Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
ст. 121 ч. 1 https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=111&t=2678 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | Dimansh [ 08 авг 2010, 07:38 ] |
Заголовок сообщения: | ст. 121 ч. 1 |
Копии решений суда по ст. 121 ч. 1 Обсуждения нет |
Автор: | Dimansh [ 08 авг 2010, 07:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
Справа № 2-а-74/2009 р. Позивач ОСОБА_1 зазначає, що дійсно 29 січня 2009 року він керував автомобілем ВАЗ-21053, д/н НОМЕР_1, в смт. Чорнухи і його об 11 годині зупинив працівник міліції інспектор ДПС Челінь М.О., який склав протокол про адміністративне правопорушення про те, що автомобіль, яким він керував, переобладнаний з порушенням, а саме, встановлено і не зареєстровано газобалонне обладнання. Посилання відповідача в протоколі та постанові на порушення п. 31.3а ПДР України є безпідставним, оскільки у відповідності з зазначеною нормою забороняється експлуатація транспортних засобів у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, що стосується безпеки дорожнього руху.. В протоколі та постанові вказано, що позивача піддано адміністративному стягненню за те, що він керував транспортним засобом, переобладнаним з порушенням, установленням і незареєструванням ГБО. Тобто, відповідач накладає покарання не за порушення вимог стандартів, а за сам факт установлення та незареєстрування ГБО, одночасно посилаючись на п. 31.3а, яким не передбачено перереєстрація, при встановленні ГБО, не вказано яким чином установка та не реєстрація ГБО впливає на безпеку дорожнього руху. Заслухавши пояснення позивача та вивчивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав. В протоколі про адміністративне правопорушення зазначається, що 29 січня 2009 року об 11 годині в смт. Чорнухи по вулиці Леніна ОСОБА_1 керував автомобілем ВАЗ-21053 д/н НОМЕР_2, який переобладнаний з порушенням (установлено і незареєстровано ГБО), чим допустив порушення пункт 31.3 а (а.с. 7). Згідно зазначеного пункту ПДР України забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки руху. Таким чином, посилання позивача на порушення відповідачем зазначеної норми ПДР України є безпідставним, оскільки сам факт виготовлення або переобладнання транспортного засобу не є забороною для його експлуатації. Заборона експлуатації транспортного засобу може мати місце у випадку, крім зазначених обставин працівником ДАІ, ще і за наявності обставин порушення вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху. Відповідач Челінь М.О. на такі обставини не вказує ні в протоколі, ні в постанові про адміністративне правопорушення. Безпідставним є і посилання відповідача Челінь М.О. в протоколі про адміністративне правопорушення на те, що за порушення п. 31.3а ПДР передбачена відповідальність згідно ч.1 ст. 121 КУпАП. Відповідальність за ч. 1 ст. 121 КУпАП передбачена за керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмівної системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація їх забороняється, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, тягне за собою накладення штрафу від 20 до 25 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Суд вважає, що застосування даної норми не може мати місця через те, що відповідач ні в протоколі, ні в постанові про адміністративне правопорушення не зазначив які ж саме стандарти, правила і нормативи, що стосуються безпеки дорожнього руху, були допущені позивачем. На підставі наведеного, керуючись ст. 162 -163 КАС України суд, - ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов ОСОБА_1 до інспектора ДПС Чорнухинського ВДАІ Полтавської області Челінь Миколи Олексійовича про скасування та визнання нечинною постанови по справі про адміністративне правопорушення задовольнити частково. Визнати дії інспектора ДПС Чорнухинського ВДАІ Полтавської області Челінь Миколи Олексійовича щодо винесення постанови по справі про адміністративне правопорушення неправомірними. Постанову ВІ 0016440 по справі про адміністративне правопорушення від 29 січня 2009 року, винесену інспектором ДПС Чорнухинського ВДАІ Челінь М.О. щодо ОСОБА_1 про накладення штрафу у розмірі 340 гривень скасувати. |
Автор: | Dimansh [ 08 авг 2010, 07:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
