-Б цього Кодексу, за умови, якщо ці правопорушення не тягнуть за собою кримінальну відповідальність";
2) частину першу статті 24 доповнити пунктом 8 такого змісту:
"8) арешт з утриманням на гауптвахті";


3) доповнити статтею 321 такого змісту:
"Стаття 321. Арешт з утриманням на гауптвахті
Арешт з утриманням на гауптвахті встановлюється і застосовується лише у виключних випадках за окремі види військових адміністративних правопорушень на строк до десяти діб. Арешт з утриманням на гауптвахті призначається районним, районним у місті, міським чи міськрайонним судом (суддею).
Арешт з утриманням на гауптвахті не може застосовуватись до військовослужбовців-жінок";

4) доповнити главою 13-Б такого змісту:

"Глава 13-Б
ВІЙСЬКОВІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ

Стаття 17210. Відмова від виконання наказу або інших законних вимог командира (начальника)

Відмова від виконання законних вимог командира (начальника), –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.

Стаття 17211. Самовільне залишення військової частини або місця служби

Самовільне залишення військової частини або місця служби військовослужбовцем строкової служби, а також нез'явлення його вчасно без поважних причин на службу у разі звільнення з частини, призначення або переведення, нез'явлення з відрядження, відпустки або з лікувального закладу тривалістю до трьох діб, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.
Самовільне залишення військової частини або місця служби військовослужбовцем (крім строкової служби), а також нез'явлення його вчасно на службу без поважних причин тривалістю від трьох до десяти діб, або хоч і менше трьох діб, але вчинені повторно протягом року, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.




Стаття 17212. Необережне знищення або пошкодження військового майна

Необережне знищення або пошкодження зброї, бойових припасів, засобів пересування, військової і спеціальної техніки чи іншого військового майна, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.

Стаття 17213. Зловживання військовою службовою особою владою або службовим становищем

Незаконне використання військовою службовою особою транспортних засобів, споруд чи іншого військового майна, а також незаконне використання підлеглого для особистих послуг чи послуг іншим особам, а також інше зловживання владою або службовим становищем, вчинене з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.
Примітка. Під військовими службовими особами розуміються військові начальники, а також інші військовослужбовці, які обіймають постійно чи тимчасово посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов'язків, або виконують такі обов'язки за спеціальним дорученням повноважного командування.

Стаття 17214. Перевищення військовою службовою особою влади чи службових повноважень

Перевищення військовою службовою особою влади чи службових повноважень, тобто умисне вчинення дій, які явно виходять за межі наданих цій особі прав чи повноважень, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.

Стаття 17215. Недбале ставлення до військової служби

Недбале ставлення військової службової особи до військової служби, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.


Стаття 17216. Бездіяльність військової влади

Умисне неприпинення злочину, що вчиняється підлеглим, або ненаправлення військовою службовою особою до органу досудового розслідування повідомлення про підлеглого, який вчинив кримінальне правопорушення, а також інше умисне невиконання військовою службовою особою дій, які вона за своїми службовими обов'язками повинна була виконати, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.

Стаття 17217. Порушення правил несення бойового чергування

Порушення правил несення бойового чергування (бойової служби), встановлених для своєчасного виявлення і відбиття раптового нападу на Україну або для захисту та безпеки України, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.

Стаття 17218. Порушення правил несення прикордонної служби

Порушення правил несення прикордонної служби особою, яка входить до складу наряду з охорони державного кордону України, –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.

Стаття 17219. Порушення правил поводження зі зброєю, а також із речовинами і предметами, що становлять підвищену небезпеку для оточення

Порушення правил поводження зі зброєю, а також із боєприпасами, вибуховими, іншими речовинами і предметами, що становлять підвищену небезпеку для оточення, а так само з радіоактивними матеріалами –
тягне за собою арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.


Стаття 17220. Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв військовослужбовцями

Розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв військовослужбовцями, військовозобов'язаними та резервістами під час проходження зборів на території військових частин, військових об'єктів або виконання ними обов'язків військової служби в нетверезому стані, –
тягне за собою накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб.

Участь начальників (командирів) та інших керівників у розпиванні з підлеглими їм військовослужбовцями, військовозобов'язаними та резервістами під час проходження зборів пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв під час виконання ними
обов'язків військової служби або невжиття ними заходів до відсторонення від обов'язків військової служби осіб, які перебувають у нетверезому стані, або приховування ними випадків розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв чи появи на військовій службі в нетверезому стані підлеглих їм військовослужбовців, військовозобов'язаних та резервістів під час проходження зборів –
тягне за собою накладення штрафу від чотирьох до шести неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешт з утриманням на гауптвахті на строк до десяти діб";

5) у статті 221 цифри "1729" замінити цифрами "17220";

6) пункт 1 частини першої статті 255 доповнити новим абзацом такого змісту:
"командири військових частин (статті 17210 – 17220)".

