тема - ТИХОХОД
Решение суда пока ещё не получил
Никакого налога не платил-ни копейки
Отправлял заказным с уведомлением о доставке и описью
Всё дело обошлось мне примерно 40 грн. и протяженностью в один год.
__________________________________________________ ________________
Адміністративний позов
про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення серія АК № 064118 від 15.09.2009 року
Звільнено від сплати державного мита відповідно до ст.288 КпАП України.
15.09.2009 року стосовно мене було винесено постанову про притягнення до адміністративної відповідальності серія АК № 064118 за порушення передбачене ч.2, ст.122 Закон України „Про внесення змін та доповнень до КУпАП “ від 24.09.2008 року.
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з пору- шенням норм права, є незаконною, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з нас- тупних підстав.
15.09.2009р. під час керування транспортним засобом ВАЗ 2101, державний номер 1111111, в напрямку з Сімферополя до Красноперекопська мене, Степана, було зупинено інспектором ДАІ Василем , який звинуватив мене, начеб то, в порушенні правил обгону п.14.6 Правил дорожнього руху України.
Я стверджую, що не порушував жодних правил обгону, так як, в даному
випадку, мною було здійснено маневр обгону попутного поодинокого транс-портного засобу, яким був вантажний автомобіль ЗИЛ 130 і який рухався із швидкістю менше 30 км/год згідно і за умови виконання п.п.14.1.-14.6. розділу 14 «Обгін» та гл.1 «Горизонтальна розмітка», р.34 « Дорожна розмітка » Правил дорожнього руху від 01. 01. 2002року зі змінами та доповненнями відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 876 від 01.10.2008 року де зазначено:
«Як виняток, за умови забезпечення безпеки дорожнього руху, доз-воляється перетинати лінію 1.1 для об’їзду нерухомої перешкоди, розміри якої не дають змоги здійснити її безпечний об’їзд, не перетинаючи цю лінію, а також обгону поодиноких транспортних засобів, що рухаються із швидкістю менше 30 км/год»;
і без порушення
п.3.25 розділу 33 Постанови № 1306 від 10 жовтня 2001р. Кабінету міністрів України „Про Правила дорожнього руху”, де зазначено: «3.25 “Обгін заборонено”. Забороняється обгін усіх
транспортних засобів (крім поодиноких *, що рухаються із швидкістю менше 30 км/год).
_______________
* Поодинокими вважаються одиночні транспортні засоби, автопоїзди, а також букси-
руючий транспортний засіб у зчепленні з буксированим».
Ствердженя інспектора ДАЇ Василя про здійснення обгону на перехресті вважаю неправомірними, так як на даному участку не було знаку, який свідчив про наявність перехрестя, а був лише грунтовий виїзд з лівої сторони з прилеглої території, а це, згідно п.1.10, розділ 1 Постанови КМУ від 10 жовтня 2001 р. N 1306 «Про Правила дорожнього руху» не являється перехрестям:
перехрестя — місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг. Не вважається перехрестям місце прилягання до дороги виїзду з прилеглої території;
Інспектор ДАІ Василь не продемонстрував мені ні яких доказів, які б встановлювали протилежне моєму поясненню даному тут.
При складанні протоколу інспектор ДАІ Василь, використовуючи своє службове положення, змусив мене підписати протокол, натякнувши, що інакше накладе на мене максимальну величину штрафу і доправить мене до відділу ДАІ для подальшого оформлення адмін.порушення. Цим самим він не дав мені можливості скористатись правами даними мені ст. 63 Конституції України та ст.268 КУпАП, головною суттю яких є те, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, і т.д.
Побоючись протиправних дій з боку інспектора ДАІ, та перебуваючи під впливом загально-суспільної думки, яку створюють засоби масової інформаії України, бо саме з джерел засобів масової інформації регулярно лунають скандальні події про протиправні дії працівників органів влади, я змушений був написати пояснення, які вимагав від мене інспектор ДАІ Василь і підписати протокол.
Недобросовістні співробітники міліції стверджують, що підпис громадянина під протоколом і є визнання ним своєй провини. Очевидно, що саме таким підходом у складанні протоколу про адміністративне порушення АК №063700 від 15.09.2009 року керувався інспектор ДАІ Василь, розуміючи, що законних доказів моєї псевдопровини він не має.
Адже згідно з ст. 251 КУпАП, а саме по КУпАП складався протокол АК №063700 від 15.09.2009 року:
«Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.»
протокол є лише одною з складових частин доказів, а не виключною декларацією вини громадянина.
Вважаю, що в даній категорії справ, т.т. порушень правил дорожнього руху, складання протоколу без залучення свідків, потерпілих, показів технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису сильно спотворює істинні обставини справи, що повністю виключає додержання ст.245 КУпАП, дає необмежані можливості в перевищені своїх повноважень інспекторам ДАІ та є грубим порушенням закону.
Визнання провини громадянина лише за його пудписом і поясненнями в протоколі, отриманими незаконним способом, являє собою не що інше як повернення до сталінсько-беріївських методів дізнання, що характерно для держави з тоталітарним політичним устроєм.
Згідно з ст.1 Конституції України :
«Україна є демократична , правова держава.»
Я вважаю свій підпис і пояснееня в протоколі про адміністративне порушення АК №063700 такими, що отримані незаконним способом, так як є написані під тиском особи, яка була при виконанні службових обов’язків та одночасно була наділена владними повноваженнями.
Згідно ч.3 ст.62 Конституції України пояснення та підпис, отримані незаконним способом, до уваги братися не можуть.
Також інспектор ДАІ Василь не вніс до протоколу наявність свідка вигаданого правопорушення Мусю, яка може підтвердити все вищеописане, з тих причин, що, з його слів, пасажири авто-мобіля не можуть бути свідками в даній справі, чим порушив ст.-ст. 251, 256, 272 КУпАП, п.1.12 Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009р. І на сам кінець відмовився мені видати копію протоколу, а дав лише копію постанови (додається), яка є повністю нечитабельною, тим самим грубо порушивши п.1.12 Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009р.
Згідно Наказу № 77 від 22.02.2009 «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» п. 11.17. Записи в протоколах про адміністративні правопорушення, талонах до посвідчення водія, тимчасових дозволах, журналах робляться чорнилом (пастою) темного (чорного або синього) кольору. Вони заповнюються розбірливим почерком, а прізвище, ім'я, по батькові порушника, його місце проживання, а також посада, місце роботи, звання праців-ника Державтоінспекції МВС записуються друкованими літерами.
Як видно з копії протоколу АК № 063700, він не відповідає вищезгаданій інструкції, тож заповнений з порушеннями. А саме: весь протокол складений біглим, нерозбірливим почерком; в строчці «Гр-ну роз’яснено його права ...» інспектор Василь роз’яснює права якомусь громадянину на прізвище Капут С.В.(инспектор тут реально вписал какую то другую фамилию - примечание авт.) і т.д.
Цей факт з однієї сторони ставить під сумнів складений протокол, як правомірний, з іншої говорить про вкрай низьку кваліфікацію інспектора ДПС Василя. Виходячи з вищевказаного випливає, що інспектор не знає Правил дорожнього руху та Кодексу України про адміністративні правопорушення, а його дії визначаються ст. 186 КУпАП «Самоуправство».
Під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 278,
279, 280 КУпАП, відповідно до яких завданням провадження у справах про
адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне
з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку
розгляду справи. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини,
яки б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за які законом встанов-
лено адміністративну відповідальність.
Відповідно до п. 2 ст. 71 КАСУ, в адміністративних справах про протип-равність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Вважаю, що до цієї справи повністю відносяться вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:
Від 11.06.2004 № 11 „Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення”, яка передбачає:
3. Згідно зі ст. 245 КУпАП суддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення має своєчасно, всебічно, повно й об'єктивно з'ясувати обставини справи і вирішити її в точній відповідності із законом.
23.12.2005 № 14 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транс-порту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, яка перед-бачає:
24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного підходу до судового розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті та ігнору-
вання прав осіб, яких притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних
представників і захисників.
Суди повинні неухильно виконувати вимоги ст. 268 КУпАП щодо розгляду справи про адміністративне правопорушення у присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності зазначеної особи це можливо лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце та час розгляду і якщо від неї не надійшло клопотання про його відкладення. При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП, у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
Очевидно, що співробітником ДАІ Василем складено документи саме із цим „спрощеним” підходом, із значними процесуаль-ними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адмініст-ративне правопорушення.
У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Згідно ч.2 ст.19 КАСУ адміністративні справи з приводу оскарження пра-вових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміні-стративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
На підставі викладеного, а також керуючись ст.ст. 3, 268,287, 288,289 КУпАП,
та ст.ст. 6,18,104,105,106 КАС України
ПРОШУ:
1. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене, свідка,
посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
2. Оскаржувану постанову серія АК №064118 від 15.09.2009 року скасувати, як таку, що не відповідає фактичним обставинам справи, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити за відсутності у моїх діях складу правопо-рушення.
http://i8.fastpic.ru/big/2010/0719/0f/4 ... 256b0f.pnghttp://i8.fastpic.ru/big/2010/0719/92/5 ... ad8892.png