Справа № 3-972/ 2008 p. ПОСТАНОВА 8 квітня 2008 року суддя Варвинського районного суду Чернігівської області Кучерін О.Ф. розглянувши матеріали про адміністративне правопорушення, які надійшли із Прилуцького ВДПС ДАІ при УМВС України в Чернігівській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, мешканця ІНФОРМАЦІЯ_2 . Маяковського, 2 , Чернігівської області, токаря СТОВ « Дружба-Нова» , за ст. 121 ч.1 КУпАП, - ВСТАНОВИВ: 31 березня 2008 року до суду надійшов адміністративний протокол на ОСОБА_1 про вчинення ним адміністративного правопорушення передбаченого ст. 121 ч. 1 КУпАП. Відповідно до протоколу, ОСОБА_1 23 березня 2008 року о 10год. 17 хв. на авто дорозі Ладан-Варва керував автомобілем Фольксваген Пасат д.н. 19821 MM , який обладнаний газобалонним обладнанням без відповідного дозволу. Під час розгляду справи ОСОБА_1 заперечив факт вчинення ним вищевказаного правопорушення, оскільки встановлення газобалонної установки не вважає переобладнанням транспортного засобу. Беручи до уваги те, що установка газобалонного обладнання є зміною виду палива, а не заміна кузова, двигуна, номерних вузлів та агрегатів, які мають ідентифікаційний номер, тому справа підлягає закриттю за відсутності складу адміністративного правопорушення. Керуючись ст. 247 п.1, 284, КУпАП, - ПОСТАНОВИВ: Закрити справу про адміністративне правопорушення передбачене ст. 121 ч.1 КУпАП щодо ОСОБА_1. Постанова є остаточною і оскарженню не підлягає, набирає чинності з дня її винесення. |
Автор: | Dimansh [ 08 авг 2010, 07:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
ПОСТАНОВА 16 жовтня 2007 p. СУДДЯ Чортківського районного суду Тернопільської, області Парфенюк В. І. розглянувши матеріали, які надійшли від 5-го МРВ ДАІУМВСУ у Тернопільській області про притягнення до адміністративної відповідальності гр. ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 народження, громадянина України, жителя АДРЕСА_1, працюючого водієм ПЧ - 9 за ст. 121 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення ВСТАНОВИВ: 05. 09. 2007 року о 08 год. 20 хв. інспектором 5-го МРВ ДАІ ОСОБА_2 складено протокол про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 за те, що останній в селі Білобожниця Чортківського району о 08 год. 15 хв. керував автобусом КАВЗ - 3270, державний номер НОМЕР_1 на якому було встановлено газобалонне обладнання без погодження з ДАІ. Гр. ОСОБА_1 суду було подано Свідоцтво про реєстрацію вказаного транспортного засобу виданого 02. 08. 2006 року Чортківським МРЕВ, в якому в рядку „Особливі відмітки" є запис „В - G" який вказує на те, що вказаний транспортний засіб обладнаний газобалонним обладнанням. Виходячи з викладеного у діях ОСОБА_1 відсутній склад правопорушення вказаний в протоколі про адміністративне правопорушення. Враховуючи обставини справи та керуючись ст. ст. 247, 283, 284 КУпАП, - ПОСТАНОВИВ: закрити провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності гр. ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 121 КУпАП в зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 121 КУпАП. Постанова остаточна, оскарженню не підлягає. |
Автор: | olegtar [ 17 авг 2010, 18:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
![]() ![]() исправил |
Автор: | olegtar [ 05 дек 2010, 08:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
Справа № 2а-4934/10/1111 ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 25 жовтня 2010 року Ленінський районний суд м. Кіровограда розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м.Кіровограді справу за адміністративним позовом до інспектора взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району ОСОБА_2 про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення, - ВСТАНОВИВ: Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до інспектора взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району Доьровольского Р І про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення. В обґрунтування позову зазначив, що 9 серпня 2010 року інспектор взводу взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району Добровольский Р.І склав протокол про адміністративне правопорушення та виніс постанову серії ВА № 179395, згідно з якою на нього було накладено адміністративне стягнення за ч. 1 ст. 121 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі 340 грн. Вказану постанову вважає незаконною та такою, що винесена з порушенням норм Кодексу України про адміністративні правопорушення, в зв’язку з чим просить її скасувати, а дії інспектора визнати протиправними. В судове засідання позивач не з’явився, разом з тим подав заяву, в якій просив справу розглядати без його участі, позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити. Інспектор взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району Добровольский Р І до суду не з’явився, про час і місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, причини неявки суду не відомі, письмових заперечень проти позову не надав. Відповідно до ч.4 ст.128 КАС України у разі неприбуття відповідача – суб’єкта владних повноважень, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття розгляд справи не відкладається і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. Дослідивши матеріали справи, суд дійшов до висновку, що вимоги позивача обґрунтовані, в зв’язку з чим позов підлягає задоволенню з наступних підстав. Адміністративна відповідальність за ч.1 ст.121 КУпАП настає у разі керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація їх забороняється, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду . Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що 9 серпня 2010 року інспектором взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району Добровольским Р.І було винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення серії ВА № 17хххх відносно , якою його було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.121 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн., а саме за те, що 09.08.2010 року о 13 год. 45 хв., в м.Кіровограді по вул.Мурманській керував автомобілем ГАЗ – 2752, д.н. , без пройденого технічного огляду.(а.с.8) Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. В матеріалах справи відсутні будь-які докази, які б вказували на те, що саме в позивач керував транспортним засобом, який своєчасно не пройшов державний технічний огляд. Відповідно до ч.1, ч.2 ст.283 КУпАП розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі, яка повинна містити найменування органу (посадової особи), який виніс постанову, дату розгляду справи; відомості про особу, щодо якої розглядається справа; опис обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення; прийняте по справі рішення. Більш того, постанова по справі про адміністративне правопорушення не відповідає вимогам ст. 283 КУпАП, а саме в резолютивній частині постанови не визнано особу винною за відповідною статтею КУпАП, не враховано обставини, які пом’якшують або обтяжують відповідальність, відповідач наклав на адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 340 грн. Частина 2 ст.71 КАС України покладає обов’язок щодо доказування свого рішення, дії чи бездіяльності на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Проте, відповідач, належним чином повідомлений про час та місце слухання справи у судове засідання не з'явився, заперечень не надав та не надав жодних доказів. Таким чином, з огляду на викладене вище, суд вважає, що при винесенні постанови по справі про адміністративне правопорушення від 9 серпня 2010 року відносно , суб’єктом владних повноважень – інспектором взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району ОСОБА_2 вчинено низку порушень, а саме в порушення вимог ст.280 КУпАП, не з’ясовані всі обставини, що підлягають з’ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення, а сама постанова по справі про адміністративне правопорушення не відповідає вимогам, передбаченим у ст.283 КУпАП, у зв’язку з чим дії інспектора Добровольського Р.І. щодо винесення постанови по справі про адміністративне правопорушення відносно суд визнає протиправними, а постанову такою, що підлягає скасуванню. Керуючись Правилами дорожнього руху України, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України №106 від 10 жовтня 2001 року, ст.ст.122, 280, 283, 288 КУпАП, ст.ст.11, 71, 100, 102, 158-163 КАС України, суд,- ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов до інспектора взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району ОСОБА_2 про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення - задовольнити. Визнати протиправними дії інспектора взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району Добровольского Р.І щодо винесення постанови по справі про адміністративне правопорушення від 9 серпня 2010 року про накладення на адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн. Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення серії ВА № 179395 від 9 серпня 2010 року, винесену інспектором взводу ДПС з обслуговування Кіровоградського району Добровольским Р.І. про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 340 грн. на ОСОБА_1 за скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.121 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Провадження в справі про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.121 КУпАП - закрити. Постанова оскарженню не підлягає. Суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда |
Автор: | romualdo [ 17 апр 2011, 19:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Автор: | romualdo [ 04 май 2011, 20:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
Вот и я выиграл свой суд... ![]() ![]() |
Автор: | advocate77 [ 12 июл 2011, 16:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
![]() ![]() |
Автор: | Dimansh [ 10 окт 2011, 00:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
![]() ![]() ![]() |
Автор: | Mihail-ves [ 03 ноя 2011, 15:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ст. 121 ч. 1 |