3. У Кримінально-виконавчому кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 3–4, ст. 21):
1) статтю 17 доповнити словами "військовослужбовців, які проходять військову службу за контрактом, осіб офіцерського складу, які проходять кадрову військову службу, осіб офіцерського складу, які проходять військову службу за призовом, військовослужбовців, призваних на військову службу в особливий період (крім військовослужбовців-жінок)";
2) у частині сьомій статті 71 слова "передбачені для військовослужбовців строкової служби" виключити;
3) частину першу статті 77 доповнити словами "а також до робіт з інженерного обладнання позицій (районів), будівництва інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави, відновлення інфраструктури населених пунктів в умовах особливого періоду, в тому числі воєнного стану чи в бойовій обстановці, а також після їх завершення до закінчення відбудовного періоду";

4) частину третю статті 84 після слів "строкової служби" доповнити словами "окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років для військовослужбовців, які проходять військову службу за контрактом, осіб офіцерського складу, які проходять кадрову військову службу, осіб офіцерського складу, які проходять військову службу за призовом, військовослужбовців, призваних на військову службу в особливий період".

4. Статтю 6 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України від 24 березня 1999 року № 551-XIV (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 22–23, ст. 197), після частини третьої доповнити новою частиною такого змісту:
"Командир зобов'язаний вжити заходів щодо затримання підлеглого при вчиненні або здійсненні ним замаху на вчинення кримінального правопорушення чи безпосередньо після вчинення кримінального правопорушення, пов'язаного із непокорою, опором чи погрозою начальнику, застосуванням насильства, із самовільним залишенням військової частини або місця служби, ухиленням від військової служби чи дезертирством, із негайним доставлянням затриманого до уповноваженої службової особи або заходів щодо негайного повідомлення уповноваженої службової особи про затримання та місцезнаходження особи, яка підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення".
У зв'язку з цим частину четверту вважати відповідно частиною п'ятою.

5. Статут внутрішньої служби Збройних Сил України, затверджений Законом України від 24 березня 1999 року № 548-XIV (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 22–23, ст. 194), доповнити статтею 221 такого змісту:
"221. Командири (начальники) в особливий період, у тому числі в умовах воєнного стану чи бойовій обстановці, з метою затримання військовослужбовців, які вчиняють кримінальні правопорушення, пов'язані із непокорою, опором чи погрозою начальнику застосуванням насильства, із самовільним залишенням бойових позицій та визначених місць дислокації військових частин (підрозділів) в районах виконання бойових завдань, мають право особисто застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби, а в бойовій обстановці також зброю чи віддати підлеглим наказ про застосування таких засобів, якщо в інший спосіб неможливо припинити злочинні діяння.
У разі якщо дозволяють обставини, командир (начальник) перед застосуванням заходів фізичного впливу, спеціальних засобів або зброї повинен голосом чи пострілом угору попередити про це особу, проти якої можуть бути застосовані такі заходи".



6. Пункт 12 додатка 12 до Статуту гарнізонної та вартової служб Збройних Сил України, затвердженого Законом України від 24 березня 1999 року № 550-XIV (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 22–23, ст. 196), викласти в такій редакції:
"12. Порядок і умови утримання військовослужбовців, заарештованих в адміністративному порядку, визначаються наказом Міністерства оборони України".

7. Пункт 12 статті 14 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 15, ст. 190) доповнити словами "військовослужбовець, який проходить військову службу за контрактом, особа офіцерського складу, яка проходить кадрову військову службу, особа офіцерського складу, яка проходить військову службу за призовом, військовослужбовець, призваний на військову службу в особливий період (крім військовослужбовців-жінок)".

II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.


Голова
Верховної Ради України

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=53587


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2015, 13:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 сен 2010, 02:35
Сообщений: 7441
Откуда: Николаев
Авто: МНОГО :)
Город: Николаев
Backfire
Еще один повод не подчиняться мобилизации !!! Решил образно твой взвод не молчать а валить сепаров и тебя сразу свои командиры "порошенцы" убьют !!! Я думаю это может грозить и добр.батам. Они ведь не подчиняются шлюхогенералам, вот их в перемирие своя арта и накроет за не подчинение приказам !!!


Последний раз редактировалось amaxim07 15 янв 2015, 13:45, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2994 ]  На страницу Пред.  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 200  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 75


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: