ТЕМА: НАРУШЕНИЕ ПРАВИЛ РЯДНОСТИ
ИСК ВЫИГРАН сегодня, 23 ФЕВРАЛЯ, ДЕНЬ СА - и это СИМВОЛИЧНО !!!Решение выложу пожже в соответствующей ветке. Пользуйтесь. Рад буду если кому помог
Адміністративний позов
про визнання протиправною та скасування постанови по справі про
адміністративне правопорушення серія АТ № 11111 від 23.10.2010 року
Звільнено від сплати державного мита відповідно до ст.288 КпАП України.
23.10.2010 року стосовно мене було винесено постанову про притягнення до адміністративної відповідальності серія АТ № 11111 за порушення передбачене ч.2, ст.122 Закон України „Про внесення змін та доповнень до КУпАП “ від 24.09.2008 року.
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з пору- шенням норм права, є незаконною, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з нас- тупних підстав.
23.10.2010р. під час керування транспортним засобом ВАЗ 2101, державний номер 111111, в напрямку з м. Калуш до м. Долина мене, dystantnic
а, в с.Креховичи Івано-Франківської області було зупинено інспектором ДАІ Андріком ( номер житона УІФ № 111111), який звинуватив мене, начеб то, в порушенні правил рядності п.11.2 Правил дорож-нього руху України.
Я стверджую, що не порушував жодних правил дорожнього руху, так як, в даному випадку, рухався по крайній правій полосі, і переді мною, на відстані 40-50м рухались два вантажні транспортні засоби.
Своє непогодження з діями інспектора Андріка я ретельно виклав в поясненнях до протоколу АТ1 № 1111111 від 23.10.2010р. (копія додається).
Дії інспектора ДАЇ Андріка вважаю неправомірними, так як :
1. Інспектор ДАЇ Андрік порушив ст.251 КУпАП не продемонструвавши мені жодних доказів відео-, фото- фіксації, які б встановлювали факт мого псевдопорушення:
Стаття 251. Докази
«Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність
адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про
адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями
технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням
правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.»
2. Інспектор ДАІ Андрік порушив ч. 8 ст.5 ЗУ «Про міліцію» позбавивши мене права на юридичну допомогу не роз’яснивши мені мої права передбачені ст. 63 Конституції України, ст. 268 КУпАП про що свідчать мої запе-речення та відсутність підпису у відповідній графі в протоколі АТ1 № 11111 від 23.10.2010 р., а також відео (додається на лазерному диску CD-R Verbatim):
Ч.8 ст.5 ЗУ «Про міліцію»:
«Особам при затриманні або арешті (взятті під варту) працівниками міліції:
... надаються усно роз'яснення частини першої статті 63 Конституції України, права відмовитися від надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника та одночасно в друкованому вигляді - роз'яснення статей 28, 29, 55, 56, 59, 62 і 63 Конституції України та прав осіб, затриманих або заарештованих (взятих під варту), встановлених законами, у тому числі права здійснювати захист своїх прав та інтересів особисто або за допомогою захисника з моменту затримання або арешту (взяття під варту) особи, права відмовитися від надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника;»
3. Інспектор ДАІ Андрік порушив ст. 268 КУпАП виносячи постанову проігнорував заявлене мною в протоколі АТ1 № 11111 від 23.10.2010 року і подане на окремому аркуші клопотання (копія додається) про надання права на захист та в зв’язку з цим перенос розгляду справи на іншу дату (відео файл №2 на 12 хвилині 23-40 секундах):
Ст.268 КУпАП:
«Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: ...заявляти клопотання;»
4. Інспектор ДАІ Андрік порушив ст.-ст.251, 256, 272 КУпАП не внесши до протоколу мого свідка вигаданого правопорушення Мусю, яка може підтвердити все вищеописане, про що я вказав в протоколі АТ1 № 11111 від 23.10.2010 року.
5. Інспектор ДАІ Андрік порушив ст.256 КУпАП внесши до протоколу АТ1 № 11111 свого загадкового свідка, Максимовича Романа Михайловича, про якого відомо тільки те , що він мешкає в с. Голинь і який на справді був відсутній на момент мого затримання и складання протоколу, що можуть підтер-дити мій свідок і відео зйомка (копія додається на окремому лазерному диску CD-R Verbatim), яку я вів безпосередньо в салоні свого транспортного засобу. Коли я спитав де цей свідок і що це за свідок, інспектор саркастично відповів: «Єгови!» (відео №2 4 хвилина 40 секунда та 10 хвилина 30 секунда).
Цими діями Інспектор ДАІ Андрік вчинив неправомірні дії, які класи-фікуються як «Службове підроблення», ст.366 Кримінального кодексу України:
1. Службове підроблення, тобто внесення службовою особою до
офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше
підроблення документів, а також складання і видача завідомо
неправдивих документів -
карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років з
позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною
діяльністю на строк до трьох років.
6. Інспектор ДАІ Андрік порушив п. 11.17 Наказу №77 від 22.02.2009 «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» згідно якого:
«Записи в протоколах про адміністративні правопорушення, талонах до посвідчення водія, тимчасових дозволах, журналах робляться чорнилом (пастою) темного (чорного або синього) кольору. Вони заповнюються розбірливим почерком, а прізвище, ім'я, по батькові порушника, його місце проживання, а також посада, місце роботи, звання працівника Державтоінспекції МВС записуються друкованими літерами.»
Як видно з копії протоколу АТ1 № 111111, він не відповідає вищезгаданій інструкції, тож заповнений з порушеннями.
Ці факти з однієї сторони ставлять під сумнів складений протокол, як правомірний, з іншої говорять про вкрай низьку кваліфікацію інспектора ДПС Андріка Виходячи з вищевказаного випливає, що інспектор не знає Правил дорож-нього руху та Кодексу України про Адміністративні Правопорушення, а його дії визначаються ст. 186 КУпАП - «Самоуправство».
Під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 278,
279, 280 КУпАП, відповідно до яких завданням провадження у справах про
адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне
з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку
розгляду справи. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обста-вини, яки б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за які законом встановлено адміністративну відповідальність.
Відповідно до п. 2 ст. 71 КАСУ, в адміністративних справах про проти-правність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обо-в'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідно до ст.62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчи-ненні злочину доки її вину не буде доведено в законному порядку, а обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на при-пущеннях та усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Вважаю, що до цієї справи повністю відносяться вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:
Від 11.06.2004 № 11 „Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення”, яка передбачає:
3. Згідно зі ст. 245 КУпАП суддя при розгляді справи про адміністративне правопо-рушення має своєчасно, всебічно, повно й об'єктивно з'ясувати обставини справи і вирішити її в точній відповідності із законом.
23.12.2005 № 14 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транс-порту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, яка перед-бачає:
24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного підходу до судового розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті та ігнору-
вання прав осіб, яких притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних
представників і захисників.
Суди повинні неухильно виконувати вимоги ст. 268 КУпАП щодо розгляду справи про адміністративне правопорушення у присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності зазначеної особи це можливо лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце та час розгляду і якщо від неї не надійшло клопотання про його відкладення. При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП, у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
Очевидно, що співробітником ДАІ Андріком складено документи саме із цим „спрощеним” підходом, із значними процесуаль-ними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адмі-ністративне правопорушення.
У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Згідно ч.2 ст.19 КАСУ адміністративні справи з приводу оскарження пра-вових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміні-стративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
ТУТ ЕЩЁ БЫЛИ ОБОСНОВАНИЯ ПО ВОССТАНОВЛЕНИЮ СРОКА ОСПАРИВАНИЯ (примечания Автора)
На підставі викладеного, а також керуючись ст.ст. 3, 268,287, 288,289 КУпАП,
та ст.ст. 6,18,104,105,106 КАС України
ПРОШУ:
1. Поновити строк оскарження постанови серія АТ №111111 від 23.10.201 року в
справі про адміністративне правопорушення, визнавши причини пропу-
щення строку поважними, оскільки постанова своєчасно була оскаржена відповідно
до вимог чинного законодавства, а всі можливості вирішення спору без звернення до
суду, передбачені п. 4 ст. 99 КАСУ, вичерпано.
2. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене, свід-
ків, посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
3. Оскаржувану постанову серія АТ №1111111 від 23.10.2010 року скасувати, як таку, що не відповідає фактичним обставинам справи, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити за відсутності у моїх діях складу правопорушення.
ДОДАТКИ:
Иск удовлетворён.