вот и мой вклад. постанова ![]() Цитата: До Веселинівського районного суду Миколаївської області 57001, смт. Веселинове, вул. Леніна, 36, Телефон: 21194, 21175 Позивач: Хижняк Андрій Володимирович, 57001, смт. Веселинове, вул. Північна , 36, Тел. Відповідач №1 : УДАI УМВС України в Черкаськiй областi. Адреса: 18000, м.Черкаси, вул. Л.Українки, 21, тел. (0472) 39-32-11, 36-02-02, 39-32-02, e-mail: [email protected], Відповідач №2 : Ніженський Юрій Олексійович, інспектор Уманської роти ДПС в Черкаськiй областi 18000, м.Черкаси, вул. Л.Українки, 21, УДАI УМВС України в Черкаськiй областi. Телефон місця служби: (0472) 39-32-11 АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ. Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. 23.09.2011 року в 4.30 пасажирський мікроавтобус ГАЗ 3221 держ. № ВЕ 4010 АА (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в додатку), яким я управляв, був невмотивовано зупинений на 210 км дороги Київ-Одеса інспектором ДАЇ старшим прапорщиком Ніженським Юрієм Олексійовичем нагрудний значок ЧК0312 - надалі-інспектор. Першими словами якого були «Документи на вантаж». Згідно Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС №111, п. 14.5. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний привітатися, повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення, чітко й зрозуміло відрекомендуватися (назвати свою посаду, звання та прізвище) та висловити вимогу про передачу водієм посвідчення на право керування транспортним засобом, реєстраційного документа на транспортний засіб та поліса (сертифіката) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів для перевірки. { Пункт 14.5 глави 14 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 } Цю вимогу Інструкції інспектор не виконав. На вимогу працівника ДАІ, я передав документи зазначені в п.2.1 ПДР, та запитав у інспектора його посвідчення та номер жетону. Перевіривши мої документи, інспектор визначив, що я порушив ПДР, а саме "керував мікроавтобусом ГАЗ 3221 номерний знак ВЕ 4010 АА, який переобладнав з пасажирського в вантажний, без погодження з ДАІ, чим порушив пункт ПДР 32.1.є», і в 4.50 год. 23.09.2011 склав протокол, яким мене було звинувачено в керуванні автомобіля з вказаною технічною несправністю та виніс постанову серії СА № 287659 в справі про адміністративне порушення, передбачене ч.1 ст. 121 КУпАП, якою було накладене стягнення у виглядi штрафу у розмірі 425 грн. Інспектор склав протокол, але копію протоколу мені не наддав. У відповідності до п.п. 11.5. Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ МВС, затвердженої наказом МВС України від 27.03.2009 р. №111, Працівники підрозділів ДПС, які заступають у наряд ДПС, повинні мати: охайний зовнішній вигляд; справне спорядження; єдиний формений одяг за сезоном; світловідбиваюче екіпірування; нагрудний знак; табельну вогнепальну зброю; жезл та інші спеціальні технічні засоби; список транспортних засобів, оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет; словесні портрети, фотографії (фотороботи) осіб, які розшукуються; картку маршруту патрулювання, поста (додаток 4); журнал патрулювання (додаток 5); службове та водійське посвідчення; бланки протоколів про адміністративне правопорушення, тимчасових дозволів на право керування транспортними засобами та інших необхідних процесуальних документів; авторучку, олівець, лінійку (рулетку), записну книжку, свисток, кишеньковий ліхтарик; ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ); витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ), що стосується безпеки дорожнього руху, службову сумку або планшет. { Пункт 11.5 глави 11 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 } Окрім того, у відповідності до п.п. 15.6 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ МВС, затвердженої наказом МВС України від 27.03.2009 р. №111, за всіма виявленими порушеннями ПДР інспекторами ДПС складаються протоколи про адміністративні правопорушення, які після закінчення зміни здаються командирові підрозділу ДПС, чи особі, яка його замінює, або працівникові, на якого покладено ці обов’язки, для реєстрації та передачі до відділів (відділень) ДАІ МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах протягом однієї доби. Таким чином, повноважень щодо винесення постанови про накладення штрафу на місті вчинення правопорушення інспектору ДПС не надано (постанова відсутня в переліку п.п. 11.5 Наказу №111). З метою всебічного, повного та об’єктивного розгляду справи, недопущення порушення прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, передбачених ст.268 КУпАП та гарантованих Конституцією України, адміністративний матеріал повинен бути направлений для розгляду по суті до ВДАІ за місцем проживання правопорушника, де, відповідно до вимог п.2.3.1 Інструкції з оформлення працівниками ДАІ МВС матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої наказом МВС України від 26.02.2009 року №77, розглядати та накладати адміністративні стягнення мають право працівники ДАІ МВС, які мають спеціальні звання. В даному випадку я мав би можливість скористатися наданими мені правами та гарантіями. Тому недодержання зазначених вимог нормативно-правових актів є наслідком незаконного