vitaliu0707 писал(а):
aktivist писал(а):
vitaliu0707 писал(а):
какое разстояние должно быть между разметкой 1.1
можна конкретніше, яке Ви маєте на увазі "разстояние"

а краще фото з місця події, якщо є в наявності
на главной дороге вчера нанесли разметку 1.1 нанесли так что она полностью перекрывает вьезд на улицу то есть места пустого неоставили чтобы заехать на улицу небходимо ее пересеч так я спрашую какое розстояние незаресовоное размекой 1.1 должно быть для заезда и выезда с улицы
наскільки я зрозумів раніш коли небуло суцільної лінії розмітки Ви могли вільно перетинати дорогу як з ліва направо так і навпаки, а після того як нанесли 1.1 то Вам стало влом далеко об"їзджати щоб розвертинутись і потрапити на потрібну смугу з якої можна повернути на вулицю
справа в тому, що нанесення 1.1 повинно відповідати ДСТУ 2587:2010, в цьому стандарті наводиться перелік випадків де повинна наноситись суцільна лінія:
7.2.1 Розмітку за номером 1.1 застосовують:
а) для позначення смуг руху та розділення транспортних потоків на доро-гах, що мають не більше ніж три смуги руху в обох напрямках на ділянках:
- з незабезпеченою видимістю, де відстань видимості зу-стрічного ДТЗ менша ніж мінімальна;
- з трьома смугами руху, для організації руху поперемінно по одній і двох смугах в одному напрямку, а також у разі зміни ширини проїзної частини, яка потребує відхилення суцільної лінії розмітки. Цей нахил (перехідна лінія) повинен бути у межах 1:10-1:15, 1:20-1:30 та 1:40-1:50 за дозволеної швидкості руху на ділянці не більше ніж 60 км/год, від 60 км/год до 90 км/год та більше ніж 90 км/год відповідно;
- кривих у плані, радіус яких менше ніж 500 м поза населеними пунктами, та менше ніж 150 м - у населених пунктах. При цьому на дорогах, що мають дві смуги і радіус кривих у плані не перевищує 50 м, розмітку має бути нанесено так, щоб було витримано відношення ширини внутрішньої смуги до зовнішньої відповідно до вимог таблиці 10 (у разі більше ніж дві смуги руху це відношення зберігається для крайніх смуг, а середню смугу застосовують як розділювальну);
- підходів до залізничних переїздів протягом не менше ніж 100 м до роз-мітки за номером 1.12 (або 110 м до ближньої рейки);
- де заборонено обгін усім ДТЗ;
б) для позначення меж смуг руху:
- перед перехрестями, пішохідними переходами і залізничними переїзда-ми протягом не менше ніж 20 м (40 м) до розмітки за номерами 1.12 або 1.13 або краю проїзних частин доріг, що перетинаються;
- у разі наближення до перехрещення з доріжкою для велосипедистів та елементів примусового зниження швидкості згідно з ДСТУ 4123 протягом не менше ніж 20 м (40 м);
Примітка. Розмір у дужках відповідає розміру елементів розмітки для ділянки доро-ги, де дозволено швидкість руху по¬над 60 км/год, розмір поряд без дужок - до 60 км/год. Те саме по тексту і далі.
- перед напрямними острівцями, острівцями безпеки та розділювальною смугою протягом не менше ніж 20 м (40 м);
в) для позначення:
- краю проїзної частини (крайова лінія) на дорогах II-IV категорії згідно з ДБН В.2.3-4, меж покриття (напрямного острівця, острівця безпеки тощо), в'їзд на який заборонено.
За наявності бордюру крайову лінію допустимо не наносити, за винятком штучних споруд та небезпечних ділянок доріг (криві в плані з радіусом менше ніж 150 м в населених пунктах та менше ніж 500 м поза населеними пунктами, ділянки з незабезпеченою видимістю тощо), де їх має бути нанесено по краю проїзної частини;
- місць для стоянки ДТЗ, майданчиків для паркування.
проте якщо в даних конкретних дорожніх умовах є можливість нанесення 1.8 то в схему ДР відповідні органи можуть внести зміни, спробуйте звернутись з заявою до місцевого ВДАІ чи до власника дороги.