винесення постанови. Прошу суд врахувати також і те, що жодних доказів моєї вини, передбачених чинними законодавчими і підзаконними актами, справа не містить. Інспектором ДПС не надано по справі жодного доказу, вказаних в ст. 251 КУпАП України (окрім протоколу, складеного працівником ДАІ): пояснень потерпілих, свідків, висновків експерта, показів технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Тим самим працівник ДАІ порушив вимоги і відомчих нормативних актів МВС, Незважаючи на те, що згідно ст.. 251 КУпАП, доказами є також пояснення особи, що притягається до відповідальності, у постанові інспектором ДПС фактично не наведено будь-якої оцінки моїх доказів, чим було грубо порушено Постанову Пленуму Верховного суду України від 23 грудня 2005 року №14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративне правопорушення на транспорті» п. 24 «Зміст постанови має відповідати вимогам передбаченим статтям 283 та 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався порушник, чи висловлення останнім доводів». Звертаю увагу суду, все це відбувалося в 4 годині 30 хв., і яким чином інспектор міг бачите «переобладнання» в темну пору доби. Двері в мікроавтобус інспектор не відчиняв, і в середину не дивився. Правдивість моїх слів можуть підтвердити свідки, які знаходились в салоні, це Хижняк Володимир Григорович і Хижняк Володимир Володимирович, місце проживання смт. Веселинове, вул. Північна 35. Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона суперечить і «Закону України Про дорожній рух», та підлягає скасуванню за наступних підстав: Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. ( Частина друга статті 32 в редакції Закону N 234/94-ВР від 10.11.94 ) При переобладнанні п'яти і більше транспортних засобів повинні виконуватися вимоги статті 30 цього Закону. Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах. Стаття 33. Основні вимоги щодо технічного стану транспортних засобів, що перебувають в експлуатації Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку. Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб, які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством. У ч.1 ст . 32 ЗУ "Про дорожній рух" визначений термін "переобладнання" де законодавець визначає що цей термін пов'язаний з "установкою" кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинне відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Виходячи з ч.1 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" демонтаж сидінь не є установкою кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб(переобладнанням), а має протилежну дію – демонтаж. Розглядаючи ч.2 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу після осей, розміщення центру ваги, типу двигуна, його вага і потужності колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. У ч.2 ст.32 ЗУ "Про дорожній рух" законодавець дає поняття заборони на переобладнання (ч.1) без узгодження, тобто установку, установку чогось як самого поняття переобладнання, установку яка може привести до певних умов. Інспектор не звернув уваги на те, що у відповідності з вимогами , викладеними ст.ст.245,252,280,283 КУпАП , в справі про адміністративне правопорушення обставини правопорушення повинні бути з'ясовані всебічно, повно й об'єктивно в їх сукупності, цих вимог закону останній , розглядаючи справу, не дотримав. Так уважаючи , що винність позивача доведена , інспектор неповно з'ясував обставини справи, залишивши поза своєю увагою відсутність будь-яких доказів його вини , крім протоколу про адміністративне правопорушення , складеного ним же, між тим , відповідно до вимог чинного КУпАП України наведені у протоколі відомості про те , що позивач порушив п.32.1.є ПДР, повинні були підтверджені відповідними, належними доказами. ПРОШУ: 1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі. 2. Визнати дії інспектора Уманської роти ДПС в Черкаськiй областi старшого прапорщика Ніженського Юрія Олексійовича незаконними при складанні протоколу та постанови від 23.09.2011 року. 3. Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення від 23.09.2011 року, що виніс інспектор Уманської роти ДПС в Черкаськiй областi старший прапорщик Ніженський Юрій Олексійович, про накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі 425 гривень за порушення Правил дорожнього руху та провадження по справі закрити. Додатки: - копія постанови в справі про адміністративне правопорушення - 3 екземпляра; - копія адміністративного позову на 4 (чотирьох) аркушах - 3 екземпляра; . - копія паспорту громадянина України позивача - 3 екземпляра; - копія талону про проходження державного технічного огляду – 3 екземпляра; - копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – 3 екземпляра; «30» вересня 2011 року _________________ Хижняк А. В. а вот и решение суда. ![]() ![]() |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |